Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Lukšio - Kalvarijų sankryžos pralaidumą gali pagerinti šie dalykai:
    1. Leisti įvažiuoti į Lidl / išvažiuoti iš jo tik iš dešinės pusės
    2. Grąžinti žalią rodyklę posūkiui į dešinę nuo Lukšio g. link Kuro aparatūros sankryžos.
    3. Važiuojant nuo Lukšio g. panaikinti posūkį į kairę ir važiavimą tiesiai (į Lidl)
    4. Panaikinti pėsčiųjų perėją (kita yra už 100 metrų)
    5. Palikti tik 2 šviesoforo ciklus:
    - Kalvarijų gatve tiesiai abiem kryptimis
    - posūkis į kairę iš Kalvarijų g. į Lukšio gatvę

    Investicijos minimalios, o pralaidumas iškart pagerės.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\
    Niekas nesako, kad rodyklių naikinimas priklauso tik nuo D.S. iniciatyvumo.
    Tačiau neapgalvotas rodyklių naikinimo reklamavimas nėra tas dalykas, kuris keltų susižavėjimą, ypač kai kalbama apie realias situacijas, su kuriomis tas asmuo susipažįsta tik labai paviršutiniškai.

    Pvz.:
    Atsisveikinimas su žaliomis rodyklėmis: kaip veikia naujos išmanios sankryžos?
    Tai norit pasakyt, kad su lentele iš Lukšio gatvės eismas vyktų sklandžiau? Degant raudonam signalui kiekvienas automobilis privalėtų sustoti prieš Stop liniją. O gal tiesiog niekas nestoja pažeisdami taisykles? Dabar gi degant raudonam signalui tiesiai su atskiru šviesoforu į dešinę galima sukti net nepristabdžius.
    Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.30, 21:28.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\
    Niekas nesako, kad rodyklių naikinimas priklauso tik nuo D.S. iniciatyvumo.
    Tačiau neapgalvotas rodyklių naikinimo reklamavimas nėra tas dalykas, kuris keltų susižavėjimą, ypač kai kalbama apie realias situacijas, su kuriomis tas asmuo susipažįsta tik labai paviršutiniškai.

    Pvz.:
    Atsisveikinimas su žaliomis rodyklėmis: kaip veikia naujos išmanios sankryžos?

    Prieš rekonstrukciją posūkiui iš Lukšio g. į dešinę, į Kalvarijų g., buvo įrengta lentelė su žalia rodykle. Po rekonstrukcijos jos neliko, tačiau taip pat buvo neteisingai numatytos šviesoforo fazės, tad kilo nemažos spūstys P. Lukšio g. Eismo dalyviai be abejo pirmiausiai ėmė keiksnoti lentelę panaikinusius valdininkus.
    Tačiau, kaip parodė vėlesnė praktika, eismą galima organizuoti daug sklandžiau ir saugiau be lentelės su žalia rodykle

    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/a....d?id=67268424
    Tiesiog buvo praleista proga patylėti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Kam reikėjo kišti savo trigrašį giriant Lukšio-Kalvarijų g. šviesoforus.
    Dabar ten kamščiai, kokių seniai nebuvo.
    Jei gyveni Kaune, tai prašom bent negadinti gyvenimo vairuojantiems kituose miestuose.
    Matote, gyvename teisinėje valstybėje ir lentelė Lukšio gatvėje negalima pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 77.3 p. Džiaukitės, kad vėliau papildomai įrengė atskirus šviesoforus į dešinę, o tai stovėtumėt trigubai didesniuose kamščiuose. Dėkokit Kaunui, jei Vilniaus specialistai to nesugebėjo sugalvoti :)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kam reikėjo kišti savo trigrašį giriant Lukšio-Kalvarijų g. šviesoforus.
    Dabar ten kamščiai, kokių seniai nebuvo.
    Jei gyveni Kaune, tai prašom bent negadinti gyvenimo vairuojantiems kituose miestuose.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Esmė ne tame. Niekas jūsų nekaltina. Tik keista, kaip pataikėte į ministerijos lauktą mainstream'ą (šiek tiek esu insaideris). O čia kaip tik - liaudies atstovas su racionalizaciniais pasiūlymais. Galvojate, kad kiti piliečiai nerodo iniciatyvos? Bet dažniausiai - kaip žirniai į sieną. Juolab tokioje bendravalstybinėje iniciatyvoje. Ne dėl vienos sankryžos, ne vieno keliuko, ne vieno šviesoforo! O dėl tūkstančių! Kuriuos pertvarkyti kainuos ne vienas milijonas mokesčių mokėtojų eurų. Be to, ne kiekvienas turi laiko diskutuoti su ministerijos klerkais, nes savo darbe nuo 7:00 iki 18:00.
    Asmeniškai didelės tragedijos dėl lentelių nedaryčiau. Bet jų uždraudimas (taip taip) yra tiesiog jų mechanininis nuėmimas, nekeičiant nieko daugiau. Jūs naivus, jeigu manėte, kad jūsų iniciatyvos bus paremtos pinigais ir viskas bus perdaryta gražiai, saugiai ir greitai.
    Uždrausti, o ne kurti yra lengviausia. Mes tai perėjome ne vieną kartą...
    Pataikiau, nepataikiau, koks skirtumas. Tiesiog mano ir ministerijos požiūris į eismo saugumą sutampa. Bet sprendimus priima jie, o ne aš. Ar mano iniciatyvos bus paremtos, ar neparemtos, aš to nežinau. Tik tikiu, kad kryptingas Valstybės ėjimas link tikslo gali duoti apčiuopiamų rezultatų.

    Tai visgi, kuo aš apkartinau gyvenimą tūkstančiams (kodėl ne milijonams?) bendrapiliečių? Prašome pagrįsti savo žodžius.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai dar kartą įrodo, kad net vienas iniciatyvus pilietis gali apkartinti gyvenimą tūkstančiams niekuo dėtų bendrapiliečių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Aš esu tik iniciatyvus pilietis.
    Tai dar kartą įrodo, kad net vienas iniciatyvus pilietis gali apkartinti gyvenimą tūkstančiams niekuo dėtų bendrapiliečių.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
    Ne nauja, bet ir kitur nemačiau mieste vietų, kad kokius 300 metrų tiesiog plaukia masinos abiejom kryptim Po šiandien turėtų ne vieno pėsčiojo skundas pareit, nes kai į darbą važiavau tai bent keturis šlapius nuo galvos iki kojų pamačiau :) Ir vis dėl to per 12 metų nerealu, kad transportas tokias provėžas išmušė, ten kažkas iki galo nepadaryta toj vietoj.
    Nežinau kaip konkrečiai toje sankryžoje, bet teko pastebėti, kad smėliu užneštos kanalizacijos šulinių skylės nėra valomos.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Labiausiai apkrauta yra Ukmergės ir GV sankryža. :)
    Turiu galvoje į apkrovų Top5 patenka, taip ar taip.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
    Ne nauja, bet ir kitur nemačiau mieste vietų, kad kokius 300 metrų tiesiog plaukia masinos abiejom kryptim Po šiandien turėtų ne vieno pėsčiojo skundas pareit, nes kai į darbą važiavau tai bent keturis šlapius nuo galvos iki kojų pamačiau :) Ir vis dėl to per 12 metų nerealu, kad transportas tokias provėžas išmušė, ten kažkas iki galo nepadaryta toj vietoj.
    Labiausiai apkrauta Vilniaus sankryža, nematau tame nieko keisto. Visi pripratę, aišku, pokyčiai būtų neprošal :)

    Komentuoti:


  • Griunvaldas
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Minėta sankryža sutvarkyta dar tada, kai statė Siemens Arena ~2003-04m. tai čia pagal jus nauja?
    Ne nauja, bet ir kitur nemačiau mieste vietų, kad kokius 300 metrų tiesiog plaukia masinos abiejom kryptim Po šiandien turėtų ne vieno pėsčiojo skundas pareit, nes kai į darbą važiavau tai bent keturis šlapius nuo galvos iki kojų pamačiau :) Ir vis dėl to per 12 metų nerealu, kad transportas tokias provėžas išmušė, ten kažkas iki galo nepadaryta toj vietoj.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
    Kalvarijų/Ozo/Kareivių gatvių sankryžoje veikia nemokama automobilių plovykla! Ir purvo kaukė veidui, jei važiuoji bent kiek prasidaręs langą :))
    Kaune kažkaip naujai sutvarkytose gatvėse nepastebiu tiek lietaus nuotekų ant kelio, o mes... plaukiam, net ne Nerimi
    Minėta sankryža sutvarkyta dar tada, kai statė Siemens Arena ~2003-04m. tai čia pagal jus nauja?

    Komentuoti:


  • Griunvaldas
    replied
    Kalvarijų/Ozo/Kareivių gatvių sankryžoje veikia nemokama automobilių plovykla! Ir purvo kaukė veidui, jei važiuoji bent kiek prasidaręs langą :))
    Kaune kažkaip naujai sutvarkytose gatvėse nepastebiu tiek lietaus nuotekų ant kelio, o mes... plaukiam, net ne Nerimi

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Nebloga mintis dėl važiavimo iš Lidl į šiaurinę Kalvarijų g. pusę per keliuką ir per Ozo g.
    Tačiau apsisukimas Kalvarijų - Ozo - Kareivių g. sankryžoje neįgyvendinamas praktiškai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\
    Prie tokios užkimštos sankryžos statyti parduotuvę, švelniai tariant, buvo didelis nesusipratimas.
    Sekcijų prikabinimas tik sudarė imitaciją, kad kažkas daroma. O atidarius tą parduotuvę eismas (važiuojant nuo Lukšio gatvės, ypač popiet) galutinai sugadintas.
    Keistesnis eismo sureguliavimas.
    Yra Lidl-Ozo g. pravažiavimas.
    Galėjo leisti taip.
    Į Lidl:
    -Iš Kareivių, Kalvarijų šiaurinės dalies - tiesiogiai
    -Iš Ozo - per pravažiavimą.
    -Iš Kalvarijų pietinės dalies - apsisukus Ozo-Kalvarijų sankryžoje
    Iš Lild:
    -į Kareivių, Kalvarijų šiaurinę, Lukšio - per Ozo g.
    -į Kalvarijų pietinę - tiesiogiai.
    -Į Ozo - per pravažiavimą ir apsisukus Ozo-Kalvarijų sankryžoje

    Pravažiavimas

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ir šalutiniai ciklai (pvz., kairysis posūkis nuo miesto į Ozo g link "Akropolio") tampa santykinai ilgesni.
    Pagal ką sprendžiat, kad tai yra šalutinis ciklas? Kol kas įspūdis toks, kad jis šalutinis, nes trukdo jums važiuoti tiesiai Kalvarijų g.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pratęsiant kalbą apie šią sankryžą.

    Labai keista, kad rytinio piko metu, kai paleidžiamas eismas Kalvarijų gatve nuo Santariškių-Baltupių link miesto centro, ties LIDL pasitinka raudona šviesa, sekcija į Lukšio gatvę paprastai būna užsikimšusi ir eismas vyksta tik viena juosta.

    Dar keisčiau, kad pasibaigus pikui sugebama padaryti dar didesniu kamščius nuo Santariškių link miesto. Nuo kokios 9- os valando ryte sutrumpėja ciklai ir šalutiniai ciklai (pvz., kairysis posūkis nuo miesto į Ozo g link "Akropolio") tampa santykinai ilgesni.

    Šiaip susidaro įspūdis, kad šviesoforų reguliuotojai ten nesilanko.
    Aš labiau pritarčiau minčiai, kad tokioje vietoje išvis negali būti parduotuvės su atskiru šviesoforiniu reguliavimu (!). Kartais pridėjus srautų iš visų pusių neįmanoma normaliai nieko sureguliuoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pratęsiant kalbą apie šią sankryžą.

    Labai keista, kad rytinio piko metu, kai paleidžiamas eismas Kalvarijų gatve nuo Santariškių-Baltupių link miesto centro, ties LIDL pasitinka raudona šviesa, sekcija į Lukšio gatvę paprastai būna užsikimšusi ir eismas vyksta tik viena juosta.

    Dar keisčiau, kad pasibaigus pikui sugebama padaryti dar didesniu kamščius nuo Santariškių link miesto. Nuo kokios 9- os valando ryte sutrumpėja ciklai ir šalutiniai ciklai (pvz., kairysis posūkis nuo miesto į Ozo g link "Akropolio") tampa santykinai ilgesni.

    Šiaip susidaro įspūdis, kad šviesoforų reguliuotojai ten nesilanko.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Lidl Šnipiškės prie išvažiavimo kamštis iš keturių parkingo eilių.tarpų. Kas jiems leido taip neaiškiai susiprojektuoti?
    Prie tokios užkimštos sankryžos statyti parduotuvę, švelniai tariant, buvo didelis nesusipratimas.
    Sekcijų prikabinimas tik sudarė imitaciją, kad kažkas daroma. O atidarius tą parduotuvę eismas (važiuojant nuo Lukšio gatvės, ypač popiet) galutinai sugadintas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Lidl Šnipiškės prie išvažiavimo kamštis iš keturių parkingo eilių.tarpų. Kas jiems leido taip neaiškiai susiprojektuoti?

    PS Pradžioje apsauga reguliavo pagal "eismas ratu"-pirma ir antra eilė tolyn nuo Kalvarijų g, ir išvažiavimas tik per trečią eilę į šviesofotą, buvo ok.

    Komentuoti:

Working...
X