Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kalba eina ne apie gatvių platinimą, o apie gatvių tinklo sutvarkymą, kur planuota gatvė, dėl užstrigusių teismų, nebuvo nutiesta 10 metų.

    Tai gal stenkimės skatinti daryti taip kaip turi būti, o ne vartytis, kad aj vistiek statys tai nieko nedarykim.

    Taip, spūstis ten būna tada, kai daugiausia žmonių nori pravažiuoti tą gatvę. Nesuprantu kodėl čia toks keistas dalykas pasirodė.

    Šita gatvė būtina buvo dar tada, kai tik pradėjo ten namus statyti. Normaliose valstybėse pirma pastatoma infrastruktūra, poto statomi prie jos namai. Čia pirma pastatomi namai ir po 10 metų dar diskutuoja ar reikai infrastruktūrą statyti.

    Žinau tik du VA viadukus kurie dabar veda niekur (gal yra daugiau, neieškojau). Vienas bus prijungtas Šiaurine gatve, kitas turėtu prisijungti prie perkūnkiemio pagal Romo postintą Tarandės ateities viziją.
    Tamsta kažkaip keistai oponuoji į tai, ko Sleader net nerašė. Niekas čia net neminėjo, kad gatvės išvis nereikia. Į ką norėta atkreipti dėmesį, tai kad vis dar projektuojam, kaip sovietmečiu. Užsibrėžiam, kad po vieną juostą nepakaks, tuomet 2+2 gatvei projektuojam reguliuojamas sankryžas ir perėjas ties kiekvienu kvartalu. Rezultate judėjimas nesigauna sklandesnis, nei 1+1 gatvėje, užtat pėstiesiems, dviratininkams bei aplinkiniams gyventojams gatvės patrauklumas krenta. Jei atkreipsim dėmesį į skandinavijos miestus, tai ten tokių gatvės profilių 2+2 juostų vengiama. Jei jau nuvažiuojama nuo magistralės (aplinkkelio), tai iškart veikiausiai bus 1+1 gatvė su žiedinėm arba paprastom nereguliuojamom sankryžom, nors jomis ir važinėja VT.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.02.12, 12:54.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Taip, spūstis ten būna tada, kai daugiausia žmonių nori pravažiuoti tą gatvę. Nesuprantu kodėl čia toks keistas dalykas pasirodė.
      Nieko čia keisto. Tiesiog net ir esamos gatvės 1+1 ten vyraujančiam eismo srautui pilnai pakanka (kalbant apie Gabijos g.). O kalbama apie dar vienos gatvės ta pačia kryptimi (praktiškai Gabijos g. dublis) tiesimą, kai tas dabartinis srautas pasidalins per abi gatves. Ir miesto strategija turėtų būti ten bent jau išlaikyti srautą tokį, kokiam ten judėti yra būtinybė ir jo nedidinti tiesiog kertančiais kampą VA <--> Ukmergės g., nes pastarieji gali važiuoti tiesiogiai per šių gatvių susikirtimo tašką visiškai nelįsdami į gyvenamuosius kvartalus.

      Ir dar vienas dalykas, kad spūstys susidaro dėl sunkiai įveikiamos sankryžos su Justiniškių g.. Jau seniai galėjo šią sankryžą pertvarkyti ir nekiltų net ir dabar problemų pravažiuoti, bet delsiama, nes matai ties naują "automagistralę" po gyventojų langais ir viskas savaime išsispręs.

      Šita gatvė būtina buvo dar tada, kai tik pradėjo ten namus statyti. Normaliose valstybėse pirma pastatoma infrastruktūra, poto statomi prie jos namai. Čia pirma pastatomi namai ir po 10 metų dar diskutuoja ar reikai infrastruktūrą statyti.

      Žinau tik du VA viadukus kurie dabar veda niekur (gal yra daugiau, neieškojau). Vienas bus prijungtas Šiaurine gatve, kitas turėtu prisijungti prie perkūnkiemio pagal Romo postintą Tarandės ateities viziją.
      Gatvės reikalingumo niekas nekvestionuoja, tiesiog suplanuota gatvė neatitinka poreikio, aplinkos ir miesto strategijos. Ar ji atsirastų prieš namų statybas ar po to, tačiau ji turi atikti realų poreikį.

      Viadukai yra du (kaip ir rašiau - pora), tačiau Šiaurinė gatvė jungsis su jau eksploatuojamu Šiaurinės g. viaduku, o dėl dviejų nenaudojamų kol kas tyla, nors vieną iš vienos pusės prijungė jau po VA statybų, tik į kitą pusę niekas nejuda.

      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Į ką norėta atkreipti dėmesį, tai kad vis dar projektuojam, kaip sovietmečiu. Užsibrėžiam, kad po vieną juostą nepakaks, tuomet 2+2 gatvei projektuojam reguliuojamas sankryžas ir perėjas ties kiekvienu kvartalu. Rezultate judėjimas nesigauna sklandesnis, nei 1+1 gatvėje, užtat pėstiesiems, dviratininkams bei aplinkiniams gyventojams gatvės patrauklumas krenta. Jei atkreipsim dėmesį į skandinavijos miestus, tai ten tokių gatvės profilių 2+2 juostų vengiama. Jei jau nuvažiuojama nuo magistralės (aplinkkelio), tai iškart veikiausiai bus 1+1 gatvė su žiedinėm arba paprastom nereguliuojamom sankryžom, nors jomis ir važinėja VT.
      Būtent. Gatvės turi tam tikrą hierarchiją, kai iš magistralinės gatvės (A ar B neturi patekti tiesiai į kiemą. Pagal mūsų gatvių kategorijas, ten turėtų būti C kategorijos gatvė, kurią pagal STR galima nutiesti ir dviejų eismo juostų. Kas pilnai atitiktų aplinką. Ir jei pažvelgus į paminėta skandinavijos pavyzdį, jeigu konkrečiau tarkim Stokholmą, tai ten tokius mikrorajonus kertančios pagrindinės gatvės su VT yra 1+1 profilio. Jeigu gatvė bus 2+2, tai tikrai neturės įvažiavimų į atskirus kiemus ar reguliuojamų sankryžų su tokiais įvažiavimais į kiemus. Joje sankryžos bus pakankamai dideliu atstumu ir būtent su tomis paminėtomis rajonų pagrindinėmis 1+1 gatvėmis. Dabar pas mus bus taip, kad išėjęs iš laiptinės iškart patenki prie tokios 2+2 gatvės.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Nieko čia keisto. Tiesiog net ir esamos gatvės 1+1 ten vyraujančiam eismo srautui pilnai pakanka (kalbant apie Gabijos g.). O kalbama apie dar vienos gatvės ta pačia kryptimi (praktiškai Gabijos g. dublis) tiesimą, kai tas dabartinis srautas pasidalins per abi gatves. Ir miesto strategija turėtų būti ten bent jau išlaikyti srautą tokį, kokiam ten judėti yra būtinybė ir jo nedidinti tiesiog kertančiais kampą VA <--> Ukmergės g., nes pastarieji gali važiuoti tiesiogiai per šių gatvių susikirtimo tašką visiškai nelįsdami į gyvenamuosius kvartalus.
        Tai kad Gabijos gatvė ir yra įrodymas kad ten vyraujančiam srautui tokiso gatvės nepakanka. Beto srautas ten didėja ir dar didės nes aplinkui yra pastoviai statomi nauji pastatai.

        Ir dar vienas dalykas, kad spūstys susidaro dėl sunkiai įveikiamos sankryžos su Justiniškių g.. Jau seniai galėjo šią sankryžą pertvarkyti ir nekiltų net ir dabar problemų pravažiuoti, bet delsiama, nes matai ties naują "automagistralę" po gyventojų langais ir viskas savaime išsispręs.
        Kai minėjau ankščiau pritariu kad tą sankrižą riekia sutvarkyti, bet kolkas tokio plano nemačiau.

        Ir kaip minėjau ta "autmagistralė" toli gražu ne nauja o turėjo stovėti prieš 10 metų jeigu nebūtų teismuose žemės savininkai išsidirbinėję.

        Gatvės reikalingumo niekas nekvestionuoja, tiesiog suplanuota gatvė neatitinka poreikio, aplinkos ir miesto strategijos. Ar ji atsirastų prieš namų statybas ar po to, tačiau ji turi atikti realų poreikį.
        Realus poreikis ten jau yra daug metų.

        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Tamsta kažkaip keistai oponuoji į tai, ko Sleader net nerašė. Niekas čia net neminėjo, kad gatvės išvis nereikia. Į ką norėta atkreipti dėmesį, tai kad vis dar projektuojam, kaip sovietmečiu. Užsibrėžiam, kad po vieną juostą nepakaks, tuomet 2+2 gatvei projektuojam reguliuojamas sankryžas ir perėjas ties kiekvienu kvartalu. Rezultate judėjimas nesigauna sklandesnis, nei 1+1 gatvėje, užtat pėstiesiems, dviratininkams bei aplinkiniams gyventojams gatvės patrauklumas krenta. Jei atkreipsim dėmesį į skandinavijos miestus, tai ten tokių gatvės profilių 2+2 juostų vengiama. Jei jau nuvažiuojama nuo magistralės (aplinkkelio), tai iškart veikiausiai bus 1+1 gatvė su žiedinėm arba paprastom nereguliuojamom sankryžom, nors jomis ir važinėja VT.
        Sutinku kad šviesaforų kūrimas kur nereikia yra prastas variantas, bet skandinaviško modelio mes čia negalime turėti ir dėl to, kad lietuvoje kelionės automobiliu % yra didesnis nei ten. O toje vietoje kuri yra pati tankiausiai apgyvendinta ir kur važiuos VT pralaidumas yra reikalingas. Tuo labiau kad automatiškai bus galimybė 1 jusota atiduoti VT bet eletromobiliams, kas tai skatintų nepanaikinant gatvės kitam transportui.



        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tamsta kažkaip keistai oponuoji į tai, ko Sleader net nerašė. Niekas čia net neminėjo, kad gatvės išvis nereikia. Į ką norėta atkreipti dėmesį, tai kad vis dar projektuojam, kaip sovietmečiu. Užsibrėžiam, kad po vieną juostą nepakaks, tuomet 2+2 gatvei projektuojam reguliuojamas sankryžas ir perėjas ties kiekvienu kvartalu. Rezultate judėjimas nesigauna sklandesnis, nei 1+1 gatvėje, užtat pėstiesiems, dviratininkams bei aplinkiniams gyventojams gatvės patrauklumas krenta. Jei atkreipsim dėmesį į skandinavijos miestus, tai ten tokių gatvės profilių 2+2 juostų vengiama. Jei jau nuvažiuojama nuo magistralės (aplinkkelio), tai iškart veikiausiai bus 1+1 gatvė su žiedinėm arba paprastom nereguliuojamom sankryžom, nors jomis ir važinėja VT.
          Labiausiai patiktų 1+1 su vidurine linija kairiesiems posūkiams. Tiktų kai kurioms gatvėms, kurios 2+2 be skiriamosios žalios vejos.

          Comment


            Piko metu labai praverstų 2+2 gatvė.

            Besiplečiantys rajonai (Gineitiškės, Pavilnionys) ir perpektyvinis užstatymas (Justiniškėse/Pašilaičiuose) pagal rengiamą BP reikš, kad Pavilnionių g. neišvengiamai taps tranzitine.

            Nutiesus M.Lietuvio gatvę esama sankryža su Ukmergės g. reikš maksimalų prisotinimą ir tikėtinai nebeliks 2 juostų į dešinę (tai pralaidumas minimum perpus mažės). Būtų taip dabar tai Perkūnkiemo bei Gabijos g. ištiktų kolapsas.

            Kairieji posūkiai Ukmergės g. jau dabar prisotinti, netelpama į kišenes. Alternatyviai važiuojama aplink Depo per S.Neries arba per Gabijos g.

            Manau šioje vietoje logiška numatyti platesnę jungtį, užtikrinant sklandesnį tranzitą, bei galimybę apvažiuoti kliūtis, neužtikrintus vairuotojus, išsukinėjančius, atlaisvinti juostą VT įsukimui ir t.t.

            Perspektyvoje gatvė jungsis iki pat L.Giros g. tai srautų dinamika dar kis. Žinoma suprantu tuos, kurie dabar mato pievą ir tešlyną, bet kaži ar geriau jei būtų siaura ir "gudriausieji" ieškotų alternatyvių nereguliuojamų zig-zagų tarp gyvenamųjų, kol kiti metras po metro lėtai judės 1+1 gatve.

            Comment


              Pavilnionių g. tiesiog nuims srautą nuo visų tam nepritaikytų aplinkinių mažų gatvelių.

              Comment

              Working...
              X