Ar čia irgi nereikia nieko daryti? Šiaurinės ir GV susikirtime dviejų lygių nereikia, nes one more lane bro? Pėsčiųjų viaduko ties Didlaukio nereikia, nes one more lane bro, viadukai nesprendžia eismo ir šiaip su savo genialumais? Ar dviejų lygių nereikia ties Mokslininkų/GV susikirtimu, nes gi matai Mokslininkų g nebus rekonstruojama, ir one more lane bro bei ką spręs du lygiai - gi vis tiek bus kamščiai?
Gal vertėtų šiek tiek visiems nusiraminti, bet iš esmės sutinku su spekas požiūriu. Tiek VT, tiek automobiliai negali važiuoti gatvėmis, kurios net nenutiestos. Visgi Geležinio Vilko g. ganėtinų pralaisvėtų pastačius padorią Mykolo Lietuvio g., kadangi tranzitinis eismas turėtų alternatyvų kelią – bet tam irgi reikėtų tinkamos infrastruktūros. One more lane dažniausiai nepadeda, kadangi eismo juostos yra tarp sankryžų, o svarbiausia didinti būtent sankryžų pralaidumą. Geležinio Vilko–Mokslininkų sankryžoje be 2 lygių turbūt neįmanoma išsiversti, o pėsčiųjų viadukai pirmiausiai padeda pėstiesiems, o ne vairuotojams.
Dėl tramvajaus, jo statymas turėtų eiti lygiagrečiai bet kokiems kitiems infrastruktūros plėtros darbams. Man patiko 2012 m. daryti planai su dviem pagrindinėm linijom, būtent iš centro į šiaurę – nuo jų galima būtų ir pradėti. Abi prasidėtų Stotyje, viena atkartotų 1G (ir dar gali būti pratęsta iki Gulbinų), kita nusuktų į Konstitucijos pr. (svarbi jungtis, kurios nuo 43 nukreipimo aiškiai trūksta), viaduku per Saltoniškių žiedą, pasisukiotų per Saltoniškių g., tada kiltų Ukmergės g. ir galėtų užsibaigti didžiuliu P+R už Perkūnkiemio.
O kodėl svarbu yra turėti vienodą greičio ribojimą per visą gatvės ilgį? Atrodo toks truputį OCD tenkinimas, neturintis kažkokio loginio pagrindimo. Na bet gal kažko nesuprantu.
O kodėl svarbu yra turėti vienodą greičio ribojimą per visą gatvės ilgį? Atrodo toks truputį OCD tenkinimas, neturintis kažkokio loginio pagrindimo. Na bet gal kažko nesuprantu.
Dažnas kaitaliojimas, ypač taip nenuosekliai - didina avaringumą, kaip minimum. Na ir prasmės nėra drožt mašinas ten kur nereikia.
Iš išvardintų vietų saugumo prasme manau kritiškiausias yra nusukimas į Ozą ir nereguliuojama perėja. Perėja "kažkada" su Šiaurine gatve tokioj formoj turėtų nunykt, bet tas "kažkada"....
Na, čia vėl buvo pasvajota kaip „gatvių tinklo užbaigimas“ ir dviejų lygių sankryžos išspręs kamščius. Surprise - neišspręs. Nes automobilių yra tiesiog per daug. Jau buvo dalintasi, kad esam vieni iš lyderių pagal tai, kiek procentų kelionių atliekam automobiliais. Visi nauji viadukai, gatvės, aplinkkeliai tą procentą tik didins, nes konkrečioje vietoje atlaisvėjus suveiks induced demand ir turėsim dar daugiau automobilių.
Tai gal pirma susitvarkom VT ir užfreezinam visus aplinkkelius, gatves ir sankryžas porai metų. O ne liejam dar daugiau asfalto ir toliau dūstam kamščiuose.
Gatvių tinklo užbaigimas yra BŪTINA, tačiau NEPAKANKAMA sąlyga. Be užbaigimo, be dubliuojančių gatvių, be tranzitinių gatvių tiesiog dalis kamščių scenarijų užprogramuoti. Iki tam tikros ribos viadukai ir papildomos juostos irgi stipriai padeda. Bet niekada neišspręs visų atvejų. Kaip ir VT - neišspręs visų atvejų, ypač jei tai nėra prioritetinis transportas, kuris važiuoja plius minus neįtakojamas kito (tarkim Metro).
Iš principo neigiantiems asmeninį transportą - sėkmės gyvent utopijoj arba siaurame burbule.
Negalima panaikint įvažiavimo į ozą iš GV. Ten vienintelis normalus įvažiavimas, jeigu visi bandytų sukt per Ozo g. Ten viską užtvertų nejudamai.
Ten planuojama 2 lygių sankryža Ozo g. su berods J. Ralio g., ją įgyvendinus naikinti tą įvažiavimą tikrai galima (ir reikėtų).
Vis vien, labiausiai visam tame ruože reiktų pėsčiųjų viaduko Didlaukio g., stabdomas visas automobilių srautas, o ir pėstysis turi 3 šviesoforus pralaukti. Kadangi tenka pro ten ir vaikščioti, dar taip nebuvę, kad laukčiau šviesoforo vienas. Srautas ir automobilių, ir pėsčiųjų yra labai didelis.
Negalima panaikint įvažiavimo į ozą iš GV. Ten vienintelis normalus įvažiavimas, jeigu visi bandytų sukt per Ozo g. Ten viską užtvertų nejudamai.
Eismo saugumo prasme labiau reiktų naikint ne įvažiavimą, o išvažiavimą. Nors idealiausia turbūt išvis būtų padaryt „privažiuojamąjį kelią“ su 40km/h nuo išsukimo į Ozo gatvę/Nestę iki pat išvažiavimo iš prekybcentrio. GV būtų galima stumtelt į šoną aukojant gabalą skiriamosios juostos.
Kuo švažiavimas ten nesaugus? Greitėjimo juostos reikėtų, bet naikint tai nematau prasmės? Nebent ne taip supratau.
Iš apačioj važiuojant nieko nesimato. Dėl greitėjimo juostos nebuvimo Išvažiavęs viršuj jei važiuoji normaliu greičiu turi labai trumpą laiko tarpą apsispręst ar šokt į tarpą ar kirst ant stabdžių. Jei atvažiuoji saugiu greičiu (t.y. lėtai) - tada be šansų įsiliet į srautą ir turi laukt didžiulio tarpo.
Ne vieną kartą yra tekę staigiai susispaust toj vietoj ir sutilpt tryse. Gerai, kad GV perteklinai platus, bet kai esi antroj juostoj ir fūra staiga metasi į tave iš pirmos juostos - jausmas nekažką. Aišku kai atmintinai žinau vietą tai visada važiuoju prisispaudęs prie kairio juostos krašto. O vakare dažnai pro ten važiuoju antra juosta, nors ir gatvė tuščia, vien tam, kad kažkam iššokus iš Ozo pakalnės būtų ramiau abiems.
Po vieno karto su šlapia nugara iš Ozo prekybcentrio apylinkių važiuodamas tolyn GV visada darau garbės ratą pro Licėjų. Geriau sugaištų pora minučių nei liūdnos pasekmės.
Iš apačioj važiuojant nieko nesimato. Dėl greitėjimo juostos nebuvimo Išvažiavęs viršuj jei važiuoji normaliu greičiu turi labai trumpą laiko tarpą apsispręst ar šokt į tarpą ar kirst ant stabdžių. Jei atvažiuoji saugiu greičiu (t.y. lėtai) - tada be šansų įsiliet į srautą ir turi laukt didžiulio tarpo.
Tai kaip ir minėjau, iš esmės problemą išspręstų greitėjimo juosta. Įvažiavime tuo tarpu yra labai trumpas ruožas merge'ui įvykti. Bet kokiu atveju gatvių koncepcijos sprendimas abi problemas pilnai išspręstų (ir panaikintų šviesoforą Ozo g.):
Keista tik, kad pati probleminė vieta nepanaikinta.
P.S. Pas mus kažkodėl labai mėgstama nedaryti greitėjimo juostų kur jų labai reiktų, nemažai atvejų užtektų tiesiog perpaišyt dažus.
Tai kaip ir minėjau, iš esmės problemą išspręstų greitėjimo juosta. Įvažiavime tuo tarpu yra labai trumpas ruožas merge'ui įvykti. Bet kokiu atveju gatvių koncepcijos sprendimas abi problemas pilnai išspręstų (ir panaikintų šviesoforą Ozo g.):
Keista tik, kad pati probleminė vieta nepanaikinta.
P.S. Pas mus kažkodėl labai mėgstama nedaryti greitėjimo juostų kur jų labai reiktų, nemažai atvejų užtektų tiesiog perpaišyt dažus.
Greitėjimo juosta išspręstų blogiausią vietą, bet bendrai tam sankryžų komplekse yra per daug konfliktinių taškų. Išsukt iš Ozo gatvės į GV kai kažkas taikosi žemyn į Ozo prekybcentrį irgi būna reikalų. Ta pati Nestės degalinė berods vis dar turi tiesioginį įvažiavimą tiesiai iš GV, nors yra ir iš nuovažos.
O nepanaikinta turbūt todėl, kad norint ten padaryt normalią greitėjimo juostą reikia GV paslinkt link centro. O užsiimant tokiu darbu padaryt visą atskirtą privažiuojamąjį kelią jau nebūtų tiek daug darbo. Vistiek GV būtų ne kreivinamas ties ta vieta, o slenkamas gerokai didesnis gabalas.
Ragučio, Balsių ir Bubilo gatvės – trys svarbios arterijos šiaurinėje Vilniaus miesto dalyje, Verkių seniūnijoje esančioje Balsių gyvenvietėje, – netrukus gali pasikeisti neatpažįstamai. Remiantis projekto dokumentais, čia numatomas susisiekimo komunikacijų rekonstravimo ir inžinerinių tinklų statybos projektas, kurio tikslas – sukurti saugesnę, patogesnę ir šiuolaikinius standartus atitinkančią gatvių infrastruktūrą.
Kaip rašoma projekto aiškinamajame rašte, Ragučio ir Balsių gatvėse bus įrengti dviračių takai, kurių plotis sieks po 3 metrus, bei pėsčiųjų takai, kurių plotis – po 1,875 metro. Abu takai bus atskirti nuo važiuojamosios dalies ir įrengti toje pusėje, kuri geriausiai atitinka esamą situaciją ir infrastruktūrą, pavyzdžiui, Ragučio gatvėje jie projektuojami kairėje pusėje, nes ten daugiau erdvės ir takai geriau susijungs su esama takų sistema, o Balsių gatvėje – dešinėje, siekiant išvengti konfliktų dėl privačių sklypų įvažiavimų bei elektros linijų.
Važiuojamoji dalis rekonstruojama ir plečiama: Ragučio ir Balsių gatvėse kiekvienos eismo juostos plotis bus padidintas iki 3,25 metro, o bendra važiuojamosios dalies danga bus 6,5 metro pločio, pritaikyta ir viešajam transportui. Kaip nurodoma dokumente, įrengiama nauja uždara lietaus nuotekų sistema, kurios iki šiol išvis nebuvo.
Didelis dėmesys skiriamas viešajam transportui. Austėjos, Žalčių ir Laimos stotelėse numatytos įvažos, keleivių peronai bei paviljonai. Tokiu būdu tikimasi padidinti ne tik komfortą, bet ir viešojo transporto judėjimo sklandumą.
Svarbiausias eismo organizavimo pokytis – Ragučio ir Balsių gatvių sankryžos rekonstrukcija į žiedinę sankryžą. Tokie sprendimai, kaip nurodoma projekte, padeda mažinti avaringumą, skatina saugesnį greičio pasirinkimą ir efektyvesnį eismo srautų valdymą.
Apšvietimas bus įrengtas visose trijose gatvėse, įskaitant Ragučio gatvę, kuri šiuo metu lieka visiškai be apšvietimo. Taip pat bus įrengtos naujos kelio ženklinimo ir saugumo priemonės, tarp jų – greičio ribojimo kalneliai, aiškesnės perėjos ir kita reikalinga infrastruktūra.
Pagal pavadinimą matosi kieno užsakymu parašytas straipsnis. Tas dvirtakis jau prieš 6 ar 7 metus turėjo būt nutiestas, bet tam tikri personažai kuriuos „nuo dulkių saugo želdiniai“ turi užnugarį ir neleidžia nukirst jų gyvatvorių esančių valstybinėj žemėj. O tuo tarpu mokiniai vaikšto neapšviestais kelkraščiais tarp mokyklos ir prekybcentrio
Dar geras momentas apie „planuojamą religinės paskirties pastatą“. Kiek žinau ten valstybinė žemė kur turėtų būt kultūrkė ar panašiai. Bet viena grupelė žmonių nori prastumt bažnčios idėją, nes nu reikia, nors patys nežino kaip pateisint religinį pastatą valstybinėj žemėj. Prieš kelis metus buvo savavališkai pastatytas kryžius gal 10m aukščio - nespėjus pašventint naktį kažkas iš vietinių nuvandalino ir kryžių nusirinko tyliai
Man atrodo didesnis poreikis dviems lygiams yra Mokslininkų-GV sankryžoje, o ne čia....
Nelabai yra poreikio tiems dviem lygiams, užtektų praplatinti kairius posūkius, pareguliuoti ciklus ir užtektų, toliau šiaip ar taip eina šviesoforai bet kokiu atveju.
Nelabai yra poreikio tiems dviem lygiams, užtektų praplatinti kairius posūkius, pareguliuoti ciklus ir užtektų, toliau šiaip ar taip eina šviesoforai bet kokiu atveju.
Gausis off-topic esamai temai, bet noriu pareplikuoti dėl Mokslininkų-GV sankryžos. Taip, nemanau kad ten reikia dviejų lygių sankryžos, labiau reikia sutvarkyti pačią Mokslininkų gatvę.
Dabar ten važiuojant Santariškių linkme, nuo pat Mokslininkų - Mykolo Lietuvo sankryžos iki Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžos kamščiai yra bent mano akimi, vieni didžiausių Vilniuje - vengiu tos vietos jei tik leidžia kitos opcijos. Pagrindinė to priežastis yra viena juosta iki pat sankryžos Mokslininkų - Geležinio Vilko, kuri ties sankryža išplatėja į penkias juostas (raskite prašau kur dar mieste yra taip) - viena į kairę, dvi tiesiai, viena nebenaudojama į dešinę ir naujai paruoštas nusukimas į dešinę Geležinio Vilko g. Pastarasis neturėjo tokio impulso kamščių sprendimams, nes tiesiog visi bandantys nusukti į dešinę yra pastrigę už tų, kurie suka į kairę Molėtų pl. kryptimi. Ten idealiu atveju turi būti dvi juostos į kairę, dvi tiesiai ir paliktas nusukimas į dešinę.
Viliuosi kad šitas projektas pajudės, praplėsiantis atkarpą nuo Fizikų g. iki sankryžos į dvi juostas. Bet su infrastruktūros tempais, nenustebčiau jog sujungs šį projektą su Mykolo Lietuvio ir 2030 galbūt, kažką turėsime..
Comment