Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Greitkelis Vilnius - Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Puikios naujienos, pagaliau A1 bus rekonstruota į magistralę.https://www.facebook.com/21694866504...0552748679789/
    Geriau tuos pinigus skirtų mirties kelio ViaBaltica greitesniam įrengimui nuo Lenkijos sienos. Valdžiažmogiams nuvažiuoti prie jūros jo nereikia tai ir dzin.
    Pats asmeniškai ViaBaltica gal 2 kart per gyvenimą esu važiavęs, tai asmeniško suinteresuotumo neturiu. Ir netgi Kaunui tai aktualiau nuvažiuoti į Bedrionką.

    Comment


      Geriau, kai projektai daromi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Viskas čia gerai.

      Comment


        Laukiu Vilnius-Kaunas darbų, kad pamatyčiau, kaip bus susitvarkoma su informaciniu nuovažų ženklinimu: išankstinės krypčių rodyklės, vietinės krypčių rodyklės, paslaugų ženklai, nuorodiniai kryptis žymintis ženklai. Bent šiuo metu, nelabai man patinka kelias dėl savo chaotiško nuovažų įrengimo - įvairaus ilgio greitėjimo lėtėjimo juostos, įvairiausiais būdais dėstomi ženklai, etc. Lietuva tai ne vien gražūs skaičiai BVP per capita PPP.

        Comment


          Įdomu, ar spręs tokiu atveju visuomeninio transporto judėjimą dubliuojančiomis gatvėmis (Gariūnai-Grigiškės, Grikiškės-Maxima Bazė etc.)?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Įdomu, ar spręs tokiu atveju visuomeninio transporto judėjimą dubliuojančiomis gatvėmis (Gariūnai-Grigiškės, Grikiškės-Maxima Bazė etc.)?
            Nemanau, kad automagistralė prasidės anksčiau nei nuo Tvirtovės.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

              Nemanau, kad automagistralė prasidės anksčiau nei nuo Tvirtovės.
              Rašo, kad nuo 10 iki 95 km - tai nuo Trakų pl. viaduko iki Biruliškių.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Įdomu, ar spręs tokiu atveju visuomeninio transporto judėjimą dubliuojančiomis gatvėmis (Gariūnai-Grigiškės, Grikiškės-Maxima Bazė etc.)?
                Kiek žinau, dubliuojančių gatvių neties, prailgins esamas letėjimo ir greitėjimo juostas. Neliks VT stotelių. Autobusai turėtų toliau važiuoti magistrale. Galbūt galima A juostas išskirti.

                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Rašo, kad nuo 10 iki 95 km - tai nuo Trakų pl. viaduko iki Biruliškių.
                Esu skaitęs 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisykles, tai AM kategorijos kelias gali būti ir greitkelis. Grigiškėse buvo sudėti greitkelio ženklai, vėliau nuimti. Spėju, greitkelis bus nuo Trakų pl. iki Grigiškių, o toliau neaišku.
                Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.04, 15:01.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Kiek žinau, dubliuojančių gatvių neties, prailgins esamas letėjimo ir greitėjimo juostas. Neliks VT stotelių. Autobusai turėtų toliau važiuoti magistrale. Galbūt galima A juostas išskirti.



                  Esu skaitęs 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisykles, tai AM kategorijos kelias gali būti ir greitkelis. Grigiškėse buvo sudėti greitkelio ženklai, vėliau nuimti. Spėju, greitkelis bus nuo Trakų pl. iki Grigiškių, o toliau neaišku.
                  Labai abejoju, ar bus ir ties Krunos upe.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Labai abejoju, ar bus ir ties Krunos upe.
                    Didžiausia tikimybė, kad bus automagistralė tarp Grabučiškių ir Vievio. Nedaug mažesnė tikimybė, kad automagistralė bus tarp Vievio ir Molūvėnų naujos sankryžos.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Rašo, kad nuo 10 iki 95 km - tai nuo Trakų pl. viaduko iki Biruliškių.
                      O kur yra 1 km? Kaip tik ir yra ties Trakų pl. viaduku. O 95 km yra būtent už Giraitės, kur ir prasideda automagistralė, o ne nuo centrinio Vilniaus pašto, nuo kurio iki Trakų pl. viaduko ir yra apie 10 km. Grigiškėse, Vievyje ir ties Kaunu, taip pat ties Kruna (kažin ar bus tiek lėtų, kad būtų perstatyti naujai tiltai per Kruną) tikrai nebus jokios automagistralės, gal tik greitkelis ir tai vargu. Grigiškės rekonstruotos visai neseniai ir ten kelias neatitinka net greitkelio kategorijos, nors formaliai jai rekonstruotas, bet realiai ten jokiais būdais negalima didinti greičio dėl per didelių srautų ir per trumpų lėtėjimo greitėjimo juostų...
                      Paskutinis taisė Al1; 2019.01.04, 18:36.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        O kur yra 1 km? Kaip tik ir yra ties Trakų pl. viaduku.
                        Ne, tikriausiai, kaip įprasta bendriesiems atstumams - prie centrinio pašto.

                        https://goo.gl/maps/SRhFJKgvxpr

                        Comment


                          Riboženkliai sudėti. 95-as kilometras.

                          https://www.google.com/maps/@54.9321...7i13312!8i6656

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            nors formaliai jai rekonstruotas, bet realiai ten jokiais būdais negalima didinti greičio dėl per didelių srautų ir per trumpų lėtėjimo greitėjimo juostų...
                            LAKD visur rašo, kad šitame etape būtent ir bus visur ilginamos lėtėjimo/greitėjimo juostos.

                            Comment


                              10-as kilometras

                              https://goo.gl/maps/56yWxrisnsr

                              Comment


                                Atsidarykit projektą ir nereikės nieko spėliot https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=437241

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  LAKD visur rašo, kad šitame etape būtent ir bus visur ilginamos lėtėjimo/greitėjimo juostos.
                                  Iš karto negalėjo padaryti Grigiškėse? Bet vien tai kažin ar įmanoma, tarkim, ties įvažiavimu ir išvažiavimu į Lentvarį Vilniaus link ties tiltu per Vokę. Ten iš viso idiotiškai viskas padaryta... Tiksliau ne greičiams iki 130 km/h.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2019.01.04, 20:10.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Atsidarykit projektą ir nereikės nieko spėliot https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=437241
                                    Ieškojau, bet neradau.

                                    Labai ačiū.

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Atsidarykit projektą ir nereikės nieko spėliot https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=437241
                                      Nuviliantis projektas. Peržiūrėjau tik projektą Vilniaus m. savivaldybės ribose, tai nieko gero. Projektui atliktas eismo saugumo auditas, bet į labai svarbias pastabas visiškai neatsižvelgta. T.y. tik bukai ilginamos kai kurios greitėjimo/lėtėjimo juostos bei naikinamos stotelės, nors yra galimybių kitaip organizuoti eismą. Taip pat yra poreikis perdaryti kai kurių nuovažų/įvažų spindulius (pvz. prie Grigiškiu Viada degalinės), nes didesnėms transporto priemonėms ten saugiai įsukti neišlendant į gretimą eismo juostą nėra. Tačiau niekas projekte nesprendžiama.
                                      Pvz. yra ilginama lėtėjimo juosta važiuojant nuo Vilniaus posūkiui link Gariūnų (Lazdynų), tačiau gembė su krypčių nuoroda paliekama ten pat prieš pat nuvažiavimą. Galėtų bent ženklus ant gembės perdaryti pagal dabar taikomas ženklinimo taisykles ir visą magistralę suženklinti vienodai aiškiai, tačiau ženklai paliekami seni.

                                      Rengiant ir įgyvendinant šį projektą buvo galima atlikti daug reikalingų ir būtinų pakeitimų, bet matomai, kad nepritrūktų darbo projektuotojai, tai daugybės elementų tobulinimui bus ateityje rengiami atskiri projektai ir švaistomos lėšos.

                                      Comment


                                        Gal dar galima siųsti pasiūlymus/pakeitimus?

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Atsidarykit projektą ir nereikės nieko spėliot https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=437241
                                          Peržiūrėjau projektą su ženklinimu.

                                          Gali būti, kad čia tik dalinis projektas, apimantis tik greitėjimo lėtėjimo juostų rekonstravimą ir tų stotelių iškėlimą ant spec. aikštelės ar letėjimo juostos, kur dar nėra jokio normalaus praėjimo. Projekte pažymima, kad paliekami greitkelio ženklai visame ruože, o automagistralės ženklai atsiras ateityje.

                                          Įdomūs sprendiniai:
                                          • gembinės konstrukcijos virš kelio įrengiami krypčių ženklai ties letėjimo juostos pradžia ir standartinė kryptis su atstumais nurodanti rodyklė ties letėjimo juostos pabaiga. Tai turėtų būti (mano nuomone) praktika kada nors rekonstruojant juostas Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys.
                                          • Ties Strošiūnais, kur dabar yra paprasta stotelė be jokio praėjimo ne per kelią atsiras skirtingų lygių sankryža, t.y. po dabartinių stotelių vietomis atsiras tunelinis pravažiavimas su šaligatviu, o pačios stotelės iškeldinamos. Sankryža bus deimanto formos.Yra tam tikra tikimybė, kad visas minimas ruožas nuo Trakų pl. Vilniuje iki Biruliškių ties Kaunu gali tapti automagistralė.
                                          Įtariu, kad yra tam tikra tikimybė, kad visas minimas ruožas nuo Trakų pl. Vilniuje iki Biruliškių ties Kaunu gali tapti automagistralė. Mano spėjimas, kas dar gali/galėtų būti įgyvendinta, kad kelias taptų automagistrale:
                                          • Gariūnų sankryža. Jei nuspręs sankryžą rekonstruoti, mano spėjimas yra, kad praplatins viaduką, prilipdant jungiamuosius kelius (po dvi papildomas juostas kiekvienoje pusėje).
                                          • Dėdeliškių stotelė. Įrengiamos sustojimo aikštelės, bet jos nėra izoliuotos nuo važiuojamosios dalies. Gali būti, kad čia laikini stotelių sprendiniai, nes buvo iš pradžių norima iš vis panaikinti Dėdeliškių sustojimą. Jei atitikt stotelių standartus, tai stotelė turi būti įrengiama už 250 m nuo degalinės, spec. nedidelėje stotelės aikštelėje.
                                          • Rykantų gel. st. gyvenvietė. Turi gana izoliuotą nuovažą į gyvenvietę ir jokių kitų kelių. Netgi tech. projekte sudėti apie pėsčiuosius įspėjantys ženklai. Reiktų įrengti tunelinį pravažiavimą iki kelio Rykantai-Trakai.
                                          • Vievis. Sudėtingiausias ruožas.Mano spėjimai, kas galėtų būti padaryta:
                                          Click image for larger version

Name:	Vievio_ruožas.jpg
Views:	1
Size:	298,0 kB
ID:	1692468
                                          • Antakalnio sankryža. Pateikta kaip pastaba tech. projektui, kad paliekami autobusų sustojimai. Autobusų stoteles siūloma iškelti, papildomai įrengti nedideles žiedines sankryžas.
                                          • Grabučiškių sankryža. Ji paliekama neliečiama. Spėju, kad gali būti rekonstruojamas ruožas tarp Neveronių sankryžos ir Grabučiškių. Atsiras tarp šių sankryžų jungiamieji keliai. Dabar, labai dažnos nuovažos trukdo normaliam autostrados statusui gauti.
                                          • Tiltas per Kruną. Lieka ribojimai. Galbūt bus tvarkoma ateityje
                                          • Palemono sankryža. Planuojama rekonstrukcija, įrengiami jungiamieji keliai.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X