Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Greitkelis Vilnius - Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pritariu, kad bet kokie juostų ilginimai nieko nepadės, reikia 2×3 juostų. Kitaip vistiek teks pagal sunkųjį transportą stoviniuoti antroje juostoje.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Kelias Vilnius–Kaunas nuo kitų metų gaus automagistralės statusą https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kelias-vilniuskaunas-nuo-kitu-metu-gaus-automagistrales-statusa.d?id=80390603
      Tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų keliaujantys vairuotojai jau seniai laukia, kada šiai atkarpai bus suteiktas automagistralės statusas, kuris leistų maksimalų greitį padidinti iki 130 km/val. Lietuvos automobilių kelių direkcijos skaičiavimais, nors ir nedaug, bet toks greičio padidinimas leistų vairuotojams sutaupyti truputį laiko. „Teoriniais skaičiavimais, padidinus leistiną važiavimo greitį, vienam vairuotojui kelionės trukmė vidutiniškai turėtų sutrumpėti apie 4 minutes.

      įdomu, kokia vairuotojų dalis patvirtintų, kad jiems labai svarbu tos 4 minutės žinant, kad bus sukišta labai didelė pinigų suma? Netikiu, kad vyraujanti. Geriau pinigai eitų į Via Baltica greitesnę statybą kur juodų avarijų būna pastoviai.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Kelias Vilnius–Kaunas nuo kitų metų gaus automagistralės statusą https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kelias-vilniuskaunas-nuo-kitu-metu-gaus-automagistrales-statusa.d?id=80390603

        įdomu, kokia vairuotojų dalis patvirtintų, kad jiems labai svarbu tos 4 minutės žinant, kad bus sukišta labai didelė pinigų suma? Netikiu, kad vyraujanti. Geriau pinigai eitų į Via Baltica greitesnę statybą kur juodų avarijų būna pastoviai.
        Žiūrint ne iš greičio pusės, bus pagerinta infrastruktūra. Taigi bus saugiau. Tos stotelės ir žmonių bėgiojimai per kelią dabar yra absurdas.

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Pritariu, kad bet kokie juostų ilginimai nieko nepadės, reikia 2×3 juostų. Kitaip vistiek teks pagal sunkųjį transportą stoviniuoti antroje juostoje.
          Taip, ir 120 km/h dažnai neišeina važiuot dėl užkištos antros juostos. Tai pasiteisins nebent naktį

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Pritariu, kad bet kokie juostų ilginimai nieko nepadės, reikia 2×3 juostų. Kitaip vistiek teks pagal sunkųjį transportą stoviniuoti antroje juostoje.
            Ar sunkusis transportas pagal KET automagistrale gali važiuoti antra juosta?
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Ar sunkusis transportas pagal KET automagistrale gali važiuoti antra juosta?
              Gali.

              Comment


                Gal kas nors žino, ar tebeplanuojamas magistralės A1 tobulinimas nuo Trakų viaduko iki Grigiškių? Pernai buvo pradėję valyti kelkraščius, sustatė kuoliukus. Šiemet jau nieko nebėra.

                Comment


                  Ta atkarpa turėtų būti kaip minimum bent apšviesta.
                  Važiuojant nuo Kauno vakare apšviesta apie 15 km nuo Kauno iki Rumšiškių, apie 10 km tarp Elektrėnų ir Vievio, Žiežmarių ruožas, kelios pėsčiųjų perėjų vietos.
                  Tuo tarpu pačiose Vilniaus prieigose vis dar nėra apšvietimo.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Ta atkarpa turėtų būti kaip minimum bent apšviesta.
                    Važiuojant nuo Kauno vakare apšviesta apie 15 km nuo Kauno iki Rumšiškių, apie 10 km tarp Elektrėnų ir Vievio, Žiežmarių ruožas, kelios pėsčiųjų perėjų vietos.
                    Tuo tarpu pačiose Vilniaus prieigose vis dar nėra apšvietimo.
                    Pernai LAKD puslapyje dar buvo pažymėtas projektas bent jau apšvietimui įrengti, tačiau dabar jis dingo, arba nemoku ieškoti.
                    Gal jis bus vykdomas kartu su numatoma visos magistralės 10-95 km rekonstrukcija.

                    Comment


                      Žiežmariai
                      Vyriausioji enciklopedijų redakcija, "Lietuvos TSR", "Mokslas, Vilnius, 1980

                      Paskutinis taisė Romas; 2019.08.22, 21:30.

                      Comment


                        Važiuojant nuo Klaipėdos pusės link Vilniaus ties Muravos sankryža pradėti statyti įspėjamieji ženklai apie kelio darbus. Nuo Muravos iki nusukimo į ateities plentą atsiradusi viena geltona linija viduryje antros juostos. kai kur matyti kelininkų kuoliukai.
                        Prasideda A1 kelio rekonstrukcija į autostradą?

                        Comment


                          LAKD buvo straipsnis apie sutaupytas lėšas kitiems darbais, pvz. Palangos kelio perasfaltavimo.
                          Pavyzdžiui, A. Meškinio tilto rangos darbai nupirkti 7,2 mln. eurų pigiau nei buvo planuota, per A14 Vilnius–Utena kelio dviejų lygių sankryžų rekonstrukcijos pirkimą sutaupyta 4,6 mln. eurų, o per A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio pertvarkymo į automagistralę pirkimą sutaupytą 13,5 mln. (mano pastaba - bendra kaina ~60-70 mln.) eurų pirkimui suplanuotų lėšų. Pasiūlymai buvo vertinti pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį.
                          http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...rangos-darbams
                          Tai matyt įvyko jau pirkimas ir galbūt jau pradedami darbai.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.14, 11:56.

                          Comment


                            Ir tą gėdingą atkarpą tarp Klaipėdos ir Palangos kaip supratau šiemet sutvarkys

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Gal kas nors žino, ar tebeplanuojamas magistralės A1 tobulinimas nuo Trakų viaduko iki Grigiškių? Pernai buvo pradėję valyti kelkraščius, sustatė kuoliukus. Šiemet jau nieko nebėra.
                              Juokingiausia ten, kad prie Didžiulio ežero iškilmingai įvažiuoji į Lietuvos sostinę, bet po Grigiškių patenki į kažkokią dykumą be apšvietimo ir miesto požymių

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą

                                Juokingiausia ten, kad prie Didžiulio ežero iškilmingai įvažiuoji į Lietuvos sostinę, bet po Grigiškių patenki į kažkokią dykumą be apšvietimo ir miesto požymių
                                Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.
                                  Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia 2 juostų estakados nuo A1 link Gariūnų.
                                  Taip pat reikia platinti iki 2 juostų posūkį nuo Gariūnų į Kauną.


                                  A1 GARIUNAI.jpg
                                  Paskutinis taisė oranger; 2019.09.14, 18:02.

                                  Comment


                                    Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...

                                    Comment


                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą

                                      Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia estakados nuo A1 link Gariūnų.
                                      Kažką reikės daryti, Kryptimi iš Vilniaus į Kauną irgi kemšasi. Bet mūsų strategai "stručiai" teigs, kad nieko ten blogo, o 2030 kelionių sumažės 30-40% .

                                      Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2019.09.14, 18:08.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
                                        Absoliučiai nelogiškas. O be to, ta vieta gėdinga dar ir tuo, kad ten meluojama nevietiniams, kad CENTRAS yra tiesiai (nors 80 procentų transporto suka link Lazdynų ). Tai - necivilizuotas elgesys.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Kažką reikės daryti, Kryptimi iš Vilniaus į Kauną irgi kemšasi. Bet mūsų strategai "stručiai" teigs, kad nieko ten blogo, o 2030 kelionių sumažės 30-40% .

                                          Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.
                                          Ten apskritai turi būti STOP ženklas, kaip prieš geležinkelio pervažą. Labai avaringa vieta.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X