Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspritukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man asmeniškai, tai su paspirtuku važiuoti gatve, tai toks jausmas, kad eiti gatve pėsčiomis, labai nesaugiai jaučiuosi, tada nebent prieš eismą važiuoti, kad matytum atvažiuojančias transporto priemones. O va su dviračiu jaučiuosi gatvėje daug saugiau. Manau, kad svarbu dar kaip pats vadeliotojas jaučiasi.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
      Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
        is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Prievolė nepriklauso, bet priklauso pats laikymosi faktas. Prievolė gali būti belenkokia, bet žmonės vistiek pažeidinės. Net ten, kur moterims automobilius draudžia vairuot yra, kas vairuoja ir po to gauna bausmes. Tai...

          Beje, priminsiu, kad pėstieji nėra mokomi KET, nors tipo privalo žinoti. Vairuotojams KET mokymai yra.
          Tai žmonės ir kalti, kad pažeidinėja. Juos ir reikia už tai bausti, o ne tuos kurie taisykles nustatinėja.

          Priminti verta ir tai, kad KET taisykles pėstieji taip pat privalo žinoti, ir mokymai yra. Kaip ir vaiduotojams, už juos susimoki pats. Tik va pesčiajam nėra prievolės baigti mokymus kad eiti, todėl dauguma jų net nežino.

          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Žvėryne, senamiestyje ir aš važiuoju, bet kokia Ukmergės, Žirmūnų, Kalvarijų ar Kareivių gatve (beje, ten ir pėsčiųjų labai mažai) važiuoti paspirtuku yra savižudybė, jei uždraus tada tikrai geriau su automobiliu važiuosiu.
          Ukmergės gatvėje bent teoriškai yra dvirtakis (beje, daug kur yra tik dvirtakis, be šaligatvio). Ten kartais būna pavojinga eiti pėsčiomis dėl paspirtukininkų kai įsibėgėja nuo kalno.
          Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2019.11.04, 12:02. Priežastis: Antra citata.

          Comment


            Kuo čia dėti pėstieji, jei ne jie, o juos traiško važinėjantys šaligatviais.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Tai žmonės ir kalti, kad pažeidinėja. Juos ir reikia už tai bausti, o ne tuos kurie taisykles nustatinėja.
              Žmonės kalti, kad pažeidinėja. Bet gera infrastruktūra gali tiesiog nesudaryt sąlygų pažeidinėt taisyklių. Apie tai ir eina kalba, šitą praktiką taiko pažangesnės šalys ir ją perima vis daugiau kitų šalių. Nėra reikalo ginčytis su tuo, kas yra seniai patikrinta ir taikoma praktikoje.

              --

              Pėstieji yra bazinis keliavimo būdas. Visa, kas juda greičiau už juos, yra pavojaus šaltinis. Kuriama infrastruktūra pirmiausia turi kuo labiau sumažint šį pavojų pėsčiųjų atžvilgiu ir būti patogiausia pėstiesiems. Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.
              Paskutinis taisė Creatium; 2019.11.04, 12:10.

              Comment


                Šiais metais paspirtukas pakeitė man auto. Nuo kovo pradžios iki spalio pabaigos. Visiškai pakeičia auto ir VT: kol kiti stovi kamščiuos, aš jau esu pasiekęs savo kelios tikslą.
                Su vairavimo kultūra nėra viskas tobula, bet nėra viskas taip blogai. Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime

                Comment


                  Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                  Šiais metais paspirtukas pakeitė man auto. Nuo kovo pradžios iki spalio pabaigos. Visiškai pakeičia auto ir VT: kol kiti stovi kamščiuos, aš jau esu pasiekęs savo kelios tikslą.
                  Su vairavimo kultūra nėra viskas tobula, bet nėra viskas taip blogai. Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime
                  Na, civilizuotose šalyse jau uždraudė. Tikėkimės ir pas mus uždraus.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Kuris požiūris pažangesnis - britų ar kitų šalių?

                    Is it Legal to Ride an Electric Scooter in the UK?

                    Patogi transporto priemonė išvis eliminuojama, nes norint naudoti legaliai nelabai yra kur.
                    However, because they are motorised and have no pedals they are illegal for use on cycle lanes and pavements, and because they are low-powered they are illegal for use on the road.
                    However, other European countries are taking a much more modern approach to things. In France a PLEV can go up to 25km/hour in a cycle lane, while Austria and Switzerland additionally extend this to road use. In France and Germany a PLEV can also go up to 6km/hour on the pavement.
                    https://www.techadvisor.co.uk/buying...aw-uk-3668712/

                    Comment


                      Singapūre, kaip ir Prancūzijoje, uždrausta el. paspirtukais važinėti šaligatviais.

                      CNN 2019.11.05
                      Singapore joins France in banning e-scooters on sidewalks
                      Singapore has banned the riding of e-scooters on sidewalks in the city-state from Monday, November 4 after a growing number of accidents involving the motorized devices, including at least one fatality.

                      https://edition.cnn.com/travel/artic..._medium=social

                      Comment


                        bet pas juos yra dviraciu takai, kuriais galima vazinet. Galbut kai Vilnius po 10 metu pastatys nors kiek daugiau naudojamu dvirtakiu tai ir mes galesim paspirtukams uzdrausti vazineti saligatviais.

                        Comment


                          Žmonių numušinėjimo šaligatviuose sustabdymas čia ir dabar nieko bendro neturi su pageidautina kitos infrastruktūros plėtra.

                          Žmonės šaligatviuose turi būti apsaugoti nuo chuliganiškai važinėjančių individų.

                          Comment


                            Parašė Romas
                            Žmonių numušinėjimo šaligatviuose sustabdymas čia ir dabar bendro neturi su pageidautina kitos infrastruktūros plėtra.

                            Žmonės šaligatviuose turi būti apsaugoti nuo chuliganiškai važinėjančių individų.
                            Minetam Singapure vazinejo 100 000 paspirtuku. Nematau Vilniuje jokios problemos

                            Comment


                              Kaip suprantu priskyrė paspirtuką dviračiui, o dviračiams šaligatviu važinėti daug kur draudžiama nebent stovi tokie ženklai:
                              Click image for larger version  Name:	zenklinimas27.jpg Views:	1 Size:	8,4 kB ID:	1760025 Click image for larger version

Name:	image_93040.png
Views:	1
Size:	39,1 kB
ID:	1760027
                              Šis ženklas atitinka tai, ką pas mus pagal KET leidžia važinėtis šaligatviais, t.y. rinktis tiek važiuojamą dalį, tiek šaligatvį.

                              Comment


                                Žmogaus teisė jaustis saugiu šaligatvyje be jokių išlygų turi būti vertinama labiau nei teisė paspirtuku skrieti nestojant per perėjas ar skrosti pėsčiųjų minias su slalomo elementais.

                                Dabartinis leistinas 20 ar 25 km/ h greitis šaligatviuose yra akivaizdžiai per didelis, ypač atsižvelgiant į tai kad el. paspirtukai, skirtingai nuo dviračių, yra mažiau pastebimi.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Žmogaus teisė jaustis saugiu šaligatvyje be jokių išlygų turi būti vertinama labiau nei teisė paspirtuku skrieti nestojant per perėjas ar skrosti pėsčiųjų minias su slalomo elementais.

                                  Dabartinis leistinas 20 ar 25 km/ h greitis šaligatviuose yra akivaizdžiai per didelis, ypač atsižvelgiant į tai kad el. paspirtukai, skirtingai nuo dviračių, yra mažiau pastebimi.
                                  Kai reikia paspirtuku važiuoti šaligatviu, visada važiuoju pėsčiojo ėjimo greičiu, bet beveik kasdien sutinku chuliganiškai nardančių tarp pėsčiųjų "kolegų" ir "kolegių". Ir tokių visada bus, kaip ir keliuose neįmanoma išnaikinti nardančiųjų.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X