Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Kiek žinau pagal naujas 2012 m. šviesoforų įrengimo taisykles negalima įrenginėti naujus neapsaugotus kairiuosius posūkius.
    Kartais kaip paskaitau, plaukai šiaušiasi. Iš kur tokios nesąmonės? Gal pirmiau paskaitykite taisykles, kurios viešai prieinamos.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kadangi ekologijos hierarchijoje mašina žemiau už dviratį, bet dviratis žemiau už pėstįjį, tai galima siaurinti dviračių takus ir platinti pėsčiųjų? O jei per siaura normaliam pėsčiųjų takui, tai nurinkti dviračių? Tokia pas jus logika. 10-20 autobuso reisų per dieną. Ir ne posūkį uždrausti, o sekciją panaikinti. Kiek kartų 3G suka kairėn į Konstitucijos iš Kalvarijų be jokių rodyklių?
    Kiek žinau pagal naujas 2012 m. šviesoforų įrengimo taisykles negalima įrenginėti naujus neapsaugotus kairiuosius posūkius.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.12.09, 13:34.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Ukmergės gatvėje sąlyginai netoli vienas kito du viadukai - Ozo ir Šeškinės gatvių, didesnių kablių ten niekam daryti nereikia. Kalvarijų gatvė gi yra tankiai apstatyta, dviejų lygių sankryžų ten jau nebėra kur įrenginėti.
    Bet labiausiai patiko pasiūlymas naikinti kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo link Akropolio - tai tikrai sukels didžiulį chaosą aplinkinėse gatvėse, nes ten nuolat važiuoja didžiuliai srautai automobilių. Nepaisant to, kad tam posūkiui skirtos dvi juostos, vakarais ten pasukti nuolatiniai kamščiai, kai važiuoti tiesiai link Baltupių jokių kamščių nebūna, nors juosta ir viena (+viena skirta VT). Be to, pro tą sankryžą važiuoja vienas labiausiai apkrautų miesto maršrutų - 53-ias.
    Tai Šeškinė gerai suplanuota.
    Bet kablys į Ukmergės 223 iš BIG pusės nemažas.
    Jei toleruotų tokius kablius pagrindinėse gatvėse plačiau - būtų mažiau kairių posūkių mieste.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Jūsų pasiūlymas yra maždaug toks - pabloginti kelionės ir persėdimų sąlygas viešojo transporto keleiviams (tegul ir nedideliam jų kiekiui), kad kažkas šiek tiek greičiau važiuotų automobiliu. Tai yra, kažką atimti iš VT keleivių, kad duoti automobilių vairuotojams. Turint omeny miesto valdžios planus dėl automobilizmo mažinimo, vargu, ar tokie pasiūlymai bus įgyvendinti.
    Kadangi ekologijos hierarchijoje mašina žemiau už dviratį, bet dviratis žemiau už pėstįjį, tai galima siaurinti dviračių takus ir platinti pėsčiųjų? O jei per siaura normaliam pėsčiųjų takui, tai nurinkti dviračių? Tokia pas jus logika. 10-20 autobuso reisų per dieną. Ir ne posūkį uždrausti, o sekciją panaikinti. Kiek kartų 3G suka kairėn į Konstitucijos iš Kalvarijų be jokių rodyklių?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kur dėsis Lukšio g. srautas, kuriuo viskas miestelis naudojasi? Bet kokiu atveju niekas atgal nevažinės į kamštį link Žalgirio, apsisukinės toliau arba važiuos į Ozo g. pro Siemensą. Padarius kairius posūkius Žirmūnų, Kareivių ir Verkių g. kamščiai sumažėjo, taip pat dėl Kareivių naujo kairio posūkio dingo vakariniai kamščiai. Tad kartais tikrai naudingiau ne naikinti posūkius ir sukelti kamščius n kitų sankryžų, o juos padaryti ar praplatinti.
    Man neatrodo normalu pagrindiniu keliu nuo Gerulaičio g. iki Ozo g. važiuoti 3-4-5 ciklus.
    Diskutuoju apie išeitis.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
    Kalvarijų sankryža yra apkrauta, o papildomos sekcijos ryja sekundes iš pagrindinių krypčių.
    Už teisę kažkur pasukti visi susimoka stovėdami iš visų pusių.
    • Ozo kairėn pravažiuojama ->Gerulaičio ir kairėn į Kalvarijų.
    • Kalvarijų kairėn link Ozo pravažiuojama Kalvarijų->Žalgirio -> Geležinio vilko.
    • Kalvarijų link Kareivių tranzitas važiuotų Geležinio vilko->Ozo->tiesiai Kareivių; vietiniai - Kalvarijų->Žvalgų
    • Vienintelė kur reikia - troleibusui kairėn iš Karevių.
    Tas autobusas važiuoja retai, maršrutas privežamasis - tegu važiuoja pro Kareivių, Verkių, Žvalgų. Nieko neatsitiks.



    Turi įtaką pralaidumui nes žalia OK (dega trumpai). Bet po to tiek kartų turi mirksėti žalia, tiek sekundžių degti geltona - kitom kryptim neleidžia tuo metu. Tų sekundžių ne taip ir mažai kai eismas negali vykti.

    Juostas galima perskirstyti.
    Kareivių ir Lukšio tarpe Kalvarijų g. link centro yra per siaura. Lukšio kairėn užima vieną juosta, viena A ir nelieka kaip važiuoti.

    Aišku viską galima palikti, galima Ukmergės g. padaryti posūkius kairėn ir Šeškinėje (kodėl gyventojai ten turi kablius važinėti?) ir visiems bus "patogu".
    Ukmergės gatvėje sąlyginai netoli vienas kito du viadukai - Ozo ir Šeškinės gatvių, didesnių kablių ten niekam daryti nereikia. Kalvarijų gatvė gi yra tankiai apstatyta, dviejų lygių sankryžų ten jau nebėra kur įrenginėti.
    Bet labiausiai patiko pasiūlymas naikinti kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo link Akropolio - tai tikrai sukels didžiulį chaosą aplinkinėse gatvėse, nes ten nuolat važiuoja didžiuliai srautai automobilių. Nepaisant to, kad tam posūkiui skirtos dvi juostos, vakarais ten pasukti nuolatiniai kamščiai, kai važiuoti tiesiai link Baltupių jokių kamščių nebūna, nors juosta ir viena (+viena skirta VT). Be to, pro tą sankryžą važiuoja vienas labiausiai apkrautų miesto maršrutų - 53-ias.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Autobusas važiuoja retai, šeštadienį jis padaro 10 reisų. Maršrutas privežamasis
    Tegu važiuoja pro Kareivių-Verkių-Žvalgų.
    Arba pasuks, 3G pasuka Kalvarijų g. į kairę Konstitucijos ir nieko.
    Jūsų pasiūlymas yra maždaug toks - pabloginti kelionės ir persėdimų sąlygas viešojo transporto keleiviams (tegul ir nedideliam jų kiekiui), kad kažkas šiek tiek greičiau važiuotų automobiliu. Tai yra, kažką atimti iš VT keleivių, kad duoti automobilių vairuotojams. Turint omeny miesto valdžios planus dėl automobilizmo mažinimo, vargu, ar tokie pasiūlymai bus įgyvendinti.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.12.02, 14:25.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Šiaurės miestelis KĄTIK gavo kairę sekciją Verkių g. ir neseniai Žirmūnų-Kareivių.
    Tada tiesiai Kareivių->Ozo
    Kur dėsis Lukšio g. srautas, kuriuo viskas miestelis naudojasi? Bet kokiu atveju niekas atgal nevažinės į kamštį link Žalgirio, apsisukinės toliau arba važiuos į Ozo g. pro Siemensą. Padarius kairius posūkius Žirmūnų, Kareivių ir Verkių g. kamščiai sumažėjo, taip pat dėl Kareivių naujo kairio posūkio dingo vakariniai kamščiai. Tad kartais tikrai naudingiau ne naikinti posūkius ir sukelti kamščius n kitų sankryžų, o juos padaryti ar praplatinti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Suka atvažiavęs iš šiaurės miestelio ir aplinkinių rajonų, o ne miesto centro, tad pro užsikišušią Žalgiro-Kalvarijų sankryžą atgal niekas ratais nevažinėtų, greičiau tiesiog apsisukinėtų ties Ozo parku.
    Šiaurės miestelis KĄTIK gavo kairę sekciją Verkių g. ir neseniai Žirmūnų-Kareivių.
    Tada tiesiai Kareivių->Ozo

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Aš bukai nesakau naikinti be alternatyvų.
    Į Ozo g. suka tranzitas link Šeškinės.
    Jei paspaustų geltonus kioskus Žalgirio-Kalvarijų, galėtų ten sukti dviem juostom. Žalgirio g. irgi buvo vietos dviem juostom sukti dešinėn panaikinus Rimi išvažiavimą ir įvažiavimą iš/į GV.
    Suka atvažiavęs iš šiaurės miestelio ir aplinkinių rajonų, o ne miesto centro, tad pro užsikišušią Žalgiro-Kalvarijų sankryžą atgal niekas ratais nevažinėtų, greičiau tiesiog apsisukinėtų ties Ozo parku.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tada deja liks kairieji posūkiai
    Gyvenčiau Šeškinėje, paregistruočiau, kad padarytų ir man karįjį posūkį - link turgelio. Jau blogiau už McDonalds-Senukai šviesoforą nebus. Tingiu sukiotis per vidukus ir rida didesnė
    10 karų paregistravus, 9 atmestų, bet metų gale liktų pinigų ir padarytų. Visada su kvailom idėjom būna.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš Ozo ir Kalvarijų į kairę į Kareivių tikrai galim drąsiai naikinti, srautas nedidelis ir patogus apvažiavimas, bet panaikinimas kairio posūkio iš Kalvarijų į Ozo dar didesnes spūstis sukeltų, kai didžiulis srautas važiuotų ratais pro kitas gatves ir sankryžas, kurios ir taip užsikišusios būna. Jei taip viskas būtų paprasta, visi miestai panaikintų posūkius į kairę ir dingtų kamščiai.
    Aš bukai nesakau naikinti be alternatyvų.
    Į Ozo g. suka tranzitas link Šeškinės.
    Jei paspaustų geltonus kioskus Žalgirio-Kalvarijų, galėtų ten sukti dviem juostom. Žalgirio g. irgi buvo vietos dviem juostom sukti dešinėn panaikinus Rimi išvažiavimą ir įvažiavimą iš/į GV.
    Vietoje Kalvarijų turgus->Kalvarijų->Ozo->Šeškinė gautųsi
    Kalvarijų turgus->Kalvarijų->Žalgirio->GV->Ozo->Šeškinė.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
    Kalvarijų sankryža yra apkrauta, o papildomos sekcijos ryja sekundes iš pagrindinių krypčių.
    Už teisę kažkur pasukti visi susimoka stovėdami iš visų pusių.[LIST][*]Ozo kairėn pravažiuojama ->Gerulaičio ir kairėn į Kalvarijų.[*]Kalvarijų kairėn link Ozo pravažiuojama Kalvarijų->Žalgirio -> Geležinio vilko.[*]Kalvarijų link Kareivių tranzitas važiuotų Geležinio vilko->Ozo->tiesiai Kareivių; vietiniai - Kalvarijų->Žvalgų[*]Vienintelė kur reikia - troleibusui kairėn iš Karevių.
    .
    Iš Ozo ir Kalvarijų į kairę į Kareivių tikrai galim drąsiai naikinti, srautas nedidelis ir patogus apvažiavimas, bet panaikinimas kairio posūkio iš Kalvarijų į Ozo dar didesnes spūstis sukeltų, kai didžiulis srautas važiuotų ratais pro kitas gatves ir sankryžas, kurios ir taip užsikišusios būna. Jei taip viskas būtų paprasta, visi miestai panaikintų posūkius į kairę ir dingtų kamščiai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Tai, kad nestato. O kamštį aš pamenu kokį 20 metų.
    Tada deja liks kairieji posūkiai

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šeškinės ir Ozo gatvių viadukai iš principo ir yra posūkiai į kairę. Pastatom Kareivių gatvėje vieną-du viadukus, irgi nereiks posūkių į kairę.
    Tai, kad nestato. O kamštį aš pamenu kokį 20 metų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
    Šeškinės ir Ozo gatvių viadukai iš principo ir yra posūkiai į kairę. Pastatom Kareivių gatvėje vieną-du viadukus, irgi nereiks posūkių į kairę.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Galėti yra viena. Bet autobusas važiuoja ten, kur daugiausia keleivių, t.y. pro svarbų persėdimo mazgą - Pramogų areną.
    Autobusas važiuoja retai, šeštadienį jis padaro 10 reisų. Maršrutas privežamasis
    Tegu važiuoja pro Kareivių-Verkių-Žvalgų.
    Arba pasuks, 3G pasuka Kalvarijų g. į kairę Konstitucijos ir nieko.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Gal nepakankamai gerai vienas kitą supratome. Aš jokiu būdu nesakau, kad visose sankryžose privalo būti kairieji posūkiai. Ten, kur tikrai nėra didelio poreikio sukti į kairę ir yra alternatyva netoliese, posūkis gali būti uždraustas. Bet jei jau posūkis yra ir jis reikalingas, tai jis privalo turėti atskirą sekciją, tuo labiau jei tai judrių gatvių sankryža, o ne įvažiavimas į kiemą. Taip yra saugiau. Ir nemanau, kad čia priklauso nuo vairuotojo įgūdžių. Tokiose nesaugiose sankryžose su neapsaugotais posūkiais avarijų padaro ir patyrę vairuotojai.
    Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
    Kalvarijų sankryža yra apkrauta, o papildomos sekcijos ryja sekundes iš pagrindinių krypčių.
    Už teisę kažkur pasukti visi susimoka stovėdami iš visų pusių.
    • Ozo kairėn pravažiuojama ->Gerulaičio ir kairėn į Kalvarijų.
    • Kalvarijų kairėn link Ozo pravažiuojama Kalvarijų->Žalgirio -> Geležinio vilko.
    • Kalvarijų link Kareivių tranzitas važiuotų Geležinio vilko->Ozo->tiesiai Kareivių; vietiniai - Kalvarijų->Žvalgų
    • Vienintelė kur reikia - troleibusui kairėn iš Karevių.
    Tas autobusas važiuoja retai, maršrutas privežamasis - tegu važiuoja pro Kareivių, Verkių, Žvalgų. Nieko neatsitiks.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Yra dar persėdimai iš/ į 6 ir 10 troleibusus, 5G, 7 ir 53 autobusus, kurie taps komplikuotesni, autobusą nukreipus V. Gerulaičio gatve. Ir dėl ko komplikuosime? Kad kažkas su automobiliu truputį greičiau sankryžą pravažiuotų? Be to, na ir kas gi iš to, kad tas kairysis posūkis bus uždraustas? Ta juostas tiesiai važiuoti vis tiek neišeis, nes bus atsiremta į šviesoforą. O ir šiaip ten labai trumpai dega žalia rodyklė, todėl nemanau, kad tas ciklas turi daug įtakos sankryžos pralaidumui.
    Turi įtaką pralaidumui nes žalia OK (dega trumpai). Bet po to tiek kartų turi mirksėti žalia, tiek sekundžių degti geltona - kitom kryptim neleidžia tuo metu. Tų sekundžių ne taip ir mažai kai eismas negali vykti.

    Juostas galima perskirstyti.
    Kareivių ir Lukšio tarpe Kalvarijų g. link centro yra per siaura. Lukšio kairėn užima vieną juosta, viena A ir nelieka kaip važiuoti.

    Aišku viską galima palikti, galima Ukmergės g. padaryti posūkius kairėn ir Šeškinėje (kodėl gyventojai ten turi kablius važinėti?) ir visiems bus "patogu".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ir tas standartas kaip nors atidės lentelių nukabinimą?
    Ne, atvirkščiai, pradės eilinę sumaištį. Nes normaliai planuoti ir valdyti procesų pas mus nesugebama. Bet būsime "pažangūs" ant popieriaus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Gali būti, kad iki to laiko bus patvirtintas dar naujesnis sankryžų reguliavimo standartas, susietas su išmaniuoju eismo valdymu.
    Ir tas standartas kaip nors atidės lentelių nukabinimą?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tik tuomet kyla vienas klausimas: kaip bus rekonstruotos visos sankryžos iki 2020 metų, jeigu taupomas laikas ir pinigai? Tiesiog nukabins žalias lenteles ir nauja valdžia kaltins buvusią valdžią neveiklumu?
    Gali būti, kad iki to laiko bus patvirtintas dar naujesnis sankryžų reguliavimo standartas, susietas su išmaniuoju eismo valdymu.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Na, juk neįrenginėsi vienos sekcijos kitaip, jei visa sankryža įrengta pagal senas taisykles. Matyt, nusprendė pataupyti laiką ir pinigus ir neperdarinėti visos sankryžos.
    Tik tuomet kyla vienas klausimas: kaip bus rekonstruotos visos sankryžos iki 2020 metų, jeigu taupomas laikas ir pinigai? Tiesiog nukabins žalias lenteles ir nauja valdžia kaltins buvusią valdžią neveiklumu?

    Komentuoti:

Working...
X