Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nepasirodys, bet mirti tikimybė maža, tuo tarpu, kai automobilis užlekia ant pėsčiojo/dviračio/paspirtuko puikiai žinom kuom dažniausiai baigiasi.
    Užtenka geru kampu krist ir su galva trenkt į kietą kampą. Liūdnų pasekmių tikimybė mažesnė, bet jei paspirtukų daugės ir pačio įvykio tikimybė pataps didesnė už būt nutrenktam auto - bendrai tikimybė gali tapti labai panašia.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Jei su civilizuotų Vakarų šalių pėsčiaisiais, tai lietuviai pėstieji yra ypatingai, atsargūs, netgi pasakyčiau, patalogiškai bailūs.
    Bailūs pėstieji ilgiau gyvena . Lietuvoje dar nėra kaip reikiant įsigalėjęs tas leftistinis pėsčiojo kaip silpnojo (kuriam viskas leidžiama) aukštinimas, bet link to artėjama. Pvz., jaunimas tai visai nebailus. Jam vienodai rodo, ar dviračių takas, ar geležinkelis. Pagal leftistinį mąstymą reikėtų sugriežtinti mašinistų parengimą ir aplink geležinkelį pristatyti krūvą įspėjamųjų ženklų. O kažko reikalauti iš pėsčiojo nepadoru ir neetiška, jis silpnas ir pažeidžiamas, todėl jį reikia saugoti ir ginti.

    Tragedija sostinėje – bėgius kirtęs jaunuolis klausė muzikos ir neišgirdo artėjančio traukinio

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-957442?copied

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei bėga su kuprine 30km/h ir atsitrenkia... Maža nepasirodys. Ne visi nusiteikę lošt regbį
    Nepasirodys, bet mirti tikimybė maža, tuo tarpu, kai automobilis užlekia ant pėsčiojo/dviračio/paspirtuko puikiai žinom kuom dažniausiai baigiasi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Kodėl?
    Nes svorio santykis su pėsčiuoju didžiulis. Lietuvoje mocai, automobiliai pastoviai užmušinėja žmones net negalėdami važinėti šaligatviais.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 13:27.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Su šitais negali
    Kodėl?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varyt
    Manau, kad tikrai nieko tokio, jei tik prilėtini prie pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Su šitais negali, bet su 10 kg sveriančiu paspirtuku gali, nes čia tas pats, kas pėstysis su trupučiu antsvorio ar sunkesne kuprine, jei vaizdas labai nepatinka, gali įsivaizduoti, kad žmonės aplink ne važiuoja paspirtuku, o tiesiog bėgioja.



    Tik prieš tai sumažink savo moco svorį iki keliolikos kg ir greitį apribok iki 25 km/h, tada aš irgi su tavim važinėsiu gatvėse, iki tol teks susitaikyti su dalinimuosi šaligatviais.
    Jei bėga su kuprine 30km/h ir atsitrenkia... Maža nepasirodys. Ne visi nusiteikę lošt regbį

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?

    Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis?
    Su šitais negali, bet su 10 kg sveriančiu paspirtuku gali, nes čia tas pats, kas pėstysis su trupučiu antsvorio ar sunkesne kuprine, jei vaizdas labai nepatinka, gali įsivaizduoti, kad žmonės aplink ne važiuoja paspirtuku, o tiesiog bėgioja.

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varyt
    Tik prieš tai sumažink savo moco svorį iki keliolikos kg ir greitį apribok iki 25 km/h, tada aš irgi su tavim važinėsiu gatvėse, iki tol teks susitaikyti su dalinimuosi šaligatviais.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 13:17.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?

    Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis?
    Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varyt

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Spartus elektros variklių naudojimas ir populiarėjimas kartu atneša ir daug inovacijų jų pritaikyme, tad tolimesnis vystymasis šioje srityje manau yra neišvengiama ateitis.
    Pats naudojuosiu ir elektriniu paspirtuku, ir dviračiu, ir automobiliu, ir labai mėgstu vaiksčioti, tačiau skirtingas transporto priemones, arba keliavimo būdus, renkuosi skirtingiems tikslams. Būtent kalbant apie elektrinius paspirtukus, tai kaip mano intuicija man sufleravo prieš įsigyjant, kad tai nėra pati saugiausia transporto priemonė, taip ir nutiko, teko išmėginti praktikoje savo kailiu - trys dideli randai po atrodytų visai "minkšto" kritimo
    Kaip ir visiems eismo dalyviams būtinos tam tikros taisyklės, taip ir naujai atsirandančioms transporto rūšims. Taip pat svarbu apibrėžti ir atsakomybę už jų nesilaikymą. Tikėtis tarpusavio supratimo iš visų, nenustatant taisyklių ir atsakomybės, manau būtų per daug naivu. Blogai kuomet susikerta skirtingų transportų srautų keliai, jau nekalbant apie pėsčiuosius, bet jeigu jau taip įvyksta ir tenka dalintis bendra infrastruktūra, taisyklė labai paprasta: greistesnis turi prisitaikyti prie lėtesnio. Aš asmeniškai visuomet sumažinu greitį iki pėsčiųjų greičio, ar net nulipu, juolab, kad nuo paspirtuko nulipti labai paprasta ir greita.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš kontroliuoju situaciją, jei vairuotojas ir nei kiek nestabdo, bet jis to nežino, kad aš jį matau ir įžengęs į perėją sustosiu.
    Atsakant į tiesioginį klausimą, taip, skiriasi labai, todėl paspirtukininkai su savo keliolikos kg transporto priemone turėtų važinėti šaligatviais, o ne kartu su 1,5 tonos automobiliais ar tuo labiau fūromis.
    O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?

    Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Kartojau ir kartosiu, kad pėstieji yra pati nedrausmingiausia (aišku, ir labiausiai pažeidžiama) eismo dalyvių grupė. Ir dėl to pažeidžiamumo juos populiaru ginti ir saugoti, bet nepopuliaru kritikuoti ir mokyti saugaus eismo pagrindų. Daug nelaimių keliuose įvyksta būtent todėl, kad pėstieji šlitinėja tamsoje važiuojamojoje dalyje, kerta greitkelius neleistinose vietose, įžengia į perėjas nesidairę ir t. t. Dar vienas pėsčiųjų testukas yra pažiūrėti, kiek pėsčiųjų pasidairo kirsdami šviesoforo reguliuojamą sankryžą. Užsidega žalia ir eina. Taip, jų pirmumas, bet skaudės tai ne automobilio vairuotojui. Elementari savisauga. Į šviesoforą nėra ko ilgai žiūrėti, šviesoforas dar nė vieno neužmušė .
    Žiūrint su kuo lyginsi. Jei su civilizuotų Vakarų šalių pėsčiaisiais, tai lietuviai pėstieji yra ypatingai, atsargūs, netgi pasakyčiau, patalogiškai bailūs. Iki tiek, kad pėsčiųjų perdėras atsargumas mane ima erzinti kaip vairuotoją.
    Dažna tokia situacija, kai važiuoji gatve, matai prie perėjos tolumoje stovi pėstysis. Sulėtini greitį, kad jis ramiai pereitų gatvę, bet jis vistiek baugščiai stovi, išpūtęs akis. Lieka 20 metrų, sulėtini iki riedėjimo greičio, ir galvoji - nu kamon, žmogau, eik per gatvę. Bet ne, pėstysis sulaukia, kol pririedėjęs prie perėjos visiškai sustosi, dar dvi sekundes patrypčioja, ir tada vos ne ristele skuodžia per gatvę.

    Jei Lietuvoje negaliotų džiunglių įstatymai, ir laukinių mentalitetas, kur naratyvas yra - "Taip, jų pirmumas, bet skaudės tai ne automobilio vairuotojui. Elementari savisauga", tada gal pėstieji galės ramiai tikėtis kad kitas eismo dalyvis laikysis taisyklių, ir netrypčioti prie perėjos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Darwino awardui pasiruošęs? Biški gal skirias 1,5 tonos smūgis nuo nuo 80 kg?
    Aš kontroliuoju situaciją, jei vairuotojas ir nei kiek nestabdo, bet jis to nežino, kad aš jį matau ir įžengęs į perėją sustosiu.
    Atsakant į tiesioginį klausimą, taip, skiriasi labai, todėl paspirtukininkai su savo keliolikos kg transporto priemone turėtų važinėti šaligatviais, o ne kartu su 1,5 tonos automobiliais ar tuo labiau fūromis.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš tą patį darau perėjose, kai autmobilis atlekia ir neplanuoja praleisti, o aš vaidinu, kad einu per perėją nieko nematydamas, šoferis peršika juodai.
    Darwino awardui pasiruošęs? Biški gal skirias 1,5 tonos smūgis nuo nuo 80 kg?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Na su paspirtukininkais ant šaligatvio labai gražiai veikia ėjimas savo trajektorija ir net kai matai kad atvažiuoja ne bandyt trauktis o atkišt petį. Jau porą išsigandę nusijoblino. Kitakart ant pilno žmonių šaligatvio šitie tikrai neskraidys,
    Aš tą patį darau perėjose, kai autmobilis atlekia ir neplanuoja praleisti, o aš vaidinu, kad einu per perėją nieko nematydamas, šoferis peršika juodai.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 10:21.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Na su paspirtukininkais ant šaligatvio labai gražiai veikia ėjimas savo trajektorija ir net kai matai kad atvažiuoja ne bandyt trauktis o atkišt petį. Jau porą išsigandę nusijoblino. Kitakart ant pilno žmonių šaligatvio šitie tikrai neskraidys,
    Nelabai išeina, jei atvažiuoja iš nugaros. Juolab, atstumo jie nebijo. Pastebėjau, kad čia toks sportas atsirado, praskrosk kuo arčiau pėsčiojo, nors vietos pilna.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Dabar teks priprasti dalintis šaligatviais su paspirtukininkais, bent tol, kol atsiras tinkama infrastruktūra.
    Šiaip pilna tuščių šaligatvių palei rekonstruotas (naujas) gatves, kuriais niekas nevaikšto. Tai reiktų džiaugtis, kad juos bent kažkas naudoja. Paspirtukininkai, savo ruožtu, turėtų vengti šaligatvių, kuriuose pėsčiųjų yra daug.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Na su paspirtukininkais ant šaligatvio labai gražiai veikia ėjimas savo trajektorija ir net kai matai kad atvažiuoja ne bandyt trauktis o atkišt petį. Jau porą išsigandę nusijoblino. Kitakart ant pilno žmonių šaligatvio šitie tikrai neskraidys,

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ką reiškia "neteisingi dalyviai"? Niekada šaligatviais nebuvo leidžiama važiuoti mopedams, motoroleriams, kinkytiems vežimams, elektromobiliams, velomobiliams ir netgi... dviračiams su kai kurioms išimtim. Velniop tokius šaligatvius, kuriais be jokios tvarkos skrieja net iki keliolikos kW,40-60 km/h siekiančios "ateities" transporto priemonės. Aš kaip užkietėjęs pėstysis jau patyriau vos ne tyčinį išsidarinėjimą. Ypač pastaruoju metu. Tikriausiai čia iš strategijos "dabar čia mes valdovai". Nubausti pažeidėjus yra misija neimanoma ir niekas tuo realiai neužsiima, būkim biedni bet teisingi.
    Dabar teks priprasti dalintis šaligatviais su paspirtukininkais, bent tol, kol atsiras tinkama infrastruktūra. Labai abejoju, ar politiškai kas nors galėtų juos uždrausti ar išgrūsti į nesaugias gatves ir dar labiau skatinti automobilizaciją bei taršą vietoje ribojimo, manau net seni komuniagos nebeišdrįstų to padaryti.

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Beje prieš porą savaičių Frankfurto centre stebėjausi, kaip paspirukininkai nardo tarp pėsčiųjų. Ir ne su Xiaomi, o su min 2 kartus stambesniais - visi jie ten citybee tipo. Dviračių takų irgi nepadaryta. Tikėjausi tvarkos.
    Ši vieta https://www.google.lt/maps/@50.11430...4!8i4352?hl=en
    Todėl keista ir juokinga, kai bobutės Lietuvoje net mažų ir lėtų paspirtukų bijo ir žiūri į paspirtukininkus kaip į kokius ufonautus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 09:51.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Kitas dalykas, kad važiuojant automobiliu ir matant priešais perėją būtina prilėtinti iki tokio greičio, kad bet kokiu atveju spėtum sustoti jei perėjoje atsiras pėstysis, paspirtukininkas ar koks pasimetęs sugalvojęs į ten išbėgti su mama ėjęs keturmetis. Dar gerokai prieš perėją atleidi akseleratorių ir labai atidžiai dairaisi kol perėją pravažiuoji, nėra taip sunku.
    Vairuotojas privalo prilėtinti tik jeigu įtaria, kad į perėją išeis pėstysis. Jeigu tokio įtarimo nėra (pvz negalima matyti pėsčiojo dėl užstatyto automobilio) prilėtinti prievolės nėra. Kas yra "įtaria" yra paliekama teismų interpretacijai, bet yra keli įvikiai kuomet į perėja išlėkė nesidairę telefonų vartotojai ir liko kalti pėstieji, o ne vairuotojas. Pėstysis į perėją teisė eiti turi tik tada, kai įsitikina, jog mašina sustos.


    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kol kas nėra, todėl ir riboti nėra tikslo, geriau kovokite su tais, kurie kasdien keliuose žudo, t.y. automobilininkais.
    Keistas požiūris. Uždrausim žudyti, kai jau bus nužudytas. O gal geriau uždrausti, kol dar nėra įvykio?

    O su automobilininkais kovojimo pilnas forumas.

    Komentuoti:

Working...
X