Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir eismo saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Siūlau palikti momentinius matuoklius, kur jie buvo iki šiol t.y. gyvenvietėse ar kitose vietose su padidinta rizika. O skaičiai, deja, rodo ne pažangą, o regresą.
    Kodėl momentiniai buvo panaikinti?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Kodėl tik mieste?
      Šiaip akivaizdžiai trūksta policijos keliuose. Šią vasarą su Golfu pradardėjau turbūt pro visus bent kiek pagrindinius kelius ir padariau virš 4000km. Užmiestyje policiją mačiau lygiai 0 kartų. O maniakiško vairavimo apraiškos matosi nuolat: lenkimai priešpriešinėje juostoje per intensyvų eismą, lenkimai per žvyruotas šalikeles, šviesoforo signalų ignoravimas, apsisukinėjimas autostradoje, kur nėra leidžiama tai daryti ir t.t. tapo vairavimo normomis Lietuvoje. Net nekalbu apie visokius ten ištisinių juostų kirtimus. Ką veikia policija, neįsivaizduoju. Bet matyt mirčių skaičiai turės dar daugiau didėti, kad mentai pradėtų judinti subines, o ne kliedėti apie vasarą - atostogų metą. Blogiausia, kad dėl mentų abejingumo ir neveiklumo turės žūti daug žmonių.
      Rizika susidurti mieste su pėsčiuoju daug didesnė, todėl ir baudas reikia skirti maksimalias mieste, nes nutrenkti žmogų 50km/h dar liks gyvas, o nutrenkus 70km/h (kas darosi norma mieste), tai jau pėsčiojo neliks gyvo. O kadangi policijos resursų mažai, daro reidus dažniausiai miesto ribose, tai ir baudas skirti nuo 1 km/h.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą

        Rizika susidurti mieste su pėsčiuoju daug didesnė, todėl ir baudas reikia skirti maksimalias mieste, nes nutrenkti žmogų 50km/h dar liks gyvas, o nutrenkus 70km/h (kas darosi norma mieste), tai jau pėsčiojo neliks gyvo. O kadangi policijos resursų mažai, daro reidus dažniausiai miesto ribose, tai ir baudas skirti nuo 1 km/h.
        Mirtinas susidūrimo greitis su pėsčiuoju yra nuo 20km/h. Leistinasis 50 km/h greitis yra dėl to, kad spėtum sustabdyti laiku pamatęs kliūtį, kas irgi yra per daug tam tikromis aplinkybėmis, nes visada reikia vadovautis saugiu greičiu, o ne leistinu. Kalbėti, kad prie 50 km/h greičio žmogus liks gyvas nėra teisinga, nes kiekvienas atvejis yra skirtingas, netekti žmogaus ar stipriai sužeisti galima ir važiuojant mažesniu greičiu.
        Baudomis kovoti čia yra didžiausia nesąmonė, efekto jos neduoda, kiekviename kelyje, gatvėje, ar perėjoje nepastatysi radarų. Kelias turi pasakyti važiavimo greitį. O kad mes pastatome gatvėje ženklą 50, prieš perėją, kurios ten išvis neturi būti ir tikimės kad vairuotojai stabdys nuo 90-100, tai yra tiesiog kvaila (liepkalnio perėja Vilniuje). Kaune, Klaipėdoje irgi užmačiau gerų perliukų, gatvės plačios, su skiriamaja juosta, greitis 50, perėjų belenkaip prismaigstyta. Na ir kas, kad stovi radaras, radarą privažiavus pristabdoma ir toliau važiuojama min 70. Puikūs eismo saugumo sprendiniai.
        Dėl Molėtuose buvusios avarijos irgi tokie pasisakymai "<...>Tikėtina, kad buvo nepasirinktas saugus greitis...<...>." mane tiesiog glumina. O ta sankryža yra saugi? Ar apie tai nepagalvojo? Yra užsiciklinta ties tuo greičiu, o kad infrastruktūra bloga ir dėl to avarijos įvyksta - nutylima, nes pigiau yra pristatyt radarų, baudas didint ir vaizduot kad kažką darom, vietoje to, kad gerint infrastruktūrą, konkrečiai šioje vietoje reikia žiedinės sankryžos ir tokia avarija nepasikartotų.

        Comment


          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

          Mirtinas susidūrimo greitis su pėsčiuoju yra nuo 20km/h. Leistinasis 50 km/h greitis yra dėl to, kad spėtum sustabdyti laiku pamatęs kliūtį, kas irgi yra per daug tam tikromis aplinkybėmis, nes visada reikia vadovautis saugiu greičiu, o ne leistinu. Kalbėti, kad prie 50 km/h greičio žmogus liks gyvas nėra teisinga, nes kiekvienas atvejis yra skirtingas, netekti žmogaus ar stipriai sužeisti galima ir važiuojant mažesniu greičiu.
          Baudomis kovoti čia yra didžiausia nesąmonė, efekto jos neduoda, kiekviename kelyje, gatvėje, ar perėjoje nepastatysi radarų. Kelias turi pasakyti važiavimo greitį. O kad mes pastatome gatvėje ženklą 50, prieš perėją, kurios ten išvis neturi būti ir tikimės kad vairuotojai stabdys nuo 90-100, tai yra tiesiog kvaila (liepkalnio perėja Vilniuje). Kaune, Klaipėdoje irgi užmačiau gerų perliukų, gatvės plačios, su skiriamaja juosta, greitis 50, perėjų belenkaip prismaigstyta. Na ir kas, kad stovi radaras, radarą privažiavus pristabdoma ir toliau važiuojama min 70. Puikūs eismo saugumo sprendiniai.
          Dėl Molėtuose buvusios avarijos irgi tokie pasisakymai "<...>Tikėtina, kad buvo nepasirinktas saugus greitis...<...>." mane tiesiog glumina. O ta sankryža yra saugi? Ar apie tai nepagalvojo? Yra užsiciklinta ties tuo greičiu, o kad infrastruktūra bloga ir dėl to avarijos įvyksta - nutylima, nes pigiau yra pristatyt radarų, baudas didint ir vaizduot kad kažką darom, vietoje to, kad gerint infrastruktūrą, konkrečiai šioje vietoje reikia žiedinės sankryžos ir tokia avarija nepasikartotų.
          Baudos visko neišsprendžia, bet išsprendžia labai daug. Didele dalimi pavojingas vairavimas Lietuvoje yra traktuojamas kaip norma. Pavyzdžiui, pavojingas lenkimas, kurio galima prisižiūrėti kasdien bet kuriame 1+1 užmiesčio kelyje. UK tokie atvejai vadinami dangerous driving, už ką automatiškai atimamos teisės, skiriama daugiatūkstantinė bauda ir/arba kalėjimas. Lietuvoje už tai yra skiriama... nieko.
          Britai (kartu su Švedija saugiausia pasaulyje šalis pagal mirčių skaičių keliuose) yra kvaili ir nesupranta, kad drakoniškos bausmės už pavojingą vairavimą "neveikia"? Kam jie tokias baisias bausmes taiko? Galėtų gi netaikyti, nes jos nieko nepadeda, ar ne?
          Paskutinis taisė John; 2019.07.31, 15:42.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Baudos visko neišsprendžia, bet išsprendžia labai daug. Didele dalimi pavojingas vairavimas Lietuvoje yra traktuojamas kaip norma. Pavyzdžiui, pavojingas lenkimas, kurio galima prisižiūrėti kasdien bet kuriame 1+1 užmiesčio kelyje. UK tokie atvejai vadinami dangerous driving, už ką automatiškai atimamos teisės, skiriama daugiatūkstantinė bauda ir/arba kalėjimas. Lietuvoje už tai yra skiriama... nieko. Ar Britai (kartu su Švedija saugiausia pasaulyje šalis pagal mirčių skaičių keliuose) yra kvaili ir nesupranta, kad drakoniškos bausmės už pavojingą vairavimą "neveikia"?
            Pas mus irgi atimamos teisės 3-6 mėn, jei kalbame konkrečiai apie šitą pažeidimą.
            Švietimas ir infrastruktūros gerinimas, yra vienintelis kelias. Pas mus atims teises ir toliau važinės, už girtumą irgi ar daug pasodino? Jei vairuotojai neturi sąmoningumo tai jokios baudos nepadės. Jei nesugebama pasodinti žmonių, kurie girti užmuša žmones, tai apie ką mes kalbam.
            Kad žiemos metu važiuoja greičiu kuris leistinas ir išsitaško, tai kaip čia baudos padėtų? Čia tik kalba apie švietimą gali būti.

            Comment


              Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
              Pas mus irgi atimamos teisės 3-6 mėn, jei kalbame konkrečiai apie šitą pažeidimą.
              Švietimas ir infrastruktūros gerinimas, yra vienintelis kelias. Pas mus atims teises ir toliau važinės, už girtumą irgi ar daug pasodino? Jei vairuotojai neturi sąmoningumo tai jokios baudos nepadės. Jei nesugebama pasodinti žmonių, kurie girti užmuša žmones, tai apie ką mes kalbam.
              Kad žiemos metu važiuoja greičiu kuris leistinas ir išsitaško, tai kaip čia baudos padėtų? Čia tik kalba apie švietimą gali būti.
              Iš principo klaidingi teiginiai, kaip kad "jokios baudos nepadės". Jos padeda. Tai yra faktas. Kaip padeda ir švietimas, ir policijos patruliavimas, ir kameros, ir pačios infrastruktūros gerinimas. Kvaila bandyti aiškinti, kad x, z, c, b nepadeda išvis, o y padeda 100%. Jokioje pasaulio šalyje taip nėra ir nebus Lietuvoje. Baudos turi būti didelės ir kuo labiau neišvengiamos, švietimas ekstensyvus, policijos keliuose turi būti pakankamai, o kelių infrastruktūra turi būti gerinama. Galima ginčytis dėl proporcijų ir skaičių, bet reikia būti truputį glušam, kad aiškintum, jog baudos niekaip nepadeda. Jei jos nepadėtų, jų išvis nebūtų.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Iš principo klaidingi teiginiai, kaip kad "jokios baudos nepadės". Jos padeda. Tai yra faktas. Kaip padeda ir švietimas, ir policijos patruliavimas, ir kameros, ir pačios infrastruktūros gerinimas. Kvaila bandyti aiškinti, kad x, z, c, b nepadeda išvis, o y padeda 100%. Jokioje pasaulio šalyje taip nėra ir nebus Lietuvoje. Baudos turi būti didelės ir kuo labiau neišvengiamos, švietimas ekstensyvus, policijos keliuose turi būti pakankamai, o kelių infrastruktūra turi būti gerinama. Galima ginčytis dėl proporcijų ir skaičių, bet reikia būti truputį glušam, kad aiškintum, jog baudos niekaip nepadeda. Jei jos nepadėtų, jų išvis nebūtų.
                Jokios baudos nepadės buvo pasakyta būtent tai situacijai, o ne apskritai.
                Proporcijose ir yra esmė, nes dabar tai tik dėl jų ir vyksta diskusijos, o kur visi kiti eismo saugumo faktoriai? Iš šono valstybės politika atrodo taip: pridarysim visur radarų, padidinsim baudas, perėjas geltonais skydais papuošim ir vuolia, keliai saugūs.

                Comment


                  Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                  Jokios baudos nepadės buvo pasakyta būtent tai situacijai, o ne apskritai.
                  Proporcijose ir yra esmė, nes dabar tai tik dėl jų ir vyksta diskusijos, o kur visi kiti eismo saugumo faktoriai? Iš šono valstybės politika atrodo taip: pridarysim visur radarų, padidinsim baudas, perėjas geltonais skydais papuošim ir vuolia, keliai saugūs.
                  Infrastruktūros gerinimas vyksta. Ne taip greit ir kokybiškai, kaip reiktų, bet vyksta. Žiedai, šviesoforai, barjerai etc. Policijos patruliavimo trūksta (tiksliau išvis nėra). Baudos juokingai mažos. Su edukacija nėra blogai, bet gana keblu išedukuoti imbecilus, kurių smegenys kaip sraigės. Dar yra automobilio prieinamumo mažinimo priemonės, kurios kažkodėl išvis pamirštos (taršos mokesčiai, draudimo įmokos).
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                    Mirtinas susidūrimo greitis su pėsčiuoju yra nuo 20km/h. Leistinasis 50 km/h greitis yra dėl to, kad spėtum sustabdyti laiku pamatęs kliūtį, kas irgi yra per daug tam tikromis aplinkybėmis, nes visada reikia vadovautis saugiu greičiu, o ne leistinu. Kalbėti, kad prie 50 km/h greičio žmogus liks gyvas nėra teisinga, nes kiekvienas atvejis yra skirtingas, netekti žmogaus ar stipriai sužeisti galima ir važiuojant mažesniu greičiu.
                    If someone is hit by a car at 64 kph they are 90% likely to be killed.
                    If someone is hit by a car at 48 kph they are 50% likely to be killed.
                    If someone is hit by a car at 32 kph they are 10% likely to be killed.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment

                    Unconfigured Ad Widget

                    Collapse
                    Working...
                    X