Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    na tai kiek atsimenu buvo visada. Bet tiesiog labai isryskejo atejus Simasiui, nes jis pradejo beatodariskai serti Grinda pinigais ir uzsakymais be konkursu. Pinigeliai kapsi, uzsakymai liejasi laisvai, kodel jie turetu daryti kokybiskai?
    Prie mano namų kaip tik kokybiškai padarė, panaikino laiptukus, padarė nuolydį.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Pirmas variantas. Geriau vaizdas matosi čia:
      https://binged.it/2utBME6
      na slaitas ten is tikruju pakankamai status. Ir taip, gavosi paprastasis remontas, kaip ir maniau. Nes kad tilpt i STR'o nuolydzius pandusams reiketu stipriai pavingiuot, o perdarinet visa takeli patingejo.

      Comment


        Aš asmeniškai turbūt neičiau per vingiuotą, o kirsčiau kampus. Todėl dabartinis variantas tikrai nėra pats prasčiausias.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Aš asmeniškai turbūt neičiau per vingiuotą, o kirsčiau kampus. Todėl dabartinis variantas tikrai nėra pats prasčiausias.
          ziurint kaip butu padaryti vingiai.. jeigu taip:
          Click image for larger version

Name:	Bing Maps   Directions  trip planning  traffic cameras   more.png
Views:	1
Size:	239,5 kB
ID:	1710722
          tai greiciausiai nekirstum. O jeigu smailiais kampais vienas salia kito, tuomet dauguma eitu per zole, taip.

          Comment


            Jeigu taip, tikrai kirsčiau (ne per lietų aišku).

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Aš asmeniškai turbūt neičiau per vingiuotą, o kirsčiau kampus. Todėl dabartinis variantas tikrai nėra pats prasčiausias.
              Su dabartiniu variantu ratuotiems tenka per žolę stumtis. Žiemą kartais irgi saugiau eit per žolę nei slidžiais laiptais. Su dviračiu tikrai bus paprasčiau apvažiuot nei nulipt, nusinešt/užsinešt. Elektrinis paspirtukas turbūt neužtrauktų į viršų per žolę, bet kai bus išmindyta - turbūt pravažiuojama sausu oru...

              Comment


                Bereikalingai ginčyjatės. Dabartinei situacijai geriausias variantas būtų nutiesti papildomą atšaką kairėn įstrižai šlaitui laiptų aplenkimui. Juo labiau, kad ir taip matosi praminti takeliai žolėje.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.28, 15:06.

                Comment


                  Aš irgi manau, jog dauguma kirstų. Čia reiktų padaryti abu variantus idealiu atveju, bet viskas atsiremia į finansus.

                  Comment


                    Jei nieks nepastebėjo, tai gatvės vaizde matosi, jog šalia laiptų buvo užvažiavimas, nors ir sovietinis statusis. Produktų vežimėlį galima užsitempt ar pasistengus su dviračiu užvažiuot. Gaunasi, kad padarė dar blogiau nei buvo. Nebent daro etapais, nes paantrinsiu digital, mano rajone irgi poroje vietų įrengti užvažiavimai per aplink, nors ir neatitinka STR nuolydžių normatyvų.

                    Oficialiai šaligatvis gali būti iki 5 proc. nuolydžiu, dviračių takas su 4 proc., ant viadukų ir tuneliuose abeji neviršyti 4 proc.

                    P. S. Poderskį kažkada užtag'avau FB, kad nepirktų tokių turėklų, kur ertmės matosi. Jei koks vaikas įkiš popierėlį, tai ilgai ir skaniai visi grožėsimės praeidami.

                    Comment


                      Kodėl leidžiamas dviračių tako nuolydis toks mažas? Juk galima nesunkiai įveikti kad ir 20% nuolydį. Kaip bus Narbuto gatvėje?

                      Comment


                        Bandžiau suskaičiuot koks būtų nuolydis Batoro g., nes tarsi ketina ten tiesti palei gatvę dvirtakį ir buvo užvirusi diskusija, jog ten itin statu. Neįveikiau sudėtingų formulių, tai gal koks forumo matematikas teiktųsi paskaičiuot. Šiaip net sportiniu režimu su ne pilnai sportiniu dviračiu jau yra ką paveikti prieš 7 proc. pakilimą, tarkim link Bezdonių: https://www.google.lt/maps/@54.83047...7i13312!8i6656

                        Aš ir Šimaitės g. atsisėdęs užvažiuoju, bet kalbam apie komfortišką ir patrauklų keliavimą, o ne pasaulio kliūčių įveikimą. Dar aišku ir ilgis turi reikšmės.
                        Paskutinis taisė dondc; 2019.03.28, 21:07.

                        Comment


                          Parašė Briedis
                          Pagal kokį reglamentą?
                          STR, tačiau dar patikslinu pasikapstęs:

                          visgi tik magistraliniams (E kat.) dviračių ir pėsčiųjų takams taikomi iki 4 proc., bet rajoniniams (F kat.) jau – 5 proc.

                          136. Pėsčiųjų takų, kurie nepriskirti E ir F kategorijoms, išilginis nuolydis neturi viršyti 8 %. Esant didesniam nei reikalaujama išilginiam nuolydžiui, turi būti įrengiami laiptai su šalia einančia panduso juosta ir turėklais.
                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...395/yPCrTnKSiO

                          Click image for larger version  Name:	Gatves_dvir.jpg Views:	1 Size:	182,1 kB ID:	1710865
                          Paskutinis taisė dondc; 2019.03.28, 21:46.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Bandžiau suskaičiuot koks būtų nuolydis Batoro g., nes tarsi ketina ten tiesti palei gatvę dvirtakį ir buvo užvirusi diskusija, jog ten itin statu. Neįveikiau sudėtingų formulių, tai gal koks forumo matematikas teiktųsi paskaičiuot. Šiaip net sportiniu režimu su ne pilnai sportiniu dviračiu jau yra ką paveikti prieš 7 proc. pakilimą, tarkim link Bezdonių: https://www.google.lt/maps/@54.83047...7i13312!8i6656

                            Aš ir Šimaitės g. atsisėdęs užvažiuoju, bet kalbam apie komfortišką ir patrauklų keliavimą, o ne pasaulio kliūčių įveikimą. Dar aišku ir ilgis turi reikšmės.
                            S. Batoro g. stačiausia atkarpa - važiuojant iš Naujos Vilnios pusės, nuo tilto per Vilnią iki posūkio prie Mildos g. - beveik 1 km su 5.3% nuolydžiu. Į priešingą pusę, nuo Olandų g. iki Mildos g. - 2 km su 3.2% nuolydžiu. Palyginimui, O. Šimaitės g. palei laiptus - 47 m su 21.7% nuolydžiu. Formulė elementari: [aukščių skirtumas] / [horizontalus atstumas] * 100% (kiek sudėtingiau, jei reikia ne procentų, o laipsnių - tada reikia skaičiuoti arktangentą nuo [aukščių skirtumas] / [horizontalus atstumas]). Tiek aukštį, tiek atstumą galima matuoti maps.lt.

                            Comment


                              Naujas dviračių takas Pašilaičiuose, Medeinos g. Šiuo metu ten vyksta Šv. Juozapo gimnazijos statybos. Tikėkimės, kad sutaisys.

                              Click image for larger version

Name:	DSC_1589.JPG
Views:	1
Size:	134,8 kB
ID:	1710893

                              Comment


                                Biski off-topic, bet gatveje daugiau smelio negu prie juros. O kaip toks saligatvis galejo subireti?

                                Comment


                                  Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                  Naujas dviračių takas Pašilaičiuose, Medeinos g. Šiuo metu ten vyksta Šv. Juozapo gimnazijos statybos. Tikėkimės, kad sutaisys.
                                  Leiskite kukliai nesuprasti wtf čia padaryta? Sudvigubintas techninis šaligatvis ir ištrypimui paruošta metrinė vejos juostelė vietoje normalaus šaligatvio? Why?

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Leiskite kukliai nesuprasti wtf čia padaryta? Sudvigubintas techninis šaligatvis ir ištrypimui paruošta metrinė vejos juostelė vietoje normalaus šaligatvio? Why?
                                    Na, jeigu žolė spės užaugti prieš ją ištrypiant, tai pavieniai praėjimai iki automobilių labai jai nepakenks. O sudvigubintas, kad galėtum patogiai paėjėti kraštu, jei reikia. Man tai čia viskas gražiai atrodo. Nu išskyrus tą senesnį šaligatvį/dviračių taką. Stulpus gi va galėjo naujus sudėt.

                                    Žymiai įdomiau kaip bus įrengtas įvažiavimas į parkingą kiek atgal paėjus.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Idėjau ką pavyko rasti. Projektas netikėtas, bent man. Tai ten šaligatvių vienoje pusėje (kur jų nėra) išties nenusimato.... Tik tech. šaligatvis. Gal logika tokia, kad tipo palei namus yra šaligatvis, į kurį nuveda pagrindinis takas nuo stotelės. Sunku ką ir bekomentuot.
                                      Ten kur nera saligatvio yra bendras dviračių ir pesčiųjų takas, aisku butu gerai ten papildomas, bet toliau einant link verkių dvaro tektų dalintis, nes nėra vietos kur įrengti pėstiesiems, o takas populiarus ne tik dviratininkų tarpe, tai būna pavojingų situacijų nes dviratininkai ten varo kaip begalvų

                                      Comment



                                        Metalo gatvėje atnaujinami visi bordiurai prie naujo asfalto, greičiausiai bus atnaujintas ir techninis šaligatvis. Matomai ruošiama atnaujinti ir kitą atkarpą Metalo gatvėje kur dar nebuvo asfaltuojama, tvarkomi šuliniai.
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Na, jeigu žolė spės užaugti prieš ją ištrypiant, tai pavieniai praėjimai iki automobilių labai jai nepakenks. O sudvigubintas, kad galėtum patogiai paėjėti kraštu, jei reikia. .
                                          Come on... pastovim ir pafilmuojam kiek zmoniu prisiparkave tiesiog kirs ta zemes gabala o kiek eis kazkur i sona link "praejimo".
                                          Ta vejele padaryta grynai tam, kad butu smelis, purvas ir zeme, kad nepamirstumet kur gyvenat ir kur visi pateksim.
                                          Normaliam pasaulyje ten galetu buti issodinti krumai ir gautusi smagi naturali apsauga nuo gatves. Pas mus ten visada bus tik pastoviai istrypta zole ir nieko daugiau, patikekit. Todel cia reikejo nepatinget ir tiesiog pratest saligatvi iki pat tako, vistiek takas bendras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X