Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • JPeters
    replied
    Vienintelis mano girdėtas garsas, tai signalizacija. Atskirti garsus padėtų įrašas, nes net negalvojau, kad jie turi kitokių garsų apart signalizacijos. Aišku, pats nesu jų bandęs - turiu savo paspirtuką, tai galbūt jie ten visokių garsų skleidžia.
    Žiauriai nervina, kai bandai patraukt nuo tako ar šiaip pakelt nuo žemės ir pradeda kaukt. Gėda šiek tiek pasidaro, lyg vagis pasijuntu


    Ai, tarp kitko, nusipirkau G30 Max. Pridaviau mašiną vasaros pradžioje utilizavimui ir už kompensaciją pasiėmiau KVT metinį bilietą, M365 Pro ir G30 Max. Tai pardavus M365 Pro gavos nemokamas G30. Iš vienos pusės džiaugiuosi - kraunu rečiau nei M365 Pro, atrodo padangos ten atsparesnės dūriams, pakrovimo kabelis universalesnis, vandeniui daugiau atsparus ir visą kitą. Bet sunkus padaras. Nusipirkau spyną šitam, nes rankoje nešiotis apsipirkinėjant tikrai nėra patogu, net ir pasportavus. Manau mano reikmėms ir daugelio žmonių kasdienam vartojimui M365 Pro turbūt parankiausias būtų. Pakankamai toli nuvažiuoja, lengvesnis už G30, populiarus modelis, tai informacijos ir detalių netrūksta.

    Jei ką domina spynos - Kryptonite Evolution Mini-5 spyna labai gerai tinka aplink priekinę įstrižą rėmo dalį. Išmauti per apačia ar per ratą neišeina - matavau ir ilgai sėdėdamas bandžiau klibint + dar nepatogiai prirakinus, tai tikrai nieks nepaims. Čia konkrečiai G30. Nebandžiau uždėt ant M365.
    Paskutinis taisė JPeters; 2020.09.14, 09:39.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Mano gitdėti garsai atitinka minėtus bet pagaliau aišku kodėl jie skleidžia tuos garsus, nes labai keistai atrodė. Praėjusiais metais lyg ir nebūdavo jokių garsų.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Taip, taip, pilna mamyčių/tėtukų, kurie vežasi savo vaiką pasistatę paspirtuko priekyje. Netgi tam yra specialiai sumontuotas kažkoks laikiklis vaiko akių lygyje. Čia ko gero bus ne gamintojo, bet savamokslė modifikacija padaryta?
    Beje, tie Bolt paspirtukai tam tikrose situacijos skleidžia kažkokius keistus, sunkiai nusakomus garsus, taip trikdydami ramybę, ypač jei aplink gyvenamieji namai. Kiekvienas jų reiškia skirtingą dalyką - 1. Paukščio čiulbėjimą primenantis garsas - jis skleidžiamas tada, kai žmogus paspirtuką pradeda traukti iš vietos, prieš tai neatrakinęs.Sučirškia 3 kartus, o jei žmogus nesureaguoja ir traukia toliau - čirkš tol, kol nepastatysi ir neatrakinsi.
    2. Kitas garsas, jam stovint vietoje, primenantis tūtavimą. Pradžioj maniau, jog cypsi-tūtuoja kažkoks vaikiškas žaislas, nes tuo metu aplinkui buvo žaidžiančių vaikų. Užklausus Bolt`o dėl šito, paaiškino, jog šis garsas praneša apie tai, jog paspirtuko vieta nesutampa su GPS duomenimis, sistema netiksliai nustatė jo vietą. Įsivaizduojate? Visas namas turi nakties metu klausyti to keisto garso... Gerai, jog netrukus kažkoks žmogus jį išsivežė.
    3. Stovėjimo metu dar būna kažkoks "pyppyp pyp pyp pyp" - čia jau nežinau, gal reiškia jog kraunasi, kitaip sakant - atsigauna.
    Gal kas esate girdėję daugiau keistų garsų ar kitų keistenybių apie juos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kad joks čia ne paspirtukas. Elektrinis motoroleris.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Teko lankytis pajūryje ir ne kartą susidurti su "sunkiaisiais" paspirtukais.

    Jie drąsiai nardo šaligatviais tarp pėsčiųjų, taip pat atilieka freestailo manevrus gatvių važiuojamaja dalimi, lenktyniauja su automobiliais. Vairuoja tėvai su vienu-dviem vaikais neaiškiomis pozomis. Įdomu, ar kas nors užsiima jų kontrole? Ar jie yra universali trasporto priemonė leidžianti važiuoti be taisyklių, be teisių, be dokumentų?

    Jei gamintojo nustatytas paspirtuko greičio apribojimas nustatytas iki 25 km/val. ir galingumas neviršija 1 kw, tokie dokumentai nereikalingi. Kitu atveju reikėtų kreiptis dėl tokios transporto priemonės registravimo.

    Prisgretinęs įvertinau paspirtuko greitį 45-50 km/h (ir tai ko gero dar ne riba).
    Nei vieno paspirtuko neteko pamatyti su registracijos ženklais.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.08.30, 09:59.

    Komentuoti:


  • rmss
    commented on 's reply
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
    O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyje ? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.

  • ttttt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
    Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę (prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Gal reidai susiję su atlyginimo priedais? Tai organizuoja visada reidus, kas yra kasdieninis darbas iš esmės. Vienžodžiu biurokratija.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai apsiribos tik reidais? Nes pas mus policija čia turi tokį modus operandi. Dirba per "reidus" tai ką turėtu daryti kasdien.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Na va, tik neseniai rašiau, kad vietoje naujų draudimų reikia didesnės kontrolės ir štai, prašau:

    Sustiprinama elektrinių paspirtukų kontrolė: reikės prisiminti Kelių eismo taisykles

    Informuojame, kad policijos pareigūnai bendradarbiaudami su policijos rėmėjais ypatingą dėmesį skirs elektrinių paspirtukų ir motorinių dviračių kontrolei.

    Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...isykles-979402
    Dar kažkur mačiau, kad žmonės kalba apie "reidus", kai sustabdomi paspirtukininkai ir atliekama ekspertizė ar tikrai paspirtukas nevažiuoja greičiau 25km/h, bet pats tuo kažkaip kolkas netikiu...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Mokykla baigiau prieš 10 metų. Tikrai buvo. KET sausai nemokė aišku, bet kaip elgtis gatvėje, kaip kirsti šviesoforą, kur galima ir kur negalima važiuoti dviračių, kaip užsisegti saugos diržą tikrai buvo. Buvo ir konkursai su tirkais policininkais, kurie žaidimų formą tikrino žinias.

    Dabar greičiausiai viskas vyksta panašiai. Tikiu, kad ir apie paspirtukus pašneka dabar.
    Hmm, na vadinasi mano mokykla pasišiukšlino ties tuo reikalu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pora nuotraukų iš Šnipiškių
    Foto 2020.08


    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Hmm, na gal tada pasikeitė reikalai nuo tų laikų kai mokiausi. O per tas pamokas KET nagrinėjote?
    Mokykla baigiau prieš 10 metų. Tikrai buvo. KET sausai nemokė aišku, bet kaip elgtis gatvėje, kaip kirsti šviesoforą, kur galima ir kur negalima važiuoti dviračių, kaip užsisegti saugos diržą tikrai buvo. Buvo ir konkursai su tirkais policininkais, kurie žaidimų formą tikrino žinias.

    Dabar greičiausiai viskas vyksta panašiai. Tikiu, kad ir apie paspirtukus pašneka dabar.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Visais laikais mokyklose būdavo saugaus eismo ir KET specialios pamokos. Būtų labai keista, jei būtų panaikinę.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Tai o mokyklose to nemoko? Aš mokykloje turėjau saugaus eismo pamokas.
    Hmm, na gal tada pasikeitė reikalai nuo tų laikų kai mokiausi. O per tas pamokas KET nagrinėjote?

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Aš manau kad dar geriau būtų jeigu su KET būtų supažindinami visi (ir pėstieji) pvz mokyklose.
    Tai o mokyklose to nemoko? Aš mokykloje turėjau saugaus eismo pamokas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Aš manau kad dar geriau būtų jeigu su KET būtų supažindinami visi (ir pėstieji) pvz mokyklose.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nes gedimino prospekte kur yra dviračių takai nėra infrastruktūros ir reikia važiuoti šaligatviu? O jeigu ir nebūtų infrastruktūros paspirtukininko prievolė yra pasirinkti saugų greitį, o ne maksimalų. Pėstysis turėtu būti saugus šaligatviu eidamas visomis kryptymis.
    Manau, kad apie tai net nereikia diskutuoti, nes tai apibrėžta KET:
    Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
    Bėda ta, jog eiliniam dviratininkui su KET susipažinti nėra privaloma. Paantrinčiau senasnamas, kad tam jog suformuotume dviračių/paspirtukų važiavimo kultūrą, tokią informaciją turėtume matyti socialinių reklamų ar pan. forma.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Visi supranta, kad nėra pakankamai infrastruktūros, todėl eismo dalyviai turi dalintis tuo, kas yra. Pėsčiajam apsižvalgyti (dėl savo paties saugumo) nėra sunku. Pėstysis absoliučiai saugus, kol šaligatviu (arba net ir dviračių taku) eina tiesiai. O dviratininkams (paspirtukininkams) reiktų sumažinti greitį ten, kur daugiau pėsčiųjų. Šiek tiek pastangų ir neliktų tų problemų, kurios kai kuriems atrodo labai didelės.
    Nes gedimino prospekte kur yra dviračių takai nėra infrastruktūros ir reikia važiuoti šaligatviu? O jeigu ir nebūtų infrastruktūros paspirtukininko prievolė yra pasirinkti saugų greitį, o ne maksimalų. Pėstysis turėtu būti saugus šaligatviu eidamas visomis kryptymis.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Na, čia yra kievieno eismo dalyvio sąmoningumo reikalas bei taisyklių laikymasis. Dažnas pėstysis neatkreipia dėmesio, kad eina ne pėsčiųjų, o dviračių tako dalimi, kas anot KET, jiems aplamai yra draudžiama. Arba jei takas kombinuotas (neatskirtos pėsčiųjų/dvieračių juostos) ir skirtas pėstiesiems bei dviratininkams, tai nesuteikia teisės užimti visos tako dalies (pvz. eina grupelė žmonių) ar eiti tako viduriu užsidėjus ausines ir įsmeigus akis į telefoną. Tas pats su dviratininkais ir paspirtukininkais, jei jau važiuoja pėsčiųjų taku, tai turėtų susiprotėti, kad pirmenybė yra ne jo, o pėsčiojo.
    Paskutinis taisė 99; 2020.07.30, 13:42.

    Komentuoti:

Working...
X