Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir eismo saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Su LV gal ir turi. Su rusija tikrai ne. Todėl ruskeliai pro mūsų vidutinių matuoklių ruožus ir skraido 150kmh.
    Šiuolaikinės technologijos leidžia online perduoti pasieniečiams info apie "gaidelį" su Rusijos numeriais. Kodėl nenori to daryti - jau kitas klausimas.
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Šiuolaikinės technologijos leidžia online perduoti pasieniečiams info apie "gaidelį" su Rusijos numeriais. Kodėl nenori to daryti - jau kitas klausimas.
      Būtent, visi tokie pažeidimai turėtų būti fiksuojami ir kaupiami vis tiek ir pakabinami tiesiog ant automobilio. Kertant sieną, perregistruojant automobilį, arba šiaip sustabdžius per atsitiktinį patikrinimą turėtų būti atsiskaitoma už juos visus. Potencialiūs pirkėjai su registracijos nr ir VIN galėtų patikrinti ar nekabo tokios neapmokėtos baudos ant konkretaus automobilio.

      Pas mus viešoji tvarka nebaudžia ir ES registracijos automobilių, įdomu, nes kokiems norvegams probemų nubausti lietuvius nekyla.

      Comment


        Dabar kaupiasi, bet visą pluoštą gauna tik jei sustabdo policija. pasienyje kažkodėl neapibauduojami jie.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Kodėl absurdiškus? Ar manote, jog magistralėse galima nesilaikyti KET? Ar esate iš tų, kur visą prevenciją darytumėte tik prie mokyklų ir gatvėse su dideliu avaringumu? Kas atrodo logiška, bet realybėje kelių gaidelių (kalba apie 30< kmph viršytojus) demografija ta pati, ir juos žymiai efektyviau sugaudyti ir pamokyti prevenciniu teisių atėmimu magistralėse ir kokiam Geležiniam Vilke kur jiems suteikiamos geriausios sąlygos parodyti savo tikrąsias spalvas pagal geriausią Šveicariškąją praktiką.
          Čia iš kur tokios žinios, kad demografija ta pati? Pateikiama kaip kokia oficiali informacija, bet kažkaip aš tuo abejoju.
          Mano asmeninė patitirtis byloja ir apie kitą "demografiją", kuri mėgsta tarpmiestiniuose keliuose važiuoti ~80km/h greičiu, bet pravažiuojamuose miesteliuose nelabai noriai mažina greitį. Tad tai akivaizdžiai prieštarauja tamstos išvadoms.

          O šiaip jau aš manyčiau, kad gal jau laikas būtu pradėti kažkiek liberaliau į viską žiūrėti, o ne tik per vieną prizmę su vienu tikslu. Juk viskas turi savo kainą, tas pats greičio mažinimas kainuoja, ir pinigus ir žmonių pasitikėjimą. Jei ženklų ribojančių greitį pristatyta tokiose vietose kur realiai galima 20km/h viršyti ir važiuoti saugiai, o kitose vietose jokių ribojančių greitį ženklų nėra, nors net ir labai norėdamas ruožo neįveiksi leidžiamu greičiu, tai kur logika? O jei logikos nėra, nėra ir pasitikėjimo tais ženklais. Būtu smagu jei valstybė pirmoje vietoje investuotu tuos milijonus į logiškai sudėliotus ženklus ir kampanija apie saugų vairavimą. Bet, dabar gi atrodo, kad tiesiog norima uždirbti iš tų baudų. O kei pranešama apie tūkstančius užfiksuotų pažeidėju per trumpą laikotarpį, tai byloja apie sisteminę problemą, o ne pavienius atvejus kur baudos turėtu būti naudojamos atkakliau.

          Comment


            Parašė drulia Rodyti pranešimą

            Čia iš kur tokios žinios, kad demografija ta pati? Pateikiama kaip kokia oficiali informacija, bet kažkaip aš tuo abejoju.
            Mano asmeninė patitirtis byloja ir apie kitą "demografiją", kuri mėgsta tarpmiestiniuose keliuose važiuoti ~80km/h greičiu, bet pravažiuojamuose miesteliuose nelabai noriai mažina greitį. Tad tai akivaizdžiai prieštarauja tamstos išvadoms.

            O šiaip jau aš manyčiau, kad gal jau laikas būtu pradėti kažkiek liberaliau į viską žiūrėti, o ne tik per vieną prizmę su vienu tikslu. Juk viskas turi savo kainą, tas pats greičio mažinimas kainuoja, ir pinigus ir žmonių pasitikėjimą. Jei ženklų ribojančių greitį pristatyta tokiose vietose kur realiai galima 20km/h viršyti ir važiuoti saugiai, o kitose vietose jokių ribojančių greitį ženklų nėra, nors net ir labai norėdamas ruožo neįveiksi leidžiamu greičiu, tai kur logika? O jei logikos nėra, nėra ir pasitikėjimo tais ženklais. Būtu smagu jei valstybė pirmoje vietoje investuotu tuos milijonus į logiškai sudėliotus ženklus ir kampanija apie saugų vairavimą. Bet, dabar gi atrodo, kad tiesiog norima uždirbti iš tų baudų. O kei pranešama apie tūkstančius užfiksuotų pažeidėju per trumpą laikotarpį, tai byloja apie sisteminę problemą, o ne pavienius atvejus kur baudos turėtu būti naudojamos atkakliau.
            Common sense sako, kad jei geležiniam vilke paspaudi 120, tai išvažiavęs į greitkelį 110 nelaikysi. Pripažinsiu, jog yra tokių, kurie paspaustų 200 greitekelyje, bet mieste niekados neišdrįstų dvigubai viršyti greičio. Bet tai yra maža kaina kurią galime sau leisti ir bet kokiu atveju toks stiprus greičio viršijimas yra reglamentuotas ir turi būti baudžiamas nepriklausomai nuo kelio tipo. Todėl greičio matuokliai greitkeliuose yra ne tik reikalingi bet ir būtini, tai yra normali Vakarų Europos praktika.

            Tikrai agituočiau už Manto pasiūlymą panaikinti ribojimą, jeigu būčiau tikras, jog tai padarius Lietuvos dvejų juostų magistralėse su visokiais apsisukimais išsidaužytų visi ereliai su gaideliais ir lakstymai pasibaigtų, bet jie kaip tyčia mėgsta pasiglemžti ir niekuo dėtų žmonių gyvybes.

            Comment


              Pagal dabartines madas kovoti su klimato kaita reiktų mažinti greitį iki 100 km/h, nes dideliu greičiu važiuojant išdeginama labai daug kuro ir išmetama daug CO2 bei teršalų.

              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1
Size:	31,3 kB
ID:	1782164

              Flickr

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                bet kokiu atveju toks stiprus greičio viršijimas yra reglamentuotas ir turi būti baudžiamas nepriklausomai nuo kelio tipo.
                Toje pačioje Europoje populiaru skirti greičio viršijimą mieste/užmiestyje ir pagal paros metą.

                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                Todėl greičio matuokliai greitkeliuose yra ne tik reikalingi bet ir būtini, tai yra normali Vakarų Europos praktika.
                Bent jau PL, DE, IT stovi kur viršyti pavojinga, o ne kur greičiausia atsipirks.

                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                Tikrai agituočiau už Manto pasiūlymą panaikinti ribojimą, jeigu būčiau tikras, jog tai padarius Lietuvos dvejų juostų magistralėse su visokiais apsisukimais išsidaužytų visi ereliai su gaideliais ir lakstymai pasibaigtų, bet jie kaip tyčia mėgsta pasiglemžti ir niekuo dėtų žmonių gyvybes.
                Palik greitkelius ramybėje, 2019 A2 - 1 Ata ir 26 sužeisti.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Pagal dabartines madas kovoti su klimato kaita reiktų mažinti greitį iki 100 km/h, nes dideliu greičiu važiuojant išdeginama labai daug kuro ir išmetama daug CO2 bei teršalų.

                  Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1
Size:	31,3 kB
ID:	1782164
                  Neproporcingai daug išdeginama ir važiuojant pėstiesiems saugiu 20-30km/h greičiu.

                  Comment


                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                    Neproporcingai daug išdeginama ir važiuojant pėstiesiems saugiu 20-30km/h greičiu.
                    Dar viena kokios nors Olandijos sugalvota prevencijos priemonė persėst iš auto į VT ar ant paspirtuko

                    Comment


                      Neseniai nagrinėjome, bet LR naujų detalių paskelbė :

                      "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

                      „Kai žmogus eina perėja degant raudonam šviesoforo signalui, vairuotojai turi suvokti, kad kažkas čia negerai. M.Papieviui reikėjo ne minti greičio pedalą, o stabdyti automobilį, aiškintis, kas vyksta“, – teigė teisme valstybės kaltinimą reiškęs J.Sykas.

                      https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Dar viena kokios nors Olandijos sugalvota prevencijos priemonė persėst iš auto į VT ar ant paspirtuko
                        Suokalbis, ne kitaip.

                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                        Neseniai nagrinėjome, bet LR naujų detalių paskelbė :

                        "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

                        „Kai žmogus eina perėja degant raudonam šviesoforo signalui, vairuotojai turi suvokti, kad kažkas čia negerai. M.Papieviui reikėjo ne minti greičio pedalą, o stabdyti automobilį, aiškintis, kas vyksta“, – teigė teisme valstybės kaltinimą reiškęs J.Sykas.

                        https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
                        Lietuvoje? Netikėtas sprendimas. Artėjam link vakarų. Rusijos gaišnikams smegenys susilydytų...

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Lietuvoje? Netikėtas sprendimas. Artėjam link vakarų. Rusijos gaišnikams smegenys susilydytų...
                          Įdomus sprendimas - teismas rodė kad automobilis, kaip ir tramvajus, apvažinėti negali.
                          Taip kad eidami iškelkite aukštyn rankas - ne tik iš džipo ar furos geriau matysitės, bet ir paramedikams ar lavominės darbuotojams bus lengviau marškinėlius nuimti.

                          P.S. Tiek Rusijos tiek ir Lietuvos gaišnikų vietoj smegenų esanti substancija nesilydo, bet užtat sunkiai skęsta odarniai su aplinka gyvenančios gentys išdžiovinę naudoja kaip kurą

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Panašu, kad Vilniuje trikojai kol kas "gaudo" tik 4+ eismo juostų pagrindinėse gatvėse. Aiškiai "autostradų" kategorijas mažina. Juokinga, kad Ukmergės g. išskirti 2 konkretūs adresai, o kitur pvz. Ozo g. arba sankryžos.

                            Nuoroda: lrt.lt
                            ir pats policijos vadas per interviu sako, kad tolerancija yra 20km/h, nes neapsimoka administruoti mažesnių baudų. Man atrodo pats laikas prie šių trikojų ir baudas pakelti. Atlyginimai pakilo neblogai, o baudos liko tos pačios, kurios dabar nebeatrodo tokios ir grėsmingos.

                            Comment


                              Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                              ir pats policijos vadas per interviu sako, kad tolerancija yra 20km/h, nes neapsimoka administruoti mažesnių baudų. Man atrodo pats laikas prie šių trikojų ir baudas pakelti. Atlyginimai pakilo neblogai, o baudos liko tos pačios, kurios dabar nebeatrodo tokios ir grėsmingos.
                              Vieną kartą į metus ir šampaną laistyti ir fejerverkus šaudyti neatrodo brangu. O vat jei taip reiktų kasdien, tai manau greitai susioptimizuotų į mineralinį ir plojimus. Tas pats ir su baudomis. Už 11-20km viršyjimą eina 12-30€? Kuris čia iš mūsų sutiktų kasdien tiek labdarai paaukoti?

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Vieną kartą į metus ir šampaną laistyti ir fejerverkus šaudyti neatrodo brangu. O vat jei taip reiktų kasdien, tai manau greitai susioptimizuotų į mineralinį ir plojimus. Tas pats ir su baudomis. Už 11-20km viršyjimą eina 12-30€? Kuris čia iš mūsų sutiktų kasdien tiek labdarai paaukoti?
                                Sutinku. Didesnės baudos turėtų dar geresnį poveikį. Sunkiausia yra pakeisti įpročius. Tiek laiko policija nieko nekontroliavo ir visi įprato lakstyti. Neveltui dabar toks širšalas dėl trikojų kilo.

                                Comment


                                  Baudos administravimas turėtų kainuot tiek pat ar viršyta1km ar 30km. Tarkim 20eur plius bauda

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Tai kad niekas nieko nematuoja. Laisves pr. vazineju kasdien po 4 kartus. Gal 4-5 kartus kazka matavo nuo istorijos su trikojais pradzios, tai visi vaziavo pastebimai leciau. Dabar jau vel visiem px, vaziuoju 80 ir pypsi is galo. Pirma juosta vaziuoti nepatogu del pastoviai ten issukianciu masinu, su kuriomis didelis greicio skirtumas. Vaziuoti antra juosta nevirsijant +20 +30 neimanoma, nes ar kazkas sedi ant siknos, ar mirksi sviesom ar pypsi.
                                    imanoma be problemų. Tai tiesiog antrajam ("skubančiam") palavina kantrybę, o pirmąjam (normaliai važiuojančiam) papildomai pamoko nereaguoti į provokacijas. Abipusė nauda

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Tai kad niekas nieko nematuoja. Laisves pr. vazineju kasdien po 4 kartus. Gal 4-5 kartus kazka matavo nuo istorijos su trikojais pradzios, tai visi vaziavo pastebimai leciau. Dabar jau vel visiem px, vaziuoju 80 ir pypsi is galo. Pirma juosta vaziuoti nepatogu del pastoviai ten issukianciu masinu, su kuriomis didelis greicio skirtumas. Vaziuoti antra juosta nevirsijant +20 +30 neimanoma, nes ar kazkas sedi ant siknos, ar mirksi sviesom ar pypsi.
                                      Kaip neįmanoma? Įmanoma be problemų. Aš tokiems lendantiems į šikną dar ir palėtinu pora kmh žemiau limito. Svarbu stebėt aplinką arba turėt registratorių nes karts nuo karto vienas kitas toks šikninis sugebėjęs apvaziuot per pirma juosta kala ant stabdžių prieš nosį.

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        Kaip neįmanoma? Įmanoma be problemų. Aš tokiems lendantiems į šikną dar ir palėtinu pora kmh žemiau limito. Svarbu stebėt aplinką arba turėt registratorių nes karts nuo karto vienas kitas toks šikninis sugebėjęs apvaziuot per pirma juosta kala ant stabdžių prieš nosį.
                                        as siandien paletinau toki iki 0. Vos neįvyko mustynes ir tuomet pagalvojau, kad mano sveikata nera sito verta. As nesiruosiu jos aukoti vardan nusikalteliu. Dar as suprantu kad manes niekas neapgins, nes policija savo tiesioginiu pareigu - greicio kontroles - nevykdo. Situacija atrodo labiau nei apgailėtina, kaip 90-tuju pradzioje.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          as siandien paletinau toki iki 0. Vos neįvyko mustynes ir tuomet pagalvojau, kad mano sveikata nera sito verta. As nesiruosiu jos aukoti vardan nusikalteliu. Dar as suprantu kad manes niekas neapgins, nes policija savo tiesioginiu pareigu - greicio kontroles - nevykdo. Situacija atrodo labiau nei apgailėtina, kaip 90-tuju pradzioje.
                                          Nu jeigu sustojai antroj juostoj nors prieš tave nebuvo kliūties, tai irgi nėra geras sprendimas auklėti urodus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X