Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių mokesčiai ir kelių priežiūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Reiktu kaip pas Austrus vinjetes greitkeliams paadaryti, gal tada greiciau ViaBaltica nutiestu.

    Comment


      #42
      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Užtat yra mažų automobilių ir su 160 kW, kai yra ir džipų su tokio galingumo varikliais. Ir ką tai tuomet pasako?


      Taip, pasirodo ir tokių kiemų yra. Čia dar pasitikrinau po avataru iš kokio tamsta miesto. Gal kokiam kaime, kuriame visi stato viduryje pievos, tai ir sukeltų bent kruopelytę nuostabos

      Čia galime imti ir paskaičiuoti. Skaičiuosime daugiausiai talpinantį variantą, kai automobilai statomi statmenai pravažiavimui. Pvz. Audi A6 plotis su veidrodėliais yra 2,08 m, o Ford fiesta - 1,97 m ir tai sudaro 0,11 m skirtumą. Skaičiuosime, kad vidutiniškai automobilio stovėjimo vietos plotis yra 2,5 m.
      Atlikę veiksmus gauname, kad vietoje 23 iš eilės pastatytų Audi A6, galėtume pastatyti 24 Ford fiesta. Tačiau kiek kiemų turi tokias ilgas, nepertrauktas edves automobiliams statyti? Jeigu iš eilės vietų bus tik 20, tuomet tiesiog gausis šiek tiek platesni tarpai išlipimui, arba pabaigoje bus didelis tarpas į kurį netilps automobilis, kad būtų įmanoma iš jo išlipti.
      Tai ir mokės už galią, o ne už mašinos dydį. Didesnė galia, daugiau kuro suryja, daugiau teršalų.
      Kas dėl gatvių užkimšino, tai jokio skirtumo, ar šiek tiek platesnė, ar siauresnė mašina. Yra mašina - yra problema su pralaidumu. Nėra mašinos - problema mažesnė. Ne centimetrus reikai skaičiuoti, o bendrą automobilių kiekį Lietuvoje ir kelių plotą. Kuo mažiau automobilių, tuo pralaidumas didesnis.

      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Klausimas dėl ko žmogus turi džipą?
      Jei valstybė nebarsto rajoninių kelių, už tai žmogų dar reikia versti susimokėti? Kad sniegą, pagal reikalavimus, reikia nustumdyti per 24 val? O kaip į darbą važiuoti? Valstybė autobusą paleis?
      Dauguma džipų yra parketiniai ir vairuoja juos miestiečiai, kurie į užmiestį retai važiuoja, tuo labiau į tokį, kur nėra normalių kelių ar jie prastai prižiūrimi.

      Comment


        #43
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tai ir mokės už galią, o ne už mašinos dydį. Didesnė galia, daugiau kuro suryja, daugiau teršalų.
        Kas daugiau teršia, ar 77 kw dyzelis, ar 116 kw lpg varomas benzininis variklis? Aš tai statyčiau už pirmąjį, vien dėl vaizdo per galinio vaizdo veidrodį

        Comment


          #44
          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Kas daugiau teršia, ar 77 kw dyzelis, ar 116 kw lpg varomas benzininis variklis?
          116 yra daugiau nei 77 (jau vien dėl to, kad dyzelis "valgo" mažiau, reiškia reikia mažiau benzovežių).
          Tuo labiau, kad su mažo galingumo varikliu mažiau šansų važinėti didesniu greičiu, o tai yra gerai.

          Comment


            #45
            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kas daugiau teršia, ar 77 kw dyzelis, ar 116 kw lpg varomas benzininis variklis? Aš tai statyčiau už pirmąjį, vien dėl vaizdo per galinio vaizdo veidrodį
            Gi atrodo aiškiai buvau nurodęs, kad mokestis turi priklausyti nuo kuro tipo. Galia didesnė, bet jei kuras ekologiškesnis, tai ir mokestis mažesnis.

            Comment


              #46
              R. Masiulis: kelių rinkliavai būtinos pataisos stringa Seime
              Valdančiųjų kritikos sulaukęs susisiekimo ministras Rokas Masiulis pareiškė, kad kelių rinkliavos (e-tolling) sistemai įteisinti būtini įstatymai stringa Seime.

              Trūkstant lėšų kelių priežiūrai ir plėtrai, Susisiekimo ministerija siūlo apmokestinti sunkiasvores transporto priemones, įdiegiant kelių rinkliavos sistemą. Ji leistų kasmet papildomai surinkti apie 60 mln. eurų.

              „Deja, klausimas yra sunkiai užstrigęs Seime. Nuo 2017 metų pabaigos šis klausimas užstrigęs, nors į visus Seimo Biudžeto ir finansų komiteto klausimus, mūsų nuomone, buvo atsakyta. Jau praėjo pusmetis nuo to, kai paskutiniai dokumentai pateikti. Delsiant įteisinti kelių rinkliavą, kasmet netenkama per 60 mln. eurų – sumos, už kurią būtų galima kasmet papildomai išasfaltuoti apie 200 km žvyrkelių“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė R. Masiulis, pristatydamas Kelių direkcijos ir ministerijos parengtą ilgalaikę valstybinės reikšmės kelių priežiūros programą...

              ...Naujas mokestis priklausytų ne nuo kelionės laiko, bet nuo nuvažiuoto atstumo, todėl būtų proporcingas naudojimuisi keliais ir leistų surinkti daugiau pajamų...
              Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...a-seime-916106
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                #47
                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                R. Masiulis: kelių rinkliavai būtinos pataisos stringa Seime


                Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...a-seime-916106
                Privatizacija jau nebe taip lengvai slysta, kaip 90-aisiais...

                Comment


                  #48
                  Bet tai kokio kreivumo puslapis keliumokestis.lt, bet bent jau gerai, kad yra aišku.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment

                  Unconfigured Ad Widget

                  Collapse
                  Working...
                  X