Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Totorių g. klibančias plyteles, užregistravus problemą, sutvarkė gana operatyviai. Tačiau sutvarkyta vieta po kelių dienų vėl buvo išplauta..

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
      2) Ar Geležinkelio gatvės atkarpa nuo Seinų gatvės iki Drujos gatvės yra Senamiestyje? Nes visur kur žiūrėjau - tai Naujamiestis.
      Vieta nėra Senamiesčio seniūnijoje. Nėra ir Senamiesčio rajone (kas visai nėra tiksliai apibrėžta). Bet ši teritorija yra senamiesčio apsaugos zonoje, kuri gerokai įlenda į Naujamiestį, Naujininkus, Rasas, Liepkalnį.

      ​​​​​​​Realiai Vilniuje labai yra sunku su rajonų ribomis. Labai painu.

      Comment


        Nieko painaus šiuo atveju nėra. Istoriškai dažnai atrodo marazmas, bet senamiesčio ribas (apsaugos zonas, pagal KPD, kuris nugula į miesto specialųjį planą) braižo pagal ne tik istorinę raidą (tarkime, pastatų užstatymas iki x amžiaus), o pagal archeologinę medžiagą, kas šiaip yra logiška. Ribas galite rasti "Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrame plane". Beje, riba eina Seinų gatve. O rajonai, seniūnijos iš vis kitas reikalas.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Nieko painaus šiuo atveju nėra. Istoriškai dažnai atrodo marazmas, bet senamiesčio ribas (apsaugos zonas, pagal KPD, kuris nugula į miesto specialųjį planą) braižo pagal ne tik istorinę raidą (tarkime, pastatų užstatymas iki x amžiaus), o pagal archeologinę medžiagą, kas šiaip yra logiška. Ribas galite rasti "Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrame plane". Beje, riba eina Seinų gatve. O rajonai, seniūnijos iš vis kitas reikalas.
          Šiuo atveju ir nesakau, kad painu. Kituose vietose yra painiau.

          Comment


            Kadangi "Tvarkau Vilnių" pasirodo labiau prie prikolo, nei Vilniaus tvarkymo, tai kviečiu visus, kas netingi, persiųst šį tekstą (galit ir patobulint, jeigu turit dar kažkokių pastabų apie tą vietą) ir šios gėdingos Geležinkelio gatvės atkarpos nuotraukas (#463) visokiem šimašiam/poderskiam, tarybos nariams ir kitiems atsakingiems asmenims. Jeigu trobofilai ir medžiafilai sugeba atkreipt į save dėmesį ir kažką keist, tai manau pavyks ir mums nuveikt ką nors iš tikrųjų naudingo miestui.

            Sveiki, praeitą mėnesį buvo kreiptasi į "Tvarkau Vilnių" dėl siaubingo ir pavojingo šaligatvio Geležinkelio gatvės atkarpoje nuo Seinų g. iki Drujos g. Šaligatvyje praktiškai neliko nesuskilusių trinkelių, vietomis yra duobės, trūksta trinkelių, vietomis trinkelės pavojingai išsikišusios arba tiesiog guli viena ant kitos. Toks šaligavis yra tiesiog pavojingas ir laiko klausimas kada ten kas nors susižalos. Toje vietoje yra pakankamai didelis turistų srautas, šalia yra populiari Keulės Rūkė siena ir meno instaliacijos, daug viešbučių, hostelių, airbnb, vyksta tokie miesto renginiai kaip Turgus 2.0 ir Šv. Stotis. Geležinkelio gatvė yra praktiškai pirmas dalykas, ką turistai pamato atvažiavę į Vilnių iš išėję iš Stoties, kadangi absoliuti daugumą miesto svečių per ją eina link Aušros vartų ir toliau į Senamiestį.

            "Tvarkau Vilnių" parašė štai tokį keistą atsakymą su daug visiškai nereikalingos ir realybės neatitinkančios informacijos:

            "Informuojame, kad Vilniaus miesto senamiestyje yra gerokai virš 100 gatvių, kurių didelė dalis yra grįstos senovinėmis trinkelėmis. Tokių gatvių remontas reikalauja ypatingai didelių resursų finansiniu ir laiko atžvilgiu. Pažymėtina, kad Vilniaus senamiestis yra kultūros paveldo teritorijoje, todėl keičiant susisiekimo infrastruktūros dangų rūšį, įrengiant naujas dangas, tokiems darbams reikalinga rengti techninius projektus, kas papildomai reikalauja nemažų laiko resursų. Atkreiptinas dėmesys, kad rekonstruojant Vilniaus miesto senamiesčio gatves, taip pat reikia įvertinti praeito šimtmečio pradžioje įrengtų inžinerinių tinklų būklę ir priimti sprendimus dėl jų renovacijo būtinumo, nes įrengus naujas, ar suremontavus senas dangas ir įvykus inžinerinių tinklų avarijai, tektų pakartotinai ardyti naujai sutvarkytas dangas. Atsižvelgiant į tai kas išdėstyta, nėra galimybių per keletą metų sutvarkyti visas Vilniaus miesto senamiesčio gatves atnaujinant dangas. Apgailestaujame, tačiau Geležinkelio gatvės rekonstrukcijos darbai šiais metais nenumatyti, išskyrus atkarpą nuo geležinkelio stoties pastato link Dariaus ir Girėno gatvės, kur suprojektuoti nauji dviračių bei pėsčiųjų takai, taip pat asfalto dangos atnaujinimas. Verta paminėti, kad Vilniaus miesto senamiestis visgi atsinaujina. Per šiuos kelis metus atnaujinta Lukiškių aikštė, Totorių, Vitebsko, Vainiūno, Goštauto, Škirpos al. ir kitų gatvių dangos, įgyvendinti „Paminklo dr. Jonui Basanavičiui ir jo prieigų prie Lietuvos nacionalinės filharmonijos tvarkybos darbai“, „Vilniaus gatvės nuo Gedimino pr. iki Islandijos g. kapitalinis remontas“ projektai ir kiti darbai.
            Atsiprašome dėl keliamų nepatogumų iki šiol dar nesutvarkytose senamiesčio gatvėse."

            Iš šio atsakymo galima suprasti, kad savivaldybei visiškai nesvarbus miestiečių ir miesto svečių saugumas, kaip ir miesto įvaizdis (ta vieta labiau panaši į kokio nors Chabarovsko ar Murmansko miegamojo rajono kiemą, nei į Europos Sąjūngos valstybės sostinės centrą, tą dažnai pabrėžia ir turistai) ir kažkokio minimalaus sutvarkymo galima tikėtis tik "įvykus inžinerinių tinklų avarijai". Be to savivaldybėje dirba visiškai nekvalifikuoti asmenis (šiuo atveju Sigitas Šakalys), kurie senas, suskilusias sovietines trinkeles vadina "senovinėmis trinkelėmis", Geležinkelio ir Goštauto gatves vadina Senamiesčiu, o į prašymą sutvarkyt pavojingą šaligatvį atsako kažkokiom Lukiškių ir Basanavičiaus aikščių, bei kitų kažkada sutvarkytų objektų reklamom, kurios neturi visiškai nieko bendro su pateikta problema.

            Savivaldybės atstovas teigia, kad "tokių gatvių remontas reikalauja ypatingai didelių resursų finansiniu ir laiko atžvilgiu" ir "keičiant susisiekimo infrastruktūros dangų rūšį, įrengiant naujas dangas, tokiems darbams reikalinga rengti techninius projektus, kas papildomai reikalauja nemažų laiko resursų", bet toje pačioje gatvėje prie restorano "McDonald's" lygiai toks pats šaligatvis su tokiomis pat "senovinemis trinkelėmis" buvo perklotas įprastomis naujomis trinkelėmis. Tokie pat darbai buvo padaryti ir prie pat esančioje Pylimo gatvėje. Sunkiai suprantama kuo būtent šita šaligatvio atkarpa yra tokia vertinga, kad joje ne tai kad negalima pakeisti trinkeles naujomis, bet bent jau sudėti senas taip, kad eidami, važiuodami dviračiais arba šiais metais mieste atsirasiančiais paspirtukais, miestiečiai ir miesto svečiai nesusilaužytų rankų ir kojų.

            Kadangi tai yra ganėtinai svarbi Vilniaus įvaizdžiui miesto dalis ir pirmas turistų įspūdis apie miestą išėjus iš Stoties, prašau atkreipti dėmesį į šią problemą, juolab tai yra praktiškai vienintelis šaligatvis (viso labo 200 metrų ilgio) pakeliui iš Geležinkelio ir Autobusų stočių link Aušros vartų, darantis gėdą mūsų miestui ir keliantis grėsmę žmonių sveikatai. Ačiū už dėmesį.

            Comment


              atsakymas:

              Dėkojame už Jūsų laišką. Šio pėsčiųjų tako būklė iš tiesų nėra gera. Deja, tokių vietų mieste yra dar labai nemažai ir jas visas reikia tvarkyti, tačiau tai įgyvendinti per metus ar du nėra įmanoma, tad privalu vertinti poreikį pagal būklę, pėsčiųjų srautus ir t.t. Jūsų išdėstyti argumentai yra logiški, tad pirmadienį šį klausimą aptarsime Mero pavaduotojo pasitarime Miesto ūkio ir transporto departamento klausimais. Kadangi planuojama atgaivinti vis1 stoties rajoną, reikia įvertinti kompleksiškai šio pėsčiųjų tako klausimą viso Stoties rajono kontekste. Po pasitarimo informuosime.

              Comment


                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                atsakymas:

                Dėkojame už Jūsų laišką. Šio pėsčiųjų tako būklė iš tiesų nėra gera. Deja, tokių vietų mieste yra dar labai nemažai ir jas visas reikia tvarkyti, tačiau tai įgyvendinti per metus ar du nėra įmanoma, tad privalu vertinti poreikį pagal būklę, pėsčiųjų srautus ir t.t. Jūsų išdėstyti argumentai yra logiški, tad pirmadienį šį klausimą aptarsime Mero pavaduotojo pasitarime Miesto ūkio ir transporto departamento klausimais. Kadangi planuojama atgaivinti vis1 stoties rajoną, reikia įvertinti kompleksiškai šio pėsčiųjų tako klausimą viso Stoties rajono kontekste. Po pasitarimo informuosime.
                Čia kieno atsakymas?

                Comment


                  Raivydas Rakauskas
                  Mero pavaduotojo L. Kvedaravičiaus vyr. referentas
                  Vilniaus miesto savivaldybė
                  Konstitucijos pr. 3 – 1807 kab.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Kadangi "Tvarkau Vilnių" pasirodo labiau prie prikolo, nei Vilniaus tvarkymo, tai kviečiu visus, kas netingi, persiųst šį tekstą (galit ir patobulint, jeigu turit dar kažkokių pastabų apie tą vietą) ir šios gėdingos Geležinkelio gatvės atkarpos nuotraukas (#463) visokiem šimašiam/poderskiam, tarybos nariams ir kitiems atsakingiems asmenims. Jeigu trobofilai ir medžiafilai sugeba atkreipt į save dėmesį ir kažką keist, tai manau pavyks ir mums nuveikt ką nors iš tikrųjų naudingo miestui.
                    Dabar pats prirašei perteklinės info apie kompetencijas

                    Comment


                      pagal citify paveiksliuka matau kad... nebus saligatvio??

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        pagal citify paveiksliuka matau kad... nebus saligatvio??
                        O beje, pažėkite "made in vilnius" po šita naujiena komentarą:
                        "Ji prašyte prašosi iki Naujanierių būti paversta normalia keturių juostų miesto gatve, nes dabartiniams transporto srautams yra visiškai nepritaikyta"

                        "normalia", "keturių juostų miesto gatve". Gerai, kad po metų neprašytų po dar papildomos juostos.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          pagal citify paveiksliuka matau kad... nebus saligatvio??
                          Idėjau ką pavyko rasti. Projektas netikėtas, bent man. Tai ten šaligatvių vienoje pusėje (kur jų nėra) išties nenusimato.... Tik tech. šaligatvis. Gal logika tokia, kad tipo palei namus yra šaligatvis, į kurį nuveda pagrindinis takas nuo stotelės. Sunku ką ir bekomentuot.

                          Comment


                            Vilniaus savivaldybe strikes again:
                            https://www.facebook.com/vilnius.lt/...37986006229713 sitam poste apie nauja dviraciu taka Kareiviu g. giriasi nauju saligatviu link namu:

                            Click image for larger version

Name:	55908439_2537985389563108_6553967192860262400_o.jpg
Views:	1
Size:	357,7 kB
ID:	1710693
                            https://www.facebook.com/vilnius.lt/...type=3&theater

                            Nera zodziu..

                            Comment


                              Gal kas įsivaizduojat kokia logika priveda prie darymo su laiptais vietoj vientiso nedidelio nuolydžio? Iš akies per visą ilgį darant nuolydį jis neturėtų gautis labai didelis. Žiemą paslys ant nuolydžio, bet laiptai tikrai bus neslidūs? Pensininkai neįveiks pakilimo, bet laiptai ne problema? Mamos vežimėlio neužstums nuolydžiu?

                              Comment


                                "Čia juk pagal seną projektą, renktą Zuoko laikais".
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Gal kas įsivaizduojat kokia logika priveda prie darymo su laiptais vietoj vientiso nedidelio nuolydžio? Iš akies per visą ilgį darant nuolydį jis neturėtų gautis labai didelis. Žiemą paslys ant nuolydžio, bet laiptai tikrai bus neslidūs? Pensininkai neįveiks pakilimo, bet laiptai ne problema? Mamos vežimėlio neužstums nuolydžiu?
                                  neradau sitos vietos ankstesnio vaizdo, matyt cia jau kazkas buvo ir dabar "paprastasis remontas". Tai reiskia, kad galvot nereikia, daroma del saligatvio kilometru ataskaitoje, ne del zmoniu.

                                  Comment


                                    Atsižvelgdamas į viską, kas dabar daroma žiauriai nekokybiškai, turiu mini konspiracijos teoriją, kad visa tai daroma tam, kad įsisavinti daugiau lėšų tiems, kas tuos dalykus daro. Akivazdu, kad po kurio laiko sulauks skundų, tai reikės tiesti normalius nuolydžius. Kito paaiškinimo nerandu. Ir viskas taip Vilniuje vyksta... kada tai pasibaigs.

                                    Comment


                                      Vietos arba šita: https://www.google.lt/maps/@54.72309...7i13312!8i6656

                                      Arba šita: https://www.google.lt/maps/@54.72355...7i13312!8i6656

                                      Comment


                                        na tai kiek atsimenu buvo visada. Bet tiesiog labai isryskejo atejus Simasiui, nes jis pradejo beatodariskai serti Grinda pinigais ir uzsakymais be konkursu. Pinigeliai kapsi, uzsakymai liejasi laisvai, kodel jie turetu daryti kokybiskai?
                                        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.28, 13:00.

                                        Comment


                                          Pirmas variantas. Geriau vaizdas matosi čia:
                                          https://binged.it/2utBME6

                                          Comment

                                          Working...
                                          X