Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Greitkelis Vilnius - Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    čia jau sunkoka be sarkazmo - įdomu kaip atrodytų 3x3 kelias su turbo apsisukimu ties Kaunu, Orlen degaline
    Tai ten, kur yra apsisukimas, nėra greitkelis Vilnius-Kaunas
    دائما الليتوانيه

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Metant pinigus reikia pirmiausia žiūrėti price/perfomance (avaringumas) santykį. Tai tikrai manau pirmiausia reikia baigti Via Baltica ir Vilnius-Utena kelius, o ne svaigti apie super duper A1.
      Tai kurių galų dabar reikia mesti pinigus į pakankamai padorų greitkelį dėl +10km/h (ir tik 7 mėn. per metus)? Geriau jau reikėjo palikti kaip yra, o tas investicijas skirti atkarpai 3+3.


      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
      Platinamos/ilginamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos. Pats kelias liks 2+2. Iki 3+3 išplėtimas kainuotų kosmosą, nes reiktų iš esmės viską perstatyti, tai to niekada nebus, drąsiai sakau.
      Nepasimokom iš RB1 istorijos: Suremontavo ruožą, tada po poros metų nuardė ir perstatė iš naujo šiek tiek patobulinę ir pavadino RB1, o dabar statysim RB2. Tai ir čia tas pats - uždarom, remontuojam, platinam pridėdami 1 metrą, vietoj to, kad pridėt 2 metrus.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Tai kurių galų dabar reikia mesti pinigus į pakankamai padorų greitkelį dėl +10km/h (ir tik 7 mėn. per metus)? Geriau jau reikėjo palikti kaip yra, o tas investicijas skirti atkarpai 3+3.
        Dėl saugumo. Trumpos ir siauros greitėjimo/lėtėjimo juostos ne itin malonu kai iš galo pareina fūra. Nesvarbu ar 110, ar 130. Pėsčiųjų perbėgimo vietos irgi blogai nežiūrint koks greitis. Vasarą leistinas 130 čia mažiausia nauda iš viso šito tvarkymo.

        Comment


          Tas A1 projektas dėl saugumo 'by itself' yra tikrai OK. Bet man akis bado dešimtys milijonų ne pirmo būtinumo projektui, kai realiai stovi A5, KK130, A14 ir pan...

          Comment


            Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
            Tas A1 projektas dėl saugumo 'by itself' yra tikrai OK. Bet man akis bado dešimtys milijonų ne pirmo būtinumo projektui, kai realiai stovi A5, KK130, A14 ir pan...
            Mane tai stebina, kad yra mistiniai "milijardai", bet infrastruktūrai finansavimas yra sumažintas. Turėtų būti skirta viskam: ir A4, ir A8, ir dar daug kam.
            Reiškia, kad Kubylius buvo blogas, skolintasi pravalgymui. O dabar tas pats, nors situacija skiriasi iš esmės.

            Comment


              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              Tai kurių galų dabar reikia mesti pinigus į pakankamai padorų greitkelį dėl +10km/h (ir tik 7 mėn. per metus)? Geriau jau reikėjo palikti kaip yra, o tas investicijas skirti atkarpai 3+3.




              Nepasimokom iš RB1 istorijos: Suremontavo ruožą, tada po poros metų nuardė ir perstatė iš naujo šiek tiek patobulinę ir pavadino RB1, o dabar statysim RB2. Tai ir čia tas pats - uždarom, remontuojam, platinam pridėdami 1 metrą, vietoj to, kad pridėt 2 metrus.
              Jei taip būtų paprasta, toli gražu 2 metrai, o kad visus viadukus tiltus ir pralaidas perstatyti? 43 mln. Eurų dabartiniams darbams yra centai palyginus kiek prireiktų išplatinimui iki 3x3. Ir realaus poreikio tam nematau.

              O ir 10 km/h padidinimas, kai turime tokį intensyvumą, sumažina kelionės laiką. Gal ir atrodo mažai tas 10km/h, bet padaugingit iš TP intensyvumo, gausis dideli skaičiai, sutaupytas laikas - pinigai, žinoma ir saugiau bus.

              Nežinau ar konkursas jau paskelbtas, bet bus kintamos informacijos ženklai, kurie leis ir žiemą 130 paleisti greitį.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Mane tai stebina, kad yra mistiniai "milijardai", bet infrastruktūrai finansavimas yra sumažintas. Turėtų būti skirta viskam: ir A4, ir A8, ir dar daug kam.
                Reiškia, kad Kubylius buvo blogas, skolintasi pravalgymui. O dabar tas pats, nors situacija skiriasi iš esmės.
                Turbūt apsižiūrėjo, jog paskubėjo skaičiuodami tokių projektų naudą (žiūrint grynai pro ekonomikos skatinimo prizmę). Pradžioje juk atrišo ir užšaldytus milijonus keliams ir žadėjo dar, bet matyt susiprato, kad už lango jau nebe du tūkstantieji ir dėl medžiagų be galo išaugusios kelių tiesimo kainos ir šiaip kelių santykinė nauda ekonomikai stipriai kritusi. Esamų pakanka prekių judėjimui, o darbo jėgos judėjimas jau seniai buvo pervertintas ir daug naudos neatneša šiame amžiuje.
                Paskutinis taisė themanual; 2020.05.15, 12:16.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Mane tai stebina, kad yra mistiniai "milijardai", bet infrastruktūrai finansavimas yra sumažintas. Turėtų būti skirta viskam: ir A4, ir A8, ir dar daug kam.
                  Reiškia, kad Kubylius buvo blogas, skolintasi pravalgymui. O dabar tas pats, nors situacija skiriasi iš esmės.
                  Todėl, kad be infrastruktūros yra kur tuos pinigus panaudoti. Kad ir sveikatos apsaugai, ką parodė koronavirusas - sistema visiškai nepasiruošusi, medicinos ir slaugos įstaigos tapo užkrato židiniais. Visam kitam verslui paremti irgi reikės daugybės lėšų, o grąžą iš kelių infrastuktūros visiškai neadekvati įdėdamiems pinigams, nes tiesiog Lietuvoje pagal bendrą ekonomikos išsivystymo lygį keliai yra netgi per geri, o tranzitą reikia krauti ant bėgių, nes kam tada kišami milijardai į RB?

                  Comment


                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                    Tai ten, kur yra apsisukimas, nėra greitkelis Vilnius-Kaunas
                    Bet būtent ten ir reikalingas 3x3 atkarpoje Kaunas-Vilnius, tikėkimės jis ten ir bus kažkada ne po 15 metų.
                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                    Comment


                      Pradedama beveik 43 mln. eurų kainuosianti A1 kelio atkarpos Vilnius-Kaunas rekonstrukcija

                      Prasidėjusi Vilnius-Kaunas-Klaipėda (A1) kelio rekonstrukcija, leis iki 2021 metų vasaros atkarpai Vilnius-Kaunas virsti tikra automagistrale, bus galima važiuoti greičiau, rašo 15min.lt.

                      Click image for larger version

Name:	535301-527548-1287x836.jpg
Views:	2
Size:	354,0 kB
ID:	1803012

                      Lietuvos automobilių kelių direkcija nurodė, kad rekonstrukcija pradėta nuo praėjusių metų spalio.

                      Rangos sutartis pasirašyta su dviem rangovais: bendrovė „Kauno tiltai“ tvarkys keturis ruožus, o „Fegda“ – vieną. Bendra viso projekto vertė – apie 42,6 mln. eurų.

                      Kaip teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) darbuotojai, įgyvendinant A1 kelio ruožo nuo 10 iki 95 km projektą, rekonstrukcija vykdoma 5-iuose skirtinguose kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose: nuo 10 iki 18,1 km, nuo 18,1 iki 27,56 km, nuo 27,56 iki 56,96, nuo 56,97 iki 87,44 km ir nuo 87,44 – 95 km. Pagal sutartis, keturių ruožų darbų pabaiga numatoma 2021 m. gegužę, vieno – 2021 m. liepą.

                      Kaip rašo portalas, dažniausi eismo ribojimai – susiaurėjusi važiuojamoji dalis, greičio ribojimas iki 70 km/val., uždaryta viena eismo juosta. Dabar didelių nepatogumų vairuotojams tai neturėtų sukelti, tačiau padidėjus automobilių srautams vasarą, tikėtina, kad vairuotojams teks apsišarvuoti kantrybe.

                      Kelio ruože nuo Vilniaus iki Kauno yra didžiausias transporto srautas ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Vidutinis metinis eismo intensyvumas šioje kelio dalyje siekia apie 30 tūkst. automobilių per parą.

                      https://jp.lt/pradedama-beveik-43-ml...ekonstrukcija/

                      Comment


                        Įdomu, kad akcentuojama, kad bus galima važiuoti greičiau (nors ir dabar ten su greitumu viskas ok), bet neužsimenama apie saugumą, nors būtent saugumas turėtų būti absoliutus prioritetas šitame kelyje.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment

                        Working...
                        X