Skelbimas

Collapse

Forumo platformos atnaujinimas

Birželio 4d. nuo 21:00 forumo platforma laikinai neveiks - bus vykdomi platformos atnaujinimo darbai.
Daugiau
Mažiau

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Lidl'as Kalvarijų g.:



    Flickr

    Comment


      #42
      Penktadienį teko lankytis Vilniaus miesto plėtros departamente ir klausyti paskaitą apie miesto plėtrą. Išgirdau įvairių dalykų, kurie tiks tiek infrastruktūros temoms, tiek kitoms, bet talpinu čia. Dalis labai gali būti, kad bus girdėti.
      (...)

      Vilniaus miesto savivaldybės foje yra miesto maketas, su kai kurių sankryžų sprendiniais. Nežinau kiek jie realus šiuo metu(ir ar dar nėra talpinti), bet esu juos nusifotografavęs. Jei būtų naudinga, įkelčiau. Turiu GV/Žalgirio g., Ozo/Kernavės g. Ozo/Kalvarijų/Kareivių g., Kareivių/Verkių g., Kareivių/Žirmūnų g. sankryžas.
      Paskutinis taisė Romas; 2014.12.15, 21:32. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

      Comment


        #43
        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
        Ačiū už išsamų apibendrinimą. Dėl paskutinio punkto - būtų gerai pamatyti/prisiminti tų sankryžų planus.
        Ozo / Kalvarijų / Kareivių g.
        Paskutinis taisė Romas; 2014.12.15, 21:32. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

        Comment


          #44
          [VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

          Šiandien įjungė tą nelaimingą šviesoforą prie Kalvarijų / Lukšio sankryžos Lidlio.
          Katastrofa. Viskas užkimšta.
          Nuo Kalvarijų gatvės ryte per vieną ciklą pravažiuoja 3-4 mašinos. 1 km srautas į miesto pusę iki tos sankryžos važiuoja apie 40 minučių.

          Vietoj Lidl ten reikėjo daryti sankryžos platinimą. Bet...

          Dabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
          Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
          Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...
          Paskutinis taisė Romas; 2014.12.14, 18:31. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai

          Comment


            #45
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Dabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
            Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
            Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...

            Stebėtina, kad ten įsikūrusios įmonės nieko neadaro savivladybei už tokią kalėdinę dovanėlę.
            Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. O kokie būtų pasiūlymai savivaldybei? Kokie sprendimo būdai be lentelės?

            Comment


              #46
              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. O kokie būtų pasiūlymai savivaldybei? Kokie sprendimo būdai be lentelės?
              Iš Lukšio gatvės yra atskira sekcija į dešinę, tad pasiūlymai labai paprasti, neleisti sukti į kairę, nes ir taip per ciklą tik koks 1 automobilis nusuka, o visi kiti turi laukti. Vietoje to padaryti sukimą į dešinę 2 juostomis ir ciklus reguliuoti pagal srautus.
              Flickr

              Comment


                #47
                Reikia uždrausti ir nuo LIDL važiuoti tiesiai arba į kairę, nes galima išvažiuoti į Ozo g. kita gatvele.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  #48
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Iš Lukšio gatvės yra atskira sekcija į dešinę, tad pasiūlymai labai paprasti, neleisti sukti į kairę, nes ir taip per ciklą tik koks 1 automobilis nusuka, o visi kiti turi laukti. Vietoje to padaryti sukimą į dešinę 2 juostomis ir ciklus reguliuoti pagal srautus.
                  Papildomos sekcijos greičiausiai ten nėra. Norėčiau tiksliau žinoti, kokie šviesoforai su / be rodyklių įrengti iš Lukšių gatvės.

                  Comment


                    #49
                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Papildomos sekcijos greičiausiai ten nėra. Norėčiau tiksliau žinoti, kokie šviesoforai su / be rodyklių įrengti iš Lukšių gatvės.
                    Nežinau kas pasikeitė šią savaitę, bet mačiau, kad yra nupiešta papildoma juosta važiavimui į Lidl arba sukimui į kairę, prieš tai buvo 2 paprasti ciklai - arba raudonas, arba žalias šviesaforas tik sukimui į dešinę, t.y. žalia rodyklė.

                    Paskutinis taisė Lettered; 2014.12.13, 19:47.
                    Flickr

                    Comment


                      #50
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
                      Atleiskite kolega, bet taisyklės, net ir, hmmm... itin neapgalvotos, turi tarnauti žmogui.
                      Per dvi dienas kamščiai ten padidėjo dvigubai.
                      Kalvarijų gatvėje važiuojant pagal taisykles vienam kilometrui reikia valandos - Kuro aparatūros sankryžoje per ciklą pravažiuoja tik 3-4 mašinos.
                      Kamščiai ryte Ozo gatvėje dabar ne iki Akropolio, o jau iki pat Justiniškių.

                      Tuo konkrečiu atveju dėl sukimo į dešinę sunkiai paaiškinama, kodėl negalima sukti į dešinę, kai mašinos suka iš Kalvarijų gatvės į kairę Šiaurės miestelio link.
                      Turbūt po kurio laiko bus padarytas projektas, atsiras dar viena sekcija į dešinę.
                      Bet tai neišspręs dviejų papildomų raudonos spalvos ciklų važiuojant nuo Baltupių pusės .

                      Jei buvo duotas leidimas statyti Lidl parduotuvę prie sankryžos, tai ir reikėlo palikti esamus dešiniuosius posūkius. Tuomet būtų natūralus "catchment area" - parduotuvę lankytų tik skandalingųjų bendrabučių gyventojai.
                      Dabar sujauktas visas eismas ir visa šiaurinė miesto dalis ir Šiaurės miestelis yra įkalinti.

                      Situacijos absurdas yra tame, kad viena Šiaurės miestelio įmonė už savo pinigus praplatino dvi sankryžas (Tuskulėnų - Apkasų ir Žirmūnų - Minties). Savivaldybė labai savotiškai atsidėkojo sugadindama visam rajonui kalėdinį biznį.
                      Kol kas galima tik patarti bent kalėdinės karštinės metu be būtino reikalo per tą vietą nevažiuoti į Šiaurės miestelį, o į Akropolį - per Kalvarijų gatvę.
                      Paskutinis taisė Romas; 2014.12.18, 23:44.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Romas
                        Atleiskite kolega, bet taisyklės, net ir, hmmm... itin neapgalvotos , turi tarnauti žmogui.
                        Per dvi dienas kamščiai ten padidėjo dvigubai

                        Tuo konkrečiu atveju dėl sukimo į dešinę sunkiai paaiškinama, kodėl negalima sukti į dešinę, kai mašinos suka iš Kalvarijų gatvės į kairę Šiaurės miestelio link.
                        Turbūt po kurio laiko bus padarytas projektas, atsiras dar viena sekcija į dešinę.
                        Bet tai neišspręs dviejų papildomų raudonos spalvos ciklų važiuojant nuo Baltupių pusės Kalvarijų gatve - per ciklą pravažiuoaj tik 3-4 mašinos.
                        Kamščiai ryte Ozo gatvėj dabar ne iki Akropolio o iki Justiniškių.

                        Jei buvo duotas leidimas statyti Lidl parduotuvę prie sankryžos, tai ir reikėlo palikti esamus dešinįuosisu paūkius. Tuomet būtų natūralus "catchment area" - parduotuvę lankytų tik skandalingųjų bendrabučių gyventojai.
                        Dabar sujauktas visas eismas ir visa šiaurinė miesto dalis ir Šaiurės miestelis yra įkalinti.

                        Situacijos absurdas yra tame, kad Ogmios centras už savo pinigus prapaltino dvi sankryžas (Tuskulėnų - Apkasų ir Žirmūnų - Minties). Savivaldybė labai savotiškai atsidėkojo sugadindama visam rajonui kalėdinį biznį.
                        Kol kas galima tik patarti bent kalėdinės karštinės metu be būtino reikalo per tą vietą nevažiuoti į Šiaurės miestelį, o į Akropolį - per Kalvarijų gatvę.
                        Emocijas ir neviltis į šalį. Kadangi nemačiau sankryžos, man įdomu, kaip išdėstytos fazės ir šviesoforai su / be rodyklių. Esu matęs ne vieną sankryžą, kai pradžioje užsikemša gatvės, bet tam reguliuojami fazių laikai arba, esant reikalui, koreguojamos fazės.

                        Comment


                          #52
                          /\
                          Gerbiamasai, atvažiuokite į tą vietą ryte arba vakare ir tuomet komentuokite.
                          Jūsų angažuota pozicija dėl žalių rodyklių naikinimo išsakyta daug kartų. Tuščiai kartotis nebūtina.
                          Tegul kalba faktai.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            /\
                            Gerbiamasai, atvažiuokite į tą vietą ryte arba vakare ir tuomet komentuokite.
                            Jūsų angažuota pozicija dėl žalių rodyklių naikinimo išsakyta daug kartų. Tuščiai kartotis nebūtina.
                            Tegul kalba faktai.
                            Faktai tokie, kad kažkas neprotingai sudėliojo fazes ir / arba jų laikus. Dėl to aš ir klausiu, kokios numatytos fazės.

                            Comment


                              #54
                              /\ Prašom apsilankyti vietoje.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                /\ Prašom apsilankyti vietoje.
                                Tikrai neturėsiu galimybės. Galbūt parašys kas nors kitas iš narių. O rašant raštus savivaldybei geriausiai siūlyti problemų sprendimo variantus.

                                Comment


                                  #56
                                  Su tuo žalios rodyklės panaikinimu tai visiem problemų pridarė kažkas. Įdomu kam būna saugu, kai per perėja niekas neina, o didžiausia eilė automobilių vistiek turi stovėti.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Faktai tokie, kad kažkas neprotingai sudėliojo fazes ir / arba jų laikus.
                                    Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus. Šiauliai su Pramonės/Išradėjų g. sankryža puikiausias pavyzdys. Negi nėra daromi jokie skaičiavimai dar prieš rekonstruojant sankryžą...

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus. Šiauliai su Pramonės/Išradėjų g. sankryža puikiausias pavyzdys. Negi nėra daromi jokie skaičiavimai dar prieš rekonstruojant sankryžą...
                                      Galim ir vienintelę naują sankryžą Panevėžy pridėt
                                      Tvarka bus!

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Kadangi nemačiau sankryžos, man įdomu, kaip išdėstytos fazės ir šviesoforai su / be rodyklių.
                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Jeigu gyvenate vilniuje ir kažkuri tai sankryža jums sukelia "keturių valandų" problemas per dieną, gal būtumėt malonus ir sugaišdami kamštyje bent valandą ir forume aprašytumėte tiksliai kas ir kaip veikia
                                        Teks pateikti bendrą informaciją
                                        Kalvarijų - Kareivių - Ozo sankryža prie buv. Kuro aparatūros (šviesoforas viršuje) yra viena labiausia apkrautų ir avaringiausių Vilniuje. Apie tą sankryžą šaindien daug nekalbėsime -
                                        Kita sankryža - Kalvarijų - Lukšio gatvių - yra už 200 metrų (šviesoforas apačioje). Ji buvo T formos.
                                        Netoli sankryžos baigiama statyti Lidl parduotuvė. T formos sankirta pertvarkyta į keturšalę sankryžą.
                                        Praeitą ketvirtadienį Lukšio - Klavarijų g. sankryžoje buvo įjungtas šviesoforas su papildomais ciklais sekcijomis ir eismas buvo paralyžiuotas


                                        Dabar dienos trumpos ir rytinio bei vakarinio piko šviesiu metu nufotografuoti neįmanoma.
                                        Kelios vasarinės nuotraukos (foto 2008.07).

                                        1. Vaizdas iš Lukšio gatvės
                                        Nuo to liko buvę pasikeitimai:
                                        - Prieš kelis mėnesius buvo panaikintas sukimas į kairę pusę. Buvo labai pagerėję pralaidumas, nes siauroje gatvėje 1-2 sukantys į kairę užkimšdavo pagrindinį srautą į dešinę, link
                                        - Šį mėnesį rekonstruojant sankryžą praplatinta Lukšio gatvės atkarpa ir panaikintas parkavimas kairėje. Deja, vėl leista sukti į kairę

                                        Pagrindinis srautas yra į dešinę. Iki trečiadinio ten buvo žalia rodyklė.


                                        2. Vaizdas iš Kalvarijų gatvės link Lukšio sankryžos
                                        Nuo to laiko įvykę pasikeitmai (iki LIDL'io atsiradimo):
                                        - 2013.07 atsirado autobusų juostos, vietoj 2 juostų link miesto liko tik viena juosa, labai sumažėjo paralaidumas);
                                        - uždraustas sukimas iš Lukšio gatvės į kairę (pagerėjo pralaidumas iš Lukšio gatvės), bet buvo likęs liko nereikalingas šviesoforo ciklas;
                                        - prieš kelis mėnesius panaikintas nereikalingas šviesoforo ciklas. Kalvarijų gatve tiesiai link centro ta vienintele juosta (antrąją nuolat užkimšę sukantys į kairę) buvo galima važiuoti laisviau - visą laiką degė žalia




                                        3. Vaizdas nuo Ozo-Karevių - Kalvarijų (Kuro aparatūros) sankryžos
                                        Net ir vasarą ten kaupėsi kamščiai

                                        Prašom atkreipti dėmesį, kad :
                                        - nuotraukos darytos vasarą;
                                        - dar nėra autobusų juostos Kalvarijų gatvėje.

                                        Nuotraukos važiuojant iš miesto Kalvarijų gatve nėra. Iki trečiadienio Lukšio g. sankryžoje buvo žalia rodyklė sukimui į dešinę. Ta lentelė ne tokia svarbi, nes sukančių į dešinę nedaug, o visa problema užsikimšęs eismas link Kuro aparatūros sankryžos

                                        Žemiau pateiksiu paskutinius šviesoforo ciklų pokyčius dėl LIDL parduotuvės.

                                        Comment


                                          #60
                                          Kalvarijų - Lukšio g. sankryža

                                          Šviesoforų ciklai iki trečiadienio, 2014.12.10
                                          Buvo tik du ciklai :
                                          1. Kalvarijų gatve abiem kryptimis žalia šviesa.
                                          Iš Lukšio gatvės - žalia rodyklė


                                          2. Važiuojant nuo kuro aparatūros sankryžos galivma važiuoti tiesiai ir sukti į Lukšio gatvę
                                          Iš Lukšio gatvės - žalia rodyklė. Visas esimas iš Lukšio gatvės ir prasisiurbdavo, kiek būdavo vietos atkarpoje iki kito šviesoforo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X