Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.
-
VZ.LT 2019.11.20
„Bolt“ skaičiuoja pirmojo paspirtukų sezono rezultatus
Lapkričio 20 d. paslaugos tiekimą žiemai sustabdęs operatorius nurodo, kad Lietuvoje elektriniais paspirtukais „apvažiuota 11 kartų aplink Žemę“. Tai turėtų reikšti 440.000 nuvažiuotų km. Bolt“ pranešime nurodoma, kad rezultatai Vilniuje ir Kaune rodo šalyje įvykusią „mikromobilumo revoliuciją“. (...)
Po pirmojo paspirtukų sezono „Bolt“ pastebi, kad šių transporto priemonių naudotojai Lietuvoje pasižymi atsakingumu.
https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65qr8YrQV
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŽmogaus teisė jaustis saugiu šaligatvyje be jokių išlygų turi būti vertinama labiau nei teisė paspirtuku skrieti nestojant per perėjas ar skrosti pėsčiųjų minias su slalomo elementais.
Dabartinis leistinas 20 ar 25 km/ h greitis šaligatviuose yra akivaizdžiai per didelis, ypač atsižvelgiant į tai kad el. paspirtukai, skirtingai nuo dviračių, yra mažiau pastebimi.
Komentuoti:
-
Žmogaus teisė jaustis saugiu šaligatvyje be jokių išlygų turi būti vertinama labiau nei teisė paspirtuku skrieti nestojant per perėjas ar skrosti pėsčiųjų minias su slalomo elementais.
Dabartinis leistinas 20 ar 25 km/ h greitis šaligatviuose yra akivaizdžiai per didelis, ypač atsižvelgiant į tai kad el. paspirtukai, skirtingai nuo dviračių, yra mažiau pastebimi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė RomasŽmonių numušinėjimo šaligatviuose sustabdymas čia ir dabar bendro neturi su pageidautina kitos infrastruktūros plėtra.
Žmonės šaligatviuose turi būti apsaugoti nuo chuliganiškai važinėjančių individų.
Komentuoti:
-
Žmonių numušinėjimo šaligatviuose sustabdymas čia ir dabar nieko bendro neturi su pageidautina kitos infrastruktūros plėtra.
Žmonės šaligatviuose turi būti apsaugoti nuo chuliganiškai važinėjančių individų.
Komentuoti:
-
bet pas juos yra dviraciu takai, kuriais galima vazinet. Galbut kai Vilnius po 10 metu pastatys nors kiek daugiau naudojamu dvirtakiu tai ir mes galesim paspirtukams uzdrausti vazineti saligatviais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Singapūre, kaip ir Prancūzijoje, uždrausta el. paspirtukais važinėti šaligatviais.
CNN 2019.11.05
Singapore joins France in banning e-scooters on sidewalks
Singapore has banned the riding of e-scooters on sidewalks in the city-state from Monday, November 4 after a growing number of accidents involving the motorized devices, including at least one fatality.
https://edition.cnn.com/travel/artic..._medium=social
Komentuoti:
-
Kuris požiūris pažangesnis - britų ar kitų šalių?
Is it Legal to Ride an Electric Scooter in the UK?
Patogi transporto priemonė išvis eliminuojama, nes norint naudoti legaliai nelabai yra kur.
However, because they are motorised and have no pedals they are illegal for use on cycle lanes and pavements, and because they are low-powered they are illegal for use on the road.However, other European countries are taking a much more modern approach to things. In France a PLEV can go up to 25km/hour in a cycle lane, while Austria and Switzerland additionally extend this to road use. In France and Germany a PLEV can also go up to 6km/hour on the pavement.
Komentuoti:
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąŠiais metais paspirtukas pakeitė man auto. Nuo kovo pradžios iki spalio pabaigos. Visiškai pakeičia auto ir VT: kol kiti stovi kamščiuos, aš jau esu pasiekęs savo kelios tikslą.
Su vairavimo kultūra nėra viskas tobula, bet nėra viskas taip blogai. Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiais metais paspirtukas pakeitė man auto. Nuo kovo pradžios iki spalio pabaigos. Visiškai pakeičia auto ir VT: kol kiti stovi kamščiuos, aš jau esu pasiekęs savo kelios tikslą.
Su vairavimo kultūra nėra viskas tobula, bet nėra viskas taip blogai. Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai žmonės ir kalti, kad pažeidinėja. Juos ir reikia už tai bausti, o ne tuos kurie taisykles nustatinėja.
--
Pėstieji yra bazinis keliavimo būdas. Visa, kas juda greičiau už juos, yra pavojaus šaltinis. Kuriama infrastruktūra pirmiausia turi kuo labiau sumažint šį pavojų pėsčiųjų atžvilgiu ir būti patogiausia pėstiesiems. Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.Paskutinis taisė Creatium; 2019.11.04, 12:10.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kuo čia dėti pėstieji, jei ne jie, o juos traiško važinėjantys šaligatviais.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Prievolė nepriklauso, bet priklauso pats laikymosi faktas. Prievolė gali būti belenkokia, bet žmonės vistiek pažeidinės. Net ten, kur moterims automobilius draudžia vairuot yra, kas vairuoja ir po to gauna bausmes. Tai...
Beje, priminsiu, kad pėstieji nėra mokomi KET, nors tipo privalo žinoti. Vairuotojams KET mokymai yra.
Priminti verta ir tai, kad KET taisykles pėstieji taip pat privalo žinoti, ir mokymai yra. Kaip ir vaiduotojams, už juos susimoki pats. Tik va pesčiajam nėra prievolės baigti mokymus kad eiti, todėl dauguma jų net nežino.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žvėryne, senamiestyje ir aš važiuoju, bet kokia Ukmergės, Žirmūnų, Kalvarijų ar Kareivių gatve (beje, ten ir pėsčiųjų labai mažai) važiuoti paspirtuku yra savižudybė, jei uždraus tada tikrai geriau su automobiliu važiuosiu.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Man asmeniškai, tai su paspirtuku važiuoti gatve, tai toks jausmas, kad eiti gatve pėsčiomis, labai nesaugiai jaučiuosi, tada nebent prieš eismą važiuoti, kad matytum atvažiuojančias transporto priemones. O va su dviračiu jaučiuosi gatvėje daug saugiau. Manau, kad svarbu dar kaip pats vadeliotojas jaučiasi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nu nežinau. Aš tai kur galiu visada važiuoju gatve. Pavyzdžiui, Žvėryne. Gyvenamuosiuose rajonuose važiuoju šaligatviu, jei gera kokybė arba gatve (jeigu tai nėra koks Laisvės pr.). Problemų, ačiū Dievui, kol kas neturėjau.
Komentuoti:
-
Na, bet paspirtukininkus sunku sukontroliuoti, sunku nubausti. Kur kas geriau būtų vykdyti pažeidimų prevenciją, ir paspirtukus palikti ten, kur jiems ir vieta - važiuojamojoje kelio dalyje, kaip ir Vokietijoje ar Prancūzijoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: