Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą

    niekaip nesueina, kaip čia susijusi važiuojamoji dalis?!
    Nes greitkelis priešais pastatą nesuteikia vietai jaukumo jausmo, o atvirkščiai - daro ją nejaukia, kurioje nesinori ilgai būti?

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Pats pastatas tai atrodo neblogai (ir šiaip visa ta pastatų grupė). Ko trūksta tai kažkokios viešosios erdvės priešais pėstiesiems. Viską autostrada gadina.
    niekaip nesueina, kaip čia susijusi važiuojamoji dalis?!

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Gal Johnas ir patrolina bet šiuo atveju šiame forume manau tikrai lankosi protingesni žmonės nei vidutiniai Kauno ar Vilniaus ar bet kokio kito Lietuvos miesto gyventojai, ypač protingesni ir daugiau žinantys būtent tose srityse kurioms ir skirtas šis forumas, tai kaip ir natūralu nes čia renkasi tie žmonės kurie tuo domisi. O dėl Čeliabinsko, kaip tik dabar pažiūrėjau youtube kelis video apie šį miestą, įskaitant video iš drono, tai šiais laikais tam kad susidarytum nuomonę nebūtina fiziškai nuvykti į miestą, visas miesto išplanavimas, naujos statybos ir t.t. - kaip ant delno, ko galbūt net taip aiškiai nepamatytum ten nuvykęs. Ir akivaizdu kad KM prospektas yra kažkas tokio kas arčiau Čeliabinsko pavyzdžio nei vakarų Europos miestų. Gal kažkam Čeliabinsko tipo miestai arčiau širdies, tai čia aišku skonio ir supratimo reikalas, aš asmeniškai tikiuosi kad mes imsim pavyzdžius iš vakarų Europos miestų. Vilniuje irgi turim panašią bėdą - Konstitucijos prospektas, gerai kad jis bent ne ant upės krantinės, bet bėda iš esmės ta pati kaip ir KM prospekto atveju, apie tai buvo daug diskutuota, kam įdomu galit susirasti NMC temoj.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sekti Saratovo ir Čeliabinsko pavyzdžiais
    Minintys Čeliabinską ten nėra buvę, gal kai kurie tik kažką skaitė apie vieną rusų blogerį
    Čeliabinskas minimas taip dažnai, kad iš tokių pranešimų galima sukurti atskirą temą.

    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Kaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui
    Ką galvoja apie Kauno Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimą Jonui geriau paaiškins patys kauniečiai.
    Tik prašom neužsižaisti su trolinimu. Jau gavai pražangą už frazę "forume ir šioje temoje visgi lankosi protingesni žmonės, nei vidutiniai Kauno gyventojai"
    Iš tavo šiaulietiškos kilmės ar emigrantiškos praeities niekas nesityčioja.

    Geros diskusijos be asmeniškumų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Yra kaip yra. Panašaus lygio diskusijos apie vadinamąjį "darnų judumą" tęsiasi daugelyje temų.
    Kai kam gatvių siaurinimas ir 1978 metų pavyzdžio Hanojus su keliais milijonais dviračių + paspirtukų yra "darnaus judumo" idealas.
    Deja, tokios diskusijos bus ir 2020 metais.

    Sukurta atskira tema - tam, kad nebūtų teršiama Kauno infrastruktūros projektų tema.
    Ne, Romai, ne Hanojus 1978. Amsterdamas, Miunchenas ar net Londonas 2020. O ką siūlai pats? Sekti Saratovo ir Čeliabinsko pavyzdžiais? Neskaitant, aišku, tavo paties rašinėjamų rūgščių asmeniškumų per aplinkui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal gerai turėti temą šiam perspektyviniam Kauno miesto centro projektui, turbūt diskusijų bus. Tiesa šiuo metu ši tema gali kuriam laikui ir apmirti.

    Sakyčiau, kad ir Birštono ir Gimnazijos g. taip pat pakliūna į tokių gatvių kaip K. Mindaugo pr. kategoriją. Nenustebčiau, kad jas visas rekonstruotų vienu projektu, gal tik padalinus etapais, panašiai kaip dabar Laisvės alėja.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Šitą diskusiją apie KM galima drąsiai pavadinti kvailiausia 2019 tema, kurią tęsti 2020 būtų tiesiog nebepadoru
    Yra kaip yra. Panašaus lygio diskusijos apie vadinamąjį "darnų judumą" tęsiasi daugelyje temų.
    Kai kam gatvių siaurinimas ir 1978 metų pavyzdžio Hanojus su keliais milijonais dviračių + paspirtukų yra "darnaus judumo" idealas.
    Deja, tokios diskusijos bus ir 2020 metais.

    Sukurta atskira tema - tam, kad nebūtų teršiama Kauno infrastruktūros projektų tema.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kad dar nepribrendom, tai taip. Bet nuo kažko pradėti reikia, nes nejudinant diskusijos net ir normalūs žmonės gali nuspręsti tylėti ir susitaikyti su bloga infrastruktūra mieste. Ir nėra taip viskas beviltiška. Nors iškart iššoko keli Saratovo ir Čeliabinsko gerbėjai iš serijos "a girdi ką tu čia su savo Golfu iš Vilniaus", bet iškart atsirado ir atitinkamas skaičius pagrįstas ir racionalias pozicijas išsakę žmonės. Prieš kelis metus už tokios diskusijos užvedimą turbūt būtų pasiūlyta į galvą, o likę tiesiog nesuprastų, ko čia nori tie gatvių siaurintojai. Vilniuje ne per seniausiai irgi buvo panašiai. Visai drįsčiau prognozuoti, kad lūžio momentas artėja ir Kaune ir aktyvios viešos diskusijos galima tikėtis jau po poros ar trijų metų.
    Tiesą pasakius, man niekada ir neatrodė natūraliai tos plačios gatvės taip arti istorinio Centro. Svajojau, kad jas kada nors susiaurintų vardan jaukumo, esu skaitęs kažkokius vidinių svarstymus tarp architektų, kad gatves reiktų siaurinti. Birštono g. ir Gimnazijos g. atsirado, sakyčiau, iš vis brutaliomis priemonėmis, išgriovus istorinius Senamiesčio pastatus. Šiandien greičiausiai niekas taip gatvių nestatytų, nes tai būtų elementariai amoralu.

    Palaukim pirma CO2 mokesčio zonos, sumažinkim eismą Centre, tada siaurinimo planai turėtų ateiti natūraliai. Dabar reiktų tvarkyti šalia esančią Kęstučio g., tvarkyti kitas miestų dalis, situacija vis dar nepatenkinama, nors ir santykinai gerėjanti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Akivaizdu kad dar nepribrendom jei net miestai.net forume tiek daug individų kuriems 8+ juostom užbetonuota upės krantinė miesto centre atrodo visai liuks. Tas Akropolio garažiukas, degalinė, autostrada, avtoparkovkės šalia autostrados, viskas tikrai liuks.
    Kad dar nepribrendom, tai taip. Bet nuo kažko pradėti reikia, nes nejudinant diskusijos net ir normalūs žmonės gali nuspręsti tylėti ir susitaikyti su bloga infrastruktūra mieste. Ir nėra taip viskas beviltiška. Nors iškart iššoko keli Saratovo ir Čeliabinsko gerbėjai iš serijos "a girdi ką tu čia su savo Golfu iš Vilniaus", bet iškart atsirado ir atitinkamas skaičius pagrįstas ir racionalias pozicijas išsakę žmonės. Prieš kelis metus už tokios diskusijos užvedimą turbūt būtų pasiūlyta į galvą, o likę tiesiog nesuprastų, ko čia nori tie gatvių siaurintojai. Vilniuje ne per seniausiai irgi buvo panašiai. Visai drįsčiau prognozuoti, kad lūžio momentas artėja ir Kaune ir aktyvios viešos diskusijos galima tikėtis jau po poros ar trijų metų.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Susiaurinus KM ir paliekant parkavima isilgai prospekto, kas yra europinis standartas ir graziai atrodo atnaujintose gatvese (pvz.: Donelaicio, Zemaiciu), vistiek butu galima islaikyti 3x3 gatve, bet gerokai jaukesne, modernesne ir nebe autostrada vidury miesto. Liktu vietos ir dviraciu takam, ir medziu alejai.

    Juk tas prospektas visai dailus: issilankstes palei Nemuno vingi, aiskiai matomas miesto panoraminese nuotraukose, tik reiketu ji labiau sukulturinti.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Akivaizdu kad dar nepribrendom jei net miestai.net forume tiek daug individų kuriems 8+ juostom užbetonuota upės krantinė miesto centre atrodo visai liuks. Tas Akropolio garažiukas, degalinė, autostrada, avtoparkovkės šalia autostrados, viskas tikrai liuks.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    žinoma nereikalingas, pravažiavimui 2+2 pilnai užtektų šiai dienai, pastačius apvažiavimą kita upės puse iki slabotkės per Kėdainių tiltą gal net po vieną juostą parkingui būtų galima užleisti.
    Šitą diskusiją apie KM galima drąsiai pavadinti kvailiausia 2019 tema, kurią tęsti 2020 būtų tiesiog nebepadoru ir to tikrai daugiau nebedarysiu.

    Ne visi čia supranta, kad 4+4 prospektas buvo padarytas apie 1985, praėjus vos ne 40 metų ir srautams išaugus 10x siūloma rimtai diskutuoti, kad dalį reiktų užarti ir medžiais apsodinti, o kompensacijai pastatyti apvažiavimą. Gal geriau jau metro į Karmėlavą darom?

    Ne visi pastebėjo, kad 1+1 yra skirta parkingui, taigi eismui lieka 3+3. Tokių 3+3 gatvių Kaune vežimais vežk, net miesto tiltas yra 3+3. John, gal pasakysi kuris?


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    As isivaizduoju Karaliaus Mindaugo prospekta siaurejanti po viena juosta is abieju pusiu ir tampanti bulvaru su per viduri einancia medziu aleja. Kazkas tokio kaip cia:

    Kadangi gatvė yra krantinė, tai daugiau norėtųsi gamtos krantinės pusėje. Vidury gatvės esančiam take vis tiek esi atskirtas iš abejų pusių transporto srauto.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na čia jau geresnis bandymas argumentukti, nei "Kaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui"

    Bet 8 juostos? Really? Ar tikrai Kaunas yra unikalus 300K dydžio miestas pasaulio mastu, kad jam vieninteliam reikalingas toks kilimo takas pačiam centre?
    žinoma nereikalingas, pravažiavimui 2+2 pilnai užtektų šiai dienai, pastačius apvažiavimą kita upės puse iki slabotkės per Kėdainių tiltą gal net po vieną juostą parkingui būtų galima užleisti. Dabar ten yra didelis parkingas su pravažiavimu per vidurį. Bet parkingas reikalingas ir ten dirbantiems ir tiem kas per pietus atvažiuoja į miesto kavines papietaut iš offiso kaime.
    Ir šiaip ten toks kaip tik gaunasi daugiau centro apvažiavimas, o ne tai, kad pati gatvė būtų miesto centre (centrinėm laikyčiau Kęstučio, Laisvės al. ir Donelaičio), Mindaugo krantinė nukrauna srautą nuo tikrojo centro. Ateityje panaikinus tranzitinį transportą per miesto centrą būtų galima kažką daryt, bet nemanau, kad anksčiau 2030m kas nors įvyktų. O tada pagal situaciją žiūrėt ką daryt - ar bulvėm užsodint ar lunaparką padaryt.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Realiai, KM prospektu ar kitaip tuomete Pergalės krantine miestas buvo atkirstas nuo upės.


    „Vaikai krantinėje“. Kaunas, 1977 m. Romualdo Požerskio fotografija. Šaltinis: http://www.bernardinai.lt/straipsnis...-miestai/63405





    Romualdo Požerskio fotografijos. Šaltinis: https://www.atmintiesvietos.lt/lt/ma...o-senamiestis/
    Paskutinis taisė 99; 2019.12.31, 19:03.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kas toje vietoje buvo prieš sovietinę rekonstrukciją?
    Nemažai informacijos yra čia: http://www.autc.lt/lt/architekturos-objektai/55
    Papildomai gan išsami retrospektyva :





    Šaltinis: https://ksnelashvili.com/Kaunas-Pedestrian-Bridge

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kas toje vietoje buvo prieš sovietinę rekonstrukciją?

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    O siaurinti ją ir nukreipti eismą per Vytauto pr. ir Kęstučio g. (per tikrąjį centrą) būtų žymiai blogiau...
    Tranzitinis transportas centrinę dalį bei senamiestį turi apvažiuoti. Beje, labai teisinga themanual pastaba dėl parkavimo. KM prospektas yra viena didžiausių infrastruktūros nesamonių Kaune, nutikusių sovietmetyje.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    As isivaizduoju Karaliaus Mindaugo prospekta siaurejanti po viena juosta is abieju pusiu ir tampanti bulvaru su per viduri einancia medziu aleja. Kazkas tokio kaip cia:

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Na čia jau geresnis bandymas argumentukti, nei "Kaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui"

    Bet 8 juostos? Really? Ar tikrai Kaunas yra unikalus 300K dydžio miestas pasaulio mastu, kad jam vieninteliam reikalingas toks kilimo takas pačiam centre?

    Komentuoti:

Working...
X