Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Šviesoforų ciklai nuo ketvirtadienio, 2014.12.11
    Dar tokia smulkmena, kad padaryta pėsčiųjų perėja Kalvarijų gatvėje (nuo miesto pusės). Dar vienas avarijų židinys

    Dabar atsirado keturi ciklai:
    1. Kalvarijų gatve abiem kryptimis žalia šviesa.
    Iš Lukšio gatvės - eismas stovi


    2. Kalvarijų gatve nuo Kuro aparatūros galima važiuoti tiesiai ir sukti į kairę
    Iš Lukšio gatvės - neleidžiama sukti į dešinę , nors nėra jokios pėsčiųjų perėjos


    3. Iš Lukšio gatvės galima važiuoti visomis kryptimis
    Vienintelis ciklas, kai galima važiuoti iš Lukšio gatvės - net ir į dešinę
    Kadangi vėl leidžiama sukti į kairę (o dabar - ir tiesiai), atsiranda raudona šviesa važiuojant Kalvarijų gatve į miestą


    4. Važiuojant Kalvarijų gatve nuo miesto atsiranda sekciaj į LIDL parduotuvę
    Važiuojant Kalvarijų gatve link miesto - jau antras raudonas ciklas.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.16, 07:01. Priežastis: 1 ciklo brėžinys

    Comment


      #62
      Klausimas - kodėl po rekonstrukcijos Kalvarijų g. nuo miesto centro pusės 1 fazėje negalima sukti į dešinę?

      Comment


        #63
        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. O kokie būtų pasiūlymai savivaldybei? Kokie sprendimo būdai be lentelės?
        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus.
        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        (...) o gal net ir išvadas padarytumėte, ką reikia tobulinti. Kreiptis galite dar ir tiesiai į atsakingas tarnybas, kad nesugeba normaliai suprojektuoti ir sumodeliuoti šviesoforų ir eismo judėjimo.
        Deja, su tais 4 ciklais buvo pridaryta problemų
        Dar reikėtų prapaltinti Kalvarijų gatvę nuo kuro aparatūros link miesto. Tačiau dabar buvo praplatinta per pusę juostos ir padaryta saugumo salėlė

        1. Variantas - pigiausias. Palikti kaip buvo
        - t.y., panaikinti 4-ą ciklą (sukimą iš miesto į kairę link LIDL'io)
        - panaikinti važiavimą iš Lukšio gatvės į kairę ir tiesiai
        - panaikinti pėsčiųjų perėją - yra pėsčišųjų šviesoforas už 100 metrų prei Sigmos (Tauragnų stotelės)
        - palikti žalią rodyklą (jei tas neįmanoma dėl "taisyklių"), tai tebūnie

        2. Variantas - kompromisinis.
        Panaikinti 4-ą ciklą (sukimą iš miesto į kairę link LIDL'io)

        3. Variantas - brangiausias.
        Nupirkti naujus šviesoforus
        2 cikle (kai iš Kalvarijų g. sukama į kairę) padaryti Lukšio gatvėje sekciją į dešinę.

        Deja, gaila, kad transporte nėra "undo" funkcijos...
        Paskutinis taisė Romas; 2014.12.15, 23:12.

        Comment


          #64
          Ar iš brėžinių galima suprasti, kas ten pasikeitė ir kodėl dabar padėtis pablogėjo?

          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Klausimas - kodėl po rekonstrukcijos Kalvarijų g. nuo miesto centro pusės 1 fazėje negalima sukti į dešinę?
          Anksčiau rašiau, kad važiuojant nuo miesto tik buvo panaikinta žalia rodyklė.
          Pataisiau 1-o ciklo schemą.

          Comment


            #65
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Ar iš brėžinių galima suprasti, kas ten pasikeitė ir kodėl dabar padėtis pablogėjo?


            Anksčiau rašiau, kad važiuojant nuo miesto tik buvo panaikinta žalia rodyklė.
            Pataisiau 1-o ciklo schemą.
            Viskas aišku. Tik noriu paklausti, ar prieš rekonstrukciją 2 fazėje iš Lukšio g. degdavo žalia šviesoforo rodyklė, ar buvo sukama pagal lentelę su žalia rodykle?

            Comment


              #66
              /\
              Abu.
              Per 1-ą ciklą buvo galima sukti į dešinę, nes buvo žalia rodyklė;
              Per 2-ą žalia spalva buvo su rodykle į dešinę.

              P.S.
              Matau, kad įdėta nesena nuotrauka su iki šiol buvusi padėtimi - jau stovi LIDL'io tvora
              Paskutinis taisė Romas; 2014.12.14, 20:27.

              Comment


                #67
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                /\ Abu.
                Per 1-ą ciklą sukdavo į dešinę, nes buvo žalia rodyklė
                Per 2-ą žalia spalva buvo su rodyjykle į dešinę
                Ačiū, taip ir maniau. Tik šiuo atveju atkreipsiu dėmesį, kad lentelių su žaliomis rodyklėmis prie šviesoforo, kuris turi rodykles, neleidžia įrengti ne tik naujos taisyklės, bet ir senas standartas. Tai dar kartą parodo, kad net pagal seną tvarką buvo pažeidinėjami teisės aktai.

                Situacija aiški kaip dieną. Pasiūlymai irgi geri. Permąstysiu, pasitarsiu su specialistais ir artimiausiu metu atrašysiu. Bus galima suruošti raštą savivaldybei, jeigu iki to laiko jie patys neištaisys padėties

                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                /\
                Abu.
                Per 1-ą ciklą buvo galima sukti į dešinę, nes buvo žalia rodyklė;
                Per 2-ą žalia spalva buvo su rodyykle į dešinę.

                P.S.
                Matau, kad įdėta nesena nuotrauka su iki šiol buvusi padėtimi - jau stovi LIDL'io tvora
                Taip, nuotrauka daryta birželio mėnesį vieno eismo specialisto iš Vilniaus.

                Comment


                  #68
                  Kalvarijų g. LIDL.









                  Comment


                    #69
                    Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.

                    Pirma blogybė, kad dėl parduotuvės atsiranda 4 fazė. Be abejo, ir nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę neprideda eismo pralaidumo, bet čia turbūt jau sutarta su prekybos centru dėl pėsčiųjų saugumo ir patogumo (Kaune Šiaurės pr. irgi atsiras reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lidl, nors už 100-200 m yra sankryža). Kairiojo posūkio į Lidlą irgi jie neatsisakys. Čia ir aš turiu klausimą - kaip į jį patekti - apsisukti Ozo - Kalvarijų - Kareivių sankryžoje ir ten dar padidinti spūstis?

                    Siūlau tokias važiavimo kryptis ir fazes:







                    Comment


                      #70
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.
                      Kadangi problemų mazgas sukurtas ilgam, turbūt medžiagos apie tą LIDL sankryžą užteks atskirai temai (aišku, kartu su Kuro aparatūros sankryža).

                      Comment


                        #71
                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                        Kalvarijų g. LIDL.
                        Labai įdomu, kada fotografuota

                        Comment


                          #72
                          Vakar.

                          Comment


                            #73
                            /\ Ačiū. Vadinasi, sekmadienį...

                            Comment


                              #74
                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.

                              Pirma blogybė, kad dėl parduotuvės atsiranda 4 fazė. Be abejo, ir nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę neprideda eismo pralaidumo, bet čia turbūt jau sutarta su prekybos centru dėl pėsčiųjų saugumo ir patogumo (Kaune Šiaurės pr. irgi atsiras reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lidl, nors už 100-200 m yra sankryža). Kairiojo posūkio į Lidlą irgi jie neatsisakys. Čia ir aš turiu klausimą - kaip į jį patekti - apsisukti Ozo - Kalvarijų - Kareivių sankryžoje ir ten dar padidinti spūstis?

                              Siūlau tokias važiavimo kryptis ir fazes:

                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas
                              Iš esmės užtektų pirmų 2 ciklų, na kaip ir buvo iki šiol. Iš Lidl apskritai nereikia šviesaforo, užtenka paprasto išvažiavimo tik į dešinę, o norintiems važiuoti į Lukšio arba Kareivių g. reiktų padaryti atskirą išvažiavimą į Ozo g.
                              Flickr

                              Comment


                                #75
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Iš esmės užtektų pirmų 2 ciklų, na kaip ir buvo iki šiol. Iš Lidl apskritai nereikia šviesaforo, užtenka paprasto išvažiavimo tik į dešinę, o norintiems važiuoti į Lukšio arba Kareivių g. reiktų padaryti atskirą išvažiavimą į Ozo g.
                                Fazių, ne ciklų Bet juk įrengta perėja per Kalvarijų gatvę. Tada atsisakyti šviesoforo iš Lidl nėra prasmės. Priešingai, tai gali kelti grėsmę eismo saugumui. Visų pirma, eismas Kalvarijų gatve yra intensyvus, tad vairuotojai iš Lidl bandytų įlįsti į srautą. Užsidegus žaliam signalui pėstiesiems per Kalvarijų gatvę, sukantys vairuotojai gali neįvertinti staiga atsiradusio pėsčiųjų eismo. Dabar gi, pėstiesiems žalias uždegamas pirmiau, o tik po to išvažiuojantiems iš Lidl.

                                Atskiras išvažiavimas į Ozo g.? Kiek pamenu, ten žiauriai apkrauta gatvė. Tad ar bėgant nuo vilko nebūtų užšokta ant meškos? Ar patiems taip tikrai būtų patogu įvažiuoti / išvažiuoti į / iš parduotuvės? Aš nekalbu apie tai, ar tinkama vieta tokia parduotuvei. Faktas, kad ji jau stovi.

                                Comment


                                  #76
                                  /\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
                                  Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.

                                  Comment


                                    #77
                                    Tobuliausia būtų LIDL investavimas į viaduko statybą nuo Ozo gatvės (Tauragnų gatve). Tai pasiteisintų ir finansiškai, nes jeigu ten visą laiką bus milžiniški kamščiai, vartotojai tiesiog nevažiuos apsipirkinėti šioje parduotuvėje, ja naudosis tik vietiniai.
                                    Tik klausimas ką į tai atsakys vietinių medinukų gyventojai. Jų vietoje aš nebučiau prieš, nes pagaliau gaučiau išasfaltuotą gatvelę.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      /\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
                                      Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.
                                      Be abejo, geriausia būtų, jei tos perėjos nebūtų. Ne problema pėstiesiems paeiti iki Ozo sankryžos. Bet pas mus valdo verslas.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        /\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
                                        Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.
                                        Klausimas, kaip bus, kai bus įdiegta LRT (kvazi?tramvajaus) linija.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Klausimas, kaip bus, kai bus įdiegta LRT (kvazi?tramvajaus) linija.
                                          Artimiausius 10-15 metų tikrai nebus tramvajų, o per tiek laiko viskas gali n kartų pasikeisti (uždarys parduotuvę, praplatins gatvę, pastatys pėsčiųjų tiltą, uždraus eismą toje vietoje, darkažkas).
                                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X