Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Ir, beje, ten net nuolydžio nepadarė, nors juk perklojo dalį šaligatvio Ševčenkos g. O šiaip tai pas mus prioritetas automobiliams, o ne pėstiems. Jie mieste yra antroje vietoje.
    Na galima daug ka suprast. Pasakyt pvz:
    Vyrai, pinigu elektrobusams supraskit nera. Bus dyzeliniai BET ju bus 2k daugiau, jie bus nauji, patogus, ateis laikas pamainysim i kitus. Ok. Aisku. Logiska.
    Next. Supraskit, siuksliu konteineriai bus be kokiu nors ten mediniu imitaciju, bet juos tures visas Vilnius, prasivalysim siek tiek nuo siuksliu, apsitvarkysim, praturetesim - papimpinsim. Dabar tokia situacija su finansais. Ok. Aisku. Klausimu nera.
    Bet kodel, uzsiiminejam tokiais urbanistiniais niekais, kaip tu plyteliu Gedo prospekte keitimais dviratininkams, kuriu apskirtai ten beveik nera(lyginant su pesciaisias), o jei ir yra gales vazinet beveik lygiai taip pat kaip vazineje ir tai jau realiai yra extra ultra niekingas nepateisinamas grubus lesu taskymas vardan nieko, nematant, kad lygiai uz 500m prasideda urbanistines kloakos ir netgi tose vietose, kur turistai tuntais keliauja su lagaminais manevruodami viraziniais arklio ejimais pro tas griuvenas, kaip pvz Ausros Vartu maciau vaizdus. Man nesuprantama. Nu atzombinkit mane, as keliu rankas i virsu. Net ir iliejus visas savo empatijas, yra nesupranta.. Yra geru sprendimu, atrodo kaip ir einama teisinga linkme, bet kartais nuskrendam i tokia nesusipratimu sachta, kad tikrai, tiesiog ziuri i tuos vaizus ir klausi... kaip.tai.imonama? Is kokiu jus planetu zmones?

    Comment


      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
      Bet kodel, uzsiiminejam tokiais urbanistiniais niekais, kaip tu plyteliu Gedo prospekte keitimais dviratininkams, kuriu apskirtai ten beveik nera(lyginant su pesciaisias)
      Kiek pamenu rašė, kad ten daug daug tūkstančių per dieną pravažiuoja.
      Edit: pusantro tūkstančio - https://vilnius.lt/lt/2019/04/09/ged...viraciu-takai/

      Comment


        Pasirodo yra tokia knyga:

        Julius Keleras
        Vilniaus šaligatviai
        https://www.patogupirkti.lt/knyga/vi...ligatviai.html
        Julius Keleras siūlo pažvelgti po kojomis - į šaligatvius, kuriais vaikštome kasdien, jų nematydami. Vilniaus šaligatviai unikalūs - tik čia galima rasti tokius įskilimų, pėdsakų, nutekėjimų, atspindžių ir sniego raštus. Šioje knygoje - ne tik nutylėta, netobula šaligatvių estetika, bet ir jais einančių žmonių mintys, suneštos iš įvairiausių Lietuvos ir pasaulio vietų, skirtingų gyvenimų ir išgyvenimų. Pavartę knygą ir perskaitę tekstus, nebegalėsite vaikščioti Vilniaus šaligatviais kaip vakar, kaip anksčiau.
        Click image for larger version

Name:	c81726741aafb4998bd3c30454fd7314778c6da6.jpg
Views:	1
Size:	178,4 kB
ID:	1716837

        Blogi Vilniaus šaligatviai galėtų būti brendu, nes jie šiurpino ne vieną amžių:

        Mediniai senojo Vilniaus šaligatviai šiurpino ir vietinius, ir okupantus
        https://www.lrytas.lt/kultura/istori...ejais-6273650/

        Kai atostogų iš karo grįžęs karys pirmą kartą išeina į miestą, jam tenka gerokai patikslinti savo santykį su pasauliu ir žmonėmis. Tai, ką jis anksčiau laikė savaime suprantamu dalyku, dabar atrodo tikras stebuklas. Jei jis atvyksta iš tokio karo veiksmų rajono, kur kariai, nelyginant miškiniai, gyvena laukinėje gamtoje, prisitaikyti iš pradžių bus sunku. Nenuostabu – juk toks karys pirmiausia privalo išmokti vaikščioti. Prie gličios miško žemės ar nelygaus rąstų kelio pratusios kojos turi vėl įgusti eiti tvirtu miesto gatvių grindiniu

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Kiek pamenu rašė, kad ten daug daug tūkstančių per dieną pravažiuoja.
          Edit: pusantro tūkstančio - https://vilnius.lt/lt/2019/04/09/ged...viraciu-takai/
          Mes turim daryt ne is "neblogai i neblogai tik kitos spalvos", o tvarkyt tas vietas ir tuos vaizdus, kuriu negali priimti nei akys nei protas.

          Comment


            O ar kam žinomas faktas kad Lietuvos parama trečiojo pasaulio šalims 2018 metais buvo 50 milijonų eurų? O jūs čia ginčijatės dėl niekingų 600 tūkstančių (tikrai neduosančios realios praktinės naudos nes tik spalva pasikeičia). Tai va tokie ir prioritetai 'pasitūsinti' tarptautinėse orgnazacijose yra svarbiau nei šaligatviai kurie niekuo nesiskiria nuo trečiojo pasaulio.

            Comment


              Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

              Mes turim daryt ne is "neblogai i neblogai tik kitos spalvos", o tvarkyt tas vietas ir tuos vaizdus, kuriu negali priimti nei akys nei protas.
              Prie Kudirkos aikštės yra elektroninis tablo kur skaičiuoja kiek pravažiuoja dviračių ir greičiausiai paspirtukų ir tai veikia ketvirtadienį apie pietus buvo 149 kai stovėjom Gedo pr. kamštuke.

              Comment


                Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                Prie Kudirkos aikštės yra elektroninis tablo kur skaičiuoja kiek pravažiuoja dviračių ir greičiausiai paspirtukų ir tai veikia ketvirtadienį apie pietus buvo 149 kai stovėjom Gedo pr. kamštuke.
                Iš mano patirties tuos skaičiuoklės veikia tik apie 30% atvejų, tai nemanau kad jos yra patikimas statistikos šaltinis. Šiaip nesuprantu jų veikimo principo, ar reikia labai greitai pro jas važiuot, kad užfiksuotų, ar jos reaguoja į kokius nors atšvaitus, ar kaip? Nes dažniausiai pravažiuoju pro jas su dviračiu apie 25km/h ir gaunasi kažkokia loterija...

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Iš mano patirties tuos skaičiuoklės veikia tik apie 30% atvejų, tai nemanau kad jos yra patikimas statistikos šaltinis. Šiaip nesuprantu jų veikimo principo, ar reikia labai greitai pro jas važiuot, kad užfiksuotų, ar jos reaguoja į kokius nors atšvaitus, ar kaip? Nes dažniausiai pravažiuoju pro jas su dviračiu apie 25km/h ir gaunasi kažkokia loterija...
                  Principas yra toks kad filmuoja su kamera vaizdą ir atpažįsta judančius objektus su dviem ratais. Tai spėčiau kuo lėčiau važiuoji, tuo daugiau šansų kad užfiksuos. Be to, kažkur sakė kad paspirtukų nefiksuoja dėl to kad per maži ratukai.

                  Comment


                    Sakė, kad tikslumas dabar yra 90%. Tai nežinau... Gal tamstos pakliūna į tuos 10% pastoviai

                    Negana to, net jeigu yra būtų tik 30% tikslumas, tai reikštų, kad realiai naudojasi bent tris kartus daugiau dviratininkų tuo taku. Tai čia visai kosmosas būtų.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Sakė, kad tikslumas dabar yra 90%. Tai nežinau... Gal tamstos pakliūna į tuos 10% pastoviai

                      Negana to, net jeigu yra būtų tik 30% tikslumas, tai reikštų, kad realiai naudojasi bent tris kartus daugiau dviratininkų tuo taku. Tai čia visai kosmosas būtų.
                      Pro mus paspirtukas pralėkė apie 30 km nes mes judėjom iki 20 km su mašina ir kaip tik pralėke pro tą tablo ir pasikeitė skaičiukas todėl ir paminėjau paspirtukus

                      Comment


                        Idomu, o kiek statistiskai tevu su vezimukais perdien, turi iveikt situos barjerus. Eilinis vaizdas nuo mano aiksteles. Tik vienos gatves, vieno uzkampio, vienas kadras.Click image for larger version  Name:	IMG_7432.JPG Views:	1 Size:	289,6 kB ID:	1716869

                        Comment


                          "Seniai karo nebuvo", kaip sakant. Nieks nesako, kad nereikia tobulint. Bet kelt isterijas, kaip sunku ant to bortelio užlipt. Anksčiau sugebėdavo su paprastais, ir vat nieks nenumirė ir nenukentėjo, o dabar išpindėjo, su super duper mega turbo vežimėliais jau nieko nesugeba. Ateina tvarka po truputį, o iki to biški galima ir raumenukais padirbėt, sveika, sako.

                          Comment


                            Kaip pats ir stūmęs vežimėlį, ir važinėjantis dviračiu turiu pasakyti, kad važiuojant dviračiu tie bortai žymiai labiau užknisa.

                            Comment


                              Update'as iš Geležinkelio gatvės fronto

                              Ankstesniose žinutėse galite perskaityt, kad savivaldybėje iš pradžių sovietines suskilusias trinkeles įvertino kaip paveldą ir atsifutbolino su nesąmoningais argumentais apie kitus padarytus darbus (pvz Lukiškių aikštę), paskui dėl tokios svarbios problemos kaip 200 metrų šaligatvio remontas vyko pasitarimas pas mero pavaduotoją, kur jie nusprendė sutvarkyt problemą ir perklojo net 10kv. tomis pačiomis trinkelėmis. Po viso šito BS aš jau buvau nuleidęs rankas, bet šiandien 7 ryto gavau laišką ir žmogaus, kuris įvertino trinkeles kaip paveldą, sakė kad nieko netvarkys nes "juk jeigu kokia avarija reikės vėl tvarkyt" ir reklamavo savivaldybę visiškai nesusijusiais su Geležinkelio gatve darbais:

                              Laba diena,
                              Klausimas dėl Geležinkelio gatvės šaligatvio atkarpos nuo Seinų iki Drujos gatvės remonto darbų buvo persvarstytas ir priimtas sprendimas šaligatvio dangas pakeisti naujomis.
                              Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

                              Pagarbiai
                              Sigitas Šakalys
                              Nežinau kaip paaiškinti tokį staigų persigalvojimą, matomai dėl tokios miestui svarbios problemos atsakingus pas save ant kilimo pakvietė pats Šimašius (pagal Putino bendravimo su činovnikais pavyzdį) ir didvyriškai priemė šį stiprios politinės valios sprendimą pakeisti trinkeles naujomis.

                              Comment


                                Turbūt Poderskis, o ne Šimašius.

                                Comment


                                  Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                                  Principas yra toks kad filmuoja su kamera vaizdą ir atpažįsta judančius objektus su dviem ratais. Tai spėčiau kuo lėčiau važiuoji, tuo daugiau šansų kad užfiksuos. Be to, kažkur sakė kad paspirtukų nefiksuoja dėl to kad per maži ratukai.
                                  Bandžiau eiti pėsčiomis ties tomis skaičiuoklėmis per dviračių taką. Buvau pakeles rankas (maždaug ant dviračio vairo rankas laikau). Užfiksavo, kaip dviratį. bandžiau kelis kartus - visus kartus užfiksavo. Pridėjau prie statistikos bent 6 fake'inius dviračius. Tad dėl to tikslumo...

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                    Tas pats ir Ausros vartu gatveje. 600k ... jei tai butu verslo imone, jam(merui) butu uz toki sprendima numautos kelnes ir geras pendelis ta pacia diena, be galimybes grizti atgal. Bent musu imonej, kur as dirbu - uz toki prioritetu sudeliojima - 100%.
                                    Ar kartais sis Gedimino pr trinkeliu keitimas nebuvo atskiras projektas su specialai isskyrtu finansavimu? Nes Lietuvoje daroma tik del dvieju priezasciu - arba yra atkato galimybe arba gauni per galva nuo vadovo (darbe kuri bijai prarast, nes gyveni is atkatu).
                                    Todel mano pasiulymas butu toks - reikia pasiulyti projekta, kuriuo butu sutvarkyti visi Vilniaus saligatviai. Tai butinai turetu buti kazkoks atskiras projektas, ji pritempti prie kokio nors judumo patogumo neigaliems tobulinimo, globalus atsilimas, bet kas. Tuomet atsiranda zmones, kuriu kisenese nuseda kokie 10% skyriamo finansavimo ir kakzokia tikimybe kad darbai bus padaryti.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      Ar kartais sis Gedimino pr trinkeliu keitimas nebuvo atskiras projektas su specialai isskyrtu finansavimu? Nes Lietuvoje daroma tik del dvieju priezasciu - arba yra atkato galimybe arba gauni per galva nuo vadovo (darbe kuri bijai prarast, nes gyveni is atkatu).
                                      Todel mano pasiulymas butu toks - reikia pasiulyti projekta, kuriuo butu sutvarkyti visi Vilniaus saligatviai. Tai butinai turetu buti kazkoks atskiras projektas, ji pritempti prie kokio nors judumo patogumo neigaliems tobulinimo, globalus atsilimas, bet kas. Tuomet atsiranda zmones, kuriu kisenese nuseda kokie 10% skyriamo finansavimo ir kakzokia tikimybe kad darbai bus padaryti.
                                      Maskvoj suveikė toks scenarijus.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Ar kartais sis Gedimino pr trinkeliu keitimas nebuvo atskiras projektas su specialai isskyrtu finansavimu? Nes Lietuvoje daroma tik del dvieju priezasciu - arba yra atkato galimybe arba gauni per galva nuo vadovo (darbe kuri bijai prarast, nes gyveni is atkatu).
                                        Todel mano pasiulymas butu toks - reikia pasiulyti projekta, kuriuo butu sutvarkyti visi Vilniaus saligatviai. Tai butinai turetu buti kazkoks atskiras projektas, ji pritempti prie kokio nors judumo patogumo neigaliems tobulinimo, globalus atsilimas, bet kas. Tuomet atsiranda zmones, kuriu kisenese nuseda kokie 10% skyriamo finansavimo ir kakzokia tikimybe kad darbai bus padaryti.
                                        Iš kur tokios žinios, kad vis dar yra atkatai? Taip, Zuokas buvo vadinamas "misteriu 10%", bet kad dabar Šimašius ar Poderskis imtų kažkaip nesitiki.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Iš kur tokios žinios, kad vis dar yra atkatai? Taip, Zuokas buvo vadinamas "misteriu 10%", bet kad dabar Šimašius ar Poderskis imtų kažkaip nesitiki.
                                          15 procentu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X