Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Žalios rodyklės neliko, šviesoforo ciklai pakeisti, niekas nebesiskundžia visą savaitę. Reiškia galima daryti prielaidą, kad protingai sudėlioti ciklai yra gera alternatyva rodyklei.
    Sutinku. Be to, reikia įvertinti, kad dabar leidžiama į dešinę sukti ne tik 3 fazėje, bet ir 2. Prieš tai 2 fazėje irgi sukti į dešinę buvo leidžiama, tik prieš tai visiškai sustojus prieš "Stop" liniją. Dėl to ir buvo mažesnis pralaidumas. Gali atsirasti skeptikų, kurie sakys, kad kvailas sustojimas 2 fazėje, nes niekam netrukdai. Tačiau reikia nepamiršti, kad lentelė nėra išmanus eismo reguliavimo prietaisas, ir yra 1 fazė, kurioje sustoti yra būtina dėl eismo saugumo. O kadangi lentelė nėra išmani, tai ji negali informuoti, kada sukti saugu, kada - ne. Dėl to ir reikia sustoti visais atvejais.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Žalios rodyklės neliko, šviesoforo ciklai pakeisti, niekas nebesiskundžia visą savaitę. Reiškia galima daryti prielaidą, kad protingai sudėlioti ciklai yra gera alternatyva rodyklei.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Anksčiau (po 2014.12.11) buvo iš Lukšio buvo dvi juostos
    - Į kairę ir tiesiaiį būsmą parduotuvę
    - Į dešinę
    Tada buvo keturi ciklai


    Nuo vakar ar užvakar:
    Juostos Lukšio g. liko nepasikeitusios.
    Anksčiau iš Lukšio g. buvo galima išvažiuoti tik per 3-ą ciklą
    Iš Lukšio g. atsirado sekcija į dešinę (ir išnyko žalia rodyklė). Ji turbūt įsijungia 2-o ciklo metu.


    Linkiu ateinančiais metais visiems mažiau stovėti kamščiuose
    Tai visgi nesupratau, kokia sekcija į kairę panaikinta? Pagal naujas šviesoforų taisykles papildomų sekcijų į kairę nėra. O į dešinę įrengta papildoma sekcija ar atskiras dešiniojo posūkio šviesoforas? Iš esmės atskiras šviesoforas yra saugiau nei lentelė, o pralaidumas kažin ar turi lemiamos reikšmės. Juk esminis pralaidumas ir yra 2 ir 3 fazės. Piko metu tas lindimas į dešinę 1 fazėje nelabai ką duoda, kaip tik sukuria daugiau chaoso ir trukdo pėstiesiems.

    Kitais metais linkiu saugaus eismo ir teisėtų eismo reguliavimo būdų!

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nieko nesuprantu. Tai kiek juostų yra iš Lukšio g.? Ir kokios dar sekcijos į kairę ir dešinę?
    Anksčiau (po 2014.12.11) buvo iš Lukšio buvo dvi juostos
    - Į kairę ir tiesiaiį būsmą parduotuvę
    - Į dešinę
    Tada buvo keturi ciklai
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dabar atsirado keturi ciklai:
    1. Kalvarijų gatve abiem kryptimis žalia šviesa.
    (...)

    2. Kalvarijų gatve nuo Kuro aparatūros galima važiuoti tiesiai ir sukti į kairę
    Iš Lukšio gatvės - neleidžiama sukti į dešinę , nors nėra jokios pėsčiųjų perėjos

    3. Iš Lukšio gatvės galima važiuoti visomis kryptimis
    Vienintelis ciklas, kai galima važiuoti iš Lukšio gatvės - net ir į dešinę
    Kadangi vėl leidžiama sukti į kairę (o dabar - ir tiesiai), atsiranda raudona šviesa važiuojant Kalvarijų gatve į miestą


    4. Važiuojant Kalvarijų gatve nuo miesto atsiranda sekcija į LIDL parduotuvę
    Nuo vakar ar užvakar:
    Juostos Lukšio g. liko nepasikeitusios.
    Anksčiau iš Lukšio g. buvo galima išvažiuoti tik per 3-ą ciklą
    Iš Lukšio g. atsirado sekcija į dešinę (ir išnyko žalia rodyklė). Ji turbūt įsijungia 2-o ciklo metu.


    Linkiu ateinančiais metais visiems mažiau stovėti kamščiuose

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.

    Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
    Turbūt kažkas iš Vilniaus nusiuntė prašymą su prašymu palikti žalią lentelę ir projektuotojai, pamatę savo nusižengimą įstatymui, jį ištaisė.

    Keista, kad po šposų ties A. Goštauto g. estakada ir Žvėryno tiltu tokie eksperimentai gali šitaip nustebinti.

    Ir primenu, kad šį forumą skaito labai daug įvairiausių žmonių, kurie gali ne tik vogti nuotraukas savo straipsniams, bet ir semtis idėjų.
    Paskutinis taisė Mettal; 2014.12.31, 11:11.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kas dieną po naujieną
    Šiandien važiuojant nuo Lukšio g. pusės atsirado sekcija į dešinę (link Kuro aparatūros sankryžos), o išnyko sekcija į kairę.
    Išnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.

    Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
    Nebus nieko keisto, jei iki vaikų atostogų pabaigos eismo organizavimas pasikeis dar kelis kartus.
    Įdomu, kas finansuoja tas kūrybines kančias.


    Beje, atrodo, tas Lidl neskuba atsidaryti...
    Nieko nesuprantu. Tai kiek juostų yra iš Lukšio g.? Ir kokios dar sekcijos į kairę ir dešinę?

    O Lidl be ateinančios vasaros Lietuvoje neatsidarys nė vienas.

    P.S. Iš Kauno niekas nieko nerašė. Tegu kapstosi projektuotojai po savo klaidas. O kadangi iš kai kurių vilniečių kauniečiai sulaukia priekaištų, tai kauniečiai nesiruošia judinti piršto ir aukoti savo asmeninio laiko.
    Paskutinis taisė dsanto; 2014.12.30, 22:23.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kas dieną po naujieną
    Šiandien važiuojant nuo Lukšio g. pusės atsirado nauja sekcija į dešinę (link Kuro aparatūros sankryžos).
    Išnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.

    Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
    Nebus nieko keisto, jei iki vaikų atostogų pabaigos eismo organizavimas pasikeis dar kelis kartus.
    Įdomu, kas finansuoja tas kūrybines kančias.


    Beje, atrodo, tas Lidl neskuba atsidaryti...
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.31, 15:00. Priežastis: Patikslinta sekcijų skaičius

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Mano nuomone, šitas mazgas jau sugadintas ganėtinai smarkiai, ir dabar tik kompleksiškas Kalvarijų-Ozo-Kareivių-Lukšio sankryžų pertvarkymas gali kažką pakeisti. Tam reiktų įrengti vieną ar kelis viadukus, padaryti kompleksišką srautų studiją... Tačiau pinigai tam reikalingi milžiniški.

    Šiaip jau žmones, atsakingus už tokios situacijos sukūrimą, reiktų patraukti atsakomybėn. Savivaldybė dar kartą pademonstravo visišką impotenciją nesugebėdama priversti privatininko sutvarkyti šalia esančią infrastruktūrą. Nuo pat Akropolio pastatymo lipama ant to paties grėblio. Ne veltui paskui gimta folkloras apie "abonentus", "otkatus" ir pan. Klausimas, kodėl vis balsuojama už Zuoką...

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    35. Reikia užtikrinti, kad, degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliam signalui, sukančioms į dešinę transporto priemonėms netrukdytų priešpriešinis kairysis posūkis.

    Nepamiršk, kad gali sukti ir ilgesnės transporto priemonės, ir jos gali neprasilenkti saugiai viena su kita.
    Šitas punktas kalba apie konfliktą sukant dviems srautams po vieną juostą į vieną juostą. Tačiau nagrinėjamu atveju turime pakankamai vietos suleist abu srautus. Tam papildomai reiktų naudoti kelio ženklinimą, draudžiantį rinktis juostą posūkio metu ir tam tikru atstumu už jo.

    Mano mintis yra ta, kad Kalvarijų uždarymo laikas yra labai brangus, o Lukšio srautas nepalyginamai didesnis ir stabilesnis nei parduotuvės, tad reikia galvot kaip maksimaliai išnaudot Kalvarijų stabdymą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Su tema nesusijusios bendro pobūdžio diskusijos apie viešąjį transportą iškeltos:
    http://www.miestai.net/forumas/showt...13428&page=222

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    dsanto, ar leistina įrengti pėsčiųjų šviesoforą su raudonu bei žaliu žmogeliuku, jei jų trajektoriją kerta automobiliai sukdami į dešinę?
    Taip, galima, kaip ir visame pasaulyje. Įsigaliojus Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėms, panaikinta viena idiotiškiausių praktikų, kokių tik gali būti, kai pėstiesiems draudžiama įrengti pėsčiųjų šviesoforus. Į šį klausimą jau atsakiau praeitą kartą šioje temoje:

    http://www.miestai.net/forumas/showt...258#post848258

    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Bet juk sukama iš dviejų po vieną juostą į dviejų juostų gatvę - gal galima tiesiog nubraižyt trajektorijas ir suleist abu srautus?
    Šviesoforų taisyklės šiuo klausimu vienaraeikšmiškos:

    35. Reikia užtikrinti, kad, degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliam signalui, sukančioms į dešinę transporto priemonėms netrukdytų priešpriešinis kairysis posūkis.

    Nepamiršk, kad gali sukti ir ilgesnės transporto priemonės, ir jos gali neprasilenkti saugiai viena su kita.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.21, 17:42. Priežastis: Sujungti 2 tekstiniai pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O taisykles pakeisti.
    Svajok toliau.

    Parašė kek Rodyti pranešimą
    O šiuo metu: arba lentelė arba kamščiai, vienas iš dviejų.
    O kodėl vienas iš dviejų? Naudokitės viešuoju transportu. Jeigu Aleksio taip aršiai gina savo teoriją, kad stop linijos arčiau šviesoforų mažina kamščius, tai tokia logika remiantis kai kek, Aleksio ir Romas persės į VT, kamščiai irgi sumažės, nes net 3 mašinų, kuriose, greičiausiai, važiuoja tik vairuotojas, gatvėse nebus.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    dsanto, ar leistina įrengti pėsčiųjų šviesoforą su raudonu bei žaliu žmogeliuku, jei jų trajektoriją kerta automobiliai sukdami į dešinę?

    Komentuoti:


  • kek
    replied
    Dar niekur nemačiau, kad nuėmus lentelę kažkas pasikeistų į gerą. Visur tik problemų atsiranda dėl jos nebuvimo. O kai srautai tokie dideli, žaisk kiek nori, už lentelę nieko geriau nepadarysi. Jei būtų dvi sukimo juostos į Kalvarijų gatvę, gal ir pagerėtų situacija čia. O šiuo metu: arba lentelė arba kamščiai, vienas iš dviejų.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Iš Lukšio g. numatytas šviesoforas su rodyklėmis, todėl šios trajektorijos neturi kirsti sukantys iš Lidl į kairę.
    Bet juk sukama iš dviejų po vieną juostą į dviejų juostų gatvę - gal galima tiesiog nubraižyt trajektorijas ir suleist abu srautus?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Norint taisyti klaidas, nereikia daryti dar didesnių klaidų, juo labiau imtis neteisėtų veiksmų. Vilniaus savivaldybei bus nusiųsti pasiūlymai teisėtais būdais taisyti padėtį
    Ir rezultatas vistiek bus prastesnis, nei su lentele. Taip kad lentelė ir tik lentelė. O taisykles pakeisti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    O sakykim kodėl tada neleist LIDL sukt į kairę kartu su Lukšiu?
    Iš Lukšio g. numatytas šviesoforas su rodyklėmis, todėl šios trajektorijos neturi kirsti sukantys iš Lidl į kairę.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Todėl, kad iš Lukšio apribojus važiavimą tik į dešinę, atsiranda galimybė sukti į dešinę dar vienoje fazėje: kartu su sukančiais į kairę iš Kalvarijų g.
    O sakykim kodėl tada neleist LIDL sukt į kairę kartu su Lukšiu?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Kodėl LIDL turi galimybę važiuoti tiesiai, o Lukšys sukti į kairę - ne?
    Todėl, kad iš Lukšio apribojus važiavimą tik į dešinę, atsiranda galimybė sukti į dešinę dar vienoje fazėje: kartu su sukančiais į kairę iš Kalvarijų g.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Norint taisyti klaidas, nereikia daryti dar didesnių klaidų, juo labiau imtis neteisėtų veiksmų. Vilniaus savivaldybei bus nusiųsti pasiūlymai teisėtais būdais taisyti padėtį:
    Kodėl LIDL turi galimybę važiuoti tiesiai, o Lukšys sukti į kairę - ne?

    Komentuoti:

Working...
X