Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rijikas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tačiau ir šis pasikeitimas neilgam, nes neužilgo bus platinamos sankryžos prieigos ir iš visų pusių atsiras po atskirą juostą kairiems posūkiams.
    Šiaip keista, kad tokia užsikemšanti vieta, t.y. lukšio, kalvarijų ir verkių g. kvartalėlis jau yra ilgus metus netvarkomas, nors nauda būtų milžiniška. Tai tikiuosi, kad ir nedideli pokyčiai prives prie geresnių rezultatų. Pvz kur viešasis transportas į šiaurės miestelį nuo kalvarijų g. pusės?
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kas gali garantuoti, kad ir dabar nebus vairuotojų, kurie nematys ženklo ir toliau norės sukti į kairę?
    Na matai, kai kabo neįspūdingas mėlynas ženklas, tai 50% ir nemato (arba nenori matyti) pasikeitimų. Bet kai dar šviesoforo signaluose nurodyta eismo kryptis, tai suklysti gali 0,1%. Nors gali pabandyti - ot vožteltų koks 1G autobusas nuo santariškių pusės...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Turiu jausmą, kad mano pastangos pokytį paspartino, nes kaip tik rašiau laiškelį savivaldybei Ten amžiais būdavo užsigrūdimas išvažiuojant iš lukšio g., jei koks sugalvoja į kairę sukti.
    Kas gali garantuoti, kad ir dabar nebus vairuotojų, kurie nematys ženklo ir toliau norės sukti į kairę?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Turiu jausmą, kad mano pastangos pokytį paspartino, nes kaip tik rašiau laiškelį savivaldybei Ten amžiais būdavo užsigrūdimas išvažiuojant iš lukšio g., jei koks sugalvoja į kairę sukti. Ir šiaip naglai kišdavo snapą per žalią rodyklę; o kalvarijų g. buvo be reikalo stabdomas eismas prie šviesoforo. Va pokyčio įrodymas:
    Atvaizdas

    Rašykit laiškus ir būsit išgirsti
    Tačiau ir šis pasikeitimas neilgam, nes neužilgo bus platinamos sankryžos prieigos ir iš visų pusių atsiras po atskirą juostą kairiems posūkiams.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gera naujiena.
    Lukšio - Kalvarijų g. sankryžoje preiš kelas mėnesius buvo uždraustas posūkis iš Lukšio g. į kairę, bet buvo likęs tą sukimą leidžiantis rudimentinis šviesoforo ciklas (iš Lukšio g. į kairę).
    Vakar jau atsirado nauji šviesoforai su aiškiai užpaišytomis rodyklėmis tik į dešinę iš Lukšio g. (link Kuro aparatūros sankryžos).
    Turiu jausmą, kad mano pastangos pokytį paspartino, nes kaip tik rašiau laiškelį savivaldybei Ten amžiais būdavo užsigrūdimas išvažiuojant iš lukšio g., jei koks sugalvoja į kairę sukti. Ir šiaip naglai kišdavo snapą per žalią rodyklę; o kalvarijų g. buvo be reikalo stabdomas eismas prie šviesoforo. Va pokyčio įrodymas:

    Rašykit laiškus ir būsit išgirsti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gera naujiena.
    Lukšio - Kalvarijų g. sankryžoje prieš kelis mėnesius buvo uždraustas posūkis iš Lukšio g. į kairę, bet buvo likęs tą sukimą leidžiantis rudimentinis šviesoforo ciklas (iš Lukšio g. į kairę).
    Vakar jau atsirado nauji šviesoforai su aiškiai užpaišytomis rodyklėmis tik į dešinę iš Lukšio g. (link Kuro aparatūros sankryžos).

    Dėl orientacijos įdedu tos paprastos, bet labai sujauktos vietos nuotrauką
    (fotografuota sekmadienį dienos "A" išvakarėse)


    Atrodo, panaikintas ir nereikalingas ciklas. Važiuojantiems reikės įprasti pre pasikeitimų
    Toje sankryžoje važiuojant nuo Ozo-Kareivių g,. link miestų pasikeitė eiliškumas - anksčiau kairę juostą būdavo užkimšę sukantys į kairę; o tiesiai buvo galima važiuoti tik iš nykstančios juostos (ji įsiremia į A juostą). O jei važiuodavai iš antros juostos (nesiprastinančios) juostos, tai tekdavo praleisti "besiprastinančių" srautą iš pirmos juostos. (nors pagal ženklus primenybė esanties antroje juostoje)
    Šiandien greičiau važiuoti tiesiai buvo galima iš antros juostos. O besiprastinantys pirmojoje nustebę stovėjo ir žiūrėjo į judantį antroje juostoje.

    Pažiūrėsime, per laiko ten bus sureguliuoti šviesoforo ciklai ir pagerės pralaidumas - bent centro kryptimi

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Ten tikrai bus Lidlas. Jau stovi informacinė lenta.

    Komentuoti:


  • ZuluDrag
    replied
    Parašė Krepsninkas Rodyti pranešimą
    Panašu, kad prasidėjo žemės darbai. Ar galbūt čia kažką kitą ruošiasi statyt?
    Dar kelios nuotraukos. Atsiprašau uz kokybę - buvo tik telefas po ranka, be to labai skubėjau.





    Jei tikėti anksčiau skelbtu planu, tai turėtų būti LIDL. Manau greitai pamatysime iš to kas čia išdygs.
    Šiuo metu nukastas asfaltas, susmaigstyti kuoliukai.

    Komentuoti:


  • Krepsninkas
    replied
    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    “Lidl” parduotuvė planuojama ir Kalvarijų gatvėje Vilniuje.
    http://vilniausgidas.lt/lidl-parduot...ariju-gatveje/

    VilniausGidas iš neoficialių šaltinių sužinojo, jog Vokietijos prekybos milžinė “Lidl” planuoja atidaryti parduotuvę Kalvarijų gatvėje.
    Šaltinių duomenimis, parduotuvė gali įsikurti Kalvarijų g. 180.

    LIDL Kalvariju detalus planas
    Panašu, kad prasidėjo žemės darbai. Ar galbūt čia kažką kitą ruošiasi statyt?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Gavau atsakymą dėl papildomų šviesoforų kairėje kelio pusėje dėl geresnio matomumo vairuotojams:

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Gerai (galbūt) pravažiuojančiam transportui, nieko gero gyventojams..

    Reguliuojama pėsčiųjų perėja, jungianti abi Kalvarijų gatvės puses, perkeliama į kitą Apkasų gatvės pusę. Absoliučiai daugumai ta perėja besinaudojančių žmonių (einančių į/iš Giedraičių stotelės, parduotuvės ar nuo Šiaurės miestelio pusės) dabar reikės kirsti ir Apkasų gatvę. Manau, bėgiojančių skersai Kalvarijų gatvę ties transporto stotele tik padaugės.

    Platinant Kalvarijų gatvė, numatyta iškirsti visą palyginus jaunos liepų alėjos pusę (virš 30 medžių). Kaži ar numatyta vietoj jų ką nors atsodinti.

    Jei jau kertami medžiai, ardomas ir slenkamas visas važiuojamosios dalies kraštas bei šaligatvis, būtų puiki proga nutiesti ir dviračių taką, pratęsiantį atkarpą, einančią nuo Pramogų arenos. Vietos tam pakanka. Vėlgi, nepanašu, kad kas nors panašaus būtų planuojama.

    Kaip suprantu (pagal suplanuotus šviesaforus) atsiranda papildoma juosta transportui, važiuojančiam centro kryptimi. Ar nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis. Tiesa, priešingos pusės platinimas numatytas kaip perspektyva.
    Labai įdomu, kam skirtas pirmas šviesoforas iš kairės, stabdantis eismą tik iš vienos gatvės pusės. Be to, reikės nusiųsti pasiūlymus projektuotojui, kad numatytų papildomus šviesoforus kairėje kelio pusėje dėl geresnio matomumo vairuotojams.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Bus gerai, jei nesugalvos "A" juostos paišyti nuo Žalgirio gatvės iki Sigmos

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Gerai (galbūt) pravažiuojančiam transportui, nieko gero gyventojams..

    Reguliuojama pėsčiųjų perėja, jungianti abi Kalvarijų gatvės puses, perkeliama į kitą Apkasų gatvės pusę. Absoliučiai daugumai ta perėja besinaudojančių žmonių (einančių į/iš Giedraičių stotelės, parduotuvės ar nuo Šiaurės miestelio pusės) dabar reikės kirsti ir Apkasų gatvę. Manau, bėgiojančių skersai Kalvarijų gatvę ties transporto stotele tik padaugės.

    Platinant Kalvarijų gatvė, numatyta iškirsti visą palyginus jaunos liepų alėjos pusę (virš 30 medžių). Kaži ar numatyta vietoj jų ką nors atsodinti.

    Jei jau kertami medžiai, ardomas ir slenkamas visas važiuojamosios dalies kraštas bei šaligatvis, būtų puiki proga nutiesti ir dviračių taką, pratęsiantį atkarpą, einančią nuo Pramogų arenos. Vietos tam pakanka. Vėlgi, nepanašu, kad kas nors panašaus būtų planuojama.

    Kaip suprantu (pagal suplanuotus šviesaforus) atsiranda papildoma juosta transportui, važiuojančiam centro kryptimi. Ar nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis. Tiesa, priešingos pusės platinimas numatytas kaip perspektyva.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ačiū už nuorodą.
    Gerai, kad platins Kalvarijų gatvę.
    Gerai, kad grąžinamas kairysis posūkis į Apkasų gatvę.
    Dar vienas nereikalingas šviesoforas su absurdiška sekcija sekcija kairėn į Treinio gatvę, kuri veda į niekur. Dar vienas kamščių šaltinis.
    Nesutikčiau, kad šviesoforas sankryžoje su Treinio g. bus kažkoks naujas kamščių šaltinis. Realiai tokias greta esančias sankryžas (su Treinio g. ir su Apkasų g.) galima nesunkiai sureguliuoti, kad jos veiktų bendrai ir sistemingai taip nesudarydamos jokio didesnio skirtumo ar tai būtų viena sankryža (su Apkasų g.) ar šios dvi.

    Gaila, kad nesimato nieko naujo dėl Kalvarijų - Lukšio gatvių sankryžos sutvarkymo. Ten be didelių projektų galėtų padidinti pralaidumą nuo sankryžos su Ozo-Kareivių g miesto kryptimi, panaikinę vieną absurdišką ciklą (uždraustas posūkis į kairę iš Lukšio g., bet šviesoforas leidžia tai pdaryti.
    Šioje vietoje iš ties keista, kad nepadaromas toks nebrangus ir nesudėtingas sprendimas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už nuorodą.
    Gerai, kad platins Kalvarijų gatvę.
    Gerai, kad grąžinamas kairysis posūkis į Apkasų gatvę.
    Dar vienas nereikalingas šviesoforas su absurdiška sekcija sekcija kairėn į Treinio gatvę, kuri veda į niekur. Dar vienas kamščių šaltinis.

    Gaila, kad nesimato nieko naujo dėl Kalvarijų - Lukšio gatvių sankryžos sutvarkymo. Ten be didelių projektų galėtų padidinti pralaidumą nuo sankryžos su Ozo-Kareivių g miesto kryptimi, panaikinę vieną absurdišką ciklą (uždraustas posūkis į kairę iš Lukšio g., bet šviesoforas leidžia tai pdaryti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O jau apsidžiaugiau, kad Lukšio g. platins.... Nesuprantu, pinigai liejami tokioms nesąmonėms kaip Žvejų g. ar dabar šičia, o probleminės vietos taip ir lieka...
    Kodėl tai nesąmonė? Sakyčiau tai alternatyva P. Lukšio g. platinimui. Dabar tikrai daug transporto laukia posūkio iš Kalvarijų i P. Lukšio g., nes kitų alternatyvų nelabai yra, o čia atsiras netgi dvi alternatyvios posūkio į Šiaurės miestelį galimybės paskirstančios srautus. Tuo pačiu naudingas išvažiavimo alternatyvų sukūrimas (J. Treinio g.) ir dabartinių išvažiavimų pralaidumo padidinimas (Apkasų g.), kurios sumažins apkrovimą toje pačioje P.Lukšio gatvėje.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O jau apsidžiaugiau, kad Lukšio g. platins.... Nesuprantu, pinigai liejami tokioms nesąmonėms kaip Žvejų g. ar dabar šičia, o probleminės vietos taip ir lieka...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą

    Rekonstruos dalį Kalvarijų g.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Jei nebūtų perteklinio šviesoforo ciklo, sukančių iš Lukšio gatvės į kairę labai sumažėtų.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
    1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
    2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
    3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
    Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
    Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
    Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
    Dar papildysiu - kairysis posūkis uždraustas kokie pora (o gal ir trys) mėnesiai, tačiau visada yra norinčių sukti į kairę. Net neįsivaizduoju, kaip kolegas vairuotojus reikia auklėti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ten apskritai iš to posūkio (Kalvarijų g. - Lukšio g.) kyla daugiau problemų, nei jis duoda naudos. Jeigu žiūrint į kelionę nuo Ozo g. - Kalvarijų g. sankryžos iki Lukšio g. - Verkių g. sankryžos, tai racionalesnis (ir greitesnis kelias) važiuoti per Kareivių -> Verkių gatves. Įrengus apsaugotą kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Kareivių g. ir padarius pravažiavimą dešiniajam posūkiui iš Kareivių į Verkių g. (vietoje keistos aikštelės visokioms būdelėms), galima būtų drąsiai naikinti tą posūkį į Lukšio g. ir panaikinti "butelio kaklelį" toje vietoje.
    Nesutikčiau. Verkių g. pati yra butelio kaklelis, piko metu ji visiškai užsikemša ties lakūnų g., nes nemažai žmonių stengiasi išvengti lukšio g. ir apsaugotas kairysis posūkis vergiai ten padės – sankryža tiesiog per ankšta, reikia daugiau eismo juostų. Ta pati problema su lukšio – kalvarijų g. sankryža. Lukšio g. toje vietoje nerekonstruota, liko tokia pati nuo sovietų laikų. Ji tiesiog nesusidoroja su išaugusiu srautu po Šiaurės miestelio rekonstrukcijos. Bendrajam plane ta atkarpa pažymėta kaip platintina, bet kada tai bus – neaišku. Gal tuomet, kai kitoje gatvės pusėje bus statomas Lidl ar kas ten, bet ir tai neaišku kada bus. Toje vietoje paprasčiausiai reikia išplatinimo iki 2x2 ir leidimo į dešinę sukti dviem juostomis.

    Komentuoti:

Working...
X