Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siūlau pažvelgt truputį kitaip. Aš atsakyme įskaičiau kiek kitokią poziciją, cituoju:

    Gavau atsakymą: kodėl jūs norite gerinti eismo sąlygas, kas taip nusprendė - tieskite šaligatvį gatvės (siaurinimo) sąskaita. (Aš suglumęs, norėjau klausti - negi man reikės aiškinti šaligatvio paskirtį.)
    Kas šiaip yra logiškas pasakymas. Gal vertėtų pergalvot viską: gatvę daryt bendro judėjimo, o dangą numatyt ne asfaltą, o trinkeles? Tokiu atveju būtų pagerintas sukibimas, sumažėtų eismo greitis.

    P.S. Galimas ir kitas variantas: gatvę maksimaliai siaurinti ties probleminiais medžiais, šaligatvis juos gali apeiti. Taip pat galima medžius apsaugoti metalinėmis grotelėmis, ant kurių galėtų minti pėstieji. Variantų yra įvairių, reik žiūrėt labai konkrečiai.

    P.P.S. Jeigu daroma be projekto, galima šaligatvį ties medžiais nuleist į gatvės lygį, ant gatvės zoną pėstiesiems atskirti kuoliukais.
    Paskutinis taisė Creatium; 2019.07.11, 10:44.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Siūlau pažvelgt truputį kitaip. Aš atsakyme įskaičiau kiek kitokią poziciją, cituoju:



      Kas šiaip yra logiškas pasakymas. Gal vertėtų pergalvot viską: gatvę daryt bendro judėjimo, o dangą numatyt ne asfaltą, o trinkeles? Tokiu atveju būtų pagerintas sukibimas, sumažėtų eismo greitis.

      P.S. Galimas ir kitas variantas: gatvę maksimaliai siaurinti ties probleminiais medžiais, šaligatvis juos gali apeiti. Taip pat galima medžius apsaugoti metalinėmis grotelėmis, ant kurių galėtų minti pėstieji. Variantų yra įvairių, reik žiūrėt labai konkrečiai.
      Šiaip gana rimtas pasiūlymas. Tokiu atveju medžiai taptų nebe kliūtimi, o sudėtiniu gatvės elementu greičio gesinimui.

      Comment


        spekas žiū kaip aš siūlau. Susiaurėjimas ties medžiais. Jame gali pravažiuot tik vienas auto. Tad turi praleisti vienas kitą. Tai padės sumažint greitį. Praktika naudojama ir Olandijoje normaliuose keliuose, dabar kaip specialiai nerandu nuotraukos, kurią esu ne kartą matęs. 2,5 yra visiškas minimumas D3 kategorijos gatvėse (nors šita gatvė pažymėt kaip Ds, bet aš nežinau ką ta S reiškia).

        Click image for larger version  Name:	saules.jpg Views:	1 Size:	238,4 kB ID:	1734753

        Comment


          as kiekviena diena einu is MMM iki Panoramos, o karts nuo karto ir su dviraciu pravaziuoju - ten labai labai negerai. gal STR ir atitinka saligatvio plotis, bet ten labai negerai. Tikrai bus incidentu.

          kas del G.V. registravau TvarkauVilnius. paziuresim ka atrasys

          Comment


            Naujame STR nebėra kategorijų su skaičiukais. Nuoroda: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Naujame STR nebėra kategorijų su skaičiukais. Nuoroda: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
              Ačiū. Ar gerai suprantu, kad visi skaičiukai esančiose gatvėse nusiima ir lieka raidės? Jeigu buvo D1, D2 ir D3 gatvės, tai visos jos tampa D kategorijos gatvėmis?

              Ir gal galit kas patikslint: eismo juostų plotis nurodytas tik vienas, ne ruožas kaip anksčiau (buvo tarkim 3,00 - 3,75, o dabar tik 3,00). Tai tik toks plotis ir gali būti? Nes čia tada yra labai labai gerai. Surašyti minimalūs pločiai.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Ačiū. Ar gerai suprantu, kad visi skaičiukai esančiose gatvėse nusiima ir lieka raidės? Jeigu buvo D1, D2 ir D3 gatvės, tai visos jos tampa D kategorijos gatvėmis?

                Ir gal galit kas patikslint: eismo juostų plotis nurodytas tik vienas, ne ruožas kaip anksčiau (buvo tarkim 3,00 - 3,75, o dabar tik 3,00). Tai tik toks plotis ir gali būti? Nes čia tada yra labai labai gerai. Surašyti minimalūs pločiai.
                Manau, tai būtų vienas geresnių pastarųjų metų žingsnių į priekį kol kas. 1,5+1,5 profiliui būtų ate ate

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Ačiū. Ar gerai suprantu, kad visi skaičiukai esančiose gatvėse nusiima ir lieka raidės? Jeigu buvo D1, D2 ir D3 gatvės, tai visos jos tampa D kategorijos gatvėmis?

                  Ir gal galit kas patikslint: eismo juostų plotis nurodytas tik vienas, ne ruožas kaip anksčiau (buvo tarkim 3,00 - 3,75, o dabar tik 3,00). Tai tik toks plotis ir gali būti? Nes čia tada yra labai labai gerai. Surašyti minimalūs pločiai.
                  Jo butu gerai, bet tik tuo atveju jeigu STR butu laikomasi - STR reikalavimai yra labai daznai ignoruojami be jokiu pasekmiu.

                  Comment


                    Gerai, kad "Mano aplinka" turi naujų traktorių, bet ar adekvatu šaligatviui valyti leisti tokią mašiną? Vilnius, Pašilaičiai.

                    Click image for larger version

Name:	IMG-20190715-WA0000.jpg
Views:	1
Size:	128,5 kB
ID:	1735338

                    Comment


                      Parašė Knope Rodyti pranešimą
                      Gerai, kad "Mano aplinka" turi naujų traktorių, bet ar adekvatu šaligatviui valyti leisti tokią mašiną? Vilnius, Pašilaičiai.

                      Click image for larger version

Name:	IMG-20190715-WA0000.jpg
Views:	1
Size:	128,5 kB
ID:	1735338
                      Kai žiemą valo šaligatvius ir barsto smėlį, net nauji šaligatviai kai kur neatlaiko. Bet kam įdomu? Vieni valo, kiti kloja šaligatvius, kiti daro užsakymus darbams...

                      Comment


                        ^^ Tai va ka zmones turejo galvoje kaip kalbejo apie "circular economy"! /s

                        Comment


                          Turbūt normali praktika, traktoriaus ratai pakankamai platūs, slėgis pasiskirsto ir šaligatviui nekenkia.

                          Comment


                            Sakyčiau bloga praktika ne dėl traktoriaus menamos žalos šaligatviui, bet dėl žalos vejai aplink. Ypač tas jaučiasi po žiemos.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              spekas žiū kaip aš siūlau. Susiaurėjimas ties medžiais. Jame gali pravažiuot tik vienas auto. Tad turi praleisti vienas kitą. Tai padės sumažint greitį. Praktika naudojama ir Olandijoje normaliuose keliuose, dabar kaip specialiai nerandu nuotraukos, kurią esu ne kartą matęs. 2,5 yra visiškas minimumas D3 kategorijos gatvėse (nors šita gatvė pažymėt kaip Ds, bet aš nežinau ką ta S reiškia).

                              Click image for larger version Name:	saules.jpg Views:	1 Size:	238,4 kB ID:	1734753
                              Creatium, ačiū labai už pasiūlymus, bet šaligatvis jau tiesiamas priešingoje gatvės pusėje, nes ten daugiausia namų, plius tolėliau gražiai susijungs su kitų gatvių šaligatviais, tad šaligatvio tiesimas kitoje gatvės pusėje yra tikrai gerai parinktas. Tai reiškia, kad deja jūsų siūlomas medžio apėjimas su šaligatviu nepavyks... Nebent... Nebent naujas Poderskio pranešimas apie stabdomus remontus, kur gatvių ir šaligatvių pločiai neatitinka reikalavimų kai daromas paprastas remontas (nereikia projekto) įsigalios ir darbai bus stabdomi ir perdaromi su projektu. Jei projekto metu numatys šaligatvį ir kitoje pusėje, tada gal dar ir pavyktų toks manevras aplink medį... Bet net ir tada abejoju ar užtek vietos, nes kaip minėjau, gatvės (vienos juostos) ir šaligatvio pločiui vietos ir taip vos vos užtenka. be to dar reikės išspręsti valstybinės žemės užėmino su tvoromis klausimą... ŠIuo atveju projektas turėtų padėtį, nes spėju tada daugiau šansų, kad savivaldybė ,,užsiaugins nors vieną kiaušą'' ir nepabijos, cituoju:,,supykdyti žmonių''...

                              Update: matuojant tarp skypų, turim apie 7-8 m, tad nugriovus nelegalias tvoras vietos tikrai yra....

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	71,2 kB ID:	1735593

                              PS.
                              Gatvės kategorija Ds taikoma susiformavusiose sodų bendrijose... Nors čia ir ne sodų bendrija, o Antakalnis prie Petro ir Povilo bažnyčios, bet nujaučiu, kad ši gatvė (kartu u Pavasario g.) įkris į Ds kategoriją dėl identiškos problematikos kaip ir sodų bendrijose...

                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	107,4 kB
ID:	1735594
                              Paskutinis taisė spekas; 2019.07.16, 00:21.

                              Comment


                                Daugiau nelegalių tvorų Saulės g....

                                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	99,3 kB
ID:	1735596

                                Comment


                                  spekas Savivaldybės žemėlapyje jūsų gatvė yra Ds kategorijos, t.y. be žvaigždutės. Tai čia nežinau ar ji apskritai turi būti ar ne. Bet Ds kategorijoje - 2,5 metrai yra minimalus plotis. Nepanašu čia į sodų bendriją, juk sklypai suformuoti, stovi privatūs namai. Manau, kad gali dėl to ginčytis ir nenuleist. Arba išvis sakyt, kad čia Ds kategorija be žvaigždutės ir tiek.

                                  Siaurint galima bet kokią pusę. Tavo aprašytu atveju šaligatvis nevingiuoja, o susiaurėja gatvė ties medžiu. Vietos yra (jeigu minimalus yra 2,5 metro). Net jeigu ir be kuoliukų vietos yra, manau gali drąsiai prašyt susiaurint kaip parodžiau - tai veiks kaip gana geras greičio mažinimo sprendimas.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Siūlau pažvelgt truputį kitaip. Aš atsakyme įskaičiau kiek kitokią poziciją, cituoju:



                                    Kas šiaip yra logiškas pasakymas. Gal vertėtų pergalvot viską: gatvę daryt bendro judėjimo, o dangą numatyt ne asfaltą, o trinkeles? Tokiu atveju būtų pagerintas sukibimas, sumažėtų eismo greitis.

                                    P.S. Galimas ir kitas variantas: gatvę maksimaliai siaurinti ties probleminiais medžiais, šaligatvis juos gali apeiti. Taip pat galima medžius apsaugoti metalinėmis grotelėmis, ant kurių galėtų minti pėstieji. Variantų yra įvairių, reik žiūrėt labai konkrečiai.

                                    P.P.S. Jeigu daroma be projekto, galima šaligatvį ties medžiais nuleist į gatvės lygį, ant gatvės zoną pėstiesiems atskirti kuoliukais.
                                    Idėjos tikrai geros, bet nematau kaip tai įgyvendinti, nes priešingoje gatvės pusėje yra labai status šlaitas ir be rimtos atraminės sienutės statymo gatvės plėsti į šlaito pusę daugiau kaip kokia 30 cm negalima.. O toje gatvės pusėje kur dvi pušys, jau dabar iš vienos medžių pusės asfaltas yra prie pat kamienų, o iš kitos pusės reiktų tvorą traukti norint su šaligatviu apieti medžius tarp jų ir tvoros...

                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	69,0 kB
ID:	1735601

                                    Comment


                                      Na, dabar nurodytoje vietoje tai taip, sudėtingiau jau. Nors StreetView žiūrint panašu, kad gal ir pavyktų išlaviruot. Nu nežinau. Bet bent jau anksčiau minėtoje vietoje tai tikrai galima tą pritaikyt.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        spekas Savivaldybės žemėlapyje jūsų gatvė yra Ds kategorijos, t.y. be žvaigždutės. Tai čia nežinau ar ji apskritai turi būti ar ne. Bet Ds kategorijoje - 2,5 metrai yra minimalus plotis. Nepanašu čia į sodų bendriją, juk sklypai suformuoti, stovi privatūs namai. Manau, kad gali dėl to ginčytis ir nenuleist. Arba išvis sakyt, kad čia Ds kategorija be žvaigždutės ir tiek.

                                        Siaurint galima bet kokią pusę. Tavo aprašytu atveju šaligatvis nevingiuoja, o susiaurėja gatvė ties medžiu. Vietos yra (jeigu minimalus yra 2,5 metro). Net jeigu ir be kuoliukų vietos yra, manau gali drąsiai prašyt susiaurint kaip parodžiau - tai veiks kaip gana geras greičio mažinimo sprendimas.
                                        hmm, jei gerai pamenu, kai matavau žingsniais atstumą tarp tvoros ir beržo, buvo ar ne apie 4,5m... Tad jei gatvės juostą darant 3,5, kaip spaudė VMS ir YIT nusiteikę tokią daryti, tai 1,2 pločio šaligatvis telpa tik vienoje pusėje... Net jei gatvę darant 2,5 m. vargiai gautųsi šaligatviai iš abiejų pusių...

                                        O VMS ir YIT man rodos taip linksta prie 3,5 metro gatvės, gal dėl to, kad sunkvežimio plotis yra 2,55 m?.. VMS man sakė, kad jei padarys siauresnę gatvę nei 3,5 m tai tada šaligatvius traiškys stambesnės mašinos, Tame racijos yra, nes kokių statybų metu kai reikės sunkvežimiui privažiuoti, bus problemėlės... : ).

                                        PS.
                                        atsiprašau už gramatines klaidas - rašau greitai, pinasi pirštai : )
                                        Paskutinis taisė spekas; 2019.07.16, 00:45.

                                        Comment


                                          Justiniskese nedidelis update

                                          Click image for larger version

Name:	P90714-082608.jpg
Views:	1
Size:	220,2 kB
ID:	1735641

                                          Click image for larger version

Name:	P90714-082635.jpg
Views:	1
Size:	212,4 kB
ID:	1735642

                                          Click image for larger version

Name:	P90714-082651.jpg
Views:	1
Size:	226,0 kB
ID:	1735643

                                          Click image for larger version

Name:	P90714-082721.jpg
Views:	1
Size:	229,9 kB
ID:	1735644

                                          Click image for larger version

Name:	P90714-082743.jpg
Views:	1
Size:	224,5 kB
ID:	1735645

                                          Click image for larger version

Name:	P90714-082750.jpg
Views:	1
Size:	225,7 kB
ID:	1735646

                                          Click image for larger version

Name:	P90714-082827.jpg
Views:	1
Size:	235,6 kB
ID:	1735647

                                          Click image for larger version

Name:	P90714-082901.jpg
Views:	1
Size:	237,9 kB
ID:	1735648

                                          Comment

                                          Working...
                                          X