Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu, o ką, nėra jungčių pėstiesiems? Yra. Eikit aplinkui. Aš sutinku, kad gali reikalauti ir nederinti projekto, kol nebus patogių jungčių. Bet matom, kad to nedaro (nu arba daro vėliau, čia šito nežinom).

    Bet patys architektai irgi bukapročiai turėtų būti, kad nematyti tokių dalykų ir juo labiau nereaguoti į pastabas.

    P.S. Parašiau ilgą laišką Rimi apie tai, kaip kenkiama jų prekiniam ženklui tokiais projektais. Įdomu ar sureaguos.

    Šiaip galima būtų surengti akciją FB renkant ir viešinant tokius dalykus prie PC. T.y. gėdinti pirmiausia užsakovą, o netiesiogiai ir savivaldybę, patvirtinusią tokius projektus. Taip galėtume priversti bent jau PC susitvarkyti savo aplinkas (o jie yra bene pagrindiniai pėsčiųjų srautus generuojantys objektai mieste).

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Kas blogiausia? Kad tie patys architektai ir toliau šūdus projektuoja. Gal reikėtų kreiptis į Rimi dėl kenkimo jų įvaizdžiui?
      Buvau aš jiems irgi parašęs, kovo 20 d. Jokio grįžtamojo ryšio, turbūt net įsižeidė, kad patrukdžiau.

      Sveiki, pone,


      prašau persiųsti šį laišką generaliniam direktoriui, nes reikalas delikatus.

      Norėčiau pateikti siūlymus atnaujinti infrastruktūrinius sprendinius ties Jūsų „Rimi” parduotuve Rygos g. 8, Vilniuje. Nuo parduotuvės pastatymo reguliariai ten apsilankau. Iškarto buvo susidurta su nepatogumais ateiti pėsčiomis iš mieste labiausiai tankiai apgyvendinto Justiniškių mikrorajono. Palydovinėse nuotraukose matosi labai plačiai ištryptas laukinis takas nuo šiaurės vakarinės pusės. Problema, jog ateiti pėsčiomis iki šios šauniausios parduotuvės mikrorajone yra labai nepatrauklu ir pavojinga. 2019-03-20 apie 18 val., šį kartą ateidamas šaligatviu nuo šviesoforinės sankryžos, bežengdamas į parkingą per petį atgal žvilgtelėjau ar neatvažiuoja automobilis man iš galo. Įpusėjus automobilių aikštelę buvau priverstas staigiai sustoti atsiremdamas ranka į iš už šono pravažiuojantį automobilį. Automobilis vėliau sustojo, apėjau jį iš galo. Džipo vairuotoja atsidarė langą šaukdama, jog ko lendu po ratais. Atsakiau, jog pagal Kelių eismo taisykles aikštelėse yra pėsčiųjų pirmumas. Moteris atkirto, jog kelyje automobilių pirmumas bei, kad nesipainiočiau po ratais. Kadangi įžvelgiau realų pavojų, jog tai gali būti reguliari parduotuvės klientė ir taip neatsargiai elgsis ateityje, pasiūliau iškviesti policiją. Vairuotoja sutiko. Atvykę pareigūnai išaiškino, jog aš buvau teisus ir aikštelėje yra vienareikšmiškai pėsčiųjų pirmumas prieš automobilius. Bėda tame, jog infrastruktūra sukurta pagal seniai nusistovėjusias ydingas praktikas. Dėl tokių konfliktinių ir pavojingų situacijų Jūsų parduotuvės patrauklumas smarkiai krenta.

      Noriu pasiūlyti pertvarkyti automobilių aikštelės nedidelę dalį šiaurės vakarinėje parduotuvės pusėje. Tame kampe yra kelio ženklinimas geltonais dažais, jog parkuotis ties parduotuvės kampu negalima, tačiau ten visada būna neleistinai sustojantys automobiliai, nors aplink pilna laisvų vietų specialiai tam įrengtose vietose. Suprantu, jog tuo pažymėtu plotu naudojasi į rampą apsisukinėjantis aptarnaujantis parduotuvės transportas. Jau teko matyti, jog dėl neleistinai priparkuotų automobilių krovininis transportas beveik negali manevruoti. Atvykus policijai minėtu atveju – priėjo brandus vyriškis, kuris pasipiktino pareigūnams rodydamas pirštu į padrikai sustatytas mašinas ant geltonos salelės, tad ši infrastruktūra skatinanti pažeidimus ir kelianti nepatogumą užkliuvo ne tik man, o juk prasibrauti pro automobilius nepatogu ne tik pėstiesiems, bet kartu ir atvykstantiesiems automobiliu, nes juk reikia visiems prasibrauti iki įėjimo.

      Atsižvelgiant į viską: labai plačiai ištryptą ir drėgnu oru pramirkusį, todėl nepatrauklų taką, taip pat nesaugų patekimą į parduotuvę nuo šaligatvio pro automobilių statymo aikštelę ir nuolatos neteisėtai sustojančius automobilius, taip trukdančius apsisukti aptarnaujančiam Jūsų transportui – siūlau pertvarkyti nurodytą vietą, kad didžiulis gyventojų skaičius Justiniškėse mielai norėtų ateiti iki „Rimi”, vietoj to, kad eitų pas konkurentus. Kviečiu kurti gerą patirtį pėstiesiems ir garantuoju, jog ilgainiui prekybos apyvarta stipriai didės.

      Galimi siūlymai: restitucijos principu (kelis metrus valstybinėje bei didžiąją dalį savo sklype) įrengti nenutrūkstamą šaligatvį viename lygyje nuo Rygos gatvės įstrižai palei lenkų mokyklos tvorą pramintu vejos taku iki geltonais dažais sužymėtos parkingo aikštelės dalies – ją pakeliant į pėsčiųjų šaligatvio vieną lygį, kad net būtų neįgaliesiems įmanoma atvykti, taip sudarant nenutrūkstamą ir pilnai saugų priėjimą į parduotuvę. Toje iškeltoje esamoje parkingo dalyje būtų įrengti įvažiavimo bortai, o pati danga perklota šaligatvio plytelėmis. Taip ta teritorija nebus neleistinai priparkuota automobilių, o retai atvykstantis aptarnaujantysis transportas su profesionaliais vairuotojais turės vietos apsisukti ir patekti tuo pačiu privažiavimu iki rampos. Kadangi, atstovaujate skandinavišką prekės ženklą, tikiu, kad atsižvelgsite į siūlymus. Aplinka taps harmoninga, įsiliejanti į kontekstą bei saugi, taip skatindama atvykti vis daugiau pirkėjų.

      Prisegtoje schemoje žymimą nuolydį galėtų pakeisti įvažiavimo 45° bortai. Žinoma, be dviračių tako.

      Pagarbiai
      kol kas vis dar nuolatinis pirkėjas
      Click image for larger version

Name:	Rimi_Projektiniai_pasiūlymai_Esama_situacija.jpg
Views:	1
Size:	184,5 kB
ID:	1715071

      Click image for larger version

Name:	Rimi_Projektiniai_pasiūlymai.jpg
Views:	1
Size:	172,2 kB
ID:	1715072

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Kas blogiausia? Kad tie patys architektai ir toliau šūdus projektuoja. Gal reikėtų kreiptis į Rimi dėl kenkimo jų įvaizdžiui?
        Galima bandyti kreiptis i RIMI, bet as kazkaip skeptiskai ziuriu, kad jie kazka supras, kai per tiek metu nesuprato. Nes manau nei vienas aukstesnes pareigas einantis RIMI Lietuvoje pletros vadovas niekada gyvenime i savo parduotuve nebuvo nuejes peskom.

        Cia reiketu pazinciu ziniasklaidoje, rinkti medziaga, tokius va atsakymus apie neisaukletus pesciuosius ir kurti straipsnius. Kitavertus taip, cia jau priklauso nuo ziniasklaidos naglumo ar jie sutiks eiti pries juos remianti versla...

        Del prekybos centru projektavimo yra eiline sistemine klaida, kai miestui yra po#j. As cia siek tiek nesuprantu pacio miesto pozicijos, negi rimtai ant tiek nusispjaut. Visi iki vieno PC projektuojami juos nuo gatves atskyriant parkavimo aikstele, per kuria ipareigoti praeiti visi pestieji. Tai ne miesto, o uzmiescio, priemiesciu architektura. Tegul galima nusisjaut i Perkunkiemi, bet tas IKI Mindaugo gatveje yra prie pat senamiescio.

        Kaip ta nesamone atrodo dabar:
        Click image for larger version

Name:	Regia.png
Views:	1
Size:	313,9 kB
ID:	1715075

        Kaip tas sklypas turetu buti suprojektuotas:
        Click image for larger version

Name:	Regia2.jpg
Views:	1
Size:	200,7 kB
ID:	1715076
        Visur aplink pastatai perimetriniu uzstatymu, bet IKI kazkodel leista isidevelopint sklypa kaimiskai. Mano variantas nekiek nenuskriaudzia automobilistu, tuo tarpu leidzia pestiesiems patekti parduotuve nekertant parkingo. Tokioje vietoje komercines patalpos, tegul ir su vienu bendru iejimu jei IKI taip nori, turetu tureti stiklines vitrinas, prie kuriu eitu zmones ir jaustusi kaip mieste o ne kaip sliekai po lietaus vidury gatves kazkur tarp masinu is abieju pusiu.
        Rodyklemis pazymejau iejimus. PC plotas nekiek nenukencia. Verslas (nuomininkai) laimi, turint stiklines vitrinas. Taip, turbut kainuotu 5% brangiau, nes pastate daugiau langu. Va cia tai taupymas 100 metru nuo senamiescio.

        Bendrajam plane tokie dalykai rodos pamirsti. Tai miesto problema ir atsakomybe tvirtinant uzstatymo planus. Grynas miesto planavimo nebuvimas.

        Comment


          Sorry, kad truputį nukrypsiu, bet pastebėjau, kad Fabijoniškėse aplink Abraomo Kulviečio mokyklą truputį bortus atnaujins. Ten reikia visos gatvės bortus ir plyteles pakeist, bet tiesiog norėjau pasiklaust, gal kas žino kur rast daugiau info apie tai?

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Bendrajam plane tokie dalykai rodos pamirsti. Tai miesto problema ir atsakomybe tvirtinant uzstatymo planus. Grynas miesto planavimo nebuvimas.
            Šiaip miestas gi buvo priėmęs kažkokį dokumentą, kur centrinėje dalyje PC turėtų būti projektuojami kaip tu nurodei, t.y. su parkingu kažkur šone, pastatas perimetriniu principu. Gal kas atsimenat kaip jis vadinosi? Būtų įdomu dėl jo užklausti Miesto plėtros departamento.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Nu, o ką, nėra jungčių pėstiesiems? Yra. Eikit aplinkui. Aš sutinku, kad gali reikalauti ir nederinti projekto, kol nebus patogių jungčių. Bet matom, kad to nedaro (nu arba daro vėliau, čia šito nežinom).

              Bet patys architektai irgi bukapročiai turėtų būti, kad nematyti tokių dalykų ir juo labiau nereaguoti į pastabas.

              P.S. Parašiau ilgą laišką Rimi apie tai, kaip kenkiama jų prekiniam ženklui tokiais projektais. Įdomu ar sureaguos.

              Šiaip galima būtų surengti akciją FB renkant ir viešinant tokius dalykus prie PC. T.y. gėdinti pirmiausia užsakovą, o netiesiogiai ir savivaldybę, patvirtinusią tokius projektus. Taip galėtume priversti bent jau PC susitvarkyti savo aplinkas (o jie yra bene pagrindiniai pėsčiųjų srautus generuojantys objektai mieste).
              Reikia Varlamovo LT version. Truputį keista iš tikro, kad toks dar neatsirado. Pagrindinė problema matyt žmogus, kuris tiktų kalbėjimui prieš kamerą.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Gal reikėtų kreiptis į Rimi dėl kenkimo jų įvaizdžiui?
                Manau labai netgi gera mintis. Kai visiems dzin, tai bent užsakovas gali sureaguoti, ypač jei pakvips paviešinimu per žiniasklaidą.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Manau labai netgi gera mintis. Kai visiems dzin, tai bent užsakovas gali sureaguoti, ypač jei pakvips paviešinimu per žiniasklaidą.
                  Reikia bandyti. Bet bijau, kad gali nebūti rezultato. Dauguma paprastų žmonių galvoja, kad kuo didesnis parkingas nuo gatvės yra privalumas, o ne trūkumas. Jie taip pat galvoja, kad perėjoje nutrenkti pėstieji patys kalti, kad šoko po ratais. Kaip ir visas kamščių problemas nori "spręsti" jau ir taip plačių gatvių platinimu. Dauguma supermarketų klientų yra būtent tokiu požiūriu besivadovaujantys žmonės. O supermarketai vadovaujasi tuo, kuo vadovaujasi jų pirkėjai.

                  Kaip ir Lidl puikiai žino, kad UK ar Vokietijos pirkėjai nemėgsta trans-riebalų, kuomet pirkėjams Lietuvoje tai nerūpi. Atitinkamai koreguoja ir savo marketingą bei produktų sudėtį. Tai būtų sunku matyti priežastis, kodėl su aplinkos tvarkymu ir planavimu turėtų būti kitaip.

                  Šiaip čia yra grynai savivaldybės darbas priversti investuotojus laikytis tokių principų. Kas įdomu, kad savivaldybė šiaip tai gerai supranta. Kiek jau kartų Pakalnis ir net pats Šimašius kalbėjo apie "labai labai blogą" Žalgirio/Linkmenų Rimi? Patys nepraleidžia progos būtent apie tą pavyzdį paburnoti. Bet toliau leidžia statyti lygiai tokį patį š visame mieste. Tiesiog nėra stuburo savivaldybėje. O investuotojus dėlt o peikti sunku, kai pati savivaldybė tuo nesirūpina. O būtent ji reprezentuoja gyventojų interesus.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Būtų mano valia, tai žmogus tą pačią minutę būtų netekęs licencijos kažką projektuoti ateityje.

                    Kas blogiausia? Kad tie patys architektai ir toliau šūdus projektuoja. Gal reikėtų kreiptis į Rimi dėl kenkimo jų įvaizdžiui?
                    Toks labai sovietinis požiūris, atsižvelgti į tai kad žmogui būtų patogiau yra nesąmonė. Ir visai nesvarbu, kad tai yra į paslaugą orientuota vartotojiška aplinka.

                    Tiesą pasakius abejoju ar tai patiktų Rimi, gautų per kepurę, už tokį požiūrį
                    ​​​​​​
                    ​​​​
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Norėjau pažiūrėti į Vilnių turisto akimis. Gal labiau artimojo užsienio, tų, kurie čia atvyksta traukiniais. Mačiau video blogą, kai žmonės apsistojo Comfort Hotel, jis geroje lokacijoje, nuo stoties galima ateiti pėsčiomis. Na o nuo čia ir senamiestis arti ir VT ir kainos ne kaip Kempinski. Turbūt, turisto vietoje būčiau padaręs tą patį.


                      Click image for larger version

Name:	20190413_193657.jpg
Views:	1
Size:	263,5 kB
ID:	1715125

                      einu nuo šios vietos Kauno -> Šopeno g.
                      pati pirmoji sankryža:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_193642.jpg
Views:	1
Size:	239,7 kB
ID:	1715126
                      dėl plytos nieko nesakau, gal išvedė save pasivaikščiuot, bet žiūrim į kitą gatvės pusę:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_193646.jpg
Views:	1
Size:	239,5 kB
ID:	1715127
                      Niekada nepagalvočiau, kad žmonės toliau link Mindaugo gatvės eis tiesiai. Kas galėjo pagalvot? Jiems kelyje padarė tokią fainą pievelę, o neteisingi pėstieji nenori vaikščioti aplink 3 metrus. Gėda, gėda. Reikia auklėt. Reikalauju tvorelės. (P.S. čia sarkazmas)

                      Toliau matau malonų akiai vaizdą - išsodino medžius. Tie krateriai skirti tam, kad laistant vanduo nenutekėtų. Bet turint omeny, kad visa vėja yra per aukšta ir ją šiaip reikėtų kokiais 10 cm visą žemint (foto nesimato), gal būtų užtekę tiesiog padaryti duobutes ties kamienų?
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184320.jpg
Views:	1
Size:	237,4 kB
ID:	1715128
                      Jūs pasakysit, kad aš kabinuosi jau prie visko. Nesikabinčiau, jei nebūtų purvo ir dulkių. Smėlio dalelės susimaišo su vidaus variklių išmetamais sunkiaisiais elementais, papūtus vėjui mes tuo kvepuojame. Todėl mieste negali būti atviro grunto.

                      Prie Geležinio kablio (turistinis meninis viewpoint)
                      Click image for larger version

Name:	20190413_193502.jpg
Views:	1
Size:	251,9 kB
ID:	1715132
                      Teisingai, kodėl gi neturėtų būti vamzdis tiesiai į stotelės pusę Gerbūvio nano technologijos. O gal čia tiesiai iš WC?

                      Parkingas šalia:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_193443.jpg
Views:	1
Size:	285,5 kB
ID:	1715130
                      niekas nebuvo praduręs rato?
                      Click image for larger version

Name:	20190413_193431.jpg
Views:	1
Size:	266,9 kB
ID:	1715131

                      Priėjau Raugyklos g.
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184400.jpg
Views:	1
Size:	243,2 kB
ID:	1715133
                      Kaip taip? Medis jau matosi nupjautas seniai, paliktas kelmas lygtais tai būtų natūralu. Pašiku, lieka šūdas - sutinku, visiškai natūralu. Natūralumo mieste labai trūksta.

                      Beja, kada nors buvot atkreipę dėmesį, kokios gražios architektūros pastatas?
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184427_.jpg
Views:	1
Size:	203,5 kB
ID:	1715134

                      Parkingas šalia. Medį nupjovė ir net nepasivargino užkloti skylę trinkelėmis. Taip ir važiuoja mašinos per purvą.
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184505.jpg
Views:	1
Size:	256,1 kB
ID:	1715135

                      Čia kažkodėl medžių nesodina ir visa gatvė nusėta skylėmis:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184530.jpg
Views:	1
Size:	263,4 kB
ID:	1715136
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184540.jpg
Views:	1
Size:	224,8 kB
ID:	1715137

                      Sankryža su Šv. Stepono. Jei čia nuleisti bortai tai aš balerina
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184627.jpg
Views:	1
Size:	252,5 kB
ID:	1715138
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184642.jpg
Views:	1
Size:	243,7 kB
ID:	1715139
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184716.jpg
Views:	1
Size:	274,7 kB
ID:	1715140
                      Iš kur atsiranda dulkės ir smėlis? Iš čia:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184758.jpg
Views:	1
Size:	256,1 kB
ID:	1715141
                      Kitoje gatvės pusėje tas pats:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184816.jpg
Views:	1
Size:	249,1 kB
ID:	1715142
                      Kai lietvamzdžio nenuleidžia į lietaus nuotekas gaunasi taip:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184828.jpg
Views:	1
Size:	247,5 kB
ID:	1715143
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184916.jpg
Views:	1
Size:	241,1 kB
ID:	1715144

                      Varpo suaugusiųjų gimnazija. Dviračių stovai puiku, bet dėl saugumo abejočiau, bent pats čia bijočiau palikt. Stovus sudėt papraščiau nei išspaust Šopeno gatvėje dviračių takus, užtat galima atsiskaityt, kad pagerino infrastruktūrą dviratininkams.
                      Ir net du medžių kapai prie įėjimo:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_184937.jpg
Views:	1
Size:	258,1 kB
ID:	1715145
                      Vienos plytelės pločio praėjimas
                      Click image for larger version

Name:	20190413_185015.jpg
Views:	1
Size:	278,1 kB
ID:	1715146

                      Vaizdas nuo stoties pusės į Šopeno gatvę:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_185230.jpg
Views:	1
Size:	250,3 kB
ID:	1715148

                      Jau matosi stotis:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_185107.jpg
Views:	1
Size:	238,8 kB
ID:	1715147

                      Prie stoties bortai 2019 nenuleisti. Nes kažkas turi viziją kažką su rajonu daryti ir matyt neverta po kelis kartus perdarinet, galima dar palaukt iki kokių 2040:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_192842.jpg
Views:	1
Size:	283,4 kB
ID:	1715149
                      Click image for larger version

Name:	20190413_192750.jpg
Views:	1
Size:	250,5 kB
ID:	1715150
                      Šalyje gili krizė, ekonominė situacija neleidžia Čili picai sutvarkyti fasado prie pat durų.

                      Porą metrų link autobusų stoties. Šis žmogus idealiai įsipaišo į aplinką:
                      Click image for larger version

Name:	20190413_185252.jpg
Views:	1
Size:	255,0 kB
ID:	1715151

                      Vienam postui užteks. Tolesni turistų keliai bus vėliau.
                      Attached Files

                      Comment


                        Mane visad "žavėjo" Šopėno g. medžių susodinimo principas - manevruok tarp jų kaip nori, ypač jeigu atvykai su lagaminais. Žinoma, galima eiti Geležinkelio g. ir per Algirdo g., kurios pradžia kaip Voronežo promzona. Be to, kad ten nėra jokių metalinių apvadų ir turi eiti ar kai kuriuose vietuose gali įkristi į žemėtą dalį... Aišku, galiu sakyti - nu, blemba, kaip jie net dėl turtistų nepadaro normalios gatvės, bet sorry, dėl savęs padorią aplinką sukurtų.
                        Beje, paskutinėje foto, kur sėdi tas kandžiulinkas, galėtų būti pastatytas namas - perimetrą sudarytų.
                        Paskutinis taisė R.D.; 2019.04.14, 17:15.

                        Comment


                          Visada mane stebino Vilnius savo sovietiniais iškrypusiais šaligatviais, belekaip sumestais bortais ir plytelėmis, kurių daug dar ir sumaltos į miltus. Nesvarbu tai priemiestis, ar pats centras. O daug kur visai tik purvini takeliai. Kai tik nuvykstu ten iš provincijos, iškart akis užkliūna, o dažnai ir koja. Stebino 2009, stebina 2019, dabar jau neabejoju, kad ir 2030 bus panašiai, nes situacija negerėja, o tik blogėja, ir be šito forumo dalyvių, daugiau nelabai kam tai kliūva. Ką padarysi, nelietuviškas miestas, tai ir požiūris į tvarką iš rytų. Gal todėl daug yra tokių vilniečių, kurių aš niekaip negaliu suprasti - jie aiškina, jog Vilniuje keliai labai geri, šaligatviai irgi, ir miestas irgi gražiai sutvarkytas ir panašiai. Kur jie žiūri? Jei net šaligatvių nesugebėjo sukrauti per 30 metų, bent centre, ir panašu, jog daugumai vilniečių atrodo, jog čia viskas tvarkoj, taip yra visur ir nieko čia tokio, nes nėra gi pinigų. Tai ir valdžiai taip atrodo. Mano miestelyje visą centrą perklojo, apšvietimo stulpus naujus sustatė labai senai, dar be ES pinigų. Ir niekas dar neišbyrėjo, gatvių bortai neišsitaškė. O dabar jau baigia viską visur pakeisti, įskaitant ir nemažai rajono kaimų. Jei Vilniečiai tik nesenai suprato, kad pas juos buvo ne skverai ir parkai, o purvini šabakštynai, tai kad vietoj šaligatvių pas juos purvo vonios arba į miltus sutrintas betonas, kur koją gali išsisukt jei nežiūrėsi po kojom, iki šito supratimo jiems dar gerokai trūksta. Nes visada jie atsako "Paryžiuj ir Niujorke irgi taip yra". Gal ir galima rasti, pas mane miestelyje irgi bardakas, tik jis sename privačių namų kvartale miesto pakrašty
                          Paskutinis taisė Liaušis; 2019.04.14, 23:08.

                          Comment


                            Parašė Liaušis Rodyti pranešimą
                            Visada mane stebino Vilnius savo sovietiniais iškrypusiais šaligatviais, belekaip sumestais bortais ir plytelėmis, kurių daug dar ir sumaltos į miltus. Nesvarbu tai priemiestis, ar pats centras. O daug kur visai tik purvini takeliai. Kai tik nuvykstu ten iš provincijos, iškart akis užkliūna, o dažnai ir koja. Stebino 2009, stebina 2019, dabar jau neabejoju, kad ir 2030 bus panašiai, nes situacija negerėja, o tik blogėja, ir be šito forumo dalyvių, daugiau nelabai kam tai kliūva. Ką padarysi, nelietuviškas miestas, tai ir požiūris į tvarką iš rytų. Gal todėl daug yra tokių vilniečių, kurių aš niekaip negaliu suprasti - jie aiškina, jog Vilniuje keliai labai geri, šaligatviai irgi, ir miestas irgi gražiai sutvarkytas ir panašiai. Kur jie žiūri? Jei net šaligatvių nesugebėjo sukrauti per 30 metų, bent centre, ir panašu, jog daugumai vilniečių atrodo, jog čia viskas tvarkoj, taip yra visur ir nieko čia tokio, nes nėra gi pinigų. Tai ir valdžiai taip atrodo. Mano miestelyje visą centrą perklojo, apšvietimo stulpus naujus sustatė labai senai, dar be ES pinigų. Ir niekas dar neišbyrėjo, gatvių bortai neišsitaškė. O dabar jau baigia viską visur pakeisti, įskaitant ir nemažai rajono kaimų. Jei Vilniečiai tik nesenai suprato, kad pas juos buvo ne skverai ir parkai, o purvini šabakštynai, tai kad vietoj šaligatvių pas juos purvo vonios arba į miltus sutrintas betonas, kur koją gali išsisukt jei nežiūrėsi po kojom, iki šito supratimo jiems dar gerokai trūksta. Nes visada jie atsako "Paryžiuj ir Niujorke irgi taip yra". Gal ir galima rasti, pas mane miestelyje irgi bardakas, tik jis sename privačių namų kvartale miesto pakrašty
                            Šiaip jo, atvažiavęs į Vilnių lyg pajaučiu, kad kažkoks "nesulipęs" su likusia Lietuva miestas. Infrastruktūra, aplinka kažkaip kitaip atrodo. To kažkaip niekur kitur taip nepajaučiu. Buvau metus gyvenęs Vilniuje, tai to kažkokio sulipimo ir nepajutau, iš pradžių gal ir jutau tą keistą exciment'o jausmą, kad nauja, kitokia aplinka, bet paskui ji mane po truputį ėmė užknisti. Liko ir tas svetimumo jausmas ir kad ta aplinka nelabai sutvarkyta. Kaune jaučiuosi tuo požiūriu geriau, nors irgi yra labai daug užknisančių dalykų, tačiau patinka tas dalykas, kad Kaunas bent jau pradėjo vytis Vilnių ir taip neatsilikti ekonomika ir infrastruktūra.

                            Comment


                              Parašė Liaušis Rodyti pranešimą
                              Ką padarysi, nelietuviškas miestas, tai ir požiūris į tvarką iš rytų.
                              Kaip paaiškinti tą faktą, kad Kaunas atrodo dar baisiau, nors tai netgi labai lietuviškas miestas?
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Kritika miestui yra gerai visada. O kam čia kelti nacionalinius reikalus? Primenu tai prieštarauja forumo taisyklėms.

                                Be to, neaišku ką ir čia jus lyginate. Lenkijoje infrastruktūra tikrai geras pavyzdis, Baltarusijoje nors urbinistikoje yra ko pasimokyti, bet tvarkingumo prasme turim iš ko pasimokyti. Rusija aišku negeriuasias pavyzdis, bet Vilniuje rusų apie 14 proc. tik gyvenančių, ir tai daugumą su Rusiją sąsąjų neturinčių.

                                Comment


                                  Parašė Liaušis Rodyti pranešimą
                                  Mano miestelyje visą centrą perklojo, apšvietimo stulpus naujus sustatė labai senai, dar be ES pinigų.
                                  Manau smarkiai pasikeistų nuomonė, jei pasidomėtum, iš kokių pinigų iš tikro tai buvo atlikta. Visa provincija susidėjo trinkeles iš ES fondų. Žmonių nėra, bet užtat yra šaligatviai trinkelėmis iškloti ir suoliukai sustatyti. Vilnius negavo jokių pinigų iš jokių fondų šaligatviams.

                                  Comment


                                    Ne tik iš ES fondų, dar ir iš Vilniaus GPM.

                                    Comment


                                      Buvo užsiminta apie purvus ir smėlį, tai dedu čia apie Savanorių skvero takus: https://tvarkaumiesta.lt/problem/97925

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Kritika miestui yra gerai visada. O kam čia kelti nacionalinius reikalus? Primenu tai prieštarauja forumo taisyklėms.

                                        Be to, neaišku ką ir čia jus lyginate. Lenkijoje infrastruktūra tikrai geras pavyzdis, Baltarusijoje nors urbinistikoje yra ko pasimokyti, bet tvarkingumo prasme turim iš ko pasimokyti. Rusija aišku negeriuasias pavyzdis, bet Vilniuje rusų apie 14 proc. tik gyvenančių, ir tai daugumą su Rusiją sąsąjų neturinčių.
                                        Jei norėjom geresnės infrastruktūros šiandien reikėjo 1990-aisiais rinktis iš dvejų modelių. Kurti Lietuvą pagal Baltarusijos autoritarinį modelį arba iš karto jungtis prie Lenkijos. Nebent reikia žiūrėt optimistiškai ir infrastruktūros maintenance progresas pasimatys Kaune ir Vilniuje, berods susirūpinimas tuo yra padidėjęs, tiesiog 1990s-2000s buvo šioje srityje tikri tamsieji amžiai, bent jau Kaune tai 100% tikrai, turbūt tas pats ir su Vilniumi, matant kiek daug sovietinių šaligatvių. Turbūt nelabai kam tas rūpėjo, ai "vis tiek šalis bienda, Europos Sąjungos Moldova..." todėl ir nerūpėjo ir netvarkė.

                                        Comment


                                          Buvo diskusija dėl per siaurų šaligatvių Pieninės g.:
                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Tai dar papildant, sėkmės jiems ten bei mums visiems, su STR neatitinkančio net minimalaus pločio šaligatviu prie tokių gigantų tuo labiau.:
                                          Click image for larger version Name:	20190322_162150.jpg Views:	1 Size:	203,4 kB ID:	1709283
                                          Atsakymas iš Tvarkau Vilnių gautas, tad daugiau nieko naujo nebe parašys: https://tvarkaumiesta.lt/problem/94234

                                          Gal kas turit projektą ar galit patikrint, kokios dangos ir pločiai ten prie naujų M. M. M. pastatų?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X