Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Sausio 13 g.

    Mle, bardakėlis, kaip sovietmečio stroikėse

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Mle, bardakėlis, kaip sovietmečio stroikėse
      Nuo Žolinių viskas bus kitaip. Lygtais 2053 metų žolinių.

      Comment


        Perklotas pėsčiųjų (dviračių?) takas Pašilaičių g.

        Click image for larger version

Name:	IMG-20190909-WA0002.jpg
Views:	1
Size:	673,0 kB
ID:	1746942Click image for larger version

Name:	IMG-20190909-WA0004.jpg
Views:	1
Size:	190,0 kB
ID:	1746943

        Comment


          Parašė rmss Rodyti pranešimą

          Nuo Žolinių viskas bus kitaip. Lygtais 2053 metų žolinių.
          Šiais metais vyksta tokie dalykai, kokių jau seniai Vilniuje nebuvo, visiškas dėjimas ant žmonių patogumo... Gal prisimenat kas yra tas vyras, kuris kalbėjo kaip viskas pasikeis po Žolinių? Dabar negaliu rast to video, bet ir video jis berods neprisistatė. Klausiu, nes mane jau pakankamai už**so tai, kas vyksta (tiksliau nevyksta) ir norėčiau kreiptis tiesiai į jį (bent jau iš kalbos pasirodė pakankamai normalus) dėl bent kokių 15-20 vietų, kadangi Tvarkau miestą yra beprasmiška programelė činovnikų atmazų štampavimui.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Šiais metais vyksta tokie dalykai, kokių jau seniai Vilniuje nebuvo, visiškas dėjimas ant žmonių patogumo... Gal prisimenat kas yra tas vyras, kuris kalbėjo kaip viskas pasikeis po Žolinių? Dabar negaliu rast to video, bet ir video jis berods neprisistatė. Klausiu, nes mane jau pakankamai už**so tai, kas vyksta (tiksliau nevyksta) ir norėčiau kreiptis tiesiai į jį (bent jau iš kalbos pasirodė pakankamai normalus) dėl bent kokių 15-20 vietų, kadangi Tvarkau miestą yra beprasmiška programelė činovnikų atmazų štampavimui.
            Virginijus Pauža kalbėjo.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Būtent. Gabijos g. Pašilaičiuose paplatino vietomis iki 3 eismo juostų ir padarė visišką nesamonę. Pastoviai visi važiuoja tai priešprieša, tai kerta per ištisines linijas, nes kitaip neįmanoma. Bet VMS bėdų nemato, tik išdidžiai kasmet atnaujiną absurdišką ženklinimą ir užsideda +
              Nes realiai ten yra 1 eismo juosta ir 2 stovėjimo juostos, todėl visi važiuoja viena neužstatyta juosta. Nemėgstu važiuoti ta gatve nes nėra pasirinkimo kaip tik važiuoti priešpriešiniu eismu dėl pastatytų automobilių. Reikia ten uždrausti parkuotis ir tada galima kalbėti apie gatvės siaurinimą.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Virginijus Pauža kalbėjo.
                Pauza ir Niaura yra tie zmones del kuriu jus desimtmecius neturite normaliu gatviu. Rasau tai dar karta, nes mano posta apie juos sioje temoje kazkas istryne. Cenzura?

                Comment


                  Bevartydamas vilnius taškas lt užėjau kelis puslapius su įdomiais skaičiais... (copy paste):

                  ,,2019 Vilniuje bus įrengta ir suremtuota 34 kilometrų šaligatvių. Šaligatvių įrengimo ir remonto darbams šiemet skirta apie 900 tūkst. eurų.''.

                  ,,Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių. Miestas yra padalytas į 5 dalis: Centrinę, Pietinę, Vakarinę, Šiaurinę ir Rytinę.''.

                  Jei Vilniuje yra apie 1000 km gatvių (imu tik asfaltuotas), tai jas teoriškai ,,apglėbia'' apie 2000 km šaligatvio... Būsiu dosnus, ir atmesiu apie 1000 km šaligatvio. Atmestą šaligatvį sudaro: greito eismo gatvės (jų Vilniuje itin daug, nes Vilniaus teritorija pasklidusi po laukus), bei gatves gyvenvietėse kur nėra šaligatvio ir liksiu su 1000 km šaligatvių.

                  Žiūrim ką turim: 1000 km esamo šaligatvio ir numatomus remontuoti bei įrengti 34 km šaligatvių... 1000 padalinam iš 34 ir gaunam apie 30. Skaičius 30 yra metai, kurių prireiks jau esamiems šaligatviams pakeisti! Vien pakeisti... Šalia mano daugiabučio (jam 50 metų) esantį šaligatvį imu kaip pavyzdį kaip atrodo 50 metų nekeistas šaligatvis ir darau prielaidą, kad šaligatvius vertėtų keisti bent kas 35 metus... Manau suprantate ką šie skaičiai rodo... Tokiais tempais ,,tvarkant'' šaligatvius mes, panašu, neišlipsime iš itin prastos Vilniaus šaligatvių būklės.

                  Aš jau nekalbu apie likusius 500 km žvyrkelių bei N kiekio gatvių, tokių kaip net tame pačiame Antakalnyje, kur net nei vienoje gatvės pusėje nėra šaligatvio... Puikus gatvės be šaligatvių pavyzdys yra Saulės gatvė Antakalnyje, kurią šiais metais planavo asfaltuoti ištiiniu būdu - man pakovojus apie 3 mėnesius, kad būtų nutiestas šaligatvis bent vienoje gatvės pusėje, šaligatvis visgi buvo nutiestas (dar istoriją apie šios gatvės remontą pratęsiu, nes šią savaitę turiu su savivaldybe papildomos kovos). Ką jie sau galvoja, jei išvis galvoja, net tokioms gatvėms nenumatydami tiesti šaligatvio, ypač ištisinio asfaltavimo metu?.. Saulės gatvės rangovas YIT irgi skėsčioja rankomis dėl tokio savivaldybės požiūrio ir elgesio. Jie savivladybės, pasirodo, irgi iš pradžių prašė leisti tiesti šaligatvį. Beje, YIT darbų kokybė atrodo labai gera Saulės gatvėje - aš vis su jais bendrauju, mūsų nuomonės dėl šaligatvių sutampa 1:1.

                  Pavasario gatvė (gretima Saulės gatvei) irgi tebėra šiais metais numatyta asfaltuoti ištisiniu būdu, tik dėl jos kažkodėl tyla. Gal todėl, kad kai užkūriau pirtį dėl Saulės gatvės pagaliau savivaldybė susizgribo šitaip, kaip jie ,,dirbo'' Saulės gatvėje, Pavasario gatvėje nedirbti? Beje, dėl Pavasario gatvės šiandien savivaldybei ir Niaurai nusiunčiau paštu užklausimą kada bus remontuojama Pavasario gatvė su pastabomis, kad taip darbų negalima vykdyti kaip buvo vykdoma Saulės gatvėje. Nusiunčiau užklausą, kad bandyti apsisaugoti nuo prastai atliekamų darbų - dabar bent raštišką įrodymą turėsiu, kad buvo kreiptasi dėl Pavasario gatvės su detaliais išaiškinimais (dar pasiūliau savo pagalbą nemokamai).
                  Paskutinis taisė spekas; 2019.09.11, 18:48.

                  Comment


                    Is tikruju keisti saligatvi kas 30 metu butu kaip ir NORM. Jeigu jis butu kokybiskai padarytas. Jei mes i pakeitimus neiskaiciuojam einamuju remontu. Bet pas mus biski tokokia situacija - saligatviai neremontuojami desimtmeciais ir tampa apgailetinos bukles. Tuomet jau keliu plyteliu pakeitimas ar perklojimas nepadeda, reikia keisti viska kartu su pagrindu.
                    Pvz Laisves pr 10 saligatvis ties dabar statomu verslo centru nebuvo keistas niekada. Bent jau taip atrodo. Tam prasme jis isgulejo ten kazkur apie 40 metu. Tuo tarpu visa gatves danga buvo perklota minimum kelis kartus neskaitant kasmetiniu palopymu.

                    Automobiliu infrastrukturai yra skiriamos neproporcingai didziules lesos lyginant su dviraciu takais ar saligatviais. Automobiliams, kurie tersia ora, ismeta kietasias daleles, kurie yra pagrindinis miesto tersejas... kurie zudo zmones eismo ivykiuose, kuriu islaikymas kainuoja šeimai daznai nemazus pinigus (nusedancius garaziniuose autoservisuose be mokesciu, be jokios naudos valstybei)... kuriu pirkimas kainuoja irgi neproporcingai daug lietuviškoms pajamoms (vėl gi be jokių mokesčių šitie pinigai tiesiog nukeliauja užsienio auto pardavėjams ir iškeliauja iš šalies, o tuo tarpu galėtų būti panaudoti vietiniams pirkiniams) - jiems daromi ir peižiūrimi keliai. Keliai, kurių vienas km kainuoja keliasdešimt kartų brangiau nei dviračio tako km. Toks yra šių dienų paradoksas ir jis sparčiai keičiasi daug kur Europoje, bet aišku ne pas mus. Mes kažkodėl turime kelis dešimtmečius palaukt kol daeis.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Šiame mieste nėra vietos pėstiesiems, net centre ir senamiestyje.







                      https://www.facebook.com/vilnius.wtf...260663?__xts__
                      Praėjau Krivių gatve, kad pamatyti kas ten padaryta. Ogi sugadinta gatvė... Vietomis iš abiejų gatvės pusių yra tik techniniai šaligatviai (kas nuotraukose auksčiau ir užfiksuota), gatvė (nemačiau ar padaryta vienpusis eismas) yra 4 m pločio (matavau), mašinos lekia. Sveikinu su darniu judėjimu... Matomai jis organizuojamas tik transportui.

                      Dar keletas foto iš Krivių:

                      Greičiausiai nelegalus užtvaras...
                      Click image for larger version

Name:	P_20190916_181136-1862x1397.jpg
Views:	1
Size:	349,1 kB
ID:	1748948

                      2D žmonėms...

                      Click image for larger version

Name:	P_20190916_181528-1862x1397.jpg
Views:	1
Size:	339,1 kB
ID:	1748949


                      Norėjau pranešti, bet susilaikiau pažiūrėjęs savivaldybės žemėlapį ir radęs požeminių konteinerių įrengimo vietą prie pat šių konteinerių. Tik klausimas kiek laiko jie taip kelią blokavo...

                      Click image for larger version

Name:	P_20190916_181836-1397x1862.jpg
Views:	1
Size:	343,8 kB
ID:	1748950

                      Comment


                        Keistenybių yra, bet juk tvarkomas ir skveras, galima apeiti konteinerius. Konteineriai buvę ir ant šio praėjimo su krūvom aplink.



                        Nevadinčiau puikia vieta, bet bent kitoje pusėje naujas šaligatvis. Šį bei tą padarė, bet deja ne visiems ir ne visur pritaikė.

                        Comment


                          Gal kas iš protingesnių galit mane paprotinti. Važiavau neseniai Upės gatve po rekonstrukcijų prie pedagoginio, tai ten kur yra perėjos šaligatviai per daugiau nei visą juostą išlenda į važiuojamają dalį. Rezultatas toks, kad privažiavus perėja turi važiuoti į priešpriešinę eismo juostą, nes kitaip važiuosi ant šaligatvio.
                          Ar čia viskas taip ir turi būtį? Kur logika tokiame planavime? Gal tada geriau išvis uždrausti automobilių eismą toje gatvėje.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Gal kas iš protingesnių galit mane paprotinti. Važiavau neseniai Upės gatve po rekonstrukcijų prie pedagoginio, tai ten kur yra perėjos šaligatviai per daugiau nei visą juostą išlenda į važiuojamają dalį. Rezultatas toks, kad privažiavus perėja turi važiuoti į priešpriešinę eismo juostą, nes kitaip važiuosi ant šaligatvio.
                            Ar čia viskas taip ir turi būtį? Kur logika tokiame planavime? Gal tada geriau išvis uždrausti automobilių eismą toje gatvėje.
                            Perbraižys juostas ir nereikės lįst į priešpriešinį. Pločio pilnai užteks prasilenkti. O kišenėse liks parkavimas. Taip saugiau pėstiesiems, mažinamas auto greitis.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Perbraižys juostas ir nereikės lįst į priešpriešinį. Pločio pilnai užteks prasilenkti. O kišenėse liks parkavimas. Taip saugiau pėstiesiems, mažinamas auto greitis.
                              Na, nelabai matau kur tilps perbraižyti, bet gal kai darbai baigsis atrodys kitaip. Dėl parkavimo kišemėse tai viskas tvarkoje, ten visada pirma juosta buvo parkavimas, bet šaligatviai išlenda toliau nei parkavimo zona.

                              Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Na, nelabai matau kur tilps perbraižyti, bet gal kai darbai baigsis atrodys kitaip. Dėl parkavimo kišemėse tai viskas tvarkoje, ten visada pirma juosta buvo parkavimas, bet šaligatviai išlenda toliau nei parkavimo zona.

                                Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.
                                Perėjos baigtos siaurinti tik šią savaitę, juostų dar nespėta perbraižyti. Sprendimas apskritai geras, nes pirma juosta defacto visada buvo skirta parkavimui, o lakstančių, ir per priparkuotas mašinas nepastebinčių pėsčiųjų ten pilna. Berods neperseniausia kažką ir partenkė vienoje iš šių perėjų.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast


                                  Click image for larger version

Name:	fetch?id=1748949&d=1568812452.jpg
Views:	1
Size:	220,3 kB
ID:	1749292

                                  Čia tai yra kažkoks tarybinis marazmas...

                                  Comment


                                    Na negi, bent jau mieste negalima pašalinti visiškai tų baisų betoninių stulpų...

                                    Comment


                                      https://madeinvilnius.lt/verslas/tec...sciuju-takams/

                                      "VGTU mokslininkai sukūrė inovatyvią dangą pėsčiųjų takams" - trumpai tariant tai betono moduliai, kurie jau daug dešimtmečių naudojami kitose šalyse, bet plonesni ir atseit tvirtesni. Ką manot? Kažin kiek tai kainuoja lyginant su standartiniais sprendimais?

                                      Comment


                                        Prie Rygos st.

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_1377.jpg
Views:	1
Size:	352,8 kB
ID:	1750629

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          https://madeinvilnius.lt/verslas/tec...sciuju-takams/

                                          "VGTU mokslininkai sukūrė inovatyvią dangą pėsčiųjų takams" - trumpai tariant tai betono moduliai, kurie jau daug dešimtmečių naudojami kitose šalyse, bet plonesni ir atseit tvirtesni. Ką manot? Kažin kiek tai kainuoja lyginant su standartiniais sprendimais?
                                          Betono moduliai šiaip kaip minėjai seniai naudojami. Privalumas kad jie ilgaamžiškesni (ypač didelėmis apkrovomis kaip automobiliai). Trūkumas tai, kad jie brangūs ir prasčiau iškenčia pastovų temperatūrų sviravimą apie užšalimo temperatūrą.

                                          O tas naujas takas, tai kai išeis iš laboratorijos tai ir pamatysim kokia reali kaina. Nes dauguma tokių įnovacijų pasirodo yra arba labia sunku pagaminti dideliais kiekiais, arba adaug brangiau gaunasi.

                                          Beje apie modulines dangas svaigstama jau daug dešimtmečių, bet tai yra sudėtings dalykas, nes kuo mažesnis modulis tuo labiau kenčia nuo svorių pasiskirstymo. Pestiesiems tai ne bėda (dėl to plytelės veikia) bet važiuojamajai dangai modulis turi būti ilgesnis už automobilį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X