Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.
    Akcentuoja. Tik sako, kad kuo siauresnės gatvės tuo didesni kamščiai ir tuo pačiu didesnė tarša ir triukšmas.

    Comment


      Ten tokia gatvė, kad norint išvengt kamščio ar kitokių nepatogumų, labai paprasta pasirinkt kitą maršrutą ir ją apvažiuot.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
        Kaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Kaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.
          Na taip, juk gatvėse nesaugu Kažkoks užburtas ratas.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kaip tik teko pravažiuoti jau ta gatve. Net sunku patikėti, kad tokie projektai iš tikrųjų vyksta. Poderskis ir VMS čia nusipelno didelio pliuso už pastangas ir nebijojimą eiti prieš nusistovėjusias Sovietmečio dogmas. Aišku, lašas jūroje, bet pradžia jau yra.
            Atrodo jie patys nezino kas is to gausis, gal ziuri ar nebus blogiau. Be to jei prades visi suprast kas yra gerai o kas blogai, reikalaus ir kitu gatviu modernizavimo bei prades pastebeti kokie netobuli kiti "remontai". Sito savivaldybei gal nelabai reikia, kur kas lengviau patenkinti nieko neismananciu vartotoju poreiki politiniams taskams uzsidirbti tiesiog perasfaltavus gatve.

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Kokie įgyvendinti projektai yra nereikalingi šiuo metu tavo manymu?
              Papildomos 1+1 juostos užimtų ~7 m ir tikrai būtų reikalinga kaip rezervas įvykus avarijai ar tiesiog sugedus, kad nesukelti netikėto kataklizmo. Ar tie 7 m yra jau katastrofa?
              oj jau nereikia apie kataklizmAs ir avarijas. Lygtais negalima apvaziuoti A juosta ar priesinga. Tai ir tarybines juostas tuomet reikia palikti po 4 metrus, kad "o tai kur vietos manevrui".
              (...)
              Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
              Paskutinis taisė Romas; 2021.01.12, 22:53. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus architektūros projektai"

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
                Labai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
                Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
                Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
                  Kažkada Vilniaus m. savivaldybės PiaRšcikai vadino Santaros gatvę "strategine gatve", nors tai tik jungiamoji gatvė.
                  Tačiau vadinti nereikalinga - tai nelabai argumentuotas emocinis išsireiškimas.

                  Visos gatvės yra statomos už mokesčių mokėtojų pinigus ir visada jos kažkam naudingos. Ar Santaros gatvė nutiesta Maximos, ar Infekcinės ligoninės ar Dvirtakių mylėtojų draugijos užsakymu, dar reikia pasitikrinti.

                  Lieka tik palinkėti, kad netektų pačiam ar tavo artimiesiems naudotis ta "jokios naudingos funkcijos nenešančia" gatve prijungtam greitojoje prie kokio nors aparato.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
                    Ja važiuoja greitosios iš viso miesto, kad nereiktų gaišti laiko važiuojant per Santariškių žiedą, tai vien dėl to ji reikalinga.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Labai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
                      Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
                      Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.
                      Teisingai sakai del Santaru gatves, nesu daznas tos miesto dalies svecias, nezinojau kad ja naudojasi greitosios. Gerai, Santariskiu kompleksas yra strategine vieta, blogas pavyzdys.
                      Ka keicia 7 metrai? Kaip tai ka keicia - papildomos dvi eismo juostos, kurios vizualiai daro is miesto gatves prospekta ir didina jame greiti. Kuo platesne gatve tuo labiau ji "kviecia" ja naudotis ir taip didiname kelioniu automobiliais %, kuris ir taip yra auksciausias EU.

                      Comment

                      Working...
                      X