Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ryte gal tai kiek sumažins kamščius, nes važiuojant link miesto eismą užkemša netelpantys "kišenėje", kurie nori sukti kairėn. Iš ryto nuo miesto mažiau mašinų, tai esminių problemų turbūt nekils.
    Kur kas sudėtingiau bus atitaikyti šviesoforo ciklus, nes nuo miesto ir dabar yra didžiuliai kamščiai, o sekcija į Kareivių gatvę tik sumažins pralaidumą link Baltupių.
    Tenka ten sukti ryte, vakare, savaitgalį, dieną ir pan.
    Pastebėjimai:
    1. Dvi juostos sukančios Kalvarijų->kairėn->Ozo užstoja lekiančius tiesiai. Būna tiesiai nuvažiuoja banga, tos dvi juostos stovi ir galvoji, kad jie visi stovi. Čia klaida nes posūkis neapsaugotas.
    2. Prasukti nebuvo problemų. 3 šviesoforai turbūt ilgiausiai laukta.
    3. Sankryža nusikraus po Balsių tilto. Dabar kryptis Santariškės-Žirmūnai (Antakalnis) yra per Žvalgų arba per čia.
    4. Nesugalvoju, kas suka kairėn iš Ozo. Molėtai? Ne. Santariškės? Ne. Abejotina ta sekcija. Galėtų sutaupyti sekundžių.

    Išvados-problemos:
    1. Masinis Vilniaus gatvių "užkairinimas šviesoforais". Tuoj dauguma nebemokės ne tik rankine dėže važiuoti, bet ir į kairę šviesofore pasukti.
    Taip, pradedantiems lengviau. Bet yra dvi lygiagrečios gatvės ir visur kairėn yra sekcija. Tai gal galima vienoj sankryžoj kairėn sekciją, o kitur nuvažiuoti ta lygiagrečia gatve jei jau bijai?
    2. Po 2020 su tuo "užkairininmu šviesoforais" bus blogai. Labai ilgai degs raudona. Ir visi stovės.

    Comment


      Iš Ozo gatvės į kairę suka 26 maršruto autobusai

      Manau, kalba gali būti tik apie kairiojo posūkio (ne)reikalingumą kai kuriose sankryžose. Bet tokių judrių gatvių sankryžoje, jei jau kairysis posūkis yra, jis privalo būti apsaugotas. Nes taip saugiau. Kareivių-Žirmūnų g. sankryžą jau sutvarkė, tikiuosi ateis laikas ir Kalvarijų-Konstitucijos-Šeimyniškių g. sankryžai.

      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Iš Ozo gatvės į kairę suka 26 maršruto autobusai

        Manau, kalba gali būti tik apie kairiojo posūkio (ne)reikalingumą kai kuriose sankryžose. Bet tokių judrių gatvių sankryžoje, jei jau kairysis posūkis yra, jis privalo būti apsaugotas. Nes taip saugiau. Kareivių-Žirmūnų g. sankryžą jau sutvarkė, tikiuosi ateis laikas ir Kalvarijų-Konstitucijos-Šeimyniškių g. sankryžai.
        Ką reiškia "Kareivių sutvarkė" jei kamštis stovi nuo archyvo O. Milašiaus g.? Ne sutvarkė, o sugadino. Kodėl neišplatino iki 5-6 juostų? Ten lygūs laukai.
        Dabar ten kur stovi dvi juostos, maždaug ties Kareivių g. pėsčiųjų šviesoforu antra eilė yra kairėn, pirma tiesiai ir dešinėn. Privažiuoji sankryžą, dega žalia, bet mašinos privažiuoja tik pirma juosta, kas kad ji išplatėja. Dega žalia, eina sekundės, o nelabai yra kas važiuoja, bes "butelio kakliukas" yra anksčiau.

        Kam reikia kairėn į Žirmūnus iš Kareivių g., tam yra Verkių sankryža. Neprivalo visos sankryžos turėti atskirą "ciklą kairėn".

        Anksčiau, kol nebuvo kairiųjų posūkių, visas Kareivių-Žirmūnų šviesoforo "ratas" prasisukdavo greičiau - tiesiai Kareivių su kairėn link Dalios baldų, tiesai abiem kryptim Kareivių, tiesiai Žirmūnų.
        Dabar tų ciklų daugiau, šviesoforo ratas ilgesnis. Atitinkamai ilgiau stovi norintys kairėn link Dalios baldų ir kemša visą antrą juostą (anksčiau greičiau ištiprdavo). O nuo Milašiaus g. atvažiuoja Antakalnis+Šiaurės Rytų Vilnius. Tai yra trečia Ukmergės gatvė (po Geležinio vilko).

        Dėl. Ozo g. Autobusas gali išsukti iš Ozo PC per Gerulaičio g.
        Čia net alternatyvi Pramogų arena ("Kuro aparatūra") stotelės "įlanka" yra:
        http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          (...)

          Dėl. Ozo g. Autobusas gali išsukti iš Ozo PC per Gerulaičio g.
          Čia net alternatyvi Pramogų arena ("Kuro aparatūra") stotelės "įlanka" yra:
          http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
          Galėti yra viena. Bet autobusas važiuoja ten, kur daugiausia keleivių, t.y. pro svarbų persėdimo mazgą - Pramogų areną.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Na ir kas kad važiuoja ? Jono Kazlausko st. stoja visi tie patys maršrutai, kaip ir Pramogų Arenoje, keleiviams, atvažiavusiems iš priemiesčių su 26, nebūtų jokio skirtumo, ar persėsti vienoj ar kitoj stotelėj

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Ką reiškia "Kareivių sutvarkė" jei kamštis stovi nuo archyvo O. Milašiaus g.? Ne sutvarkė, o sugadino. Kodėl neišplatino iki 5-6 juostų? Ten lygūs laukai.
              Dabar ten kur stovi dvi juostos, maždaug ties Kareivių g. pėsčiųjų šviesoforu antra eilė yra kairėn, pirma tiesiai ir dešinėn. Privažiuoji sankryžą, dega žalia, bet mašinos privažiuoja tik pirma juosta, kas kad ji išplatėja. Dega žalia, eina sekundės, o nelabai yra kas važiuoja, bes "butelio kakliukas" yra anksčiau.

              Kam reikia kairėn į Žirmūnus iš Kareivių g., tam yra Verkių sankryža. Neprivalo visos sankryžos turėti atskirą "ciklą kairėn".

              Anksčiau, kol nebuvo kairiųjų posūkių, visas Kareivių-Žirmūnų šviesoforo "ratas" prasisukdavo greičiau - tiesiai Kareivių su kairėn link Dalios baldų, tiesai abiem kryptim Kareivių, tiesiai Žirmūnų.
              Dabar tų ciklų daugiau, šviesoforo ratas ilgesnis. Atitinkamai ilgiau stovi norintys kairėn link Dalios baldų ir kemša visą antrą juostą (anksčiau greičiau ištiprdavo). O nuo Milašiaus g. atvažiuoja Antakalnis+Šiaurės Rytų Vilnius. Tai yra trečia Ukmergės gatvė (po Geležinio vilko).

              Dėl. Ozo g. Autobusas gali išsukti iš Ozo PC per Gerulaičio g.
              Čia net alternatyvi Pramogų arena ("Kuro aparatūra") stotelės "įlanka" yra:
              http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
              Gal nepakankamai gerai vienas kitą supratome. Aš jokiu būdu nesakau, kad visose sankryžose privalo būti kairieji posūkiai. Ten, kur tikrai nėra didelio poreikio sukti į kairę ir yra alternatyva netoliese, posūkis gali būti uždraustas. Bet jei jau posūkis yra ir jis reikalingas, tai jis privalo turėti atskirą sekciją, tuo labiau jei tai judrių gatvių sankryža, o ne įvažiavimas į kiemą. Taip yra saugiau. Ir nemanau, kad čia priklauso nuo vairuotojo įgūdžių. Tokiose nesaugiose sankryžose su neapsaugotais posūkiais avarijų padaro ir patyrę vairuotojai.

              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Na ir kas kad važiuoja ? Jono Kazlausko st. stoja visi tie patys maršrutai, kaip ir Pramogų Arenoje, keleiviams, atvažiavusiems iš priemiesčių su 26, nebūtų jokio skirtumo, ar persėsti vienoj ar kitoj stotelėj
              Yra dar persėdimai iš/ į 6 ir 10 troleibusus, 5G, 7 ir 53 autobusus, kurie taps komplikuotesni, autobusą nukreipus V. Gerulaičio gatve. Ir dėl ko komplikuosime? Kad kažkas su automobiliu truputį greičiau sankryžą pravažiuotų? Be to, na ir kas gi iš to, kad tas kairysis posūkis bus uždraustas? Ta juostas tiesiai važiuoti vis tiek neišeis, nes bus atsiremta į šviesoforą. O ir šiaip ten labai trumpai dega žalia rodyklė, todėl nemanau, kad tas ciklas turi daug įtakos sankryžos pralaidumui.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.26, 12:07.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                man tik įdomu, kodėl įrengiant naują sekciją, ji padaryta pagal senus reikalavimus šviesoforams?

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  man tik įdomu, kodėl įrengiant naują sekciją, ji padaryta pagal senus reikalavimus šviesoforams?
                  Na, juk neįrenginėsi vienos sekcijos kitaip, jei visa sankryža įrengta pagal senas taisykles. Matyt, nusprendė pataupyti laiką ir pinigus ir neperdarinėti visos sankryžos.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                    Na, juk neįrenginėsi vienos sekcijos kitaip, jei visa sankryža įrengta pagal senas taisykles. Matyt, nusprendė pataupyti laiką ir pinigus ir neperdarinėti visos sankryžos.
                    Tik tuomet kyla vienas klausimas: kaip bus rekonstruotos visos sankryžos iki 2020 metų, jeigu taupomas laikas ir pinigai? Tiesiog nukabins žalias lenteles ir nauja valdžia kaltins buvusią valdžią neveiklumu?

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tik tuomet kyla vienas klausimas: kaip bus rekonstruotos visos sankryžos iki 2020 metų, jeigu taupomas laikas ir pinigai? Tiesiog nukabins žalias lenteles ir nauja valdžia kaltins buvusią valdžią neveiklumu?
                      Gali būti, kad iki to laiko bus patvirtintas dar naujesnis sankryžų reguliavimo standartas, susietas su išmaniuoju eismo valdymu.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Gali būti, kad iki to laiko bus patvirtintas dar naujesnis sankryžų reguliavimo standartas, susietas su išmaniuoju eismo valdymu.
                        Ir tas standartas kaip nors atidės lentelių nukabinimą?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Ir tas standartas kaip nors atidės lentelių nukabinimą?
                          Ne, atvirkščiai, pradės eilinę sumaištį. Nes normaliai planuoti ir valdyti procesų pas mus nesugebama. Bet būsime "pažangūs" ant popieriaus.

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Gal nepakankamai gerai vienas kitą supratome. Aš jokiu būdu nesakau, kad visose sankryžose privalo būti kairieji posūkiai. Ten, kur tikrai nėra didelio poreikio sukti į kairę ir yra alternatyva netoliese, posūkis gali būti uždraustas. Bet jei jau posūkis yra ir jis reikalingas, tai jis privalo turėti atskirą sekciją, tuo labiau jei tai judrių gatvių sankryža, o ne įvažiavimas į kiemą. Taip yra saugiau. Ir nemanau, kad čia priklauso nuo vairuotojo įgūdžių. Tokiose nesaugiose sankryžose su neapsaugotais posūkiais avarijų padaro ir patyrę vairuotojai.
                            Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
                            Kalvarijų sankryža yra apkrauta, o papildomos sekcijos ryja sekundes iš pagrindinių krypčių.
                            Už teisę kažkur pasukti visi susimoka stovėdami iš visų pusių.
                            • Ozo kairėn pravažiuojama ->Gerulaičio ir kairėn į Kalvarijų.
                            • Kalvarijų kairėn link Ozo pravažiuojama Kalvarijų->Žalgirio -> Geležinio vilko.
                            • Kalvarijų link Kareivių tranzitas važiuotų Geležinio vilko->Ozo->tiesiai Kareivių; vietiniai - Kalvarijų->Žvalgų
                            • Vienintelė kur reikia - troleibusui kairėn iš Karevių.
                            Tas autobusas važiuoja retai, maršrutas privežamasis - tegu važiuoja pro Kareivių, Verkių, Žvalgų. Nieko neatsitiks.

                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Yra dar persėdimai iš/ į 6 ir 10 troleibusus, 5G, 7 ir 53 autobusus, kurie taps komplikuotesni, autobusą nukreipus V. Gerulaičio gatve. Ir dėl ko komplikuosime? Kad kažkas su automobiliu truputį greičiau sankryžą pravažiuotų? Be to, na ir kas gi iš to, kad tas kairysis posūkis bus uždraustas? Ta juostas tiesiai važiuoti vis tiek neišeis, nes bus atsiremta į šviesoforą. O ir šiaip ten labai trumpai dega žalia rodyklė, todėl nemanau, kad tas ciklas turi daug įtakos sankryžos pralaidumui.
                            Turi įtaką pralaidumui nes žalia OK (dega trumpai). Bet po to tiek kartų turi mirksėti žalia, tiek sekundžių degti geltona - kitom kryptim neleidžia tuo metu. Tų sekundžių ne taip ir mažai kai eismas negali vykti.

                            Juostas galima perskirstyti.
                            Kareivių ir Lukšio tarpe Kalvarijų g. link centro yra per siaura. Lukšio kairėn užima vieną juosta, viena A ir nelieka kaip važiuoti.

                            Aišku viską galima palikti, galima Ukmergės g. padaryti posūkius kairėn ir Šeškinėje (kodėl gyventojai ten turi kablius važinėti?) ir visiems bus "patogu".

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Galėti yra viena. Bet autobusas važiuoja ten, kur daugiausia keleivių, t.y. pro svarbų persėdimo mazgą - Pramogų areną.
                              Autobusas važiuoja retai, šeštadienį jis padaro 10 reisų. Maršrutas privežamasis
                              Tegu važiuoja pro Kareivių-Verkių-Žvalgų.
                              Arba pasuks, 3G pasuka Kalvarijų g. į kairę Konstitucijos ir nieko.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
                                Šeškinės ir Ozo gatvių viadukai iš principo ir yra posūkiai į kairę. Pastatom Kareivių gatvėje vieną-du viadukus, irgi nereiks posūkių į kairę.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Šeškinės ir Ozo gatvių viadukai iš principo ir yra posūkiai į kairę. Pastatom Kareivių gatvėje vieną-du viadukus, irgi nereiks posūkių į kairę.
                                  Tai, kad nestato. O kamštį aš pamenu kokį 20 metų.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    Tai, kad nestato. O kamštį aš pamenu kokį 20 metų.
                                    Tada deja liks kairieji posūkiai

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
                                      Kalvarijų sankryža yra apkrauta, o papildomos sekcijos ryja sekundes iš pagrindinių krypčių.
                                      Už teisę kažkur pasukti visi susimoka stovėdami iš visų pusių.[LIST][*]Ozo kairėn pravažiuojama ->Gerulaičio ir kairėn į Kalvarijų.[*]Kalvarijų kairėn link Ozo pravažiuojama Kalvarijų->Žalgirio -> Geležinio vilko.[*]Kalvarijų link Kareivių tranzitas važiuotų Geležinio vilko->Ozo->tiesiai Kareivių; vietiniai - Kalvarijų->Žvalgų[*]Vienintelė kur reikia - troleibusui kairėn iš Karevių.
                                      .
                                      Iš Ozo ir Kalvarijų į kairę į Kareivių tikrai galim drąsiai naikinti, srautas nedidelis ir patogus apvažiavimas, bet panaikinimas kairio posūkio iš Kalvarijų į Ozo dar didesnes spūstis sukeltų, kai didžiulis srautas važiuotų ratais pro kitas gatves ir sankryžas, kurios ir taip užsikišusios būna. Jei taip viskas būtų paprasta, visi miestai panaikintų posūkius į kairę ir dingtų kamščiai.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Iš Ozo ir Kalvarijų į kairę į Kareivių tikrai galim drąsiai naikinti, srautas nedidelis ir patogus apvažiavimas, bet panaikinimas kairio posūkio iš Kalvarijų į Ozo dar didesnes spūstis sukeltų, kai didžiulis srautas važiuotų ratais pro kitas gatves ir sankryžas, kurios ir taip užsikišusios būna. Jei taip viskas būtų paprasta, visi miestai panaikintų posūkius į kairę ir dingtų kamščiai.
                                        Aš bukai nesakau naikinti be alternatyvų.
                                        Į Ozo g. suka tranzitas link Šeškinės.
                                        Jei paspaustų geltonus kioskus Žalgirio-Kalvarijų, galėtų ten sukti dviem juostom. Žalgirio g. irgi buvo vietos dviem juostom sukti dešinėn panaikinus Rimi išvažiavimą ir įvažiavimą iš/į GV.
                                        Vietoje Kalvarijų turgus->Kalvarijų->Ozo->Šeškinė gautųsi
                                        Kalvarijų turgus->Kalvarijų->Žalgirio->GV->Ozo->Šeškinė.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Tada deja liks kairieji posūkiai
                                          Gyvenčiau Šeškinėje, paregistruočiau, kad padarytų ir man karįjį posūkį - link turgelio. Jau blogiau už McDonalds-Senukai šviesoforą nebus. Tingiu sukiotis per vidukus ir rida didesnė :)
                                          10 karų paregistravus, 9 atmestų, bet metų gale liktų pinigų ir padarytų. Visada su kvailom idėjom būna.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X