Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir eismo saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visai ne abstrakti. Avarijos atveju, jei, tarkime, siaurame nežymėtame kelyje susidurtų šonais dvi mašinos, tai kaltas liktų tas, kuris važiavo toliau nuo dešiniojo krašto...
    O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
      Va, pagaliau kalba pasisuko link to, kam ir skirtas tas punktas, o ne kad visi turi trauktis man iš kelio, nes man vienam ta taisyklė negalioja, nes aš visą maršrutą ištisai einu "ant lenkimo" (apvažiavimo).

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
        O kaip įrodysi, kad važiavai per žalią, o ne per raudoną, jei kamerų nėra ir liudininkų nėra, o kaltininkas, kuris važiavo per raudoną, suras "liudininką"? Deja, bet 19 ar 20 cm yra lengviau įrodoma, nei tai, ką tik minėjau su "liudininku".

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Visai ne abstrakti. Avarijos atveju, jei, tarkime, siaurame nežymėtame kelyje susidurtų šonais dvi mašinos, tai kaltas liktų tas, kuris važiavo toliau nuo dešiniojo krašto...
          praktikoje tokiais atvejais yra pripažįstama abipusė kaltė.

          Comment


            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
            Kiek žinau Girulių pl. tarp Melnragės ir Girulių tėra viena perėja, kurioje ne vasara būna žmonių. Ta perėje yra papildomai apšviesta ir su salele. Visi į kairę posūkiai turi atskiras juostas. Tikrai nesuprantu kodėl ten negalima padaryti 70km/h leistino greičio. Juolab, kad ir dabar visi važiuoja tokiu greičiu. Aišku komentaras apie leistiną greitį ir kamščius yra absurdiškas.
            Kai leistinas 70, tai važiuoja 90. Ar normalu tokiose vietose perėjos? Į tuos laikinus sumažinimus iki 50 retas kuris reaguoja. Juo labiau žino, kad už perėjos vėl 70.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              Kai leistinas 70, tai važiuoja 90. Ar normalu tokiose vietose perėjos? Į tuos laikinus sumažinimus iki 50 retas kuris reaguoja. Juo labiau žino, kad už perėjos vėl 70.
              Tokiu atveju visuose užmiesčio keliuose reikia sumažinti greiti nuo 90km/h iki 70km/h nes juk dabar visi apie 100km/h važiuoja.

              Comment


                Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                Tokiu atveju visuose užmiesčio keliuose reikia sumažinti greiti nuo 90km/h iki 70km/h nes juk dabar visi apie 100km/h važiuoja.
                Užmiestyje nėra nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų.

                Comment


                  Atsakingas už eismo saugumą...

                  Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas, buvęs susisiekimo viceministras, atsakingas už eismo saugumą, Saulius Girdauskas buvo užfiksuotas neblaivus prie vairo

                  https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...blaivus-956474
                  ​​​​​​

                  Comment

                  Working...
                  X