Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekontrukcija šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Na tai gerai tuomet, bet ar miesto ar rajono gyventojai, tai skirtumas tik techninis.
    Kodėl tik techninis? Jei rajono gyventojai nori autostrados privažiuot iki miesto ir tai finansuos iš savo biudžeto.. Kodėl ne? Ypač jei pakeliui didelis P+R. Ir tik pasiryžusieji susimokėti solidžią sumą už parkavimą važiuos iki pat darbo centre. Jei rajono gyventojai nori gerinti savo infrastruktūrą - pirmyn.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Kodėl tik techninis? Jei rajono gyventojai nori autostrados privažiuot iki miesto ir tai finansuos iš savo biudžeto.. Kodėl ne? Ypač jei pakeliui didelis P+R. Ir tik pasiryžusieji susimokėti solidžią sumą už parkavimą važiuos iki pat darbo centre. Jei rajono gyventojai nori gerinti savo infrastruktūrą - pirmyn.
      1. Jeigu laikom, kad ne techninis, tuomet reikia konkrečiai žiūrėti miesto ir rajono ribas, ir iš tų 7 viadukų man rodos tik vienas (prie Riešės su 5210 keliu) realiai yra rajono ribose.
      2. Finansavimas. Paskaičiuojam toje rajono pusėje gyventojų skaičių, kurie naudotųsi (norėtų gerinti "savo" infrastruktūrą) šia magistrale ir tuomet paskaičiuojam 7 viadukų/estakadų kainas. Galbūt per 10 metų ir gautųsi prafinansuoti vieną pėsčiųjų viaduką susispaudus ties visu kitu rajono finansavimu.

      Tiesiog kainos labai išsipūtusios bet kokios rimtesnės infrastruktūros. Reika laukti krizės, bet tuomet kaip tyčia nebebūna pinigų. Tie patys lenkai darė Via Balticos atkarpai pakartotinį konkursą, tai kainos per porą metų išsipūtė 1.5 ar net daugiau karto.
      Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 21:30.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        1. Jeigu laikom, kad ne techninis, tuomet reikia konkrečiai žiūrėti miesto ir rajono ribas, ir iš tų 7 viadukų man rodos tik vienas (prie Riešės su 5210 keliu) realiai yra rajono ribose.
        Miesto-rajono riba yra ties Molėtų plento Rimi. Bijau sumeluot, bet rodos perėja prie to Rimi jau rajone. Tiesa ten taip įdomiai miestas-rajonas pasidalinę, kad pvz prie "Link Molėtų" vienoj pusėj rajonas (Riešė), kitoj pusėj miesto bulvių laukai Bet kelias skaitosi rajone.

        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        12. Finansavimas. Paskaičiuojam toje rajono pusėje gyventojų skaičių, kurie naudotųsi (norėtų gerinti "savo" infrastruktūrą) šia magistrale ir tuomet paskaičiuojam 7 viadukų/estakadų kainas. Galbūt per 10 metų ir gautųsi prafinansuoti vieną pėsčiųjų viaduką susispaudus ties visu kitu rajono finansavimu.
        Mokslininkų sankryža daug labiau reikalinga miestui. Tiek tranzito sklandžiam nukreipimui į aplinkelį, tiek susisiekimui su ligoninių miestelio. Skersinės sankryža daugiau ne "autostrada rajonui", o labai avaringos miesto sankryžos išsprendimas. Avaringos vietos vienu ar kitu būdu turi būti sprendžiamos nesvarbu kokioje šiknaskylėje jos yra. Jei rajonas susitvarkytų "Link Molėtų" šviesoforą būtų labai gerai. O paskutinis šviesoforas ties Rieše/5210 turbūt ant LAKD sąžinės. Naują atkarpą juk irgi ne miestas ir ne rajonas daro. Nors daugiausia naudos gaus būtent "tikrasis rajonas", o ne ant ribos esantys priemiesčiai.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Miesto-rajono riba yra ties Molėtų plento Rimi. Bijau sumeluot, bet rodos perėja prie to Rimi jau rajone. Tiesa ten taip įdomiai miestas-rajonas pasidalinę, kad pvz prie "Link Molėtų" vienoj pusėj rajonas (Riešė), kitoj pusėj miesto bulvių laukai Bet kelias skaitosi rajone.



          Mokslininkų sankryža daug labiau reikalinga miestui. Tiek tranzito sklandžiam nukreipimui į aplinkelį, tiek susisiekimui su ligoninių miestelio. Skersinės sankryža daugiau ne "autostrada rajonui", o labai avaringos miesto sankryžos išsprendimas. Avaringos vietos vienu ar kitu būdu turi būti sprendžiamos nesvarbu kokioje šiknaskylėje jos yra. Jei rajonas susitvarkytų "Link Molėtų" šviesoforą būtų labai gerai. O paskutinis šviesoforas ties Rieše/5210 turbūt ant LAKD sąžinės. Naują atkarpą juk irgi ne miestas ir ne rajonas daro. Nors daugiausia naudos gaus būtent "tikrasis rajonas", o ne ant ribos esantys priemiesčiai.
          Kol nebus nutiesta ML gatvė, tos nelabai yra prasmės rekonstruoti ir GV-Mokslininikų sankryžą.
          Flickr

          Comment


            Lettered
            Just saying, bet ši sankryža jau dabar yra intensyvesnė už Žirnių - Liepkalnio, kurią jau tuoj rekonstruos. Tai reikia ir net labai.
            Šitokie kiekiai automobilių neturi stabčioti pagrindiniam miesto greitkelyje.

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Lettered
              Just saying, bet ši sankryža jau dabar yra intensyvesnė už Žirnių - Liepkalnio, kurią jau tuoj rekonstruos. Tai reikia ir net labai.
              Šitokie kiekiai automobilių neturi stabčioti pagrindiniam miesto greitkelyje.
              Ar tikrai intensyvesnė? Na jei ir taip tai tuomet srautas juda pagrinde tik viena kryptimi, nes aplink mazgą spūstys piko metu yra ženkliai mažesnės.

              Comment


                Nuo klinikų žiedo vienoje pusėje ir nuo nerekonstruotos Mykolo Lietuvio g./Bajorų kelio tolumoje kitoje pusėje susidaro spūstys tam tikrais piko laikais. Kol kas tai lokali bėda iš pastarosios, bet po Mykolo Lietuvio g. rekonstrukcijos kaip jau ne kartą minėjo forumiečiai ištiks kolapsas.

                Nutiks tai, kad visos sodų ir naujų gyvenviečių gatvelės taps tranzitinėmis kaip koks senamiestis dabar. Tos saldžios 5-10 minučių sutaupyto laiko "gudriai" apvažiuojant.

                Pavyzdys - Pilaitės pr. su Pilaitės apvažiavimu. 15min net video eksperimentą darė
                Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.18, 11:50.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Ar tikrai intensyvesnė? Na jei ir taip tai tuomet srautas juda pagrinde tik viena kryptimi, nes aplink mazgą spūstys piko metu yra ženkliai mažesnės.
                  Kuria viena kryptimi? Labai daug srauto važiuoja Bajorai <-> centras. Nuo Bajorų spūstis kažkiek mažina žalia rodyklė. Po rodyklės nuėmimo, jei nebus įrengta pralaidi sekcija, bus įdomu. Eismo sukančio ten kiekis matosi per vakarinį piką pagal tai kokia eilė būna pasukt į kairę važiuojant nuo centro. Ne tik netelpa į savo kišenę, bet kartais būna kone iki pėsčiųjų viaduko ties Mokyklos gatve.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Kuria viena kryptimi? Labai daug srauto važiuoja Bajorai <-> centras. Nuo Bajorų spūstis kažkiek mažina žalia rodyklė. Po rodyklės nuėmimo, jei nebus įrengta pralaidi sekcija, bus įdomu. Eismo sukančio ten kiekis matosi per vakarinį piką pagal tai kokia eilė būna pasukt į kairę važiuojant nuo centro. Ne tik netelpa į savo kišenę, bet kartais būna kone iki pėsčiųjų viaduko ties Mokyklos gatve.
                    Na aš tik bandau logiškai išvesti kaip gali didesnio intensyvumo sankryžoje su panašaus pralaidumo privažiavimais susidaryti mažesnės spūstys (lyginant su Liepkalnio sankryža). Tai mano spėjimas, jog yra pagrindinis srautas, kurio kryptimi sureguliuoti šviesoforai (spėčiau išilgai G.V. gatvės). TIkrai neneigiu, kad situacija kitomis kryptimis prasta ir bus tik blogiau.

                    Comment


                      Šioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).

                      Juk lengvieji automobiliai greičiau įveikia pilną sustojimą ir įsibėgėjimą. Todėl Liepkalnyje pilna "nardytojų" per svetimas juostas prieš sunkujį transportą.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kuria viena kryptimi? Labai daug srauto važiuoja Bajorai <-> centras. Nuo Bajorų spūstis kažkiek mažina žalia rodyklė. Po rodyklės nuėmimo, jei nebus įrengta pralaidi sekcija, bus įdomu.
                        Nemanau, kad padės ir sekcija, jei pvz. anksčiau išvažiuojant apie 7 ryto galėdavau pilnai nesustojęs nuvažiuoti iki Ozo g., tai dabar jau kamštis prasideda nuo Ateities g, kartais nuo peščiųjų viaduko. O veliau, jau nuo Takuro viskas stovi...

                        Comment


                          Turėkite omenyje, kad schemoje "Susisiekimo plėtra iki 2030m." akcentas į raudonas atkarpas. Visa kita (Molėtų pl. jungiamosios ir tiltas) nėra numatyti, tik kaip Romas minėjo vizija protinei mankštai.

                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          .

                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	163,6 kB ID:	1764026
                          Šiame žemėlapyje matosi Žaliųjų ežerų g. (BP iki 2030m.) problematiškiausia vieta dauboje. themanual Kaži ar iki 2x2 išplatins ten.
                          Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.20, 17:11.

                          Comment


                            Į šią temą nukopijuotos nuotraukos iš temos [VLN] Geležinio Vilko gatvės pratęsimas iki Molėtų pl.
                            2006-2008 metais, be Geležinio Vilko g. pratęsimo buvo įgyvendinti ir mažesni susiję projektai - rekonstruota jungiamoji gatvė nuo Santariškių žiedo (Molėtų plentas), išasfaltuota Skersinės gatvė, pastatytas pėsčiųjų viadukas Mokyklos g. tąsoje per Geležinio Vilko gatvę.
                            Temos nejungiamos; anoje temoje liko tuo metu aktualios diskusijos.

                            Comment


                              Labai gerai, kad BP plėtroje iki 2030 numatytas pėsčiųjų viadukas šioje vietoje (mėlynas apskritimas GV ir Didlaukio sank.).

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	43,7 kB ID:	1764909

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                Labai gerai, kad BP plėtroje iki 2030 numatytas pėsčiųjų viadukas šioje vietoje (mėlynas apskritimas GV ir Didlaukio sank.).
                                Būtų gerai tas viadukas - būtų saugiau ir nebūtų stabdomas eismas intensyvioje gatvėje

                                Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
                                - Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
                                - Šiaurinė gatvė nepradėta tiesti per 41 metus, nors ji numatyta dar 1978 m. genplane ir 1998 m. bendrajame plane
                                - Šiaurinis aplinkkelis (dab. Mykolo Lietuvio gatvė) nėra tiesiama jau 21 metus, nors numatyta 1998 ir 2007 m. bendruosiuose planuose

                                Kol nėra atliktos jau anksčiau suplanuotų objektų darbų projektavimo ir suderinimo procedūros bei pradėti darbų konkursai, tie paišymai bendruosiuose planuose tėra tik proto mankšta, imituojant audringą planavimo veiklą.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Būtų gerai tas viadukas - būtų saugiau ir nebūtų stabdomas eismas intensyvioje gatvėje

                                  Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
                                  - Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
                                  - Šiaurinė gatvė nepradėta tiesti per 41 metus, nors ji numatyta dar 1978 m. genplane ir 1998 m. bendrajame plane
                                  - Šiaurinis aplinkkelis (dab. Mykolo Lietuvio gatvė) nėra tiesiama jau 21 metus, nors numatyta 1998 ir 2007 m. bendruosiuose planuose

                                  Kol nėra atliktos jau anksčiau suplanuotų objektų darbų projektavimo ir suderinimo procedūros bei pradėti darbų konkursai, tie paišymai bendruosiuose planuose tėra tik proto mankšta, imituojant audringą planavimo veiklą.
                                  Tačiau kadangi ši miesto valdžia lyg ir teikia prioritetą dviratininkų ir pėsčiųjų infrastruktūrai, tai nenustebčiau, jei pvz šis pėsčiųjų viadukas būtų pastatytas grečiau nei nutiestos minėtos gatvės Aišku automobilių vairuotojai irgi išloštų jeigu ten būtų panaikinta perėja. Bet aš čia nevertinu, kurie projektai būtų naudingesni vairuotojams, tiesiog pastebėjimas matant tendencijas.

                                  Comment


                                    Teritorijų planavimo žemėlapyje yra pažymėta Mokslininkų gatvės trasa iki Vilniaus miesto ribos.
                                    Ši trasa tarp Visorių per Bajorus į Bukiškes - Avižienius yra alternatyvus kelias iš šiaurinės miesto dalies į autostradą A2 Vilnius-Panevėžys.



                                    https://map.tpdris.lt/tpdris-gis/ind...n=tpdrisPortal

                                    Pavyko surasti projekto kodą TPD Nr. K-VT-13-16-57 Apie 3,75 ha Mokslininkų gatvės detalusis planas
                                    Detaliojo planavimo eiga yra labai vangi.
                                    Projektavimo sąlygos REG6980 buvo išsiimtos 2016 metais ir galiojo iki 2019-06-21
                                    Dabartinės projektavimo sąlygos 2019-06-10 Nr. REG107932 galioja iki 2022-06-10


                                    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

                                    Prašykite, jei kas nors girdėjo ką nors apie Mokslininkų gatvės projektavimą ar numatomus viešuosius svarstymus.

                                    Comment


                                      as tik VMS laiska esu gaves del to "Mykolo Lietuvio gatvės statybos projektas galės būti pradėtas rengti tik patvirtinus detalųjį planą.
                                      Šiame etape Mokslininkų gatvės platinimas dar nesvarstomas, bet jis gali būti nagrinėjamas techninio projekto pradinėje stadijoje, t. y. rengiant projektinius pasiūlymus."

                                      Comment


                                        kaip manot, ar įmanoma, kad VMS nugreš pinigų iš Galio ir Realco (abiejų projektai Baltupiuose) ir pastatys perėją virš G.V. gatvės vietoj dabartinės reguliuojamos šviesaforu? įtarčiau ne kosmosas turėtų kainuoti

                                        Comment


                                          IMO geriausiu atveju lieps suprojektuot. Bet iš vizulkių darau prielaidą, kad Galio liepė suprojektuoti dviračių taką palei Baltupio g. Gal net ir įrengti.
                                          Paskutinis taisė Creatium; 2020.02.12, 15:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X