Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

    Nežinau ar tinkamiausia tema, bet kas Vilniuje yra tiesiogiai atsakingas už šaligatvių tiesimą/taisymą ir t.t. Savivaldybė? Grinda?

  • Horn
    replied
    Tvarkomas ir praplatinamas šaligatvis Justiniškių/Rygos sankryžoje.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Logiška būtų šio sezono numatytus darbus padaryti, o reikalauti projektų nuo sekančio sezono. Viešasis pirkimas greičiausiai "prasisuka" per 2 mėn + laikas organizacijos viduje (ir paties projekto padarymo laikas + konkursas patiems darbams, t.y. šiandien pradėjus konkursą, projektuoti galėtu pradėti rugsėjo pabaigoje, o darbus - žiemą....

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nėra logikos stabdyti vykdomus remonto darbus pusei ar daugiau metų kol bus parengti projektai. To ir nežada. Rašoma, kad stabdomi "numatyti" darbai.

    O dėl ženklų statymo tai parašyk į savivaldybę. Tą tai jau tikrai gali padaryt, t.y. patraukti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    O paprastieji remontai juda toliau nepaisant visko

    Click image for larger version  Name:	AwesomeScreenshot-Lietuvos-p-s-i-j-asociacija-2019-07-19-00-07-03.png Views:	1 Size:	325,8 kB ID:	1736544
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.07.18, 23:56.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Na kiek gi galima kartoti, kad paprastojo remonto būdu gatves leidžiama tik platinti, bet ne siaurinti. O dar neduokdiev užsimanysit ir visokių ten saugumo priemonių greičiui mažinti...

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Sėlių g. vyksta šaligatvių, bortelių, asfalto dangos keitimo darbai. Gatvės kategorija - D. Gatvės plotis 7-7,5 metro (pagal STR pakaktų 5,50 m).

    Keičiama šaligatvio danga, vienoje vietoje telpa vos minimalus - 1,2 m pločio (na žinot gi, vietos nėra).


    Stulpai su ženklais paliekami/ įrengiami ant šaligatvių itin apgalvotai.



    Gatvėje planuoja įrengti pėsčiųjų perėją iš niekur į niekur.


    Gatvės su takais atnaujinama paprastojo remonto būdu. Pagrindas - nušlifuotas senasis gatvės grindinys
    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.18, 14:52.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš čia net susimasčiau. Jei važinėsiu su Skyshoes po dviračių taką, tai kas turės didesnę moralinę teisę ką išvadinti kėgliumi: aš pėsčiuosius, ar mane visi su didesniais ratai?
    Taip

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Man kėgliai užsifiksavo labiau kaip marozų leksikonas, kai nori su savo sena surūdijusia kregžde greit pralėkt, bet tai perėjos trukdo, tai dar kažkas (kartais ir stotelės bei stulpai).
    Aš čia net susimasčiau. Jei važinėsiu su Skyshoes po dviračių taką, tai kas turės didesnę moralinę teisę ką išvadinti kėgliumi: aš pėsčiuosius, ar mane visi su didesniais ratai?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Man kėgliai užsifiksavo labiau kaip marozų leksikonas, kai nori su savo sena surūdijusia kregžde greit pralėkt, bet tai perėjos trukdo, tai dar kažkas (kartais ir stotelės bei stulpai).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip, mums buvo tas pats Amsterdame kokiais 2001 metais - net kelis kartus mums pypsėjo, kol įpratom pasižiūrėti, ar ne dviračių taku einam. Bet - pas mus nebuvo dviračių takų tada, be to, dabar dviračių takai labai aiškiai išsiskiria spalva. Kai jau jie yra keli metai, manau per tiek laiko buvo galima įprasti ir suprasti, kad eini dviračių taku (nekalbu apie senukus ar pan.).
    Aš galvoju, gal čia kokia psichologija, kad pėsčiuosius traukia dviračių takai. Gal smagiau eiti

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Negi jums geriau gyventi su pykčiu. Be abejo, nėra gerai, kai pėstieji vaikšto dvirtakiais. Bet reikia suprasti, kad ne visi pėstieji suvokia, kad daro blogai. Kokie senukai išvis nesupranta, kas tie dvirtakiai. Kitas pėsčiasis tiesiog gal užsižiopsojo... Pamenu, kai pas mus dar tų dvirtakių nebūdavo, einam Berlyne per dviračių taką, važiuoja dviratis, pasignalino, pasitraukėm. Daugiau stengėmės neiti.
    Taip, mums buvo tas pats Amsterdame kokiais 2001 metais - net kelis kartus mums pypsėjo, kol įpratom pasižiūrėti, ar ne dviračių taku einam. Bet - pas mus nebuvo dviračių takų tada, be to, dabar dviračių takai labai aiškiai išsiskiria spalva. Kai jau jie yra keli metai, manau per tiek laiko buvo galima įprasti ir suprasti, kad eini dviračių taku (nekalbu apie senukus ar pan.).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Grįžtant prie dvirtakių - bėda, kad nauja infrastruktūra neskatina to supratimo. Dažnai padaromas tik dvirtakis, o pėstiesiems belieka skristi oru. Kas jiems, deja, sunkiai pavyksta. Nu panašiai kaip vairuotojams pakankamai parkingo neįrengia. Ir tie, ir tie bėdas sprendžia truputi apeidami taisykles.
    Taip, pvz., Kaune Savanorių pr. padarė dvipusį dviračių taką, o pėsčiųjų dalį susiaurino. Kai kur tikrai beprotiškai siaura.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Su pykčiu čia gyvena nebent tie, kas nekenčia besiparkuojančių ant žolės Pėsčiuosius galima apvažiuot ir jiems papypint, mašiną ant žolės ar šaligatvio irgi galima apeit ir vairuotojui pasakyti -pyyyyp-. Blogai besiparkuojantys irgi ne visi susigaudo, kad daro neteisingai.

    Grįžtant prie dvirtakių - bėda, kad nauja infrastruktūra neskatina to supratimo. Dažnai padaromas tik dvirtakis, o pėstiesiems belieka skristi oru. Kas jiems, deja, sunkiai pavyksta. Nu panašiai kaip vairuotojams pakankamai parkingo neįrengia. Ir tie, ir tie bėdas sprendžia truputi apeidami taisykles.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Negi jums geriau gyventi su pykčiu. Be abejo, nėra gerai, kai pėstieji vaikšto dvirtakiais. Bet reikia suprasti, kad ne visi pėstieji suvokia, kad daro blogai. Kokie senukai išvis nesupranta, kas tie dvirtakiai. Kitas pėsčiasis tiesiog gal užsižiopsojo... Pamenu, kai pas mus dar tų dvirtakių nebūdavo, einam Berlyne per dviračių taką, važiuoja dviratis, pasignalino, pasitraukėm. Daugiau stengėmės neiti. Tai ir aš važiuodamas kartais pasignalinu pėstiesiems, kurie eina dvirtakiu. Bet suprantu, kad ne visi susigaudo, kad daro neteisingai eidami dvirtakiu. Reikia laiko, kad kuo daugiau žmonių suprastų, kad tai atskira infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tikrai ne. Nemanau, kad tie, kurie eina dvirtakiais, tai daro piktybiškai.
    Kodėl nepiktybiškai? Ženklinimas lyg ir aiškus. Su raudonu asfaltu tuo labiau. Gal ir parkuotojai ant žolės taip daro nepiktybiškai

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tikrai ne. Nemanau, kad tie, kurie eina dvirtakiais, tai daro piktybiškai.
    Ne per perėją bėga skersai važiuojantiems irgi nepiktybiškai. Taip taip

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O ėjimas dvirtakiu nėra grubus piktybinis pažeidimas?
    Tikrai ne. Nemanau, kad tie, kurie eina dvirtakiais, tai daro piktybiškai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Bet pakantumas eisme būtinas. Aišku, statymas ant žolės yra grubus piktybinis pažeidimas ir šita tema ne apie tai.
    O ėjimas dvirtakiu nėra grubus piktybinis pažeidimas?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai pakantumas yra, bet pagarbos - ne.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X