Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Greitkelis Vilnius - Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kam visa ta pornografija buvo anksčiau su 80 km/h per Kruną, jei nieko nepadarius va taip laisvai ant tilto leis 130/110 km/h? Tik nereikia sakyti, kad dėl Karčiupio sankryžos. Kauno kryptimi gal ir taip, bet už stotelės tada jau turėjo baigtis 80 km/h. O Vilniaus kryptimi iš viso neturėjo būti apribojimo, kai pastatė tunelį pėstiesiems į stotelę. Visgi gal bus greičio apribojimas ant tilto.

    Comment


      Rekonstruojamas į autostradą greitkelis A1 Vilnius-Kaunas
      Foto 2020.05

      1 . Tarp Gariūnų ir Grigiškių










      Comment


        Foto 2020.05
        2. Tarp Grigiškių ir Didžiulio ežero












        Comment


          Foto 2020.05
          3. Tarp Didžiulio ežero ir Rykantų












          Comment


            Foto 2020.05
            4. Tarp Rykantų ir Vievio






            Neaikšku, ar ten radaras, ar meteorologinė stotelė








            Comment


              Foto 2020.05
              5. Tarp Vievio ir Elektrėnų
















              Comment


                Foto 2020.05
                6. Tarp Elektrėnų ir Strošiūnų














                Comment


                  Foto 2020.05
                  7. Tarp Strošiūnų ir Žiežmarių










                  Beje, rekonstruojamas ir Žiežmarių viadukas su keliu KK142- RK1806 Kaišiadorys-Žiežmariai-Kruonis.
                  Reikėtų drono buvusio "dobilo lapo" pokyčių įamžinimui.

                  Comment


                    Foto 2020.05
                    8. Tarp Žiežmarių ir Rumšiškių














                    Comment


                      Rekonstruojamas į autostradą greitkelis A1 Vilnius-Kaunas
                      Foto 2020.05

                      Paskutinė dalis
                      9. Tarp Rumšiškių ir Palemono


                      Kamerinė aplinka












                      Ačiū už dėmesį

                      Comment


                        Kaunas-Vilnius visą vasarą matyt traukiniu geriau važiuoti
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Eismas mažesnis nei įprastai būdavo tokiu metu; jokių kamščių nebuvo.

                          Arčiau Vilniaus ir Kauno padaryta po dvi juostas į vieną pusę, antroji - 2 m pločio, bet jei važiuoja fūros, ja nepasinaudosi.
                          Kelio viduryje, kažkur tarp Vievio ir Žiežmarių, yra po vieną juosta ir kol kas pakanka.
                          Atgal važiuojant buvo šiek tiek daugiau mašinų. Kai kurios skubėjo gŗįžti,.turbūt iš pajūrio. Tačiau niekur nesusidarė kamščiai.

                          Bendras eismo organizavimo ir ženklinimo įspūdis neblogas ir kol kas atitinka srautus

                          Kai pernai kildavo kilometrinės eilės dėl kokio tilto per Lokystą uždarymo, tai ir Vilniaus-Kauno kelyje vietoje gali kilti kamščiai.
                          Kas bus penktadieniais vasara prieš ilguosius savaitgalius, sunku dabar numatyti.

                          Comment


                            Ar tiesa kad tam tikrose vietose yra daromas požeminis laukinių žvėrių tunelis/praėjimas?

                            Comment


                              Gal turite informacijos, ar naujai rekonstruojamuose ruožuose bus įrengtas apšvietimas? Ir jei taip - kuriose vietose?

                              Comment


                                Ku ten Elektrenuose (Kakliniskese) bei prie Strosiunu (is abeju pusiu) stato prie kelio?
                                Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.12, 12:51.

                                Comment


                                  Apšviesti lyg ir žadėjo, bet perstatant tvorelę nepanašu, kad tuo pačiu būtų įrengę stulpų pamatus ar pakloję kabelį.
                                  Na ir tas, kad "Intensyviausia atkarpa Baltijos šalyse", nors ir platinama daugelyje vietų, bet ko gero ir liks 2+2?

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Apšviesti lyg ir žadėjo, bet perstatant tvorelę nepanašu, kad tuo pačiu būtų įrengę stulpų pamatus ar pakloję kabelį.
                                    Na ir tas, kad "Intensyviausia atkarpa Baltijos šalyse", nors ir platinama daugelyje vietų, bet ko gero ir liks 2+2?
                                    Platinamos/ilginamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos. Pats kelias liks 2+2. Iki 3+3 išplėtimas kainuotų kosmosą, nes reiktų iš esmės viską perstatyti, tai to niekada nebus, drąsiai sakau.

                                    Comment


                                      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                                      Platinamos/ilginamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos. Pats kelias liks 2+2. Iki 3+3 išplėtimas kainuotų kosmosą, nes reiktų iš esmės viską perstatyti, tai to niekada nebus, drąsiai sakau.
                                      3+3 gali nedaryti, bet kai kur reiktų normalių vietinio susisiekimo jungiamųjų kelių. Pvz., Vievyje ar ties Gariūnais.

                                      Comment


                                        Metant pinigus reikia pirmiausia žiūrėti price/perfomance (avaringumas) santykį. Tai tikrai manau pirmiausia reikia baigti Via Baltica ir Vilnius-Utena kelius, o ne svaigti apie super duper A1.

                                        Comment


                                          čia jau sunkoka be sarkazmo - įdomu kaip atrodytų 3x3 kelias su turbo apsisukimu ties Kaunu, Orlen degaline
                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X