Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Keista, kad tai nutiko Panevėžyje, o Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.
    Jeigu bijai paspirtukų, tai gal Vilniuje per perėjas išvis neini? Aš daug vaikštau po miestą, bet nei vieno incidento neturėjau su paspirtukais, tuo tarpu perėjose, nuo smulkių iki tokių kurie per raudoną mieste lekia 100km/h dešimtimis per metus.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Įdomu, koks buvo paspirtuko greitis. Jei neviršijo dviračiu pasiekiamo greičio, tai nėra reikalo kažkaip atskirai kaltinti paspirtukus - tiesiog dviratininkų susidūrimas ir tiek.

    Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.
    Toje vietoje takai aiškiai sužymėti, tai neaiškumų neturėtų būti. Aišku, nuo tilto norint eiti per gatvę reikia dairytis ir praleisti važiuojančius Upės g. Retas atvejis, kad pėstieji tai darytų
    Paskutinis taisė senasnamas; 2020.06.06, 14:21.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Likimo grimasos, kad pirmasis tragiškas įvykis įvyko susidūrus su dviračiu.
    https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=84469361
    Keista, kad tai nutiko Panevėžyje, o Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvoje gausėjant savo matomumu ir kitų saugumu nesirūpinančių paspirtukininkų anksčiau ar vėliau turėjo būti paspirtukininkų aukų.

    Likimo grimasos, kad pirmasis tragiškas įvykis įvyko susidūrus su dviračiu.

    Delfi.lt 2020.06.06
    Ligoninėje mirė paspirtuku važiavęs ir su dviračiu susidūręs vyras
    https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=84469361

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Papildant, aliuminis nekoroduoja įprastomis sąlygomis, nes susidariusi oksidų plėvelė veikia kaip apsauginis sluoksnis nuo tolimesnės korozijos. Druskingoje aplinkoje ši plėvelė suardoma ir korozijos procesas tęsiasi.
    Teisingai, aliuminis koroduoja, bet nerūdija. Apsauginės dangos vis tiek reikalingos.
    Gal kas žino kiek Lietuvoje naudojami paspirtukai atitarnauja km/laiko? Girdėjau, kad užsienyje paspirtukas atsiperka bet ir susidėvi itin greitai, realiai kur intensyviau naudojami po dvejų mėnesių keičia naujais ir jie jau būna atsipirkę ir uždirbę pelno.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Papildant, aliuminis nekoroduoja įprastomis sąlygomis, nes susidariusi oksidų plėvelė veikia kaip apsauginis sluoksnis nuo tolimesnės korozijos. Druskingoje aplinkoje ši plėvelė suardoma ir korozijos procesas tęsiasi.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Ar jie visi ne aliuminio korpusais?
    Aliuminis irgi puikiai koroduoja neapsaugotose vietose. O jei jie nudažyti technologija, neatsparia agresyviai aplinkai, tai sukoroduotų per žiemos sezoną ir tiesiog per dažus.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Norėjau rašyti apie druską ir drėgmę. Jeigu vasarą paspirtukui pasivolioti ant šaligatvio dar nieko tokio, tai žiemą pagulėjęs druskos ir sniego košėje gali greitai baigti dienas. Ir nebūtinai dėl baterijų užtrumpinimo, bet ir dėl korozijos poveikio.
    Ar jie visi ne aliuminio korpusais?

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Norėjau rašyti apie druską ir drėgmę. Jeigu vasarą paspirtukui pasivolioti ant šaligatvio dar nieko tokio, tai žiemą pagulėjęs druskos ir sniego košėje gali greitai baigti dienas. Ir nebūtinai dėl baterijų užtrumpinimo, bet ir dėl korozijos poveikio.

    Be to, šiltuoju sezonu teko matyti paspirtukų gulinčių keisčiausiose vietose. Po pirmo rimtesnio sniego juos reikės atsikasti. Pravažiavęs sniego valymo traktoriukas gali apskritai užversti taip, kad nesimatys. Antrą kartą pravažiavęs traktoriukas gali ir pervažiuoti per tokį paspirtuką.

    Šie aspektai aktualiausi nuomojamiems paspirtukams. O kalbant apie visus paspirtukus, tai dauguma bendradarbių, kurie važinėjo paspirtukais kiaurą vasarą, jau uždarė sezoną motyvuodami šalčiu ir vėju. Prieš šaltį ir vėją yra sprendimų, bet komforto lygis vistiek nebe tas.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Elektriniams paspirtukams, dar būtų peilis druska. Sūrus tirpalas yra geras laidininkas, tai dar pridėjus šaltį, galima būtų spėti, kad jų baterijos mirtų labai staigiai...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Su paspirtuku vasarą po lietaus ant Gedimino pr trinkelių imant posukį vos nenusivožiau, žiemą turėtų būt išvis linksma.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dviratis važiuojant net ir lėtai guldosi. Paspirtukas labiau reaguoja į vairo pasukimą nei į guldymą. Visiškai kitokia geometrija.

    Gal turi nuorodų į paspirtukų žiemines padangas? Kažkada bandžiau žiūrėt ar būna šipuotų ir nelabai radau. Kiek suprantu paspirtukų žieminės yra tiesiog su piktesniu protektorium ir su minkštesne guma. Dviračiams paprastai nesismulkinama ir žieminėmis laikomos tik šipuotos. Iš praktikos - dviračiams minkšta guma nepadeda ir ant ledo laiko tik šipai. Net ir mažu greičiu. Paspirtuko su žieminėm padangom ant ledo neesu bandęs tai negaliu nieko sakyti. Bet iš dviratinės praktikos labai abejoju, kad minkštos gumos ant ledo pakaktų...
    Nu guldosi, jei važiuoji dideli greičiu. Paspirtukas irgi, kitaip lengvai nepasuksi. Bet čia važiuojant ant 20km/h. Žiemą man būtų baisu (bet prisipažinsiu - nesu bandęs).

    Spygliuotų padangų paspirtukams nesu matęs. Daugiausiai - kitokie padangų raštai, kaip ir pats rašai. Bet gal priklauso nuo paspirtuko. Pvz., vienračiams esu matęs padangų su šipais.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Žiema pas mus pretekstas kažko atsisakyti, o pvz. Suomijoje žiema yra turistinis brendas, kur žiema, sniegas išnauduojami, kaip pliusas labiau, nei kad minusas. Ir dviračių nuomos veikia.
    Paskutinis taisė Resutas; 2019.11.21, 11:21.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dviratis važiuojant net ir lėtai guldosi. Paspirtukas labiau reaguoja į vairo pasukimą nei į guldymą. Visiškai kitokia geometrija.

    .
    O tu pabandyk paspirtuką guldyt - viskas taip pat kaip su dviračiu ar mocu pasidaro.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Na faktas, kad yra žieminių padangų, turbūt parodo, kad jos veikia. Gal mano važiavimas dviračiu skiriasi nuo kitų, bet aš jį bene tiek pat "guldau" posūkiuose, kiek ir paspirtuką. T.y. tiesiog nevažiuoju tokiais greičiais, kad reikėtų guldyt. Bet žiemą turbūt ir kitiems nerekomenduočiau važiuot dideliais greičiais. Tiek dviratėmis priemonėmis, tiek ir automobiliais
    Dviratis važiuojant net ir lėtai guldosi. Paspirtukas labiau reaguoja į vairo pasukimą nei į guldymą. Visiškai kitokia geometrija.

    Gal turi nuorodų į paspirtukų žiemines padangas? Kažkada bandžiau žiūrėt ar būna šipuotų ir nelabai radau. Kiek suprantu paspirtukų žieminės yra tiesiog su piktesniu protektorium ir su minkštesne guma. Dviračiams paprastai nesismulkinama ir žieminėmis laikomos tik šipuotos. Iš praktikos - dviračiams minkšta guma nepadeda ir ant ledo laiko tik šipai. Net ir mažu greičiu. Paspirtuko su žieminėm padangom ant ledo neesu bandęs tai negaliu nieko sakyti. Bet iš dviratinės praktikos labai abejoju, kad minkštos gumos ant ledo pakaktų...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Klausimas ar paspirtukams veiktų žieminės padangos. Dviračiams labai gerai padangos su šipais šonuose. T.y. važiuojant tiesiai liečiasi tik guma, sukant į posūkį dviratis truputi prigula ir šipai taip pat liečiasi su kelio danga. Paspirtukai lyg ir mažiau guldomi į posūkį.
    Na faktas, kad yra žieminių padangų, turbūt parodo, kad jos veikia. Gal mano važiavimas dviračiu skiriasi nuo kitų, bet aš jį bene tiek pat "guldau" posūkiuose, kiek ir paspirtuką. T.y. tiesiog nevažiuoju tokiais greičiais, kad reikėtų guldyt. Bet žiemą turbūt ir kitiems nerekomenduočiau važiuot dideliais greičiais. Tiek dviratėmis priemonėmis, tiek ir automobiliais

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Paspirtukams galima dėti žiemines padangas, kaip ir dviračiams. Aišku, reikalauja papildomų lėšų.
    Klausimas ar paspirtukams veiktų žieminės padangos. Dviračiams labai gerai padangos su šipais šonuose. T.y. važiuojant tiesiai liečiasi tik guma, sukant į posūkį dviratis truputi prigula ir šipai taip pat liečiasi su kelio danga. Paspirtukai lyg ir mažiau guldomi į posūkį.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Manau, kad su laiku bus ir žiemą. Nebūtina juk viso miesto padengt, šaltuoju sezonu galima skatint trumpesnes keliones, pvz., būtent centre (kur užterštumas labai didelis, o ir dangos valomos dažniau).

    Paspirtukams galima dėti žiemines padangas, kaip ir dviračiams. Aišku, reikalauja papildomų lėšų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.
    nes ličio jonų baterijos mūsų žiemos neatlaiko. Neveltui elektromobiliuose jos yra šildomos. O dėl dviračių tai naudoti gal ir būtų galima, jeigu takai būtų prižiūrimi. Bent jau šiaurinėje miesto dalyje tai praeita žiema to nebuvo. Geriausiua tveju bobcatas prvažiavęs po didesnio snygio.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.
    Esant tikrai žiemai su sniegu ir ledu jais būtų pavojinga važiuoti. Kitas dalykas, kad tų tikrų žiemų beveik nebebūna, tai tikrai galėtų tiesiog reaguoti į orą. Tas padėtų ir rismo problemas spręsti, kuris artėjant žiemai darosi tiesiog absurdiškas.

    Komentuoti:

Working...
X