Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    Wow, pirmas VMS projektas Vilniuje prie kurio neturiu prie ko prikibti. Pazanga
    Imk va tada dar antrą (daromas) ir trečią (lyg ir planuojamas dar, ar jau irgi statomas?):

    Ramaus eismo gatvė prie Vilniaus rajono centrinės poliklinikos


    https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve...-poliklinikos/
    Paskutinis taisė Romas; 2020.11.26, 21:58. Priežastis: Kopija iš bendros temos

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gerai būtų pamatyti Tarandės tunelio brėžinius.
    Čia yra iš kažkokių planų: https://citify.eu/tarandes-g-tunelis-po-ukmerges-g/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gerai būtų pamatyti Tarandės tunelio brėžinius.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai ir šiaip dažnas maršrutas Vilniuje nėra tiesus, kaip styga. Kilometras šen ar ten tikrai nėra pasaulio pabaiga. Ypač tiems, kurie gyvena Tarandėje, kas jau kaip ir savaime reiškia, kad ilgesnių atstumų vengimas ar laiko taupymas tiems gyventojams nėra prioritetų sąrašo viršuje. Tai pavbažiuoti iki Avižienių apsisukimo nėra jokios problemos. O tą beprotišką apsisukimą ties Tarande reikia kuo greičiau uždaryti, kaip nesaugų. Arba įrengti šviesoforą.
    Berods Apranga buvo numačiusi įrengti požeminį tunelį prie savo naujo biurų ir logistikos komplekso, net vieta numatyta.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kuo blogai normalus apsisukimai ties Avižieniais?
    Ten ne tik į Avižienius suka, bet visas srautas į dar tolimesnius priemiesčius - Bendoriai, Riešė ir t.t. Padarytas žiedas prie Bukiškių tik šiek tiek pagerino situaciją. Piko metu kamščiai rytą vakarą kaip centrinėse Vilniaus gatvėse.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Avižieniai iš ties gana užsikimšę, kad priimt ir Tarandės gyventojus, bet dėl Giraitės nežinau, Sausinės viadukas gana tuščias, jei paleistų Giraitės srautą, tai tik kuro ir šiek tiek laiko būtų gaila.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tokia pati situacija su Giraite prie Kauno. Ten bandys vartytis su viaduku. Čia su tuneliu. Atrodo gana skirtingi sprendimai. Net įdomu kodėl.
    Dėl esamo reljefo matyt.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tokia pati situacija su Giraite prie Kauno. Ten bandys vartytis su viaduku. Čia su tuneliu. Atrodo gana skirtingi sprendimai. Net įdomu kodėl.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Išsukant ties Avižieniais irgi susidaro nemenki kamščiai, tad tai problemos nesprendžia

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manyčiau dėl 4 km kilpos.
    Tai ir šiaip dažnas maršrutas Vilniuje nėra tiesus, kaip styga. Kilometras šen ar ten tikrai nėra pasaulio pabaiga. Ypač tiems, kurie gyvena Tarandėje, kas jau kaip ir savaime reiškia, kad ilgesnių atstumų vengimas ar laiko taupymas tiems gyventojams nėra prioritetų sąrašo viršuje. Tai pavbažiuoti iki Avižienių apsisukimo nėra jokios problemos. O tą beprotišką apsisukimą ties Tarande reikia kuo greičiau uždaryti, kaip nesaugų. Arba įrengti šviesoforą.

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manyčiau dėl 4 km kilpos.
    Sakyčiau labiau dėl to, kad tas apsisukimas ir taip yra per daug užkištas. Neseniai piko metu teko važiuoti ten, tai kamščiai labai dideli kaip miesto pakraščiui.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kuo blogai normalus apsisukimai ties Avižieniais?
    Manyčiau dėl 4 km kilpos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kuo blogai normalus apsisukimai ties Avižieniais?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Kažkoks genijus forume aiškino, kad Ukmergės gatvėje link Tarandės pusės reikia panaikinti posūkius į kairę. Su ta pačia logika galima panaikinti ir pošūkį ir į pačią Tarandę, galėtų be problemų apsisukti ties Avižieniais.
    Panaikinam pačią Tarandę ir bėdų nebebus

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS / Lrytas 2020.10.14
    Tarandėje – protesto akcija: neiškentę valdžios neveiksnumo, vairuotojai užkimšo sostinės gatves



    BNS / 15min.lt 2020.10.14
    Sostinės Tarandės gyventojai atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje: kenčia nuo 2016 m.
    Kažkoks genijus forume aiškino, kad Ukmergės gatvėje link Tarandės pusės reikia panaikinti posūkius į kairę. Su ta pačia logika galima panaikinti ir pošūkį ir į pačią Tarandę, galėtų be problemų apsisukti ties Avižieniais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS / Lrytas 2020.10.14
    Tarandėje – protesto akcija: neiškentę valdžios neveiksnumo, vairuotojai užkimšo sostinės gatves
    Vilniaus Tarandės bendruomenė prašo valstybės institucijų ir Vilniaus miesto bei rajono savivaldybių skubiai spręsti jų susisiekimo problemas, kylančias jau kelerius metus po sostinės vakarinio aplinkkelio atidarymo.
    Tunelį automobiliams ir tiltą pėstiesiems per ketverius metus įrengti įsipareigojusi Lietuvos automobilių kelių direkcija teigia, kad norint išspręsti gyventojų problemas, Vilniaus savivaldybei teks įrengti ir gretimą kelią šalia magistralės, tačiau savivaldybė sako susidurianti su problemomis dėl žemės paėmimo.

    Trečiadienio vakarą Tarandės bendruomenė, siekdama atkreipti institucijų dėmesį, važiavo kolona Ukmergės plentu nuo vakarinio aplinkkelio pabaigos iki kairiojo posūkio magistraliniame kelyje Vilnius–Panevėžys, dėl kurio jau nuo 2017-ųjų pradžios piko metu susidaro didžiulės spūstys.


    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tves-16701775/

    BNS / 15min.lt 2020.10.14
    Sostinės Tarandės gyventojai atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje: kenčia nuo 2016 m.
    Tarandės bendruomenės pirmininkė Renata Gelažauskienė BNS teigė, kad 2016-ųjų gruodį užbaigus Vilniaus vakarinį aplinkkelį, nebuvo išspręstas įvažiavimo į Tarandę klausimas ir pėsčiųjų srauto judėjimas, o eismo įvykiuose ties šiuo posūkiu per tą laiką jau žuvo keli žmonės. (...)


    Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas BNS teigė, kad LAKD sutiko savo darbus atlikti greičiau ir tai leidžia tikėtis, kad tunelis bus įrengtas „anksčiau nei numatyti 2024 metai“. Jis sako, kad procesas pagreitėtų, jei LAKD atsisakytų idėjos įrengti Tarandės pusėje dubliuojantį kelią, nes būtent šioje vietoje žemės paėmimo klausimai stringa. (...)

    LAKD informavo, kad pagal susitarimą direkcija planuoja įrengti ne tik tunelinį nuvažiavimą, bet ir pėsčiųjų viaduką, o už gretimą kelią būtų atsakinga savivaldybė. „Atkreipiame dėmesį, kad 2020 metų rugsėjo 2 dieną Kelių direkcijoje vyko posėdis, kurio metu Kelių direkcija ir Vilniaus miesto savivaldybė susitarė ieškoti būdų, kaip paspartinti projektų įgyvendinimą, kad jis būtų įgyvendintas anksčiau nei numatyta bendradarbiavimo sutartyje. Atsižvelgusi į situaciją, Lietuvos automobilių kelių direkcija iki šių metų pabaigos inicijuos pirkimą dėl tunelinio pravažiavimo“, – BNS informavo direkcija.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...s-221-1391952#

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarandės posūkio problemos

    15min.lt 2020.05.24
    Institucijos nesugeba susitarti, o Tarandės gyventojai kasdien rizikuoja kelyje Vilnius–Panevėžys
    Kasdien į namus grįžtantys Tarandės gyventojai priversti rizikuoti sukdami į kairę ir kirsdami dvi intensyvaus eismo kelio Panevėžys-Vilnius juostas. Dėl saugumo posūkį žadama naikinti, o eismą nukreipti po viaduku šalia Avižienių, nors jau ne vienerius metus po magistrale žadėtas tunelis. Tačiau jo dar teks laukti ilgai, nes valstybinės institucijos nesugeba susitarti tarpusavyje.

    Planai dabartinį posūkį panaikinti, eismą nukreipiant per Avižienių žiedą, gyventojų nedžiugina, ypač kai girdi kaimynų iš tų pačių Avižienių, Bukiškių, Riešės kalbas, kad ten ir po kelio pertvarkos spūstys formuojasi nuolat.

    Įsipareigojimus išdėstys sutartyje
    Vilniaus rajono savivaldybės taryba praeitą savaitę pritarė ketinimams kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir Vilniaus miesto savivaldybe pasirašyti bendradarbiavimo sutartį „Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruože nuo 9,276 km iki 10,238 km tunelinio pravažiavimo, jungiamųjų kelių bei pėsčiųjų viaduko projektavimo ir statybos įgyvendinimo“. Pagal šią sutartį visos trys šalys turi savų įsipareigojimų. Kelių direkcija įsipareigoja pastatyti tunelį dešimtajame magistralinio kelio Vilnius-Panevėžys kilometre ir rekonstruoti šio kelio atkarpą nuo Nesvyžiaus g. iki tunelinio viaduko. Taip pat šioje vietoje atsiras ir pėsčiųjų viadukas.

    Vilniaus miesto savivaldybė įrengs jungiamąjį kelią šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km. Vilniaus rajono savivaldybė ketina įsipareigoti rekonstruoti Nesvyžiaus g. Avižienių sen. Bukiškio k.

    Tačiau procesas bent jau Vilniaus mieste nėra lengvas, nes reikia išpirkti privačius sklypus, todėl tai užtruks. Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas tikina, kad LKAD galėtų jau dabar įgyvendinti savą projekto dalį – įrengti tunelį po keliu ir taip gerokai palengvinti Tarandės gyventojų kasdienybę, ypač jeigu dabartinis apsisukimas bus panaikintas. (...)

    „Prie „Aprangos Group“ dalis gatvės jau nutiesta, o direkcija to ruožo pabaigoje ir turėtų įrengti požeminį tunelį. Mes turime nutiesti dubliuojančią gatvę link Tarandės gatvės, ji turėtų eiti per suformuotus sklypus. Miesto savivaldybė inicijavo detaliojo plano parengimą, kad būtų galima paimti tuos sklypus, reikalingus gatvei nutiesti, visuomenės poreikiams. Tik poėmio procedūrų terminas ilgas, po to reikėtų gatvę suprojektuoti, gauti statybos leidimą, paskelbti viešuosius pirkimus ir projektą įgyvendinti“, – sakė A.Visockas. Jo teigimu, savivaldybė LAKD siūlė nelaukti, esą ir nutiesus gatvės dalį išvažiavimas bus ties ta pačia vieta, kaip jau dabar išvažiuojama iš esamos gatvės palei „Apranga Group“.

    LAKD vis dėlto nelinkusi tokio projekto įgyvendinti dalimis, nors Vilniaus savivaldybė ir sako siūliusi nedelsti. (...)
    „Kelių direkcija mano, kad Vilniaus miesto savivaldybės pasiūlymas įgyvendinti tunelinio pravažiavimo įrengimą ir laikinas priemones neužtikrins esamų problemų sprendimo ir racionalaus valstybės lėšų panaudojimo."

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ys-221-1147620

    Lrytas.lt 2020.09.24
    Šiame kelio ruože automobiliai dūžta vienas po kito
    Viena avarija po kitos – sostinėje esantis Tarandės posūkis reikalauja ne tik didelio atidumo, bet ir kantrybės, mat piko metu čia susidaro milžiniška automobilių spūstis. Tarandės gyventojai, patekę į skaudžias avarijas, negali suprasti, kodėl ši sankryža iki šiol nesulaukė jokių pertvarkų.



    Tarandės gyventoja Ilona pasakojo, kaip kiekvieną kartą laukia prie Tarandės posūkio apie 15–25 min. „Apsisukimas į Tarandę – tai lyg žaidimas su mirtimi. Kai ateina laikas apsisukti, sulaikai kvėpavimą, mėgini tilpti į tarpą tarp lekiančių mašinų ir meldiesi, kad kas nors tavęs neužkabintų.
    Ji pastebi, kad prie automobilių salono „Mototoja“ apsisukimo vairuotojai mėgina kirsti net tris juostas ir įsibrauti į laukiančių apsisukimo eilę. Tokiu būdu jie užblokuoja kelią ir žmonėms sukelia pavojų, kurie važiuoja likusiomis juostomis.

    Dažnai į Tarandę užsukantis Jonas teigė, kad važiuojant piko metu tenka prie Tarandės posūkio stovėti bent pusvalandį.
    „Susidaro spūstis visame Ukmergės plente, nes visos mašinos netelpa į apsisukimui skirtą juostą. Spūstis prasideda ties aplinkkeliu. Ilgai išstovėjus spūstyje, tenka rizikingai išsukti tarp atvažiuojančių automobilių, o srautas iš kitos pusės būna tikrai didelis. Manau, kad problemą išspręstų viadukas, kuris būtų pakankamai aukštas ir netrukdytų eismui miesto link“
    (...)

    Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovas teigė, kad direkcijai ši situacija yra žinoma bei šiuo klausimu išties sulaukė gyventojų skundų.
    „Dabartines eismo sąlygas suformavo augantis bendras eismo intensyvumas ir šalia esančių gyvenviečių apgyvendinimo plėtra. (....)
    Valstybinės reikšmės keliuose turi būti užtikrintas atitinkamas eismo kokybės lygis pagal kelio kategoriją. Vadinamasis Tarandės apsisukimas yra magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys 9,46 km, pro kurį pravažiuoja apie 43 tūkst. automobilių per parą. Tokio intensyvumo keliuose būtina užtikrinti nepertraukiamo saugaus eismo sąlygas, o įrengus šviesoforą bus stabdomas visas iš automagistralės ir aplinkinių gyvenviečių atvažiuojančių automobilių srautas, o tai gali lemti dideles transporto spūstis, kurios gali nusidriekti netgi iki automagistralės“,

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...timi-16362531/

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą

    Sutvarkys turbūt kai KIA autocentrą pastatys: https://citify.eu/kia-autocentras/
    Prieš metus kai rinkaus automobilį, tai pasakojo darbuotojas kad KIA tuo metu planavo persikelti į kitą vietą, nes ten kai jiems pastatė Perkūnkiemį sakė nepakanka vietos mašinoms ir netaip patogu, tai matyt kažkiek nusikėlė projektas, paskui virusas, tai taip ir nepradėjo kito statyt

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Hmmm. Kad KIA jau turi autocentrą už (patikrinu google) 1,3 km toje pačioje gatvėje.
    Aha... Gal tada jau nebestatys. Turėjo užbaigt, kaip rašo, 2019 m...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą

    Sutvarkys turbūt kai KIA autocentrą pastatys: https://citify.eu/kia-autocentras/
    Hmmm. Kad KIA jau turi autocentrą už (patikrinu google) 1,3 km toje pačioje gatvėje.

    Komentuoti:

Working...
X