Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vaidasp
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar dabar taip ir nėra pagal KET?
    Nėra prasmės ginčytis. Beje aš niekada nebūčiau persėdęs į paspirtuką jei reiktų važinėti šaligatviais. Tiesa darau 2 km lanką vien tam, kad važiuočiau tik dviračių takais ir nereiktų šaligatviais. Visų pirma krato, o antrą - na tikrai nėra vietos ir pėstiesiems, ir dviračiams. Tie šaligatvių perskyrimai balta linija - juokas. Dviračių takus reikia daryti kelių sąskaitą, o ne šaligatvių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, tai transporto priemonės, kurios, būna, važiuoja nesaugiai, tegul važinėja važiuojama kelio dalimi. Šaligatviai tuo tarpu turėtų būti palikti saugiai vaikščioti pėstiesiems.
    Ar dabar taip ir nėra pagal KET?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ok, "aftamabilystai" turbūt niekada neviršija 50 km/h mieste, nevažinėja girti, per raudoną, nenardo tarp juostų, sustoja prie perėjos, žalių rodiklių sukant į dešinę ir pan. Nesuprantu, ko tikitės iš paspirtukininkų, kai bendrai tokia eismo kultūra mieste. Skirtumas tik tas, kad xiaomi paspirtukas sveria tik keliolika kg ir išvysto tik 25 km/h greitį, o BMW sveria kelias tonas ir išvysto kelis šimtus km/h.
    Na, tai transporto priemonės, kurios, būna, važiuoja nesaugiai, tegul važinėja važiuojama kelio dalimi. Šaligatviai tuo tarpu turėtų būti palikti saugiai vaikščioti pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MDainius Rodyti pranešimą
    Aš paspirtuku nevažinėju, esu "aftamabilystas". Kai vaikštau pėsčias, man jie kažkaip neužkliūna, bet kai vairuoju (vasarą) - nu žiauru. Pradedant perėjom, kur jie atsiranda iš niekur ir pabaigiant išvažiavimais iš kiemų, kai nespėja sustot ir išnyra didelėm akim. Vien patirtis, kai nuo šaligatvio tiesiai po ratais atskrido mergaitė, nesuvaldžiusi paspirtuko nuteikia nesmarkiai maloniai. Tuo pačiu įsitikinau, kad stabdžiai ir reakcija veikia neblogai... Ir dar - akivaizdu, kad nemažai paspirtukų (kaip ir tas, nuo kurio atskrido panelė) yra stipriai galingesni už tuos, kuriems leidžiama važinėti šaligatviais. O tą sukontroliuoti neįmanoma.
    Ok, "aftamabilystai" turbūt niekada neviršija 50 km/h mieste, nevažinėja girti, per raudoną, nenardo tarp juostų, sustoja prie perėjos, žalių rodiklių sukant į dešinę ir pan. Nesuprantu, ko tikitės iš paspirtukininkų, kai bendrai tokia eismo kultūra mieste. Skirtumas tik tas, kad xiaomi paspirtukas sveria tik keliolika kg ir išvysto tik 25 km/h greitį, o BMW sveria kelias tonas ir išvysto kelis šimtus km/h.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė MDainius Rodyti pranešimą
    Aš paspirtuku nevažinėju, esu "aftamabilystas". Kai vaikštau pėsčias, man jie kažkaip neužkliūna, bet kai vairuoju (vasarą) - nu žiauru. Pradedant perėjom, kur jie atsiranda iš niekur ir pabaigiant išvažiavimais iš kiemų, kai nespėja sustot ir išnyra didelėm akim. Vien patirtis, kai nuo šaligatvio tiesiai po ratais atskrido mergaitė, nesuvaldžiusi paspirtuko nuteikia nesmarkiai maloniai. Tuo pačiu įsitikinau, kad stabdžiai ir reakcija veikia neblogai... Ir dar - akivaizdu, kad nemažai paspirtukų (kaip ir tas, nuo kurio atskrido panelė) yra stipriai galingesni už tuos, kuriems leidžiama važinėti šaligatviais. O tą sukontroliuoti neįmanoma.
    Greitis - pagrindinė nelaimių priežastis. Ar tai būtų auto, ar paspirtukas.

    Komentuoti:


  • MDainius
    replied
    Aš paspirtuku nevažinėju, esu "aftamabilystas". Kai vaikštau pėsčias, man jie kažkaip neužkliūna, bet kai vairuoju (vasarą) - nu žiauru. Pradedant perėjom, kur jie atsiranda iš niekur ir pabaigiant išvažiavimais iš kiemų, kai nespėja sustot ir išnyra didelėm akim. Vien patirtis, kai nuo šaligatvio tiesiai po ratais atskrido mergaitė, nesuvaldžiusi paspirtuko nuteikia nesmarkiai maloniai. Tuo pačiu įsitikinau, kad stabdžiai ir reakcija veikia neblogai... Ir dar - akivaizdu, kad nemažai paspirtukų (kaip ir tas, nuo kurio atskrido panelė) yra stipriai galingesni už tuos, kuriems leidžiama važinėti šaligatviais. O tą sukontroliuoti neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O kodėl paspirtukai nemalonu gatvėse? Labai malonu, tegu važiuoja.

    Kas nemalonu, tai leftisiniai hipsteriai su paspirtukais, besijaučiantys pačiais svarbiausiais eismo dalyviais.
    Nemalonu, nes nesaugu, kaip ir dviračiai/paspirtukai ant šaligatvių.
    Teks priprasti, kita vertus tie hipsteriai bent žmonių neužmušinėja ir didelių nuostolių nepridaro priešingai nei marozai su bmw.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 13:16.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kamščių, oro taršos mažinimas ir laiko taupymas pati geriausia praktika, kokia gali būti. Infrastruktūrą beabejo reikia gerinti, juk niekam nemalonu paspirtukai nei šaligatviuose, nei gatvėse. Nebent tada variantas uždrausti apskritai.
    O kodėl paspirtukai nemalonu gatvėse? Labai malonu, tegu važiuoja.

    Kas nemalonu, tai leftisiniai hipsteriai su paspirtukais, besijaučiantys pačiais svarbiausiais eismo dalyviais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė MDainius Rodyti pranešimą
    Retai rašau, bet nesitylisi . Paspirtukininkai piktinasi, kad jų "aftamabilystai" nepastebi. Chebra, o jųs nepagalvojat, kad ant šaligatvių tarp pėsčiųjų nelabai ir išsiskiriat iš minios, ko nepasakysi apie dviratininkus - jie, kaip taisyklė, aukščiau. O kad perėjose nuliptų nuo paspirtukų - absoliuti retenybė. Nuo dviračių jau įprato nulipt - šitą irgi jau galima pastebėt, kas maloniai stebina.
    Dar galima pridėti kad paspirtukininkai labai retai dėvi atšvaitus (kaip ir pėstieji), o dviratininkai jau kažkur 50/50 pasiekė. Dėl to tamsiuju paros metu juos lenkiančius per gatvę nestabdant pastebėti sunkiau.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė MDainius Rodyti pranešimą
    Retai rašau, bet nesitylisi . Paspirtukininkai piktinasi, kad jų "aftamabilystai" nepastebi. Chebra, o jųs nepagalvojat, kad ant šaligatvių tarp pėsčiųjų nelabai ir išsiskiriat iš minios, ko nepasakysi apie dviratininkus - jie, kaip taisyklė, aukščiau. O kad perėjose nuliptų nuo paspirtukų - absoliuti retenybė. Nuo dviračių jau įprato nulipt - šitą irgi jau galima pastebėt, kas maloniai stebina.
    Kaip taisyklė jei pasirtukininkas pats nevairuoja, tai nesupranta ir piktinasi kodėl jo nemato. Tas pats su pėsčiaisiais. Turi pabūti pėsčiuoju, pro kurį pralekia paspirtukas ar dviratis, kad suprastum, kodėl reikia pristabdyti. Spėju, kad automobilistų, kurie tik vairuoja ir kitus eismo dalyvius laiko menkesniais, yra daugiausia.

    Komentuoti:


  • MDainius
    replied
    Retai rašau, bet nesitylisi . Paspirtukininkai piktinasi, kad jų "aftamabilystai" nepastebi. Chebra, o jųs nepagalvojat, kad ant šaligatvių tarp pėsčiųjų nelabai ir išsiskiriat iš minios, ko nepasakysi apie dviratininkus - jie, kaip taisyklė, aukščiau. O kad perėjose nuliptų nuo paspirtukų - absoliuti retenybė. Nuo dviračių jau įprato nulipt - šitą irgi jau galima pastebėt, kas maloniai stebina.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Kodėl aš persėdau iš auto į paspirtuką:
    1. Vairavimo kultūra. Čia viskas - rytų mentalitetas, lakstūnai, nardytojai ir t.t.
    2. Ženklus pagausėjimas stipriai dūmijančių dyzelių - nebeįmanoma įsijungti vėjalio mašinoje, iškart dyzelio smarvė, kurios nekenčiu.
    3. Kamščiai.
    Kodėl ne dviratis - dviratį pasilikau vakarams ir tai darau už miesto, kuo toliau nuo mašinų. Antra priežastis - atvažiuoja suprakaitavęs

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tikėjausi, kad paspirtukininkų šalininkai pasidalins pozityvia praktika.
    .
    Kamščių, oro taršos mažinimas ir laiko taupymas pati geriausia praktika, kokia gali būti. Infrastruktūrą beabejo reikia gerinti, juk niekam nemalonu paspirtukai nei šaligatviuose, nei gatvėse. Nebent tada variantas uždrausti apskritai.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
    Kažkas turi tai pasakyti. Elektriniai paspirtukai nėra ekologiška transporto priemonė. Drįsčiau teigti kad mažuma automobilį iškeičia į paspirtuką, dauguma paspirtuku važiuoja vietoj dviračio ar ėjimo pėsčiom, vadinasi nesveikiau ir neekologiškiau. Reiktų pamatyti oficialius skaičius, bet, ko gero, nuomojami elektriniai paspirtukai nužudė oranžinius dviračius, ankstesniais metais buvo matyti daug besinaudojančių, šiemet jau retai besimatė, Logiška kad žmonės renkasi kas jiems patogiau, bet globaliai žiūrint tai nėra skatintina tendencija.
    Aš važiuoju paspirtuku vietoj mašinos. Gal, ten kur kasa litį ir blogiau padariau, bet čia tikrai mažiau smirda.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kiek pastebėjau tai tie, kurie važiuoja savo tai daro atsakingiau nei tie, kurie važiuoja nuomuotais, tai gal čia tiesiog patirties reikalas.
    Nuomojami paspirtukai ir jų sakykim parkavimas dar kita tema. Kartais atrodo, kad nuomojimo platformos specialiai išmėto juos taip, kad kuo labiau trukdytų praeiti ar pravažiuoti. Juk nėra blogos reklamos, jei pyksta, reiškia pastebi Kaip ten... nėra kur parkoci pacpirtukas!

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Romas turi kažkokią liguistą neapykntą paspirtukams?
    Prašom nepereiti į asmeniškumus. Aš gi paties kaip nors nevadinau

    Pateikta skirtinga ir įvairiapusė informacija:
    - LR SM norai reglamentuoti;
    - Nuorodos į mūsų žiniasklaidos straipsnius, kas vyksta užsienyje;
    - PiaRiniai savivaldybių strapsniai apie "darnų judumą";
    - Keli straipsniai su avarijomis;
    - Pasvarstymai apie ekologiškumą;
    - Pora nuotraukų iš Palangos;
    - Asmeniniai pastebėjimai iš perėjų bei iš Gedimino prospekto šaligatvių (kur šalia yra dviračių takai) .

    Tikėjausi, kad paspirtukininkų šalininkai pasidalins pozityvia praktika.
    Tačiau racionalių ir pozityvių argumentų nepavyko išgirsti, išskyrus pretenzijas: "o tie automobilistai blogi, nes nepraleidžia", "tieskit dar daugiau dviračių takų", "pėstieji manęs nemato ir nepasitraukia iš kelio".


    Temos pavadinimas, kaip matau, pritraukė dėmesį.
    Pavadinimą visada bus galima pakeisti į neutralų, jei nebus tinkamų pasiūlymų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O tai kamščių.nažinimas yra kažkoks ultimate goal, kuris svarbiau už žmonių saugumą ir civilizuotą dalijimasį ribotais resursais (šiuo atveju - keliu)?

    Didžiausia problema yra tai, kad paspirtukai važinėja šaligatviais, kurie šiaip jau civilizuotame pasaulyje yra skirti pėstiesiems.
    Vakarų šalys, kaip matome, jau uždraudė/ruošiasi uždrausti paspirtukų važinėjimą šaligatviais, reikia tikėtis kad tai netrukus ateis ir pas mus.

    Vien ko vertas sakinys tavo komentare - "Pėstieji šaligatviuose beabejo ne visada palieka vietos", erm, o kodėl jie tau kažkaip ypatingai turėtų palikti vietos?
    Kamščių mažinimas beabejo labai svarbu, juk dauguma žmonių įvardija tai kai vieną didžiausių problemų gyvenant didmiestyje, kam investuojami milijonai į aplinkkelius, viadukus, gatvių platinimus, parkingus, o čia labai pigi ir efektyvi priemonė taupyti laiką ir valdiškus pinigus, plius ekologiška, tai sprendžiamos vietu metu net kelios problemos.
    Civilizuotame pasaulyje dviračiai/paspirtukai turi savo atskirus takus, pas mus dar daug kur to nėra, kai kuriose gatvėse apskritai nei dviračių takų nei šaligatvių nėra, tai tikėkimės, kad ir pas mus infrastruktūra taps vakarietiška.
    Pėstieji niekam netrukdo, dėl to ir sakau, kad su važiavimu šaligatviu nėra problemų, jei reikia sulėtinu, apvažiuoju, jei nėra vietos, nulipu ir einu kartu paskui. Visos konfliktinės situacijos yra tik su automobiliais, ypač juos nervina, kai paspirtukas važiuoja gatve, net ir lėta vidine kvartalo. Kiekvieną kartą būna pypsinimų pavažiavus ilgesne atkarpa.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kiek pastebiu dviračiai važinėja atsakingiau nei električkos. Važinėjant paprastu dviračiu reikia išliet nemažai prakaito kol pasieki panašų greitį ir pagreitį kaip su paspirtuku. Turbūt tuo pačiu ateina ir platesnis situacijos suvokimas. O su paspirtuku spaudi mygtuką ir tiek žinių.
    Įdomu, kodėl niekam netrukdo bet kaip lakstantys BMW, ten paspaudus pedalą truputį daugiau nei 25-40 km/h išsivysto...

    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
    Kažkas turi tai pasakyti. Elektriniai paspirtukai nėra ekologiška transporto priemonė. Drįsčiau teigti kad mažuma automobilį iškeičia į paspirtuką, dauguma paspirtuku važiuoja vietoj dviračio ar ėjimo pėsčiom, vadinasi nesveikiau ir neekologiškiau. Reiktų pamatyti oficialius skaičius, bet, ko gero, nuomojami elektriniai paspirtukai nužudė oranžinius dviračius, ankstesniais metais buvo matyti daug besinaudojančių, šiemet jau retai besimatė, Logiška kad žmonės renkasi kas jiems patogiau, bet globaliai žiūrint tai nėra skatintina tendencija.
    Aš važinėju vietoje automobilio, dauguma kolegų taip pat, gal tik vienas kitas yra, kuris trumpina laiką trumpai kelionei pėsčiomis. Su nuomotais paspirtukais tai taip, dauguma vietoje kelionės pėsčiomis ar šiaip pramogai, bet irgi ne 100%, automobilizacija centre tikrai mažinama, kai kokius 3-4 km vietoje Uber ar nuosavo automobilio pavažiuojama paspirtuku.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 10:57.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Aš taip pat važinėju paspirtuku, tai nesuprantu, kodėl Romas šaiposi iš teiginio, kad paspirtukai gali sumažinti kamščius, aš ir pats juos mažinu, jei tą dieną vietoje automobilio važiuoju paspirtuku, realiai dauguma kamščiuose stovinčinčių važiuoja vieni, t.y. taip pat laisvai galėtų važiuoti paspirtuku į darbą ir nereiktų verkti dėl kamščių.
    Pėstieji šaligatviuose beabejo ne visada palieka vietos ar mato paspirtukus
    O tai kamščių.nažinimas yra kažkoks ultimate goal, kuris svarbiau už žmonių saugumą ir civilizuotą dalijimasį ribotais resursais (šiuo atveju - keliu)?

    Didžiausia problema yra tai, kad paspirtukai važinėja šaligatviais, kurie šiaip jau civilizuotame pasaulyje yra skirti pėstiesiems.
    Vakarų šalys, kaip matome, jau uždraudė/ruošiasi uždrausti paspirtukų važinėjimą šaligatviais, reikia tikėtis kad tai netrukus ateis ir pas mus.

    Vien ko vertas sakinys tavo komentare - "Pėstieji šaligatviuose beabejo ne visada palieka vietos", erm, o kodėl jie tau kažkaip ypatingai turėtų palikti vietos?

    Komentuoti:


  • tungustapi
    replied
    Kažkas turi tai pasakyti. Elektriniai paspirtukai nėra ekologiška transporto priemonė. Drįsčiau teigti kad mažuma automobilį iškeičia į paspirtuką, dauguma paspirtuku važiuoja vietoj dviračio ar ėjimo pėsčiom, vadinasi nesveikiau ir neekologiškiau. Reiktų pamatyti oficialius skaičius, bet, ko gero, nuomojami elektriniai paspirtukai nužudė oranžinius dviračius, ankstesniais metais buvo matyti daug besinaudojančių, šiemet jau retai besimatė, Logiška kad žmonės renkasi kas jiems patogiau, bet globaliai žiūrint tai nėra skatintina tendencija.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Mano patirtis kolkas neigiama. Kelis kartus yra į mane įvažiavę ant šaligatvio. Vienas dar aprėkė ko aš čia vaikštau ir trugdau jam važiuoti.

    Kolega naudoja kaip transportą tai sakė problema, kad į Šeškinės kalną neįtraukia.

    Kiek pastebėjau tai tie, kurie važiuoja savo tai daro atsakingiau nei tie, kurie važiuoja nuomuotais, tai gal čia tiesiog patirties reikalas.

    Komentuoti:

Working...
X