Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ar galite kas nors pakomentuoti, kada bus tvarkomi tie baisūs nuvažiavimai prie Neries krantinių prie naujai iškloto dviračių-pesčiųjų tako?
    Vyksta viešasis pirkimas darbams dešiniam krantui: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-654767 iki birželio 5 d. Tai jei viskas ok, tai darbai turbūt po kelių mėn. prasidės.
    Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.15, 19:11.

    Comment


      #62
      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Vyksta viešasis pirkimas darbams dešiniam krantui: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-654767 iki birželio 5 d. Tai jei viskas ok, tai darbai turbūt po kelių mėn. prasidės.
      O kas per darbai nuo Mindaugo iki Žaliojio tilto? Ten viršuje juk atkarpa buvo sutvarkyta ir visai neblogai prieš kelis metus.

      Comment


        #63
        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

        O kas per darbai nuo Mindaugo iki Žaliojio tilto? Ten viršuje juk atkarpa buvo sutvarkyta ir visai neblogai prieš kelis metus.
        Ten tvarkomas tik šlaitas, viršuje niekas neliečiama.

        Comment


          #64
          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

          O kas per darbai nuo Mindaugo iki Žaliojio tilto? Ten viršuje juk atkarpa buvo sutvarkyta ir visai neblogai prieš kelis metus.
          Kaip sakė Ginthus, ten viršuje darbų nenumatoma. Nors galėtų šiaip išasfaltuoti dvirtakį.

          Comment


            #65
            Takas prie Naujamiesčio alėjos.









            Comment


              #66
              Danielių g. Žvėryne.

              Comment


                #67
                Tvarkoma V. Grybo gatvė.













                Comment


                  #68
                  Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška. Aš už šitos gatvės rekonstrukciją agitavau jau seniai, nes man atrodo, kad pilnai neišnaudojam Žvėryno potencialo, o būtent šita gatvė yra labiausiai turistinė ir su daugiausiai Žvėrynui budingos unikalios architektūros, jeigu neklystu, tai netgi sightseeing autobusai per ją važinėja. Kas labiausiai nuliūdino, tai kad paliekami seni medžiai. Tai gatvei žinoma reikia medžių, jie ten labai tinka, tačiau būtų šimtą kartų geriau, jeigu jie būtų tvarkingi, susodinti vienodais atstumais, vienodos formos ir būtų dar geriau, jeigu nebūtų kažkoks 'standartinis medis', o paieškota kokių unikalesnių sprendimų. Nuotraukų nepadariau, tik vieną, kuri neatspindi bendro vaizdo.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška.
                    Džiugu, kad tvarkoma vis daugiau gatvių, bet pikta, kad nesugebama (o iš savivaldybės nereikalaujama ir terminuose neįforminama) darbų organizuoti taip, kad būtų užtikrinamas ne tik automobilių, bet ir pėsčiųjų eismas. Dabar šaligatvius buvo išgriovę ir naujai klojo abiejose gatvės pusėse lygiagrečiai, tai pėstieji norėdami praeiti turėjo žengti "kiaurai statybvietę" per skaldą/smėlį, arba eiti važiuojamąją dalimi. Jau nekalbant apie neįgaliuosius su vežimėliais ar kokiomis vaikštynėmis, nes tokie apskritai nebūtų galėję judėti išilgai gatvės.

                    Comment


                      #70
                      Click image for larger version

Name:	20180601_141318.jpg
Views:	1
Size:	266,1 kB
ID:	1645751

                      Slucko g. nuo Juozapavičiaus sankryžos

                      Comment


                        #71
                        Vytauto gatve

                        Click image for larger version

Name:	IMG_7542.JPG
Views:	1
Size:	325,9 kB
ID:	1645764Click image for larger version

Name:	IMG_7540.JPG
Views:	1
Size:	325,8 kB
ID:	1645765Click image for larger version

Name:	IMG_7541.JPG
Views:	1
Size:	344,0 kB
ID:	1645766

                        Attached Files

                        Comment


                          #72
                          Galiu suprasti motyvus nekeisti gatvės parametrų dėl rekonstrukcijos statuso ir sudėtingumo. Bet kodėl pvz. Vytauto gatvėje klojamos tos pačios pilkos šaligatvio plytelės - nu niekaip nesuprantu. Šioje gatvėje stovintys egzeplioriai nusipelno mažų mažiausiai bent spalvotų senamiesčio tipo trinkelių. Kas iš tų mero skelbiamų kilometrų, jei nuo sovietmečio tvarkymosi įpročių nei per žingsnį nepatobulėjam?

                          Comment


                            #73
                            Kad čia ne sovietmečio problema. Aš jau esu kažkada sakęs. Sovietų sąjungoje trinkelės Lietuvoje tik ir buvo kažkoks atradimas labiau. Pasižiūrėkit ir visus kitus Rusijos ar kitų post šalių miestus - ten visi šaligatviai asfaltuoti iki dabar, baisiai sulopyti ir pan. Net toje pačioje Rygoje nemažai šaligatvių asfaltuota, tik dabar jau kai kur keičiama į kažką įdomesnio. Nematau trinkelėse nieko blogo, o dėl spalvingumo tai sutinku, galima labai visko parinkti.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              #74
                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Galiu suprasti motyvus nekeisti gatvės parametrų dėl rekonstrukcijos statuso ir sudėtingumo. Bet kodėl pvz. Vytauto gatvėje klojamos tos pačios pilkos šaligatvio plytelės - nu niekaip nesuprantu. Šioje gatvėje stovintys egzeplioriai nusipelno mažų mažiausiai bent spalvotų senamiesčio tipo trinkelių. Kas iš tų mero skelbiamų kilometrų, jei nuo sovietmečio tvarkymosi įpročių nei per žingsnį nepatobulėjam?
                              Jei net Senamiestčio projektai nedaromi su normaliom granitinėm (Bokšto g.) arba verslas kuris atrodo nėra įpareigotas naudoti didžiausios piguvos nes taip reikalauja įstatymai vis tiek naudoja didžiausią piguvą (pavyzdys MMC projekto aplinka) tai tikėtis kad ne pirmos reikšmės Žvėryne esanti gatvė bus padaryta pagal vakarietišką standartą su vakarietiško tipo medžiagomis yra naivu. Tie kurie daro nesupranta, jiems viskas yra normalu. Nusiritom iki to kad belieka džiaugtis kad bent kas iš vis yra daroma, nes matom daugybę pavyzdžių kai nei miestas nei verslas aplink save net nesivargina tvarkytis. Pažiūrėkit į visai šalia Vytauto g. ęsantčią Žvėryno Verslo Fabriko aplinką, ten iš vis palikta sovietinė klaikuma aplink - sutvarkyti aplinką verslas tiesiog ''pamiršo'', tai kai sutvarkys Vytauto g. jin kokybiškai skirsis nuo to kas yra aplink nors ir atsiduos sovietine dvasia. Esam skurdi post sovietinė valstybė ir tokia dar būsim kelis dešimtmečius nesvarbu kiek tų pinigų bus - viską nulemia mentalitetas, o ne pinigai.
                              Paskutinis taisė Gladiator; 2018.06.04, 08:53.

                              Comment


                                #75
                                Tuo tarpu pries kelis metus statant Sietyno g. tilta per aplinkkeli remontujojant gatves atkarpa prie garazu irengti granitiniai borteliai. Much logic.

                                Comment


                                  #76
                                  Berods visur Vakariniame aplinkkelyje granitiniai, o čia kartu darė, tiek tos ir logikos.
                                  Paskutinis taisė digital; 2018.06.04, 16:21.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                    Jei net Senamiestčio projektai nedaromi su normaliom granitinėm (Bokšto g.) arba verslas kuris atrodo nėra įpareigotas naudoti didžiausios piguvos nes taip reikalauja įstatymai vis tiek naudoja didžiausią piguvą (pavyzdys MMC projekto aplinka) tai tikėtis kad ne pirmos reikšmės Žvėryne esanti gatvė bus padaryta pagal vakarietišką standartą su vakarietiško tipo medžiagomis yra naivu. Tie kurie daro nesupranta, jiems viskas yra normalu. Nusiritom iki to kad belieka džiaugtis kad bent kas iš vis yra daroma, nes matom daugybę pavyzdžių kai nei miestas nei verslas aplink save net nesivargina tvarkytis. Pažiūrėkit į visai šalia Vytauto g. ęsantčią Žvėryno Verslo Fabriko aplinką, ten iš vis palikta sovietinė klaikuma aplink - sutvarkyti aplinką verslas tiesiog ''pamiršo'', tai kai sutvarkys Vytauto g. jin kokybiškai skirsis nuo to kas yra aplink nors ir atsiduos sovietine dvasia. Esam skurdi post sovietinė valstybė ir tokia dar būsim kelis dešimtmečius nesvarbu kiek tų pinigų bus - viską nulemia mentalitetas, o ne pinigai.
                                    O kodėl verslas turėtų daryti brangiau, jei gali pigiau? Kas dėl nusiritom, tai Šveicarijoje didžioji dalis šaligatvių asfaltuoti (čia kai kas imtų bliauti, kas tai sovietizmo atgyvena ) net ir centre ar lieto betono su išspaustom plytelių imitacijom, kol dar nesustingęs buvo. Žodžiu, gyvena dauguma lietuvių kažkokiose tai rožinėse iliuzijose ir mituose. Ir nori daugiau nei gali.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.04, 16:53.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Berods visur Vakariniame aplinkkelyje granitiniai, o čia kartu darė, tiek tos ir logikos.
                                      Gal dėl to, kad ten ES didžiąją dalį apmokėjo.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                        Jei net Senamiestčio projektai nedaromi su normaliom granitinėm (Bokšto g.) arba verslas kuris atrodo nėra įpareigotas naudoti didžiausios piguvos nes taip reikalauja įstatymai vis tiek naudoja didžiausią piguvą (pavyzdys MMC projekto aplinka) tai tikėtis kad ne pirmos reikšmės Žvėryne esanti gatvė bus padaryta pagal vakarietišką standartą su vakarietiško tipo medžiagomis yra naivu. Tie kurie daro nesupranta, jiems viskas yra normalu. Nusiritom iki to kad belieka džiaugtis kad bent kas iš vis yra daroma, nes matom daugybę pavyzdžių kai nei miestas nei verslas aplink save net nesivargina tvarkytis. Pažiūrėkit į visai šalia Vytauto g. ęsantčią Žvėryno Verslo Fabriko aplinką, ten iš vis palikta sovietinė klaikuma aplink - sutvarkyti aplinką verslas tiesiog ''pamiršo'', tai kai sutvarkys Vytauto g. jin kokybiškai skirsis nuo to kas yra aplink nors ir atsiduos sovietine dvasia. Esam skurdi post sovietinė valstybė ir tokia dar būsim kelis dešimtmečius nesvarbu kiek tų pinigų bus - viską nulemia mentalitetas, o ne pinigai.
                                        Daug kas laikui bėgant tobulėja, tačiau yra sričių, kur ir žingsnį atgal tenka padaryti. Ankščiau, nors ir cariniais laikais akmeninėmis plytelėmis ar plytomis iškloti pagrindines gatves nekildavo keblumų, net šalutines gatveles iki paprasčiausių trobų iš tašytų akmenų, riedulių sugebėdavo išgrįsti. Šiais laikais akmuo patapo visiška prabanga, tik aukščiausio lygio projektai kartais tai įperka.
                                        Panašiai ir su geležinkeliais. Ankščiau viens du ir nutiesdavo, o dabar šimtas kilometrų kainuoja milžiniškus pinigus, tai jau tapę sunkiai valstybei įperkama prabanga.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė googleLT Rodyti pranešimą

                                          Daug kas laikui bėgant tobulėja, tačiau yra sričių, kur ir žingsnį atgal tenka padaryti. Ankščiau, nors ir cariniais laikais akmeninėmis plytelėmis ar plytomis iškloti pagrindines gatves nekildavo keblumų, net šalutines gatveles iki paprasčiausių trobų iš tašytų akmenų, riedulių sugebėdavo išgrįsti. Šiais laikais akmuo patapo visiška prabanga, tik aukščiausio lygio projektai kartais tai įperka.
                                          Panašiai ir su geležinkeliais. Ankščiau viens du ir nutiesdavo, o dabar šimtas kilometrų kainuoja milžiniškus pinigus, tai jau tapę sunkiai valstybei įperkama prabanga.
                                          Taigi taigi, dievulis visą pasaulį per 7 dienas sutvėrė, o dabar pabandyk tu su mūsų biurokratizmu..

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X