Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Va tas ir biesina, kai kas nors Vilnių vadina Čeliabinsku/Voronežu/Gaz-miasu ar dar neaišku kuo, kai Kaune IŠ TIKRŲJŲ tragiška situacija su šaligatviais ir tikrai galiu relate'inti su Čeliabinsku ar pan. miestu fair and square, net jausena kažkokia šių miestų panaši, kai žiūri 2012 Street View. To nepajutau nei su Panevėžiu, nei su Šiauliais, nei tuo labiau su Vilniumi. Gal neveltui Kaunas savo laiku tapo Lietuvos, o gal net Europos, gopnikų sostine. Jei norim tolygiau išsivysčiusios Lietuvos, Kauną būtų ignoruoti absurdas. Antras miestas, kur pagaliau auga ekonomika panašiai kaip Vilniuje ir būtų labai liūdna, jei vėl viskas tik Vilniuje vyktų, kažkur kampe prie Lukašenkos valstybės sienos į kurią vizos reikia. Vis dar žiniasklaida šneka, kad yra Vilnius ir likusi Lietuva. Su Kaunu ir Klaipėda šioje situacija dar elgiamasi atsargiai, o galėtų prisijungti prie Vilniaus.

    Esu praeitą vasarą išvaikščiojęs 20 km Vilniuje ir analogiškai 20 km Kaune, tai skirtumas akivaizdus.
    Atsargiai čia reikia minint žodį Kaunas Vilniaus temoje. Šiais laikais už tai baniną.

    O rimtai žiurint, tai labai priklauso nuo vietos Vilniuje. Kokiam centre, Naujamiestyje gan neblogai viskas. Pagerėjo kai kur. Bet pvz. Naujinkuose, Naujojoje Vilnioje, Kirtimuose kojas nusilaužyt galima. Net nėra ką kalbėti apie mamas su vežimeliais, invalidus. mačiau dažnai kažkokį senuką kuris Metalo g. su invalido vežimeliu žiemą per gatvę važinėdavo sudarant kamsčius, o kito pasirinkimo ir nebūvo.
    Paskutinis taisė Resutas; 2019.03.08, 13:40.

    Comment


      Tesiant tvoreliu tema... kaip ir minejo Varlamovas, jis eilini karta teisus - jei matote tvorele, reiskia cia yra neteisingai suformuota erdve, urbanistinis feilas, kuriam istaisyti ar paslepti panaudojamos tvoreles, kad nukreipti zmoniu srauta nuo tos vietos kur zmonems atrodytu patogu pereiti gatve. Tai nieko daugiau nei papigiaiskas sprendimas taisyti nevykusi projektavima.

      Imkit pavyzdi su Gostauto / Vilniaus sankryza. Pereja seniausiai panaikinta, kaip kazkas rase pries 10 m. Ilga laika cia stovejo pilka zema tvorele:
      https://www.google.com/maps/@54.6901...7i13312!8i6656

      Kazkam ji atsibodo, gal nusidevejo su laiku, nezinau, ir nusprende ja pakeisti nauja, kuri matoma minetoje nuotraukoje. Tai reiketu pradeti nuo to kodel ten zmones nori pereiti? Nes saligatvis isplateja ir eina iki pat kelio. Jei butu isimtos nenaudojamos plyteles ir Gostauto veja pratesta iki perejos su Vilniaus g. gal niekam ir nekiltu noro ten prieiti prie pat gatves ir bandyti ja kirsti? Na ir didziuliai platus laiptai, kuriais nusileidi nuo Operos ir Baleto teatro iseina tiesiai i niekur ir atsiremia i sita tvorele. Nes panaikinta pereja, o aplinkine infrastruktura liko. Siuo atveju tvorele paslepia tingejima ir baime kazka keist. Dabar vyksta tu Operos laiptu remontai, sudejo nauja saligatvi, galejo viska sutvarkyt kaip reikia, bet prie egzistuojancio VMS valdymo tai neimanoma.

      Tai aisku paprasciausiai yra pakeist tvorele ir pamirst.
      Tas pats yra ir Pylimo gatveje, kas pavaizduota kitoje nuotraukoje, ten saligatvis eina tarp medziu ir iseina i pat gatve, kuri nera labai plati, traukos taskai ir abeju pusiu. Nes vel gi sankryza su panaikinta pereja, kur ji daugeliui atrodo turetu buti. Naturalu, zmones perbega. https://www.google.com/maps/@54.6784...7i13312!8i6656

      Abejais atvejais geriau ir graziau vietoj tvoreliu butu uzsodinti tankiais zemais krumais, bet po tarybmecio Vilniuje prarado apzeldinimo krumais technologija. Ja urviniai tarybu zmones naudojo pvz Laisves pr, Narbuto ir pan.

      Kalbant apie Blaze pavyzdi Londone vel gi matome sankryza, kur rodos pestieji lauktu perejos, bet jos ten nera. Ir kad nemaisytu srautui juos sukiso i pozemine pereja. Aisku, ne taip kaip musu proto bokstai, jie sugebejo net tokiam mazam zemes gabalelyje irengti pereja su normaliais pandusais be laiptu. Bet bet kokiu atveju si vieta nera labai draugiska pestiesiems.

      Visose siuose pavyzdyse tvoreles atlieka nors minimalia funkcija. Jos "pataiso" intrastrukturos trukumus pigiausiu budu. Bet esu tikras galima rasti kruva pavyzdziu, kai jos yra tiesiog nereikalingos, absurdisko ir zalingos, kaip pvz skyriancios parkinga nuo saligatvio Kalinausko g.
      Taip pat nepamirstam, kad prie bet kokiu tvoreliu faktiskai neimanoma nuvalyti sniego.

      Comment


        Žiedas jau seniai reikalauja kompleksinio sutvarkymo. Bet klausimas čia sudėtingesnis, nes reikia galvoti ir ką su Žaliuoju tiltu ir už jo esančiomis stotelėmis daryt. Kiek buvau informuotas, savivaldybėje vyksta diskusijos kaip pertvarkyti šitą visą erdvę. Dabar bijau sumeluot, bet ar ne Darnaus judumo plane tai numatyta?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Žiedas jau seniai reikalauja kompleksinio sutvarkymo. Bet klausimas čia sudėtingesnis, nes reikia galvoti ir ką su Žaliuoju tiltu ir už jo esančiomis stotelėmis daryt. Kiek buvau informuotas, savivaldybėje vyksta diskusijos kaip pertvarkyti šitą visą erdvę. Dabar bijau sumeluot, bet ar ne Darnaus judumo plane tai numatyta?
          Ir koks tas pasiūlynas plane? Naikinti žiedą?
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Ir koks tas pasiūlynas plane? Naikinti žiedą?
            Aš visų pirma bijau apsimeluot, gal ir nėra tame plane. Neatsimenu tikrai, reikėtų tikrinti. Bet kažkur man atrodo tikrai buvo kaip tikslas įvardintas.

            Naikint ar ne - čia turbūt reikės žiūrėt kokie tikslai iškelti ir pagal tai daryt.

            Comment


              Kad nėra ten vietos kažką daryt. Vilniaus viešbutis per arti, Žaliasis tiltas per trumpas, Tilto g. per arti. Žygimantų g. gal ir būtų galima šaligatvių sąskaita įrengti papildomą juostą posūkiui į kairę, bet ant Žaliojo tilto to paties nepadarysi, tektų palikti tik vieną juostą eismui tiesiai. Be to, ant Žaliojo tilto tada daug greičiau susidarytų kamštis, užsikištų Kalvarijų - Upės - Žvejų g. sankryža ir pan. O dar ir į Tilto g. reiktų kairio posūkio. Šiaip gal ir galima būtų kažką gudraus sugalvoti su šviesoforų sistema, kuri realiu laiku reguliuotų ciklus pagal srautą (pvz. sėdėtų koks žmogus ir keistų jų trukmes), bet čia jau truputį kosmosas. Pagal esamą projektavimo supratimą padarytų kažką panašaus į Naugarduko - Žemaitės - Kauno g. sankryžą, kas toje vietoje būtų mirtis.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Va tas ir biesina, kai kas nors Vilnių vadina Čeliabinsku/Voronežu/Gaz-miasu ar dar neaišku kuo, kai Kaune IŠ TIKRŲJŲ tragiška situacija su šaligatviais ir tikrai galiu relate'inti su Čeliabinsku ar pan. miestu fair and square, net jausena kažkokia šių miestų panaši, kai žiūri 2012 Street View. To nepajutau nei su Panevėžiu, nei su Šiauliais, nei tuo labiau su Vilniumi. Gal neveltui Kaunas savo laiku tapo Lietuvos, o gal net Europos, gopnikų sostine. Jei norim tolygiau išsivysčiusios Lietuvos, Kauną būtų ignoruoti absurdas. Antras miestas, kur pagaliau auga ekonomika panašiai kaip Vilniuje ir būtų labai liūdna, jei vėl viskas tik Vilniuje vyktų, kažkur kampe prie Lukašenkos valstybės sienos į kurią vizos reikia. Vis dar žiniasklaida šneka, kad yra Vilnius ir likusi Lietuva. Su Kaunu ir Klaipėda šioje situacija dar elgiamasi atsargiai, o galėtų prisijungti prie Vilniaus.

                Esu praeitą vasarą išvaikščiojęs 20 km Vilniuje ir analogiškai 20 km Kaune, tai skirtumas akivaizdus.
                Gatvė gatvei nelygi. Tiek Kaune, tiek Vilniuje yra gražiai sutvarkytų gatvių, bet ir yra tikrai baisių. Kaunas paskutiniu metu tikrai daug šaligatvių sutvarkė, aišku ne visus, tai tikriausiai tamsta ir važinėjo šalia tų nesutvarkytų. Centras Kaune labai atsinaujinės(Vytauto g., Laisvės al., Savanorių pr. Miško g., Pilies prieigos,kurios nuo sovietmečio nematė remonto), o ir Vilniuje, kaip paminėjo Resutas, yra labai blogai atrodančių gatvių - aišku centre jų mažiau, bet ir čia galima pavardinti nemažai - Bazilionų, Subačiaus, Skapo, Daukšos, Gėlių, Sodų gatvės - visos jos senamiestyje arba šalia senamiesčio, o tikrai dėl jų yra tiesiog gėda prieš miesto svečius.

                Nekalbu čia apie Naująją Vilnią, kur Kojelavičiaus, Palydovo, Linksmoji, Dūmų g. yra vienos pagrindinių šio rajono, o ten arba iš viso kai kur nėra šaligatvio, arba jis toks, kad galima jį pavadinti nebent statybininėmis atliekomis. Yra dar tokia Naujoji g. Naujojoje Vilnioje, kurioje nei šaligatvio, nei kelio dangos beveik neturi - štai tokia naujoji tą gatvė,nors daugiabučiai ten pastatyti dar sovietmečiu. O ir nauji projektai pagal dabartinį merą "pa dishovkie" - išilgai Šiaurės g. Rudenį išasfaltuotas takas (ar šaligatvis?) - būtų raudonos spalvos, tai suprask, kad dvirtakis, o kai juodos, tai... Šaligatvis? Asfaltuotas? Na, Vilejkai užteks,reikia suprasti.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Kad nėra ten vietos kažką daryt. Vilniaus viešbutis per arti, Žaliasis tiltas per trumpas, Tilto g. per arti. Žygimantų g. gal ir būtų galima šaligatvių sąskaita įrengti papildomą juostą posūkiui į kairę, bet ant Žaliojo tilto to paties nepadarysi, tektų palikti tik vieną juostą eismui tiesiai. Be to, ant Žaliojo tilto tada daug greičiau susidarytų kamštis, užsikištų Kalvarijų - Upės - Žvejų g. sankryža ir pan. O dar ir į Tilto g. reiktų kairio posūkio. Šiaip gal ir galima būtų kažką gudraus sugalvoti su šviesoforų sistema, kuri realiu laiku reguliuotų ciklus pagal srautą (pvz. sėdėtų koks žmogus ir keistų jų trukmes), bet čia jau truputį kosmosas. Pagal esamą projektavimo supratimą padarytų kažką panašaus į Naugarduko - Žemaitės - Kauno g. sankryžą, kas toje vietoje būtų mirtis.
                  Perspektyvoje - palikti bent jau Kalvarijų g. pradžią (iki Konstitucijos pr.) vien tik VT - su sąlyga, kad jau Rinktinės g. sugadino.
                  Tiltų gatve taipogi esamu momentu per daug tranzito, tad mažinti galimybes įvažiuoti į ją. Taip po truputį ir prieiti prie paprastos Goštauto/Kalvarijų sankryžos varianto.

                  Comment


                    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                    Perspektyvoje - palikti bent jau Kalvarijų g. pradžią (iki Konstitucijos pr.) vien tik VT - su sąlyga, kad jau Rinktinės g. sugadino.
                    Tiltų gatve taipogi esamu momentu per daug tranzito, tad mažinti galimybes įvažiuoti į ją. Taip po truputį ir prieiti prie paprastos Goštauto/Kalvarijų sankryžos varianto.
                    nelabai isivaizduoju kaip tai igyvendinama be naujo tilto kazkur prie Baltojo. Nes Mindaugo tiltas ir taip yra perkrautas piko metu, visos sankryzos aplik ji stovi po kelis ciklus, nes neimanoma ant jo pasukt.

                    Comment


                      Sutinku, kad Kaunas susitvarkė šaligatvius, bet tik paradinius, palei svarbesnes gatves. Užtenka įlysti kur nors giliau ir visur gana tragiška situacija.

                      Vilniuje būklė patenkinama - suskilę ar kreivi sovietiniai šaligatviai, kuriais dar daugeliu atveju galima gan komfortiškai įveikti dviračiu (labai nebijai dėl padangų) ir patenkinamos būklės nauji šaligatviaii. Labai kreivų, šiurkščių, subyrėjusių šaligatvių labiau pasitaiko Kaune.

                      Matijošaitis savo komiteto programoje paminėjo punktą, kad gerins šaligatvius, Kauno judumo plane apžvelgta, kad lyginant su kitais miestais Kaunas labiausiai išsiskiria pagal automobilio naudojimą. Statau ant tragiškų šaligatvių overall.

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                        Atsargiai čia reikia minint žodį Kaunas Vilniaus temoje. Šiais laikais už tai baniną.
                        Neesu labai pesimistiškai nusiteikęs apie Kauną iš šios dienos perspektyvos, tai manau nieko neatsitiks, jei ir aštriau parašysiu Būtų likęs su 1,5% augimu kaip Klaipėda ar Šiauliai būtų buvę (daug) liūdniau.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          nelabai isivaizduoju kaip tai igyvendinama be naujo tilto kazkur prie Baltojo. Nes Mindaugo tiltas ir taip yra perkrautas piko metu, visos sankryzos aplik ji stovi po kelis ciklus, nes neimanoma ant jo pasukt.
                          Bet čia toks paradoksas gaunas. Jeigu savivaldybė norės riboti srautą ir gerint sąlygas VT, tai tada galima išgirst pasiūlymų statyt naują tiltą automobiliams ir vėl gerint sąlygas. Tai jeigu norim "atsikratyt" automobilių, tai ir einam link to.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            nelabai isivaizduoju kaip tai igyvendinama be naujo tilto kazkur prie Baltojo. Nes Mindaugo tiltas ir taip yra perkrautas piko metu, visos sankryzos aplik ji stovi po kelis ciklus, nes neimanoma ant jo pasukt.
                            Gi viskas turėtų eiti kompleksiškai - Senamiesčio tranzito naikinimas, alternatyvūs keliavimo būdai ir t.t.
                            Pvz., stovi juk ir Gedo prospektas, didžioji dalis iš ten ir atsiduria ant to pačio Mindaugo tilto.

                            Comment


                              Reikia riboti eisma senamiestyje, bet jokiu budu negalima riboti eismo per siuo metu aptarnaujamus automobiliu tiltus. Pabreziu, ne naujus, o jau esamus. Niekas taip nedaro, tai maza kad sukels absoliutu chaosa ir kamscius, bet galiausiai tokia iniciatyva atsisuks pries. Kai visi pamatys didziuli neigiama efekta nuo tokio "darnaus" judejimo, visa ideja patirs fiasko.
                              Negalima tiesiog paimt ir uzdaryt judria gatve pacioje pazeidziamiausioje vietoje ir sakyt dabar visi vaziuokit autobusais.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Tesiant tvoreliu tema... kaip ir minejo Varlamovas, jis eilini karta teisus - jei matote tvorele, reiskia cia yra neteisingai suformuota erdve, urbanistinis feilas.
                                <...>
                                Tvoreles atlieka nors minimalia funkcija. Jos "pataiso" intrastrukturos trukumus pigiausiu budu. Bet esu tikras galima rasti kruva pavyzdziu, kai jos yra tiesiog nereikalingos, absurdisko ir zalingos, kaip pvz skyriancios parkinga nuo saligatvio Kalinausko g.
                                Taip pat nepamirstam, kad prie bet kokiu tvoreliu faktiskai neimanoma nuvalyti sniego.
                                Gal man kas galit paaiškint, kaip buvo galima sugalvoti čia įrengti net ne tvoreles, bet automobilinius smūgio atitvarus, kurių anksčiau nebuvo bei nesimato ir kitoje viaduko pusėje tarp pėsčiųjų ir automobilių, bet prireikė dabar tarp įrenginėjamo dviračių tako ir pėsčiųjų? Klausiau FB Susisiekimo paslaugų projektų vadovo atsakingo už dviračius, bet neatsakė nieko:
                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Click image for larger version

Name:	20190223_135553.jpg
Views:	1
Size:	243,6 kB
ID:	1702455
                                Pavyzdys, jog tai išties nuo automobilių smūgių skirtas atitvaras (dabar ten pėsčiųjų tvorelės pakeistos per visą įdubos ilgį tokiais atitvarais): https://www.google.lt/maps/@54.75224...7i13312!8i6656

                                Galbūt statybininkai pagal schemutes nesuprato, kad įmanoma Vilniuje (rytų Europoje) atimti automobilinę eismo juostą bei įrengė ne tarp dvirtakio ir trijų likusių juostų, o būtent čia. Nors vistiek, juk kažkokią kvalifikaciją jie turi turėt bei vadovautis bent kruopelyte logikos...

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Reikia riboti eisma senamiestyje, bet jokiu budu negalima riboti eismo per siuo metu aptarnaujamus automobiliu tiltus. Pabreziu, ne naujus, o jau esamus. Niekas taip nedaro, tai maza kad sukels absoliutu chaosa ir kamscius, bet galiausiai tokia iniciatyva atsisuks pries. Kai visi pamatys didziuli neigiama efekta nuo tokio "darnaus" judejimo, visa ideja patirs fiasko.
                                  Negalima tiesiog paimt ir uzdaryt judria gatve pacioje pazeidziamiausioje vietoje ir sakyt dabar visi vaziuokit autobusais.
                                  Savaime suprantama, niekas ir nesako, kad staiga tai padaryt. Tarkim, pradžiai būtų galima bent draustelti posūkį dešinėn iš Konstitucijos link Žaliojo, išskyrus VT. Ir apskritai, normaliai sutvarkyti tą (Kalvarijų/Konstitucijos) sankryžą, kuri atrodo toje zonoje didžiausias "kakliukas", o ne pats tiltas, šiuo atveju.

                                  Comment


                                    Žinutė John'ui:
                                    Šiemet pirmą kartą plaunamas Gedimino prospektas https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...no-prospektas/ .
                                    UAB “Grinda” pradeda pavasario darbus pagrindinėje Vilniaus gatvėje. Naudojant universalų aukšto slėgio karšto vandens įrenginį plaunami Gedimino prospekto šaligatviai. Stipri vandens srovė nuo paviršių efektyviai valo sunkiai pašalinamus nešvarumus. Nuplautus nuo šaligatvio nešvarumus surinks siurbimo technika.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Žinutė John'ui:
                                      Šiemet pirmą kartą plaunamas Gedimino prospektas https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...no-prospektas/ .

                                      Visgi parodo, KIEK mes esam apsileidę, kad paprastas ir visur, išskyrus Rusiją ir Zimbabvę, savaime suprantamas kasdieninis miesto aplinkos priežiūros veiksmas nusipelno straipsnio
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Gal man kas galit paaiškint, kaip buvo galima sugalvoti čia įrengti net ne tvoreles, bet automobilinius smūgio atitvarus, kurių anksčiau nebuvo bei nesimato ir kitoje viaduko pusėje tarp pėsčiųjų ir automobilių, bet prireikė dabar tarp įrenginėjamo dviračių tako ir pėsčiųjų? Klausiau FB Susisiekimo paslaugų projektų vadovo atsakingo už dviračius, bet neatsakė nieko:

                                        Pavyzdys, jog tai išties nuo automobilių smūgių skirtas atitvaras (dabar ten pėsčiųjų tvorelės pakeistos per visą įdubos ilgį tokiais atitvarais): https://www.google.lt/maps/@54.75224...7i13312!8i6656

                                        Galbūt statybininkai pagal schemutes nesuprato, kad įmanoma Vilniuje (rytų Europoje) atimti automobilinę eismo juostą bei įrengė ne tarp dvirtakio ir trijų likusių juostų, o būtent čia. Nors vistiek, juk kažkokią kvalifikaciją jie turi turėt bei vadovautis bent kruopelyte logikos...
                                        Na tikrai nežinau kaip, kas ir kodėl statė, bet jo paskirtis visų pirma yra sulaikyti automobilius nuo bandymų paskraidyti vertikaliai žemyn. Deja kažin ar išvis galima tokį statyti važiuojamoje dalyje ant viaduko, nes ten nėra tam pritaikyto pagrindo. Paprasčiau tuomet fiziškai apriboti greitį abiejuose galuose iškiliomis perėjomis.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Gal man kas galit paaiškint, kaip buvo galima sugalvoti čia įrengti net ne tvoreles, bet automobilinius smūgio atitvarus, kurių anksčiau nebuvo bei nesimato ir kitoje viaduko pusėje tarp pėsčiųjų ir automobilių, bet prireikė dabar tarp įrenginėjamo dviračių tako ir pėsčiųjų? Klausiau FB Susisiekimo paslaugų projektų vadovo atsakingo už dviračius, bet neatsakė nieko:

                                          Pavyzdys, jog tai išties nuo automobilių smūgių skirtas atitvaras (dabar ten pėsčiųjų tvorelės pakeistos per visą įdubos ilgį tokiais atitvarais): https://www.google.lt/maps/@54.75224...7i13312!8i6656

                                          Galbūt statybininkai pagal schemutes nesuprato, kad įmanoma Vilniuje (rytų Europoje) atimti automobilinę eismo juostą bei įrengė ne tarp dvirtakio ir trijų likusių juostų, o būtent čia. Nors vistiek, juk kažkokią kvalifikaciją jie turi turėt bei vadovautis bent kruopelyte logikos...
                                          Man tai kilo klausimas, kodėl ten statomos mašinos, jei ten viadukas:
                                          150. Sustoti ir stovėti draudžiama:
                                          150.3. ant tiltų, viadukų, estakadų ir po jais, išskyrus tuos atvejus, kai ten stovėti leidžia stovėjimo vietą nurodantys kelio ženklai, taip pat tuneliuose;

                                          Comment

                                          Working...
                                          X