Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

    Nežinau ar tinkamiausia tema, bet kas Vilniuje yra tiesiogiai atsakingas už šaligatvių tiesimą/taisymą ir t.t. Savivaldybė? Grinda?

  • Resutas
    replied
    Na negi, bent jau mieste negalima pašalinti visiškai tų baisų betoninių stulpų...

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė SoulMulticast


    Click image for larger version

Name:	fetch?id=1748949&d=1568812452.jpg
Views:	1
Size:	220,3 kB
ID:	1749292

    Čia tai yra kažkoks tarybinis marazmas...

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na, nelabai matau kur tilps perbraižyti, bet gal kai darbai baigsis atrodys kitaip. Dėl parkavimo kišemėse tai viskas tvarkoje, ten visada pirma juosta buvo parkavimas, bet šaligatviai išlenda toliau nei parkavimo zona.

    Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.
    Perėjos baigtos siaurinti tik šią savaitę, juostų dar nespėta perbraižyti. Sprendimas apskritai geras, nes pirma juosta defacto visada buvo skirta parkavimui, o lakstančių, ir per priparkuotas mašinas nepastebinčių pėsčiųjų ten pilna. Berods neperseniausia kažką ir partenkė vienoje iš šių perėjų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Perbraižys juostas ir nereikės lįst į priešpriešinį. Pločio pilnai užteks prasilenkti. O kišenėse liks parkavimas. Taip saugiau pėstiesiems, mažinamas auto greitis.
    Na, nelabai matau kur tilps perbraižyti, bet gal kai darbai baigsis atrodys kitaip. Dėl parkavimo kišemėse tai viskas tvarkoje, ten visada pirma juosta buvo parkavimas, bet šaligatviai išlenda toliau nei parkavimo zona.

    Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Gal kas iš protingesnių galit mane paprotinti. Važiavau neseniai Upės gatve po rekonstrukcijų prie pedagoginio, tai ten kur yra perėjos šaligatviai per daugiau nei visą juostą išlenda į važiuojamają dalį. Rezultatas toks, kad privažiavus perėja turi važiuoti į priešpriešinę eismo juostą, nes kitaip važiuosi ant šaligatvio.
    Ar čia viskas taip ir turi būtį? Kur logika tokiame planavime? Gal tada geriau išvis uždrausti automobilių eismą toje gatvėje.
    Perbraižys juostas ir nereikės lįst į priešpriešinį. Pločio pilnai užteks prasilenkti. O kišenėse liks parkavimas. Taip saugiau pėstiesiems, mažinamas auto greitis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Gal kas iš protingesnių galit mane paprotinti. Važiavau neseniai Upės gatve po rekonstrukcijų prie pedagoginio, tai ten kur yra perėjos šaligatviai per daugiau nei visą juostą išlenda į važiuojamają dalį. Rezultatas toks, kad privažiavus perėja turi važiuoti į priešpriešinę eismo juostą, nes kitaip važiuosi ant šaligatvio.
    Ar čia viskas taip ir turi būtį? Kur logika tokiame planavime? Gal tada geriau išvis uždrausti automobilių eismą toje gatvėje.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Keistenybių yra, bet juk tvarkomas ir skveras, galima apeiti konteinerius. Konteineriai buvę ir ant šio praėjimo su krūvom aplink.



    Nevadinčiau puikia vieta, bet bent kitoje pusėje naujas šaligatvis. Šį bei tą padarė, bet deja ne visiems ir ne visur pritaikė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiame mieste nėra vietos pėstiesiems, net centre ir senamiestyje.







    https://www.facebook.com/vilnius.wtf...260663?__xts__
    Praėjau Krivių gatve, kad pamatyti kas ten padaryta. Ogi sugadinta gatvė... Vietomis iš abiejų gatvės pusių yra tik techniniai šaligatviai (kas nuotraukose auksčiau ir užfiksuota), gatvė (nemačiau ar padaryta vienpusis eismas) yra 4 m pločio (matavau), mašinos lekia. Sveikinu su darniu judėjimu... Matomai jis organizuojamas tik transportui.

    Dar keletas foto iš Krivių:

    Greičiausiai nelegalus užtvaras...
    Click image for larger version

Name:	P_20190916_181136-1862x1397.jpg
Views:	1
Size:	349,1 kB
ID:	1748948

    2D žmonėms...

    Click image for larger version

Name:	P_20190916_181528-1862x1397.jpg
Views:	1
Size:	339,1 kB
ID:	1748949


    Norėjau pranešti, bet susilaikiau pažiūrėjęs savivaldybės žemėlapį ir radęs požeminių konteinerių įrengimo vietą prie pat šių konteinerių. Tik klausimas kiek laiko jie taip kelią blokavo...

    Click image for larger version

Name:	P_20190916_181836-1397x1862.jpg
Views:	1
Size:	343,8 kB
ID:	1748950

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Is tikruju keisti saligatvi kas 30 metu butu kaip ir NORM. Jeigu jis butu kokybiskai padarytas. Jei mes i pakeitimus neiskaiciuojam einamuju remontu. Bet pas mus biski tokokia situacija - saligatviai neremontuojami desimtmeciais ir tampa apgailetinos bukles. Tuomet jau keliu plyteliu pakeitimas ar perklojimas nepadeda, reikia keisti viska kartu su pagrindu.
    Pvz Laisves pr 10 saligatvis ties dabar statomu verslo centru nebuvo keistas niekada. Bent jau taip atrodo. Tam prasme jis isgulejo ten kazkur apie 40 metu. Tuo tarpu visa gatves danga buvo perklota minimum kelis kartus neskaitant kasmetiniu palopymu.

    Automobiliu infrastrukturai yra skiriamos neproporcingai didziules lesos lyginant su dviraciu takais ar saligatviais. Automobiliams, kurie tersia ora, ismeta kietasias daleles, kurie yra pagrindinis miesto tersejas... kurie zudo zmones eismo ivykiuose, kuriu islaikymas kainuoja šeimai daznai nemazus pinigus (nusedancius garaziniuose autoservisuose be mokesciu, be jokios naudos valstybei)... kuriu pirkimas kainuoja irgi neproporcingai daug lietuviškoms pajamoms (vėl gi be jokių mokesčių šitie pinigai tiesiog nukeliauja užsienio auto pardavėjams ir iškeliauja iš šalies, o tuo tarpu galėtų būti panaudoti vietiniams pirkiniams) - jiems daromi ir peižiūrimi keliai. Keliai, kurių vienas km kainuoja keliasdešimt kartų brangiau nei dviračio tako km. Toks yra šių dienų paradoksas ir jis sparčiai keičiasi daug kur Europoje, bet aišku ne pas mus. Mes kažkodėl turime kelis dešimtmečius palaukt kol daeis.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Bevartydamas vilnius taškas lt užėjau kelis puslapius su įdomiais skaičiais... (copy paste):

    ,,2019 Vilniuje bus įrengta ir suremtuota 34 kilometrų šaligatvių. Šaligatvių įrengimo ir remonto darbams šiemet skirta apie 900 tūkst. eurų.''.

    ,,Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių. Miestas yra padalytas į 5 dalis: Centrinę, Pietinę, Vakarinę, Šiaurinę ir Rytinę.''.

    Jei Vilniuje yra apie 1000 km gatvių (imu tik asfaltuotas), tai jas teoriškai ,,apglėbia'' apie 2000 km šaligatvio... Būsiu dosnus, ir atmesiu apie 1000 km šaligatvio. Atmestą šaligatvį sudaro: greito eismo gatvės (jų Vilniuje itin daug, nes Vilniaus teritorija pasklidusi po laukus), bei gatves gyvenvietėse kur nėra šaligatvio ir liksiu su 1000 km šaligatvių.

    Žiūrim ką turim: 1000 km esamo šaligatvio ir numatomus remontuoti bei įrengti 34 km šaligatvių... 1000 padalinam iš 34 ir gaunam apie 30. Skaičius 30 yra metai, kurių prireiks jau esamiems šaligatviams pakeisti! Vien pakeisti... Šalia mano daugiabučio (jam 50 metų) esantį šaligatvį imu kaip pavyzdį kaip atrodo 50 metų nekeistas šaligatvis ir darau prielaidą, kad šaligatvius vertėtų keisti bent kas 35 metus... Manau suprantate ką šie skaičiai rodo... Tokiais tempais ,,tvarkant'' šaligatvius mes, panašu, neišlipsime iš itin prastos Vilniaus šaligatvių būklės.

    Aš jau nekalbu apie likusius 500 km žvyrkelių bei N kiekio gatvių, tokių kaip net tame pačiame Antakalnyje, kur net nei vienoje gatvės pusėje nėra šaligatvio... Puikus gatvės be šaligatvių pavyzdys yra Saulės gatvė Antakalnyje, kurią šiais metais planavo asfaltuoti ištiiniu būdu - man pakovojus apie 3 mėnesius, kad būtų nutiestas šaligatvis bent vienoje gatvės pusėje, šaligatvis visgi buvo nutiestas (dar istoriją apie šios gatvės remontą pratęsiu, nes šią savaitę turiu su savivaldybe papildomos kovos). Ką jie sau galvoja, jei išvis galvoja, net tokioms gatvėms nenumatydami tiesti šaligatvio, ypač ištisinio asfaltavimo metu?.. Saulės gatvės rangovas YIT irgi skėsčioja rankomis dėl tokio savivaldybės požiūrio ir elgesio. Jie savivladybės, pasirodo, irgi iš pradžių prašė leisti tiesti šaligatvį. Beje, YIT darbų kokybė atrodo labai gera Saulės gatvėje - aš vis su jais bendrauju, mūsų nuomonės dėl šaligatvių sutampa 1:1.

    Pavasario gatvė (gretima Saulės gatvei) irgi tebėra šiais metais numatyta asfaltuoti ištisiniu būdu, tik dėl jos kažkodėl tyla. Gal todėl, kad kai užkūriau pirtį dėl Saulės gatvės pagaliau savivaldybė susizgribo šitaip, kaip jie ,,dirbo'' Saulės gatvėje, Pavasario gatvėje nedirbti? Beje, dėl Pavasario gatvės šiandien savivaldybei ir Niaurai nusiunčiau paštu užklausimą kada bus remontuojama Pavasario gatvė su pastabomis, kad taip darbų negalima vykdyti kaip buvo vykdoma Saulės gatvėje. Nusiunčiau užklausą, kad bandyti apsisaugoti nuo prastai atliekamų darbų - dabar bent raštišką įrodymą turėsiu, kad buvo kreiptasi dėl Pavasario gatvės su detaliais išaiškinimais (dar pasiūliau savo pagalbą nemokamai).
    Paskutinis taisė spekas; 2019.09.11, 18:48.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Virginijus Pauža kalbėjo.
    Pauza ir Niaura yra tie zmones del kuriu jus desimtmecius neturite normaliu gatviu. Rasau tai dar karta, nes mano posta apie juos sioje temoje kazkas istryne. Cenzura?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Būtent. Gabijos g. Pašilaičiuose paplatino vietomis iki 3 eismo juostų ir padarė visišką nesamonę. Pastoviai visi važiuoja tai priešprieša, tai kerta per ištisines linijas, nes kitaip neįmanoma. Bet VMS bėdų nemato, tik išdidžiai kasmet atnaujiną absurdišką ženklinimą ir užsideda +
    Nes realiai ten yra 1 eismo juosta ir 2 stovėjimo juostos, todėl visi važiuoja viena neužstatyta juosta. Nemėgstu važiuoti ta gatve nes nėra pasirinkimo kaip tik važiuoti priešpriešiniu eismu dėl pastatytų automobilių. Reikia ten uždrausti parkuotis ir tada galima kalbėti apie gatvės siaurinimą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Šiais metais vyksta tokie dalykai, kokių jau seniai Vilniuje nebuvo, visiškas dėjimas ant žmonių patogumo... Gal prisimenat kas yra tas vyras, kuris kalbėjo kaip viskas pasikeis po Žolinių? Dabar negaliu rast to video, bet ir video jis berods neprisistatė. Klausiu, nes mane jau pakankamai už**so tai, kas vyksta (tiksliau nevyksta) ir norėčiau kreiptis tiesiai į jį (bent jau iš kalbos pasirodė pakankamai normalus) dėl bent kokių 15-20 vietų, kadangi Tvarkau miestą yra beprasmiška programelė činovnikų atmazų štampavimui.
    Virginijus Pauža kalbėjo.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nuo Žolinių viskas bus kitaip. Lygtais 2053 metų žolinių.
    Šiais metais vyksta tokie dalykai, kokių jau seniai Vilniuje nebuvo, visiškas dėjimas ant žmonių patogumo... Gal prisimenat kas yra tas vyras, kuris kalbėjo kaip viskas pasikeis po Žolinių? Dabar negaliu rast to video, bet ir video jis berods neprisistatė. Klausiu, nes mane jau pakankamai už**so tai, kas vyksta (tiksliau nevyksta) ir norėčiau kreiptis tiesiai į jį (bent jau iš kalbos pasirodė pakankamai normalus) dėl bent kokių 15-20 vietų, kadangi Tvarkau miestą yra beprasmiška programelė činovnikų atmazų štampavimui.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Perklotas pėsčiųjų (dviračių?) takas Pašilaičių g.

    Click image for larger version

Name:	IMG-20190909-WA0002.jpg
Views:	1
Size:	673,0 kB
ID:	1746942Click image for larger version

Name:	IMG-20190909-WA0004.jpg
Views:	1
Size:	190,0 kB
ID:	1746943

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Mle, bardakėlis, kaip sovietmečio stroikėse
    Nuo Žolinių viskas bus kitaip. Lygtais 2053 metų žolinių.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Sausio 13 g.

    Mle, bardakėlis, kaip sovietmečio stroikėse

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Sausio 13 g.
    Click image for larger version

Name:	P90908-164022.jpg
Views:	1
Size:	300,8 kB
ID:	1746854

    Click image for larger version

Name:	P90908-164057.jpg
Views:	1
Size:	254,5 kB
ID:	1746855

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/1633783-vln-vilniaus-šaligatviai-ir-pėsčiųjų-takai?p=1731330#post1731330 istorijos tęsinys.

    Gal kas turite Gintauto Niauros mobilų telefoną, nes reikalas skubus - gali nenutiesti šaligatvio vienoje pusėje, o jau ruošiasi asfaltuoti? Man reikia su juo greitai sukalbėti, nes bus šaukštai po pietų... Jei kas turite, ar galėtumėte atsiųsti privačia žinute? Būčiau labai dėkingas.

    Sužinojau, kad Saulės gatvėje, atkarpoje nuo maždaug Saulės 18 namo iki Rudens gatvės savivaldybės atstovė ar tai atsisakė nurodyti, kad tiestų šaligatvį, ar išvis nebuvo numačiusi. Taip išeina, kad arba man melavo arba nežinau kas... Šioje atkarpoje yra vietų kur net nei vienoje gatvės pusėje nėra šaligatvio... Dar gražiau - savivaldybės moteriškė, kuri vadovavo šios gatvės remontui, nuo pirmadienio (rugsėjo 9 2019) išeina iš darbo ir gatvės remonto vadovavimą perima Gintautas Niaura. Man nepavyksta jam prisiskambinti stacionariu savivaldybės telefonu, o šaligatvio įrengimas dega, nes užasfaltuos ir tada bus per vėlu.

    PS.
    Ko anksčiau nepaminėjau, tai kad šioje gatvėje nėra lietaus kanalizacijos, tad šaltuoju metų laikotarpiu šaligatvis reikalingas ir dėl to, kad žmonės turės nors kiek sausesnę ir saugesnę vietą eiti, nes gatve bėga vanduo, šąla, o šaligatvis būtų aukštuma, tad.....

    Click image for larger version  Name:	P_20190513_141120-1746x2328.jpg Views:	1 Size:	334,8 kB ID:	1746376
    Click image for larger version  Name:	P_20190513_141150-1746x2328.jpg Views:	1 Size:	340,0 kB ID:	1746377
    Click image for larger version  Name:	P_20190513_141226-1746x2328.jpg Views:	1 Size:	333,0 kB ID:	1746378
    Click image for larger version  Name:	P_20190513_141311-1746x2328.jpg Views:	1 Size:	346,1 kB ID:	1746379
    Click image for larger version  Name:	P_20190513_141355-1746x2328.jpg Views:	1 Size:	335,1 kB ID:	1746380Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	417,4 kB ID:	1746381
    Paskutinis taisė spekas; 2019.09.06, 19:51.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X