Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir eismo saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    ...
    Visiškai ignoruojami žuvusiųjų keliuose skaičiai vakarai vs rytai ir bandoma mus greičio limitais grąžinti į rytų bloką (iš kurio praktiškai nepajudėjom), nes bus visa minute greičiau iki kino teatro savaitgalį nulėkti. Vairuotojai tiesiog išlepo nuo policijos neveiksnumo ir aišku dabar bet kas bus laikoma perdėta kontrole, nors tai tik teisėtas reikalavimas laikytis taisyklių.
    Tai kad į vakarus esančias ir geresne statistika pasižyminčias šalis ( SE, NO, UK) vienija nebent konstitucinė monarchija ir nepriklausymas Romos katalikų bažnyčiai.

    Comment


      Parašė Shernas Rodyti pranešimą

      Tai kad į vakarus esančias ir geresne statistika pasižyminčias šalis ( SE, NO, UK) vienija nebent konstitucinė monarchija ir nepriklausymas Romos katalikų bažnyčiai.
      Vienija leidžiamas greitis gyvenvietėse. Pas mus irgi 50, bet jis praktiškai negalioja, nes už važinėjimą kaip Rusijoje ar Baltarusijoje vis tiek nebaudžia.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Vienija leidžiamas greitis gyvenvietėse. Pas mus irgi 50, bet jis praktiškai negalioja, nes už važinėjimą kaip Rusijoje ar Baltarusijoje vis tiek nebaudžia.
        Visoj EU 50km/h, išskyrus PL, kur nakties metu 60. Avaringumo rodikliai skiriasi. Grubiai užmetus akį galima pritempti prie musulmonų populiacijos - saikinga 5-10% mažuma veikia teigiamai.

        Comment


          Užkalnis įkalė vieną stiprų ir gerą. Iš tikrųjų labai sunku nesutikti su kiekvienu jo žodžiu šiuo atveju.

          Užkalnis. Trikojų priešai su trimis smegenų vingiais

          Prašau policijos daugiau trikojų, daugiau reidų ir didesnių baudų, kad Lietuva būtų saugesnė, švaresnė ir teisingesnė šalis.

          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=83336849

          Šiaip iš tikrųjų keista, kodėl dalis vairuotojų taip skausmingai reaguoja į tuos naujus policijos trikojus? Aš pats vairuoju pakankamai ilgai, kad galėčiau daryti šiokias tokias išvadas apie vairavimą. Nėra taip, kad visąlaik laikyčiausi greičio limitų. Aišku su protu ir ne daugiau, kaip keliais km/h. Nu gal 10km/h. Per kelioliką+ metų vairavimo patirties policijos buvau sustabdytas 0 kartų. Taip pat 0 kartų buvau nufotografuotas automatinės greičio kameros. Visur nuvažiuodavau laiku, gyveas ir sveikas. Ir trikojai matyt nieko nepakeis. Kodėl tada kai kurie žmonės jų TAIP smarkiai bijo?
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Baimė trikojui natūrali, nes liūdnai pagarsėjusi Policija galimai juos statytų ten, kur gal net nėra avaringa, bet gerai ,,kimba". Dėl statistikos. Departamentui reik gerinti eismo rodiklius, idėja gera gimė, nes negali gi duot matuoklių paprastų pareigūnams - ims duokles. Korupcija, skandalai. Trikojis turi pagerinti rodiklius.

            ​​​​​​Bet ar pagerins? Kur žuvo tie žmonės? Jei vieta avaringa tai ten reik stacionaraus matuoklio. Kokia logika keitinėt juos? Savivaldybėms buvo (ir yra) nusispjaut, nes baudos į biudžetą, o išlaidos miestui. Tai gal reikėjo ne trikojų, o keist įstatymus?

            Baimė ir pyktis. Taip, būtent. Nes tikslas rinkt duoklę biudžetui, sukurt baimės atmosferą. Realiai dabar važiuojant reik pažiūrėt ar kur ant tilto ar kalvos nestovi trikojis. Stebi policijos akis. O šiaip mieste kur kas 100m po šviesoforą tai nežinia kaip ten viršyt greitį? Šviesoforų tiek kad trikojų nebereik.

            Comment


              Parašė Maduk Rodyti pranešimą
              Baimė ir pyktis. Taip, būtent. Nes tikslas rinkt duoklę biudžetui, sukurt baimės atmosferą. Realiai dabar važiuojant reik pažiūrėt ar kur ant tilto ar kalvos nestovi trikojis. Stebi policijos akis. O šiaip mieste kur kas 100m po šviesoforą tai nežinia kaip ten viršyt greitį? Šviesoforų tiek kad trikojų nebereik.
              Esmė ta, kad žmones, kurie šiaip jau nesugeba tvarkingai ir kultūringai elgtis tik baimės atmosfera ir sugeba priversti elgtis tvarkingai (t.y. važiuoti pagal taisykles, ne per greitai, nesiparkuoti kur negalima etc.). Jei jie žino, kur stovi greičio matuokliai jie tik tą vietą tvarkingai ir pravažiuoja, o kitur vėl iš karto nesąmones darančiais ereliais. Nepažymėtos stebėjimo priemonės tokio tikrumo nesuteikia ir verčia tvarkingai elgtis ne tik keletoje retų vietų, bet visiškai visur. O to būtent ir reikia.

              Tą patį pastebėjau su parkavimo neleistinose vietose raportavimu, kad padėtis realiai pradeda keistis tik tada, kai to tampa tiek daug, kad žmonėms tampa nebekomfortiška, nes jie žino, kad yra beveik visiška garantija, kad jei tą padarysi, tai gausi baudą.T.y. išlošimas iš to tampa iš esmės neįmanomu.
              Paskutinis taisė index; 2020.01.23, 22:51.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Taip. Kitas geras pavyzdys: sektoriniai greičio matuokliai. Jie, galima sakyti, visiškai išsprendė greičio viršyjimo problemą atitinkamuose ruožuose.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Dar baudos balu sistema labai gerai suveiktu. Buvo laikai, kai virsydavai 30km/h ir gaudavai sesis balus. Tai reiksdavo kad dar vienas virsijimas 20-ia km/h ir asta la vista teisems visiems metams.
                  Kai turi sesis balus, spaust per tapke dingsta noras bematant. Is patirties zinau.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Užkalnis įkalė vieną stiprų ir gerą. Iš tikrųjų labai sunku nesutikti su kiekvienu jo žodžiu šiuo atveju.

                    Užkalnis. Trikojų priešai su trimis smegenų vingiais
                    Nežinau, gal Užkalnis šįkart sarkazmą per giliai paslėpė
                    Bet kadangi panašiai pasireiškė ir Sadauskas-Kvietkevičius:

                    Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Policijos „trikojai“ išmokys jus vairuoti

                    https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=83246513

                    Spėju, kad lietuviški liberalai pasibaigia ties greičio matuokliais krūmuose ...

                    "Російський демократ закінчується там, де починається українське питання"


                    Comment


                      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                      Dar baudos balu sistema labai gerai suveiktu. Buvo laikai, kai virsydavai 30km/h ir gaudavai sesis balus. Tai reiksdavo kad dar vienas virsijimas 20-ia km/h ir asta la vista teisems visiems metams.
                      Kai turi sesis balus, spaust per tapke dingsta noras bematant. Is patirties zinau.
                      Jau yra , greičiau ir griežčiau :

                      416 straipsnis. Nustatyto greičio viršijimas
                      ....
                      6. Nustatyto greičio viršijimas daugiau kaip penkiasdešimt kilometrų per valandą
                      ....
                      Už šio straipsnio 6 dalyje numatytą administracinį nusižengimą vairuotojams privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo vieno iki šešių mėnesių

                      420 straipsnis. Pavojingas ir chuliganiškas vairavimas, Kelių eismo taisyklėse nustatyto draudimo lenkti ar įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą pažeidimas
                      ....

                      5. Už šio straipsnio 1 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo trijų iki šešių mėnesių. Už šio straipsnio 2 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo vienų iki dvejų metų.

                      Comment


                        Vilniuje atsijungus šviesoforams įvyko avarija, tuo metu šalia 4 pareigūnai globojo trikojį
                        ....

                        „12.27 val., kai važiavau, Geležinio Vilko ir Mokslininkų g. sankryžoje neveikė šviesoforai ir buvo avarija. Visi važiuoja kaip nori. Nėra kam reguliuoti sankryžos, nes trikojį saugo keturiese prie „Vynotekos“, – kritikavo vienas komentatorių. Jei šio komentaro autorius tikslus, pareigūnai padėjo vairuotojams išsiaiškinti dėl kaltės, tačiau reguliuoti eismo niekas nepasiliko, o atstatyti šviesoforų veiklos meistrams tuo metu irgi dar nebuvo pavykę.
                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ji-59-1264498?

                        Comment


                          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                          Jau yra , greičiau ir griežčiau :

                          ...
                          420 straipsnis. Pavojingas ir chuliganiškas vairavimas, Kelių eismo taisyklėse nustatyto draudimo lenkti ar įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą pažeidimas
                          ....

                          5. Už šio straipsnio 1 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo trijų iki šešių mėnesių. Už šio straipsnio 2 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo vienų iki dvejų metų.
                          Bėda tik tame, kad pastarojo niekas nekontroliuoja. Įtariu, kad nubaustųjų yra vienetai (skirtingai nuo tūkstančių greičio viršytojų).

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Bėda tik tame, kad pastarojo niekas nekontroliuoja. Įtariu, kad nubaustųjų yra vienetai (skirtingai nuo tūkstančių greičio viršytojų).
                            Bėda kad dirbama gražioms ataskaitoms - o greičio viršijimas ar neblaivumo nustatymas "apiforminami" mažiausiomis pastangomis ir laiko sąnaudomis.
                            O apie pėsčiųjų/dviratininkų pažeidimus net ir šnekos nėra - nebent prieš policijos automobilį iššoktų.

                            Comment


                              Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                              O apie pėsčiųjų/dviratininkų pažeidimus net ir šnekos nėra - nebent prieš policijos automobilį iššoktų.
                              Pėstieji ar dviratininkai truputį kitas reikalas nei 100 km/h mieste lekiančios dvi tonos, kiek per metus žmonių užmuša vairuotojai, o kiek pėstieji ar dviratininkai?

                              Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                              Baimė trikojui natūrali, nes liūdnai pagarsėjusi Policija galimai juos statytų ten, kur gal net nėra avaringa, bet gerai ,,kimba". Dėl statistikos. Departamentui reik gerinti eismo rodiklius, idėja gera gimė, nes negali gi duot matuoklių paprastų pareigūnams - ims duokles. Korupcija, skandalai. Trikojis turi pagerinti rodiklius.

                              ​​​​​​Bet ar pagerins? Kur žuvo tie žmonės? Jei vieta avaringa tai ten reik stacionaraus matuoklio. Kokia logika keitinėt juos? Savivaldybėms buvo (ir yra) nusispjaut, nes baudos į biudžetą, o išlaidos miestui. Tai gal reikėjo ne trikojų, o keist įstatymus?

                              Baimė ir pyktis. Taip, būtent. Nes tikslas rinkt duoklę biudžetui, sukurt baimės atmosferą. Realiai dabar važiuojant reik pažiūrėt ar kur ant tilto ar kalvos nestovi trikojis. Stebi policijos akis. O šiaip mieste kur kas 100m po šviesoforą tai nežinia kaip ten viršyt greitį? Šviesoforų tiek kad trikojų nebereik.
                              Važiuok pagal taisykles (tiksliau netgi jas laužydamas, nes tolerancija 20 km/h tikrai labai didelė) ir nereiks nieko bijoti ir žvairuoti. Kas iš tikrųjų yra reali baimė kelyje, tai ta, kad koks budulis neįvažiuotų, ypač dar vežant vaikus, tai šitos baimės dabar bus mažiau.
                              Tikslas ne biudžetas, o saugumas (nors iš kelių erelių biudžetą pildyti morališkai kur kas teisingiau nei pvz. iš sunkiai dirbančių). Gausi baudą aplinkkelyje, nebenorėsi lakstyti ir visur kitur. Jeigu visur kas 100 m šviesoforai ir nėra, kur "įsibėgėti", kam tada viduriuoti dėl trikojų? Iš stacionarių matuoklių jokios naudos, pvz. GV ties Čiurlionio gatve visi pristabdo iki 50 km/h ties juom, o po to vėl mina 100 km/h.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.24, 09:02.
                              Flickr

                              Comment


                                Išvis, galėtų normalų tinklą stacionarių matuoklių padaryti. Matuokliai atsirado labai seniai, o dabar toks įspūdis, kad technologijos netobulėja, ir kad panašaus pajėgumo įranga nepinga ? Pastatyk 1000 matuoklių mieste, paleisk streaminimą, nebūtina net saugot kokių 6 mėn info, užtektų poros dienų arba tiesiog epizodų video. Netikiu, kad nėra variantų su protingais kaštais. Gal Policijai hackaton'ą su Arduino ir Raspberry PI sprendimų paieška suorganizuot ?

                                Comment


                                  Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                                  Baimė trikojui natūrali, nes liūdnai pagarsėjusi Policija galimai juos statytų ten, kur gal net nėra avaringa, bet gerai ,,kimba". Dėl statistikos. Departamentui reik gerinti eismo rodiklius, idėja gera gimė, nes negali gi duot matuoklių paprastų pareigūnams - ims duokles. Korupcija, skandalai. Trikojis turi pagerinti rodiklius.
                                  O tai koks skirtumas kur statys, jeigu važiuoji neviršydamas greičio?

                                  O jeigu važiuoji viršydamas tai gerai, kad bijai. Ta baimė sukelia prevenciją.

                                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                  Bėda kad dirbama gražioms ataskaitoms - o greičio viršijimas ar neblaivumo nustatymas "apiforminami" mažiausiomis pastangomis ir laiko sąnaudomis.
                                  O apie pėsčiųjų/dviratininkų pažeidimus net ir šnekos nėra - nebent prieš policijos automobilį iššoktų.
                                  Net ir tada nieko nebus. Tenka matyti pėsčiuosius vaikštančius per raudoną signalą, net ir bėgant prieš policijos automobilį (bėga, nes kitaip nutrenktų) policija visiškai padėjusi skersą.





                                  Comment


                                    Ir dabar pėstysis ar dviratininkas padaręs rimtą klaidą gatvėje gauna mirties bausmę įvykdomą vietoje. Bet iš vairuotojų vis pasigirsta raginimų griežčiau bausti pėsčiuosius. Rimtai?

                                    Pasigendu esminio argumento šioje diskusijoje, kurio, atrodo, turėtų užtekti. Osle (miestas labai panašus dydžiu į Vilnių) per 2019 metus žuvo 1 žmogus (rusas diplomatas įvažiavo į skiriamają tvorą). Vilniaus apskrityje (neradau duomenų atskirai Vilniaus miesto) 2019: 51 žuvęs. Nors kaip matome iš pavyzdžių įmanoma kad to nebūtų. Visoje Lietuvoje 184. Dėl vieno vaiko žiniasklaidoje kyla isterija ir seimūnai skuba keisti įstatymus. O čia šimtas aštuoniasdešimt keturi nužudyti žmonės ir atsiranda rimtu veidu reikalaujančių kad niekas nesikeistų. Nes bauskim pėsčiuosius,nes jiems per mažos bausmės, dėl to jie daro bet ką gatvėse.

                                    Comment


                                      Nieko jis negauna. Laksto kaip lakstę ir dar aprėkia viaruotojus kurie signalizuoja jiem. O juos buasti reikia ne grieščiau, o apskritai pradėti bent šiek tiek bausti, nes dabar yra visiškai nebaudžiami.

                                      O įdomu Osle ar pėstėji gali šokti po ratais kada nori? Ar policijai matant, kad pėstysis bėga per raudoną Osle irgi jis yra ignoruojamas?

                                      Comment


                                        Labai jau švelniai kaip Užkalniui.

                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        Nežinau, gal Užkalnis šįkart sarkazmą per giliai paslėpė
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                          Išvis, galėtų normalų tinklą stacionarių matuoklių padaryti. Matuokliai atsirado labai seniai, o dabar toks įspūdis, kad technologijos netobulėja, ir kad panašaus pajėgumo įranga nepinga ? Pastatyk 1000 matuoklių mieste, paleisk streaminimą, nebūtina net saugot kokių 6 mėn info, užtektų poros dienų arba tiesiog epizodų video. Netikiu, kad nėra variantų su protingais kaštais. Gal Policijai hackaton'ą su Arduino ir Raspberry PI sprendimų paieška suorganizuot ?
                                          Technologijos tobulėja kažkaip keistokai. XIX a. viduryje per 9 metus pastatė virš 1000 km geležinkelį per Vilnių iki Varšuvos vien su arkliukais ir lopetomis, Dabar kuklesnę Rail Baltica niekaip neįstengia išstenėti net su kosminėmis technologijomis..
                                          Kokiais 1993 m. šviesoforo įrengimas kainavo apie 3000 Lt, dabar - keliasdešimt tūkstančių eurų, o veikimas beveik nepatobulėjo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X