Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir eismo saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    va koks puikus pavyzdys kaip kyla melagienos: išburiame du skaičius visiškai iš Palubinsko (šiuo atveju 2 ir 10, pridedame tarkime dėl būrimo galimos paklaidos), tada gauname trečią (5), prie kurio "tarkime" jau nebereikia, nes įvertis kaip ir gautas apskaičiavus, taigi beveik visiškai tikslus. Bravo!
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
      hmm, visi ereliai iš Vilniaus, kvepia ponas tendencingumu
      Nagrinėji gatvę Vilniuje ir stebiesi kad visi įvikiai Vilniuje. What?

      Comment


        Parašė sankauskas

        Čia tiesiog buvo statistikos pradžiamokslis apie sample size ir absoliučius vs reliatyvius skaičius.
        Yra toks šiai diskusijai tinkantis posakis, bet teks išsiversti:
        --- when someone says something irrelevant and thinks he contributed ---

        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Panagrinėjau Justiniškių g. C kat. Čia kai važiuojama greičiau nei įprasta ar leistina:
          O kai perskaitai ne vien antraštes paaiškėja kad:

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Atlikdamas chuliganišką manevrą Vilniuje apsivertė automobilis „Audi“
          2011-12-09 https://kauno.diena.lt/naujienos/nel...is-audi-277004
          Audi vairuotojas stačiu kampu iš antros juostos sugalvojo pasukti į degalinę ...

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Vilniuje apvirto automobilis: ir vėl kaltas kažkas kitas
          2016-02-23 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-585909?copied
          ...„Peugeot“ avariją matęs liudininkas 15min teigė, kad mašina vertėsi nuo mikroautobuso „Fiat“ smūgio į galą. Pastarasis nespėjo laiku pristabdyti, nes nesilaikė saugaus atstumo ir nesitikėjo, kad taip staigiai stabdys „Peugeot“...


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Vilniuje – girto BMW vairuotojo skrydis: išdaužė tvorą, trenkėsi į automobilį ir vertėsi
          2020-04-13 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1303170?copied
          ...Paaiškėjo, kad BMW vairuotojas nemažai išgėręs, į alkoholio matuoklį jis įpūtė 1,85 prom. ...


          Comment


            Važiuojant lėtai visos tos avarijos tebūtų maži eismo įvykiai, o ne apvirtimai, išlėkimai ir išdaužymai.

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Važiuojant lėtai visos tos avarijos tebūtų maži eismo įvykiai, o ne apvirtimai, išlėkimai ir išdaužymai.
              Koks leistinas greitis su 1.85 prom.? Turiu omeny vairuojant, ne krovinio teisėmis.

              Comment


                Gal kas turi patarimų ar rekomendacijų, kaip reikia įdavinėti KET pažeidėjus, naudojant registratoriaus video medžiagą, kaip įrodymą? Įsigijau filmavimo įrenginį, bet noriu būti tikras, kad pavojingiems pažeidėjams liktų kuo mažiau galimybių kaip nors išsisukti dėl ne maksimaliai teisingai pateiktos įvykio medžiagos.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Jei kas nors pavojingai pažeidinėja, aišku, sveika pranešti policijai

                  Bet pas patį pranešinėjimas tampa panašus į sportą, teikiantį malonumą dėl paties pranešinėjimo - kad tik kam nors blogiau būtų.

                  Ir iš kur toks noras pralenkti Pavliką Morozovą?

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Jei kas nors pavojingai pažeidinėja, aišku, sveika pranešti policijai

                    Bet pas patį pranešinėjimas tampa panašus į sportą, teikiantį malonumą dėl paties pranešinėjimo - kad tik kam nors blogiau būtų.

                    Ir iš kur toks noras pralenkti Pavliką Morozovą?
                    Jokiu būdu ne "kam nors", o tik tiems, kurie tyčia ir grubiai pažeidžia taisykles, taip sukeldami pavojų kitiems. Kur kas keisčiau atrodo liguistas noras tokius dangstyti. O kas tas Pavlikas Marozovas, tiesą sakant, nelabai įsivaizduoju. Kažkoks Tarybinių filmų herojus?
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      IMHO geriau rašyti sovietinių, o ne Tarybinių.

                      Comment


                        Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                        - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
                        - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.

                        Comment


                          Parašė Romas
                          Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                          - piktybinius antraeilininkus, važiuojančiua kairėje juostoje trečiapavara ir
                          - sekcijose į kairę stovinčus su pusantros masinos tarpais ir nepaliekančius vietos vaziuojatiems tiesiai.
                          Kovoti reiktų su priežastimis, o ne pasekmėmis. Šių pasekmių priežastis yra bloga infrastruktūra, kelianti baimes nepatyrusiems vairuotojams. Antraeilininkais tampama pagrinde dėl a) pirmoje juostoje esančių balų, šulinių ir t.t., b) nes reikės sukti kairėn, o dėl didelių greičių bijoma nespėti laiku persirikiuoti. Na ir tarpai tarp automobilių yra pagal rekomendacijas, tai čia nepažeidimas, o veikiau neatitinkantis srautų juostos ilgis.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Antraeilininkais tampama pagrinde dėl a) pirmoje juostoje esančių balų, šulinių ir t.t., b) nes reikės sukti kairėn, o dėl didelių greičių bijoma nespėti laiku persirikiuoti. Na ir tarpai tarp automobilių yra pagal rekomendacijas, tai čia nepažeidimas, o veikiau neatitinkantis srautų juostos ilgis.
                            Dar reikėtų pridėti, kad vairavimo mokyklose turbūt neišmokoma laikytis dešinės juostos, o važiuojant juostoje - laikytis dešinės ar vidurio, o ne kairės.
                            Lenkiant paprastame kelyje dažnai tenka susidurti su tokiais ( ir tokiomis) kurie visiškai nejaučia dešinės pusės - kuo lėčiau važiuoja, tuo labiau lipa ant ašinės linijos ir užstoja matomumą.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                              - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
                              - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
                              Tai kad čia labai subjektyvūs (ne)pažeidimai, gal pirmas punktas jei kalbame apie magistralę be kairių posūkių ir susilauktų policijos dėmesio (ir tai turėtų būti pažeidimas itin aiškus ir ilgas laiko tarpe), kiti be šansų.
                              Pražilsi jei bandysi informuoti kiekvieną tokį įvykį policijai, o ir kokia prasmė, jeigu jų policija netiria?

                              Be to John minėjo jog fiksuos grubius pažeidimus, o tokių vadint grubiais tai net liežuvis neapsiverčia.

                              Aš prieš kelias dienas važiuodamas dviračiu mačiau, kaip SUV dideliu greičiu nestodamas padarė dešinį posūkį per raudoną (ten net nėra žalios rodyklės). Jeigu būčiau dvidešimt metrų arčiau sankryžoje (man buvo žalia), tai už antroje juostoje stovinčių automobilių tikrai nebūtų manęs matęs ir galimai būtų net užmušęs (važiavau miesto dviračiu be šalmo). Sankryža deja nefilmuojama, bet dabar rimtai svarstau įsigyti kokį nors gopro, kad kitą kartą turėčiau įrodymus su kuriais galėčiau priduoti tokius potencialius žudikus policijai.
                              Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 09:25.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Tai kad čia labai subjektyvūs (ne)pažeidimai, gal pirmas punktas jei kalbame apie magistralę be kairių posūkių ir susilauktų policijos dėmesio (ir tai turėtų būti pažeidimas itin aiškus ir ilgas laiko tarpe), kiti be šansų. Pražilsi jei bandysi informuoti kiekvieną tokį įvykį policijai, o ir kokia prasmė, jeigu jų policija netiria?

                                Be to John minėjo jog fiksuos grubius pažeidimus, o tokių vadint grubiais tai net liežuvis neapsiverčia.
                                Aišku, kad antareilininkai ir perteklinis atstumas tarp mašinų yra smulkūs pažeidimai - kaip ir pvz., parkavimo taisyklių nesilaikymas; bet kai jų yra labai daug.
                                Bet galima rasti būdą ir juos nuskalpuoti. Amerikoje al Caponę pasodino ne už mafijozinius darbelius, o už mokesčių nemokėjimą. Apie 30% važiuojančių per lėtai ir 50% stovinčių sankryžoje su pusantros mašinos tarpu kažką naršo savo telefonuose.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Apie 30% važiuojančių per lėtai
                                  Čia apie minimalaus greičio ženklą? Neatsimenu kada jį paskutinį kartą kur nors mačiau.

                                  Click image for larger version

Name:	414_orig.jpg
Views:	1
Size:	12,1 kB
ID:	1802367
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Miestuose antraeilininkai neproblema, ten ir taip visi važiuoja išesmės tuo pačiu greičiu, beje mieste greitis turėtų būti iki 50 km/h, o ne 50+ km/h. Užmiestyje antraeilininku dažniausiai patampama kai nori apvažiuoti lėčiau jundančius už tave ir kai tave dasigina koks BMW su šviesiom rodantis trauktis jam iš kelio, kai persirikiavimas į pirmą juostą priverstu tave kirsti per stabdžius. Tokias sukelia viršyjantys greitį ir 3 juostos trūkumas autostradoj.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                                      - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
                                      - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
                                      Šiaip kodėl gi ne, nes su tokiais ir pats susiduriu kai kuriuose keliuose. Bet iškart kyla klausimas, kokį KET punktą jie pažeidžia? Ir kokie šansai, kad vaizdo medžiaga su tokiais atvejais bus pripažįstama kaip įrodymas policijoje, dėl kurio tokie pažeidėjai (su sąlyga, kad jie kažką pažeidžia) bus nubausti?

                                      Kaip suprantu, pavyzdžiui, net ir už labai didelį greičio viršyjimą, net ir su GPS apskaičiuotu greičiu, rodomu ekrane, ko nors įduoti nepavyks, nes nesertifikuota ar kažkaip panašiai. Bet galima įduoti už ištisinės linijos kirtimą, raudono šviesoforo nepaisymą, pavojingą manevravimą ir panašius akivaizdžius pažeidimus, kurie aiškiai matosi video medžiagoje ir kurių negalima interpretuoti kaip nors kitaip, nei KET aprašytas pažeidimas.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                        Miestuose antraeilininkai neproblema, ten ir taip visi važiuoja išesmės tuo pačiu greičiu, beje mieste greitis turėtų būti iki 50 km/h, o ne 50+ km/h. Užmiestyje antraeilininku dažniausiai patampama kai nori apvažiuoti lėčiau jundančius už tave ir kai tave dasigina koks BMW su šviesiom rodantis trauktis jam iš kelio, kai persirikiavimas į pirmą juostą priverstu tave kirsti per stabdžius. Tokias sukelia viršyjantys greitį ir 3 juostos trūkumas autostradoj.
                                        O visgi kaip yra su autostradomis ir greitkeliais dėl antraeilininkų? Ką sako kelių etiketas ir sveikas protas žinom: visada važiuoji pirma juosta, nebent kažką lenki. Bet kaip yra su KET? Ar koks nors nesusipratėlis, važiuodamas A1 antra juosta, kai pirma visiškai tuščia, ką nors pažeidžia? Ar verta tokią filmuotą medžiagą siųsti policijai ir tikėtis, kad nubaus?
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas
                                          Dėl antraeilininkų, tai čia biški made up story, ar ne? Ne tiek jau mažai važinėju autostradomis, praktiškai nesu matęs kad kas nors važiuotų antra juostą, kai pirma visiškai tuščia. Arba važiuotų antra juosta ženkliai lėčiau nei leistinas greitis.
                                          Per maždaug 3 metus mačiau du tokius atvejus. Abu A2. Abu pasitraukė į pirmą juostą, kai mandagiai paprašiau. Vidutiniškai per metus nuvažiuoju apie 15K km, tai gaunasi maždaug 1 atvejis per 7500km. Nu turbūt nėra pati didžiausia Lietuvos kelių problema
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X