Aš asmeniškai turbūt neičiau per vingiuotą, o kirsčiau kampus. Todėl dabartinis variantas tikrai nėra pats prasčiausias.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš asmeniškai turbūt neičiau per vingiuotą, o kirsčiau kampus. Todėl dabartinis variantas tikrai nėra pats prasčiausias.
tai greiciausiai nekirstum. O jeigu smailiais kampais vienas salia kito, tuomet dauguma eitu per zole, taip.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš asmeniškai turbūt neičiau per vingiuotą, o kirsčiau kampus. Todėl dabartinis variantas tikrai nėra pats prasčiausias.
Comment
-
Jei nieks nepastebėjo, tai gatvės vaizde matosi, jog šalia laiptų buvo užvažiavimas, nors ir sovietinis statusis. Produktų vežimėlį galima užsitempt ar pasistengus su dviračiu užvažiuot. Gaunasi, kad padarė dar blogiau nei buvo. Nebent daro etapais, nes paantrinsiu digital, mano rajone irgi poroje vietų įrengti užvažiavimai per aplink, nors ir neatitinka STR nuolydžių normatyvų.
Oficialiai šaligatvis gali būti iki 5 proc. nuolydžiu, dviračių takas su 4 proc., ant viadukų ir tuneliuose abeji neviršyti 4 proc.
P. S. Poderskį kažkada užtag'avau FB, kad nepirktų tokių turėklų, kur ertmės matosi. Jei koks vaikas įkiš popierėlį, tai ilgai ir skaniai visi grožėsimės praeidami.
Comment
-
Bandžiau suskaičiuot koks būtų nuolydis Batoro g., nes tarsi ketina ten tiesti palei gatvę dvirtakį ir buvo užvirusi diskusija, jog ten itin statu. Neįveikiau sudėtingų formulių, tai gal koks forumo matematikas teiktųsi paskaičiuot. Šiaip net sportiniu režimu su ne pilnai sportiniu dviračiu jau yra ką paveikti prieš 7 proc. pakilimą, tarkim link Bezdonių: https://www.google.lt/maps/@54.83047...7i13312!8i6656
Aš ir Šimaitės g. atsisėdęs užvažiuoju, bet kalbam apie komfortišką ir patrauklų keliavimą, o ne pasaulio kliūčių įveikimą. Dar aišku ir ilgis turi reikšmės.Paskutinis taisė dondc; 2019.03.28, 21:07.
Comment
-
Parašė BriedisPagal kokį reglamentą?
visgi tik magistraliniams (E kat.) dviračių ir pėsčiųjų takams taikomi iki 4 proc., bet rajoniniams (F kat.) jau – 5 proc.
136. Pėsčiųjų takų, kurie nepriskirti E ir F kategorijoms, išilginis nuolydis neturi viršyti 8 %. Esant didesniam nei reikalaujama išilginiam nuolydžiui, turi būti įrengiami laiptai su šalia einančia panduso juosta ir turėklais.
Paskutinis taisė dondc; 2019.03.28, 21:46.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBandžiau suskaičiuot koks būtų nuolydis Batoro g., nes tarsi ketina ten tiesti palei gatvę dvirtakį ir buvo užvirusi diskusija, jog ten itin statu. Neįveikiau sudėtingų formulių, tai gal koks forumo matematikas teiktųsi paskaičiuot. Šiaip net sportiniu režimu su ne pilnai sportiniu dviračiu jau yra ką paveikti prieš 7 proc. pakilimą, tarkim link Bezdonių: https://www.google.lt/maps/@54.83047...7i13312!8i6656
Aš ir Šimaitės g. atsisėdęs užvažiuoju, bet kalbam apie komfortišką ir patrauklų keliavimą, o ne pasaulio kliūčių įveikimą. Dar aišku ir ilgis turi reikšmės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąNaujas dviračių takas Pašilaičiuose, Medeinos g. Šiuo metu ten vyksta Šv. Juozapo gimnazijos statybos. Tikėkimės, kad sutaisys.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Leiskite kukliai nesuprasti wtf čia padaryta? Sudvigubintas techninis šaligatvis ir ištrypimui paruošta metrinė vejos juostelė vietoje normalaus šaligatvio? Why?
Žymiai įdomiau kaip bus įrengtas įvažiavimas į parkingą kiek atgal paėjus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Idėjau ką pavyko rasti. Projektas netikėtas, bent man. Tai ten šaligatvių vienoje pusėje (kur jų nėra) išties nenusimato.... Tik tech. šaligatvis. Gal logika tokia, kad tipo palei namus yra šaligatvis, į kurį nuveda pagrindinis takas nuo stotelės. Sunku ką ir bekomentuot.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, jeigu žolė spės užaugti prieš ją ištrypiant, tai pavieniai praėjimai iki automobilių labai jai nepakenks. O sudvigubintas, kad galėtum patogiai paėjėti kraštu, jei reikia. .
Ta vejele padaryta grynai tam, kad butu smelis, purvas ir zeme, kad nepamirstumet kur gyvenat ir kur visi pateksim.
Normaliam pasaulyje ten galetu buti issodinti krumai ir gautusi smagi naturali apsauga nuo gatves. Pas mus ten visada bus tik pastoviai istrypta zole ir nieko daugiau, patikekit. Todel cia reikejo nepatinget ir tiesiog pratest saligatvi iki pat tako, vistiek takas bendras.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Come on... pastovim ir pafilmuojam kiek zmoniu prisiparkave tiesiog kirs ta zemes gabala o kiek eis kazkur i sona link "praejimo".
Ta vejele padaryta grynai tam, kad butu smelis, purvas ir zeme, kad nepamirstumet kur gyvenat ir kur visi pateksim.
Normaliam pasaulyje ten galetu buti issodinti krumai ir gautusi smagi naturali apsauga nuo gatves. Pas mus ten visada bus tik pastoviai istrypta zole ir nieko daugiau, patikekit. Todel cia reikejo nepatinget ir tiesiog pratest saligatvi iki pat tako, vistiek takas bendras.
O sudvigubintas šaligatvis tam, kad galėtum (jeigu nori) paeiti palei gatvę juo ir nereikėtų balansuoti ant vienos plytelės.
Krūmus užsodint būtų idėja, bet irgi su sąlyga, kad jų neištryps kol užaugs. Gali parašyt dėl to į želdynų skyrių, ten maloniai bendraujantys žmonės dirba
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai aš ir sakau, kad visi tikrai eis per tą žolę. Bet tas ėjimas bus tiesiog jos kirtimas. Čia ji bus ištrypta tik tuo atveju, jeigu kažkurioje vietoje žmonės masiškai neleistinoje vietoje kirs gatvę ir pramins čia takelį. Kitu atveju žolei nieko neatsitiks nuo kelių ja praėjusių žmonių, random vietose išlipusių iš automobilių.
O sudvigubintas šaligatvis tam, kad galėtum (jeigu nori) paeiti palei gatvę juo ir nereikėtų balansuoti ant vienos plytelės.
Krūmus užsodint būtų idėja, bet irgi su sąlyga, kad jų neištryps kol užaugs. Gali parašyt dėl to į želdynų skyrių, ten maloniai bendraujantys žmonės dirba
- 1 patinka
Comment
Comment