Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.

    Pirma blogybė, kad dėl parduotuvės atsiranda 4 fazė. Be abejo, ir nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę neprideda eismo pralaidumo, bet čia turbūt jau sutarta su prekybos centru dėl pėsčiųjų saugumo ir patogumo (Kaune Šiaurės pr. irgi atsiras reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lidl, nors už 100-200 m yra sankryža). Kairiojo posūkio į Lidlą irgi jie neatsisakys. Čia ir aš turiu klausimą - kaip į jį patekti - apsisukti Ozo - Kalvarijų - Kareivių sankryžoje ir ten dar padidinti spūstis?

    Siūlau tokias važiavimo kryptis ir fazes:







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kalvarijų g. LIDL.









    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Abu.
    Per 1-ą ciklą sukdavo į dešinę, nes buvo žalia rodyklė
    Per 2-ą žalia spalva buvo su rodyjykle į dešinę
    Ačiū, taip ir maniau. Tik šiuo atveju atkreipsiu dėmesį, kad lentelių su žaliomis rodyklėmis prie šviesoforo, kuris turi rodykles, neleidžia įrengti ne tik naujos taisyklės, bet ir senas standartas. Tai dar kartą parodo, kad net pagal seną tvarką buvo pažeidinėjami teisės aktai.

    Situacija aiški kaip dieną. Pasiūlymai irgi geri. Permąstysiu, pasitarsiu su specialistais ir artimiausiu metu atrašysiu. Bus galima suruošti raštą savivaldybei, jeigu iki to laiko jie patys neištaisys padėties :)

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\
    Abu.
    Per 1-ą ciklą buvo galima sukti į dešinę, nes buvo žalia rodyklė;
    Per 2-ą žalia spalva buvo su rodyykle į dešinę.

    P.S.
    Matau, kad įdėta nesena nuotrauka su iki šiol buvusi padėtimi - jau stovi LIDL'io tvora
    Taip, nuotrauka daryta birželio mėnesį vieno eismo specialisto iš Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\
    Abu.
    Per 1-ą ciklą buvo galima sukti į dešinę, nes buvo žalia rodyklė;
    Per 2-ą žalia spalva buvo su rodykle į dešinę.

    P.S.
    Matau, kad įdėta nesena nuotrauka su iki šiol buvusi padėtimi - jau stovi LIDL'io tvora
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.14, 19:27.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ar iš brėžinių galima suprasti, kas ten pasikeitė ir kodėl dabar padėtis pablogėjo?


    Anksčiau rašiau, kad važiuojant nuo miesto tik buvo panaikinta žalia rodyklė.
    Pataisiau 1-o ciklo schemą.
    Viskas aišku. Tik noriu paklausti, ar prieš rekonstrukciją 2 fazėje iš Lukšio g. degdavo žalia šviesoforo rodyklė, ar buvo sukama pagal lentelę su žalia rodykle?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar iš brėžinių galima suprasti, kas ten pasikeitė ir kodėl dabar padėtis pablogėjo?

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Klausimas - kodėl po rekonstrukcijos Kalvarijų g. nuo miesto centro pusės 1 fazėje negalima sukti į dešinę?
    Anksčiau rašiau, kad važiuojant nuo miesto tik buvo panaikinta žalia rodyklė.
    Pataisiau 1-o ciklo schemą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. O kokie būtų pasiūlymai savivaldybei? Kokie sprendimo būdai be lentelės?
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus.
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    (...) o gal net ir išvadas padarytumėte, ką reikia tobulinti. Kreiptis galite dar ir tiesiai į atsakingas tarnybas, kad nesugeba normaliai suprojektuoti ir sumodeliuoti šviesoforų ir eismo judėjimo.
    Deja, su tais 4 ciklais buvo pridaryta problemų
    Dar reikėtų prapaltinti Kalvarijų gatvę nuo kuro aparatūros link miesto. Tačiau dabar buvo praplatinta per pusę juostos ir padaryta saugumo salėlė

    1. Variantas - pigiausias. Palikti kaip buvo
    - t.y., panaikinti 4-ą ciklą (sukimą iš miesto į kairę link LIDL'io)
    - panaikinti važiavimą iš Lukšio gatvės į kairę ir tiesiai
    - panaikinti pėsčiųjų perėją - yra pėsčišųjų šviesoforas už 100 metrų prei Sigmos (Tauragnų stotelės)
    - palikti žalią rodyklą (jei tas neįmanoma dėl "taisyklių"), tai tebūnie

    2. Variantas - kompromisinis.
    Panaikinti 4-ą ciklą (sukimą iš miesto į kairę link LIDL'io)

    3. Variantas - brangiausias.
    Nupirkti naujus šviesoforus
    2 cikle (kai iš Kalvarijų g. sukama į kairę) padaryti Lukšio gatvėje sekciją į dešinę.

    Deja, gaila, kad transporte nėra "undo" funkcijos...
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.15, 22:12.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Klausimas - kodėl po rekonstrukcijos Kalvarijų g. nuo miesto centro pusės 1 fazėje negalima sukti į dešinę?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šviesoforų ciklai nuo ketvirtadienio, 2014.12.11
    Dar tokia smulkmena, kad padaryta pėsčiųjų perėja Kalvarijų gatvėje (nuo miesto pusės). Dar vienas avarijų židinys

    Dabar atsirado keturi ciklai:
    1. Kalvarijų gatve abiem kryptimis žalia šviesa.
    Iš Lukšio gatvės - eismas stovi


    2. Kalvarijų gatve nuo Kuro aparatūros galima važiuoti tiesiai ir sukti į kairę
    Iš Lukšio gatvės - neleidžiama sukti į dešinę , nors nėra jokios pėsčiųjų perėjos


    3. Iš Lukšio gatvės galima važiuoti visomis kryptimis
    Vienintelis ciklas, kai galima važiuoti iš Lukšio gatvės - net ir į dešinę
    Kadangi vėl leidžiama sukti į kairę (o dabar - ir tiesiai), atsiranda raudona šviesa važiuojant Kalvarijų gatve į miestą


    4. Važiuojant Kalvarijų gatve nuo miesto atsiranda sekciaj į LIDL parduotuvę
    Važiuojant Kalvarijų gatve link miesto - jau antras raudonas ciklas.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.16, 06:01. Priežastis: 1 ciklo brėžinys

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kalvarijų - Lukšio g. sankryža

    Šviesoforų ciklai iki trečiadienio, 2014.12.10
    Buvo tik du ciklai :
    1. Kalvarijų gatve abiem kryptimis žalia šviesa.
    Iš Lukšio gatvės - žalia rodyklė


    2. Važiuojant nuo kuro aparatūros sankryžos galivma važiuoti tiesiai ir sukti į Lukšio gatvę
    Iš Lukšio gatvės - žalia rodyklė. Visas esimas iš Lukšio gatvės ir prasisiurbdavo, kiek būdavo vietos atkarpoje iki kito šviesoforo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kadangi nemačiau sankryžos, man įdomu, kaip išdėstytos fazės ir šviesoforai su / be rodyklių.
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Jeigu gyvenate vilniuje ir kažkuri tai sankryža jums sukelia "keturių valandų" problemas per dieną, gal būtumėt malonus ir sugaišdami kamštyje bent valandą ir forume aprašytumėte tiksliai kas ir kaip veikia
    Teks pateikti bendrą informaciją
    Kalvarijų - Kareivių - Ozo sankryža prie buv. Kuro aparatūros (šviesoforas viršuje) yra viena labiausia apkrautų ir avaringiausių Vilniuje. Apie tą sankryžą šaindien daug nekalbėsime -
    Kita sankryža - Kalvarijų - Lukšio gatvių - yra už 200 metrų (šviesoforas apačioje). Ji buvo T formos.
    Netoli sankryžos baigiama statyti Lidl parduotuvė. T formos sankirta pertvarkyta į keturšalę sankryžą.
    Praeitą ketvirtadienį Lukšio - Klavarijų g. sankryžoje buvo įjungtas šviesoforas su papildomais ciklais sekcijomis ir eismas buvo paralyžiuotas


    Dabar dienos trumpos ir rytinio bei vakarinio piko šviesiu metu nufotografuoti neįmanoma.
    Kelios vasarinės nuotraukos (foto 2008.07).

    1. Vaizdas iš Lukšio gatvės
    Nuo to liko buvę pasikeitimai:
    - Prieš kelis mėnesius buvo panaikintas sukimas į kairę pusę. Buvo labai pagerėję pralaidumas, nes siauroje gatvėje 1-2 sukantys į kairę užkimšdavo pagrindinį srautą į dešinę, link
    - Šį mėnesį rekonstruojant sankryžą praplatinta Lukšio gatvės atkarpa ir panaikintas parkavimas kairėje. Deja, vėl leista sukti į kairę

    Pagrindinis srautas yra į dešinę. Iki trečiadinio ten buvo žalia rodyklė.


    2. Vaizdas iš Kalvarijų gatvės link Lukšio sankryžos
    Nuo to laiko įvykę pasikeitmai (iki LIDL'io atsiradimo):
    - 2013.07 atsirado autobusų juostos, vietoj 2 juostų link miesto liko tik viena juosa, labai sumažėjo paralaidumas);
    - uždraustas sukimas iš Lukšio gatvės į kairę (pagerėjo pralaidumas iš Lukšio gatvės), bet buvo likęs liko nereikalingas šviesoforo ciklas;
    - prieš kelis mėnesius panaikintas nereikalingas šviesoforo ciklas. Kalvarijų gatve tiesiai link centro ta vienintele juosta (antrąją nuolat užkimšę sukantys į kairę) buvo galima važiuoti laisviau - visą laiką degė žalia :)




    3. Vaizdas nuo Ozo-Karevių - Kalvarijų (Kuro aparatūros) sankryžos
    Net ir vasarą ten kaupėsi kamščiai

    Prašom atkreipti dėmesį, kad :
    - nuotraukos darytos vasarą;
    - dar nėra autobusų juostos Kalvarijų gatvėje.

    Nuotraukos važiuojant iš miesto Kalvarijų gatve nėra. Iki trečiadienio Lukšio g. sankryžoje buvo žalia rodyklė sukimui į dešinę. Ta lentelė ne tokia svarbi, nes sukančių į dešinę nedaug, o visa problema užsikimšęs eismas link Kuro aparatūros sankryžos

    Žemiau pateiksiu paskutinius šviesoforo ciklų pokyčius dėl LIDL parduotuvės.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus. Šiauliai su Pramonės/Išradėjų g. sankryža puikiausias pavyzdys. Negi nėra daromi jokie skaičiavimai dar prieš rekonstruojant sankryžą...
    Galim ir vienintelę naują sankryžą Panevėžy pridėt

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Faktai tokie, kad kažkas neprotingai sudėliojo fazes ir / arba jų laikus.
    Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus. Šiauliai su Pramonės/Išradėjų g. sankryža puikiausias pavyzdys. Negi nėra daromi jokie skaičiavimai dar prieš rekonstruojant sankryžą...

    Komentuoti:


  • kek
    replied
    Su tuo žalios rodyklės panaikinimu tai visiem problemų pridarė kažkas. Įdomu kam būna saugu, kai per perėja niekas neina, o didžiausia eilė automobilių vistiek turi stovėti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Prašom apsilankyti vietoje.
    Tikrai neturėsiu galimybės. Galbūt parašys kas nors kitas iš narių. O rašant raštus savivaldybei geriausiai siūlyti problemų sprendimo variantus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Prašom apsilankyti vietoje.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\
    Gerbiamasai, atvažiuokite į tą vietą ryte arba vakare ir tuomet komentuokite.
    Jūsų angažuota pozicija dėl žalių rodyklių naikinimo išsakyta daug kartų. Tuščiai kartotis nebūtina.
    Tegul kalba faktai.
    Faktai tokie, kad kažkas neprotingai sudėliojo fazes ir / arba jų laikus. Dėl to aš ir klausiu, kokios numatytos fazės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\
    Gerbiamasai, atvažiuokite į tą vietą ryte arba vakare ir tuomet komentuokite.
    Jūsų angažuota pozicija dėl žalių rodyklių naikinimo išsakyta daug kartų. Tuščiai kartotis nebūtina.
    Tegul kalba faktai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas
    Atleiskite kolega, bet taisyklės, net ir, hmmm... itin neapgalvotos , turi tarnauti žmogui.
    Per dvi dienas kamščiai ten padidėjo dvigubai

    Tuo konkrečiu atveju dėl sukimo į dešinę sunkiai paaiškinama, kodėl negalima sukti į dešinę, kai mašinos suka iš Kalvarijų gatvės į kairę Šiaurės miestelio link.
    Turbūt po kurio laiko bus padarytas projektas, atsiras dar viena sekcija į dešinę.
    Bet tai neišspręs dviejų papildomų raudonos spalvos ciklų važiuojant nuo Baltupių pusės Kalvarijų gatve - per ciklą pravažiuoaj tik 3-4 mašinos.
    Kamščiai ryte Ozo gatvėj dabar ne iki Akropolio o iki Justiniškių.

    Jei buvo duotas leidimas statyti Lidl parduotuvę prie sankryžos, tai ir reikėlo palikti esamus dešinįuosisu paūkius. Tuomet būtų natūralus "catchment area" - parduotuvę lankytų tik skandalingųjų bendrabučių gyventojai.
    Dabar sujauktas visas eismas ir visa šiaurinė miesto dalis ir Šaiurės miestelis yra įkalinti.

    Situacijos absurdas yra tame, kad Ogmios centras už savo pinigus prapaltino dvi sankryžas (Tuskulėnų - Apkasų ir Žirmūnų - Minties). Savivaldybė labai savotiškai atsidėkojo sugadindama visam rajonui kalėdinį biznį.
    Kol kas galima tik patarti bent kalėdinės karštinės metu be būtino reikalo per tą vietą nevažiuoti į Šiaurės miestelį, o į Akropolį - per Kalvarijų gatvę.
    Emocijas ir neviltis į šalį. Kadangi nemačiau sankryžos, man įdomu, kaip išdėstytos fazės ir šviesoforai su / be rodyklių. Esu matęs ne vieną sankryžą, kai pradžioje užsikemša gatvės, bet tam reguliuojami fazių laikai arba, esant reikalui, koreguojamos fazės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
    Atleiskite kolega, bet taisyklės, net ir, hmmm... itin neapgalvotos, turi tarnauti žmogui.
    Per dvi dienas kamščiai ten padidėjo dvigubai.
    Kalvarijų gatvėje važiuojant pagal taisykles vienam kilometrui reikia valandos - Kuro aparatūros sankryžoje per ciklą pravažiuoja tik 3-4 mašinos.
    Kamščiai ryte Ozo gatvėje dabar ne iki Akropolio, o jau iki pat Justiniškių.

    Tuo konkrečiu atveju dėl sukimo į dešinę sunkiai paaiškinama, kodėl negalima sukti į dešinę, kai mašinos suka iš Kalvarijų gatvės į kairę Šiaurės miestelio link.
    Turbūt po kurio laiko bus padarytas projektas, atsiras dar viena sekcija į dešinę.
    Bet tai neišspręs dviejų papildomų raudonos spalvos ciklų važiuojant nuo Baltupių pusės .

    Jei buvo duotas leidimas statyti Lidl parduotuvę prie sankryžos, tai ir reikėlo palikti esamus dešiniuosius posūkius. Tuomet būtų natūralus "catchment area" - parduotuvę lankytų tik skandalingųjų bendrabučių gyventojai.
    Dabar sujauktas visas eismas ir visa šiaurinė miesto dalis ir Šiaurės miestelis yra įkalinti.

    Situacijos absurdas yra tame, kad viena Šiaurės miestelio įmonė už savo pinigus praplatino dvi sankryžas (Tuskulėnų - Apkasų ir Žirmūnų - Minties). Savivaldybė labai savotiškai atsidėkojo sugadindama visam rajonui kalėdinį biznį.
    Kol kas galima tik patarti bent kalėdinės karštinės metu be būtino reikalo per tą vietą nevažiuoti į Šiaurės miestelį, o į Akropolį - per Kalvarijų gatvę.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.18, 23:44.

    Komentuoti:

Working...
X