Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Kaip suprantu, tai čia su mintim nuo miesto atvažiuoti, apsisukti ties Apranga (per tunelį) ir išvažiuot į plentą vėl (esama jungtim) tada važiuoti iki Tarandės gatvės. (Įdomu ar uždarys esamą apsisukimą pastatę tunelį).

    Jungties visiems ten nėra su Glaubico g. Didžiulė tvora ir šlagbaumas.

    O atsakant liootas, tai tas kitas tunelis šalia Tarandės g. tai panašu eis kartu su projektų vystymu jungiamosiose gatvėse, manau jį statys kur kas vėliau. Jei neklystu, jo kol kas tik detalusis planas patvirtintas / tvirtinamas. Čia gal LAKD pinigai?
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.13, 20:38.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Taigi yra net ženklas Tarandė. Čia tik išvažiavimas ı užmiestį jiems nenumatytas
    Bet kad ten nėra jungčių. Ar jau dabar yra? Projekte irgi lyg ir neplanuojama pajungt prie Tarandės gatvių...

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-13 194452.jpg
Views:	314
Size:	665,2 kB
ID:	1854299

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Taigi yra net ženklas Tarandė. Čia tik išvažiavimas ı užmiestį jiems nenumatytas

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Ar tai yra optimalus lėšų panaudojimas? Du tuneliai? O Šiaurinės gatvei ir n kitų projektų tai pinigų nėra
    Paskutinis taisė liootas; 2021.01.13, 18:37.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šitas tunelis, panašu, niekaip nepadės Tarandei, nes nebus sujungimų.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Tai jau prieš kelis metus buvo aišku, kad bus du tuneliai pasiekti Tarandę. Tik nebuvo planų, kuris atsiras pirmas.
    Gyventojai turėtų džiaugtis.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Ties Tarande planuojamas dar vienas tunelis

    Po Ukmergės gatve, ties „Aprangos” grupės centrine būstine, planuojama įrengti automobilių ir pėsčiųjų tunelį. Lietuvos automobilių kelių direkcijos paskelbtame viešajame pirkime nurodoma, jog šis tunelis būtų ties magistralinio kelio Vilnius – Panevėžys (A2) 10-ojo kilometro žyma. Šio tunelio įrengimas leis apsisukti ir patogiai kirsti šią greito eismo gatvę. Darbai bus pradėti, kai tik bus išrinktas darbus atliksiantis rangovas.

    Priminsime, jog po Ukmergės gatve, ties Tarandės ir Nesvyžiaus gatvių sankirta, planuojamas dar vienas tunelis, kuris leis saugiau pasiekti Tarandę..
    Paspaudus didesnis:
    https://i1.wp.com/madeinvilnius.lt/w...9.47.jpg?ssl=1



    Tai ką? Bus du tuneliai???

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Paskelbtas konkursas Tarandės sankryžos rekonstrukcijai A2 kelyje - Tunelinio pravažiavimo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys 10,127 km nauja statyba.
    Keliu čia, nes skamba, kaip labiau Vilniaus infrastruktūros projektas, ne A2 kelio, nors jau esantis techniškai už Vilniaus ribos.
    Bus vykdomi tunelinio viaduko valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius – Panevėžys 10,127 kilometre statybos darbai ir kelio A2 Vilnius – Panevėžys rekonstravimo, įrengiant trečią eismo juostą nuo 9,276 km iki 9,912 km, darbai.
    Daugiau info: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-684989 . Konkurso terminas 2021-02-12
    Bet čia tolimesnis tunelinis pravažiavimas, kuris numatytas prie "Aprangos" ofisų ir sandėlių. Žinoma ir tai labai gerai.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Paskelbtas konkursas Tarandės sankryžos rekonstrukcijai A2 kelyje - Tunelinio pravažiavimo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys 10,127 km nauja statyba.
    Keliu čia, nes skamba, kaip labiau Vilniaus infrastruktūros projektas, ne A2 kelio, nors jau esantis techniškai už Vilniaus ribos.
    Bus vykdomi tunelinio viaduko valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius – Panevėžys 10,127 kilometre statybos darbai ir kelio A2 Vilnius – Panevėžys rekonstravimo, įrengiant trečią eismo juostą nuo 9,276 km iki 9,912 km, darbai.
    Daugiau info: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-684989 . Konkurso terminas 2021-02-12

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    Wow, pirmas VMS projektas Vilniuje prie kurio neturiu prie ko prikibti. Pazanga
    Imk va tada dar antrą (daromas) ir trečią (lyg ir planuojamas dar, ar jau irgi statomas?):

    Ramaus eismo gatvė prie Vilniaus rajono centrinės poliklinikos


    https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve...-poliklinikos/
    Paskutinis taisė Romas; 2020.11.26, 21:58. Priežastis: Kopija iš bendros temos

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gerai būtų pamatyti Tarandės tunelio brėžinius.
    Čia yra iš kažkokių planų: https://citify.eu/tarandes-g-tunelis-po-ukmerges-g/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gerai būtų pamatyti Tarandės tunelio brėžinius.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai ir šiaip dažnas maršrutas Vilniuje nėra tiesus, kaip styga. Kilometras šen ar ten tikrai nėra pasaulio pabaiga. Ypač tiems, kurie gyvena Tarandėje, kas jau kaip ir savaime reiškia, kad ilgesnių atstumų vengimas ar laiko taupymas tiems gyventojams nėra prioritetų sąrašo viršuje. Tai pavbažiuoti iki Avižienių apsisukimo nėra jokios problemos. O tą beprotišką apsisukimą ties Tarande reikia kuo greičiau uždaryti, kaip nesaugų. Arba įrengti šviesoforą.
    Berods Apranga buvo numačiusi įrengti požeminį tunelį prie savo naujo biurų ir logistikos komplekso, net vieta numatyta.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kuo blogai normalus apsisukimai ties Avižieniais?
    Ten ne tik į Avižienius suka, bet visas srautas į dar tolimesnius priemiesčius - Bendoriai, Riešė ir t.t. Padarytas žiedas prie Bukiškių tik šiek tiek pagerino situaciją. Piko metu kamščiai rytą vakarą kaip centrinėse Vilniaus gatvėse.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Avižieniai iš ties gana užsikimšę, kad priimt ir Tarandės gyventojus, bet dėl Giraitės nežinau, Sausinės viadukas gana tuščias, jei paleistų Giraitės srautą, tai tik kuro ir šiek tiek laiko būtų gaila.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tokia pati situacija su Giraite prie Kauno. Ten bandys vartytis su viaduku. Čia su tuneliu. Atrodo gana skirtingi sprendimai. Net įdomu kodėl.
    Dėl esamo reljefo matyt.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tokia pati situacija su Giraite prie Kauno. Ten bandys vartytis su viaduku. Čia su tuneliu. Atrodo gana skirtingi sprendimai. Net įdomu kodėl.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Išsukant ties Avižieniais irgi susidaro nemenki kamščiai, tad tai problemos nesprendžia

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manyčiau dėl 4 km kilpos.
    Tai ir šiaip dažnas maršrutas Vilniuje nėra tiesus, kaip styga. Kilometras šen ar ten tikrai nėra pasaulio pabaiga. Ypač tiems, kurie gyvena Tarandėje, kas jau kaip ir savaime reiškia, kad ilgesnių atstumų vengimas ar laiko taupymas tiems gyventojams nėra prioritetų sąrašo viršuje. Tai pavbažiuoti iki Avižienių apsisukimo nėra jokios problemos. O tą beprotišką apsisukimą ties Tarande reikia kuo greičiau uždaryti, kaip nesaugų. Arba įrengti šviesoforą.

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manyčiau dėl 4 km kilpos.
    Sakyčiau labiau dėl to, kad tas apsisukimas ir taip yra per daug užkištas. Neseniai piko metu teko važiuoti ten, tai kamščiai labai dideli kaip miesto pakraščiui.

    Komentuoti:

Working...
X