Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir eismo saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai realus greičio ribojimas mieste - 70 km/h?
    Žiūrint kokiam greičiui nustatyta "baudžiamoji" matavimo įranga. Jei jos nėra, tai greitis neribojamas.

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą

      Deja bet realybė tokia, mano nuomone mieste neturėtų būti tolerancija 40%, max 5% turėtų būti. Užmiestyje galima būtų didinti tolerancijos ribą iki 10%.
      5proc? tai standartinėj 50km/h gatvėj max 52.5km/h? Kaip tai užtikrint ? Turbūt matuoklis vistiek turi kokio bent 1kmh paklaidą, automobiliai vėlgi nežinau kas ten būną tiesą rodo ar skydelis ar gps, bet kiekvienas automobilis lyginant su gps turi vis kitokią paklaidą, kas leidžia spėti kad neaišku kokiu tiksliai tu greičiu važiuoji. Nekalbu apie 60kmh, čia jau gali numanyti kad tikrai perlipai paklaidų barjerus, bet jei spidometro rodyklė "liečia" 50kmh žymę vos į dižiają pusę ir ten jau galimai yra 52.5kmh - tai jau reikia bausti ? Ar tikrai bus saugiau jei visi vietoj to kad vairuotų saugiai žiūrės akis pakabinę į skydelį? Aš asmeniškai nelakstau, ir man nėra aktualu kad paklaida būtų virš 10kmh, bet toks paranojiškas reguliavimas kaip tamstos siūlomas 5proc tikrai turėtų neigiamas pasekmes.

      Pvz. anksčiau aš besileisdamas savanorių prospektu žinojau kad ten yra perėja ir ten pristabdydavau, dabar kai ten stovi radaras, aš vietoj to kad rūpinčiaus perėja - tą sekundės laikotarpį tarp radaro ir perėjos - instinktyviai pradedu žiūrėt ar neviršiju greičio arba instinktyviai stabdau, tada pradedu žiūrėt į veidrodėlį ar kažkas "šinkon" nebando atsitrenkt, ir tada būna tas momentas "oi bl čia gi perėja". Kiek pastebiu iš kitų vairuotojų elgesio vaizdas iš šono neretai toks pats. Čia aišku tik vienas pavyzdys kaip perdėtas reguliavimas gali turėti priešingas pasekmes. Mobilūs matuokliai čia daug efektyvesni "išrankiojant" iš eismo tuos kas iš tikrųjų pažeidinėja taisykles ir sukelia pavojų.

      Comment


        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
        Pvz. anksčiau aš besileisdamas savanorių prospektu žinojau kad ten yra perėja ir ten pristabdydavau, dabar kai ten stovi radaras, aš vietoj to kad rūpinčiaus perėja - tą sekundės laikotarpį tarp radaro ir perėjos - instinktyviai pradedu žiūrėt ar neviršiju greičio arba instinktyviai stabdau, tada pradedu žiūrėt į veidrodėlį ar kažkas "šinkon" nebando atsitrenkt, ir tada būna tas momentas "oi bl čia gi perėja". Kiek pastebiu iš kitų vairuotojų elgesio vaizdas iš šono neretai toks pats. Čia aišku tik vienas pavyzdys kaip perdėtas reguliavimas gali turėti priešingas pasekmes. Mobilūs matuokliai čia daug efektyvesni "išrankiojant" iš eismo tuos kas iš tikrųjų pažeidinėja taisykles ir sukelia pavojų.
        Galbūt jūs nevairuokite automobilio, jeigu nesugebate vienu metu palaikyti leidžiamo greičio ir stebėti perėjas. Visiems bus saugiau.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą

          Galbūt jūs nevairuokite automobilio, jeigu nesugebate vienu metu palaikyti leidžiamo greičio ir stebėti perėjas. Visiems bus saugiau.
          Skamba panašus atmazas kaip telefonais kalbančių - "manes neva neblaško kalbėjimas", nors plavinėja per juostas kalbėdamas, pravažiuoja kokią raudoną nepastebėjęs, bet yra save laiko tobuliausiu vairuotoju, ir visiems kurie aiškina kad kalbėjimas telefonu trukdo vairuoti sako "Jeigu nesugebi ir kalbėt telefonu ir vairuot geriau važiuok troleibusu".


          Dar kartą paaiškinsiu - vairuoti neviršydamas aš sugebu, bet dėmesio nukreipėjas priverčia papildomai įisitikinti ar tikrai neviršiju. Ir kalba kaip minėjau eina ne tik apie mane, o apie daugybę vairuotų.

          Comment


            Neįsižeiskite themanual bet manau, kad Vilniaus policija sėkmingai apramino ir tvarkos kraštutinumus propaguojančius kaip jūs. Pernelyg daug viešoje erdvėje buvo tų woke žmonių, kurie manė, jog čia prasidės egzekucija daugeliui klystančių. Bus dar pilna akcijų be tolerancijos, tad galėsit džiaugtis. Nėra prasmės erzinti vairuotojus, nes tai skatins atmetimo reakciją.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Šiaip jau ir ten pradeda šito atsisakyti. Kaip nekeista pas mus tie trikojai atsirado kaip tik tuo pačiu metu, kai ir Rusijoj susirūpinta greičio viršijimu. Sutapimas?
              Aha, aš ką tik peržiūrėjau Varlamovo šiandieninį video, kur jis užsiminė, kad kai kurie rusai susirūpino, jau norėjo sumažint toleranciją iki +10 km/h, bet "Vieningoji Rusija" (svarbiausia "partija") pradėjo rėkt, kad nehumaniška neleist lakstyt.
              Normaliose šalyse, kur beveik nežudoma, tolerancija yra +3–+5 km/h.

              https://www.youtube.com/watch?v=KxTLMRjqNcI

              Paskutinis taisė manometras; 2020.01.21, 17:21. Priežastis: Pridėjau nuorodą į video

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Neįsižeiskite themanual bet manau, kad Vilniaus policija sėkmingai apramino ir tvarkos kraštutinumus propaguojančius kaip jūs. Pernelyg daug viešoje erdvėje buvo tų woke žmonių, kurie manė, jog čia prasidės egzekucija daugeliui klystančių. Bus dar pilna akcijų be tolerancijos, tad galėsit džiaugtis. Nėra prasmės erzinti vairuotojus, nes tai skatins atmetimo reakciją.
                Nieko jie neapramino, apsiskelbė kažkokiais liaudies gynėjais ir tiek. Aš ne kraštutinumus propoguoju, o tvarką ten kur didelė pavojaus gyvybei tikimybė. Pakeliaukit po civilizuotą pasaulį, gal suprasite apie ką kalba eina

                Comment


                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                  5proc? tai standartinėj 50km/h gatvėj max 52.5km/h? Kaip tai užtikrint?
                  Laikyk spidometre 45km/h ir viskas bus OK.
                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                  Comment


                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                    Skamba panašus atmazas kaip telefonais kalbančių - "manes neva neblaško kalbėjimas", nors plavinėja per juostas kalbėdamas, pravažiuoja kokią raudoną nepastebėjęs, bet yra save laiko tobuliausiu vairuotoju, ir visiems kurie aiškina kad kalbėjimas telefonu trukdo vairuoti sako "Jeigu nesugebi ir kalbėt telefonu ir vairuot geriau važiuok troleibusu".


                    Dar kartą paaiškinsiu - vairuoti neviršydamas aš sugebu, bet dėmesio nukreipėjas priverčia papildomai įisitikinti ar tikrai neviršiju. Ir kalba kaip minėjau eina ne tik apie mane, o apie daugybę vairuotų.
                    Atleiskit visiškai nesuprantu jūsų argumentavimo. Kuo tas "atmazas" susijęs su mano pastaba jums? Joje nieko nebuvo užsiminta apie kažkieno kito vairavimo ypatumus apart jusiškius, kur jūs jau pats savo noru pasipasakojote. Dėmesį blaškyti gali daug kas: linguojantys medžiai, praskrendantys paukščiai, saulėlydis ir t.t., tai vis tiek nepateisina taisyklių pažeidinėjimo (na nebent prieš jūsų akis vyksta atominis sprogimas).

                    Jūsų pavyzdyje jokių ekstra aplinkybių tikrai nėra ir priminsiu, jog jūsų rūšies atstovai geba operuoti smegenis, valdyti lėktuvus, branduolinius reaktorius ir t.t. Labai prašau pasistenkite ir jūs vairuodamas įdėti šiek tiek daugiau pastangų dėl visų eismo dalyvių saugumo arba labai rimtai pagalvokite apie vairavimo teisių atsisakymą.

                    Kaip gerai kitas forumietis pastebėjo apie perėjas (kad patys ženklai neturi užgožti pėščiųjų), taip ir čia, mane labai gąsdina vairuotojų degradavimas. Jeigu problema DAUGYBEI vairuotojų tampa ne pamatyti pėstyjį o apskritai suvokti, jog važiuojama per perėja arba vairuojant nesugebama suvaldyti kelių dirgiklių, tuomet tikrai reikia labai sunerimti dėl Lietuvos vairuotojų gebėjimų ir svarstyti dėl būtinybės perlaikinėti teorijos ir praktikos vairavimo egzaminus bent kas dešimt metų.

                    Comment


                      Daug pavyzdžių iš užsienio nesugeneruosiu, bet tarkim Vokietijos autobanas man neatrodo priimtinas. Važiuojant 140km/h pasitaikė daug neaišku kur skubančių ir pavojingai manevruojančių preliminariu 160km/h. Suprantu, kai tai daro naujutėlaičiais autombiliais su daugiau apsaugų nei sveiko proto, tačiau nemaža dalis nevertina nei prasto matomumo, nei kelio vingių ir tai daro su aerodinamiškai nestabiliais hatchback'ais (kaip toyota Yaris ar kokiu 2viečiu automobiliu).

                      Kitas kraštutinumas kokiame Eindhovene, kur tiek vairuotojams pridaryta vedamųjų salelių, juostų ir t.t., kad paprasčiausiai netikėtai privažiavus statybas nesugebama adekvačiai apvažiuoti kliūties (pažeidžiant ištisinę juostą) ir sustojus laukiama nepriimant ryžtingesnio sprendimo.

                      Nesutinku su kraštutinumais, turi būti pudiausvyra.

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Daug pavyzdžių iš užsienio nesugeneruosiu, bet tarkim Vokietijos autobanas man neatrodo priimtinas. Važiuojant 140km/h pasitaikė daug neaišku kur skubančių ir pavojingai manevruojančių preliminariu 160km/h. Suprantu, kai tai daro naujutėlaičiais autombiliais su daugiau apsaugų nei sveiko proto, tačiau nemaža dalis nevertina nei prasto matomumo, nei kelio vingių ir tai daro su aerodinamiškai nestabiliais hatchback'ais (kaip toyota Yaris ar kokiu 2viečiu automobiliu).

                        Kitas kraštutinumas kokiame Eindhovene, kur tiek vairuotojams pridaryta vedamųjų salelių, juostų ir t.t., kad paprasčiausiai netikėtai privažiavus statybas nesugebama adekvačiai apvažiuoti kliūties (pažeidžiant ištisinę juostą) ir sustojus laukiama nepriimant ryžtingesnio sprendimo.

                        Nesutinku su kraštutinumais, turi būti pudiausvyra.
                        Tai galbūt galim sutarti, jog gera pradžia pakeliui į pusiausvyrą būtų taisyklių laikymasis? Ar čia irgi turi būti pusiausvyra tarp tų, kurie taisyklių laikosi, ir tų, kurie jas pažeidinėja?

                        Comment


                          Artėja Seimo rinkimai, tai Seimo nariai (beje, buvęs mentas), pradėjo rūpintis vairuotojų gerove:

                          Įsiklausė į vairuotojų prašymus: nori įpareigoti policiją informuoti apie „trikojus“ kelio ženklu

                          „Eismo dalyviai (vairuotojai) būtų iš anksto kelio ženklu informuojami apie automatinę eismo kontrolę, dėl ko ją kirstų jau sulėtinę transporto priemonės greitį, staigiai nestabdydami, nejausdami įtampos kelyje, nesinaudodami mobiliuoju įrenginiu, siekiant informuoti kitus apie prietaisą, ir taip nesukeldami pavojaus kitiems eismo dalyviams. Tokiu būdu automatiniai pažeidimų fiksavimo prietaisai atliktų prevencinę, o ne baudžiamąją ar gąsdinančią funkciją“, – sako D. Gaižauskas.

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83334711
                          Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.22, 10:11.
                          Flickr

                          Comment


                            Tokiu būdu neatliktų prevencinės funkcijos, nes tikri kelių chuliganai liks nebaudžiami. Baus tik užsižiopsojusius kvailius.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Atleiskit visiškai nesuprantu jūsų argumentavimo. Kuo tas "atmazas" susijęs su mano pastaba jums? Joje nieko nebuvo užsiminta apie kažkieno kito vairavimo ypatumus apart jusiškius, kur jūs jau pats savo noru pasipasakojote. Dėmesį blaškyti gali daug kas: linguojantys medžiai, praskrendantys paukščiai, saulėlydis ir t.t., tai vis tiek nepateisina taisyklių pažeidinėjimo (na nebent prieš jūsų akis vyksta atominis sprogimas).

                              Jūsų pavyzdyje jokių ekstra aplinkybių tikrai nėra ir priminsiu, jog jūsų rūšies atstovai geba operuoti smegenis, valdyti lėktuvus, branduolinius reaktorius ir t.t. Labai prašau pasistenkite ir jūs vairuodamas įdėti šiek tiek daugiau pastangų dėl visų eismo dalyvių saugumo arba labai rimtai pagalvokite apie vairavimo teisių atsisakymą.

                              Kaip gerai kitas forumietis pastebėjo apie perėjas (kad patys ženklai neturi užgožti pėščiųjų), taip ir čia, mane labai gąsdina vairuotojų degradavimas. Jeigu problema DAUGYBEI vairuotojų tampa ne pamatyti pėstyjį o apskritai suvokti, jog važiuojama per perėja arba vairuojant nesugebama suvaldyti kelių dirgiklių, tuomet tikrai reikia labai sunerimti dėl Lietuvos vairuotojų gebėjimų ir svarstyti dėl būtinybės perlaikinėti teorijos ir praktikos vairavimo egzaminus bent kas dešimt metų.
                              Atmazas susijęs tuo, kad tokie vairuotojai kaip Jūs visad mano kad vairuoja žymiai geriau nei dauguma kitų vairuotojų. Bėda ta kad taip mano didžioji dauguma vairuotojų. Aš nesakiau kad kažkas pateisina taisyklių pažeidinėjimą, tik pastebėjau kad perdėta kontrolė galimai turi priešingą efektą nei siekiama. Konkrečiu pavyzdžiu - žmonės bando preciziškai laikytis greičio ribojimo, nes važiuojant pro radarą tuo susirūpinama instinktyviai. Pastovėkit prie radaro ir pamatysit kad daugybė tikrai greičio neviršijančių vairuotojų pristabdo, nors poreikio tam ir nėra.

                              Palyginimas su pilotais ar reaktoriais nėra visai tinkamas, nes dauguma vairuotojų (išskyrus naujokus) vairuoja "autopilotu", dažnai apie tai net negalvodami. Apie tai yra daugybė straipsnių ir ir tyrimų. Dabar greit nesurasiu tų kuriuos esu skaitęs anksčiau, nebent Jums tikrai reikia įrodymo kad žmonės vairuodami nelabai galvoja apie vairavimą.

                              Ir kaip būdamas geresnis nei vidutinis vairuotojas manau jau senai turėjot pastebėti kad daugumai vairuotojų reikėtų atimti teises. Juk aplink vien idiotai, aš kasdien susiduriu su belekiek vairuotojų kuriems tikrai reikėtų teises perlaikyt. Ir ne dėl to kad važiuoja chamiškai, o dėl to kad panašu kad nesupranta įvairių ženklų ir taisyklių.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Žiūrint kokiam greičiui nustatyta "baudžiamoji" matavimo įranga. Jei jos nėra, tai greitis neribojamas.
                                Tai rašė, kad 20 km/h tolerancija nustatyta.

                                Comment


                                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                  Atmazas susijęs tuo, kad tokie vairuotojai kaip Jūs visad mano kad vairuoja žymiai geriau nei dauguma kitų vairuotojų. Bėda ta kad taip mano didžioji dauguma vairuotojų. Aš nesakiau kad kažkas pateisina taisyklių pažeidinėjimą, tik pastebėjau kad perdėta kontrolė galimai turi priešingą efektą nei siekiama.
                                  Jūsų prielaidos visiškai iš oro nuleistos, aš pakomentavau jūsų vairavimą, nes pats jį aprašėt. Aš save laikau visiškai vidutinišku vairuotoju, daugiau mažiau kasdien važinėdamas į darbą per paskutinius septynis metus neturėjau nė vieno eismo įvykio ir nėkart nebuvau baustas už ženklesnį greičio viršijimą. Porą kartų teko nusifotografuoti per visokias minimalios tolerancijos akcijas, nes nesėdžiu facebook reidų grupėse ir dar ir dabar nesu atmintinai išmokęs visų vietų mieste, kur stovi radarai, nes man visiškai tas neaktualu ir neįdomu. Esu atsargus vairuotojas ir tiek, bet prisipažinsiu, jog vairavimas "autopilotu" man yra svetimas reikalas.

                                  O apie kokią perdėtą kontrolę kalbama, kai paskutiniais metais būta minimalios kontrolės ir to pasekoje pastoviai nesilaikoma taisyklių? Turime europietišką greičio limitą gyvenvietėse ir apsimetam vakarais, bet reali greičio laikymosi situacija yra Rusijos ir Baltarusijos lygio. Va čia atsiranda vairuotojai ekspertai viską nusimanantys apie eismo saugumą, jog žiūrėkit reiškia reikia ne bausti o didinti greičio limitą jeigu visi taip važiuoja. Visiškai ignoruojami žuvusiųjų keliuose skaičiai vakarai vs rytai ir bandoma mus greičio limitais grąžinti į rytų bloką (iš kurio praktiškai nepajudėjom), nes bus visa minute greičiau iki kino teatro savaitgalį nulėkti. Vairuotojai tiesiog išlepo nuo policijos neveiksnumo ir aišku dabar bet kas bus laikoma perdėta kontrole, nors tai tik teisėtas reikalavimas laikytis taisyklių.

                                  Comment


                                    Šiaip, dar didelė bėda, kad kurį laiką (dėl senų radarų sutarties pasibaigimo, o naujų nepasibaigusio pirkimo) keliai iš esmės buvo be jokios greičio kontrolės. Tai lakstūnai labai greitai priprato prie gero, kad jie gali beveik visur važiuoti tokiu greičiu kokiu patinka ir niekas negali jų nubausti.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Tai rašė, kad 20 km/h tolerancija nustatyta.
                                      O ten kur nėra įrangos, kokia tolerancija?

                                      Aš kaip dievobaimingas pilietis važiuoju mieste iki 50 km/h ar taip kaip nustatyta ženklais, ir dzin kur kas stovi ir su kokia tolerancija.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        O ten kur nėra įrangos, kokia tolerancija?

                                        Aš kaip dievobaimingas pilietis važiuoju mieste iki 50 km/h ar taip kaip nustatyta ženklais, ir dzin kur kas stovi ir su kokia tolerancija.
                                        Kadangi trikojai kilnojami, nėra galimybės žinoti kur įranga yra o kur ne. Bet jeigu patys policininkai sako, kad 70km/h toleruos vadinasi gali visi važiuoti 70 km/h. O kur stovi rupės tik tiem, kas nori važiuoti virš 70km/h.

                                        Comment


                                          Nelabai supratau, kodėl tokia didelė tolerancija padaryta, pvz. GV gatve bus galima toliau "legaliai" važinėti 100 km/h., o Gedimino pr. ant 70 km/h. Nors matant, kokie asmenys sėdi tarp mentų vadovybės, gal nieko ir keisto.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X