Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lvovo g. jau, panašu, baigiama - asfaltas lyg tai išklotas visoje atkarpoje. Plotis gatvės toks pat, koks ir likusios anksčiau sutvarkytos dalies - t.y. padidėjęs nuo pradinio.

    Comment


      Vairuotojų laukia pokyčiai
      Anot Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjo Vidmanto Pumpučio, Vilniaus mieste didžiausios spūstys susidaro Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžoje, todėl čia vairuotojai greitai turėtų susidurti su pakeitimais.
      „Saltoniškių mazgas buvo nagrinėtas. [...] Specialistai įsitikinę, kad spūstis galima panaikinti, tinkamai rekonstravus mazgą, panaikinus šviesoforais reguliuojamas sankryžas, rekonstravus Pedagoginio žiedo eismo organizavimą.
      Jo teigimu, buvo ieškota sprendimų, kaip spūstis panaikinti skiriant mažiausias investicijas, t. y. nestatant viadukų. „Buvo rastas optimalus sprendimas – paprasčiausiai panaikinti Saltoniškių mazge esančias šviesoforais reguliuojamas sankryžas. Galbūt tokiu būdu atsirastų nepatogumų pėstiesiems, kurie turėtų eiti per Pedagoginio žiedą į kitą gatvės pusę, bet, kaip rodo eismo modeliavimo programos, spūstys tame mazge turėtų dingti“, – tvirtina V. Pumputis.

      Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69036106

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        „Buvo rastas optimalus sprendimas – paprasčiausiai panaikinti Saltoniškių mazge esančias šviesoforais reguliuojamas sankryžas. Galbūt tokiu būdu atsirastų nepatogumų pėstiesiems, kurie turėtų eiti per Pedagoginio žiedą į kitą gatvės pusę, bet, kaip rodo eismo modeliavimo programos, spūstys tame mazge turėtų dingti“, – tvirtina V. Pumputis.
        Gal kas galit pakomentuoti, kas čia turima omenyje? Nes dabar visiškai nesuprantu, ką norima daryti. Panaikinti šviesoforus ir atvažiuojantiems nuo Geležinio vilko g. pastatyti ženklą „Duoti kelią“? Tokios nesąmonės negali būti.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Gal kas galit pakomentuoti, kas čia turima omenyje? Nes dabar visiškai nesuprantu, ką norima daryti. Panaikinti šviesoforus ir atvažiuojantiems nuo Geležinio vilko g. pastatyti ženklą „Duoti kelią“? Tokios nesąmonės negali būti.
          Didžiausia nesąmonė ir beprasmybė yra viena juosta į kalną nuo tunelio kai yra estakada. Gadina reikalą smarkiai.
          O šiaip tikrai nesuprantu visai kokį šviesoforą naikins. Mistika.

          Comment


            Kažkaip ten įdomiai su perėjom. Į "trikampį" Ukmergės g. - G.Vilko g. - Ukmergės g. estakada vis tiek turės būti perėja. Be to, kaip įmanoma saugiai padaryti persirikiavimą važiuojantiems nuo G.Vilko-Žalgirio g. pusės į pedagoginio žiedą?

            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Didžiausia nesąmonė ir beprasmybė yra viena juosta į kalną nuo tunelio kai yra estakada. Gadina reikalą smarkiai.
            Ten važiuoja priemiestiniai autobusai link Bukiškių ir Širvintų, ir ten esančioje stotelėje tikrai būna žmonių.
            Paskutinis taisė Mettal; 2015.09.17, 20:36.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Ten važiuoja žmonės, atvažiavę nuo Žalgirio gatvės, taip kad ta juosta yra reikalinga.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Na kaip, teoriškai turbūt įmanoma suorganizuoti taip, kad du srautai susilietų į vieną be šviesoforų:

                Naikinama juosta GV -> Ukmergės g. - paliekamas tik viadukas. Naikinamas dešinys posūkis Ukmergės -> Žalgirio g. (tą galima padaryti žiede apsisukus) ir visa jo juosta (tiesiai). Pirma GV juosta (dabar leidžianti sukti dešinėn į Ukmergės g. arba tiesiai link žiedo važiuoti) paliekama tik dešiniam posūkiui atlikti.

                Norint iš GV patekti į Saltoniškių g. ar Konstitucijos pr. - važiuoji per Žalgirio g. -> Linkmenų g.

                Praplatinama Ukmergės g. dalis tiesiog perkeliant skiriamąją juostą į šoną ir taip padarant nedidelę "greitėjimo juostą". Ir visus srautus atskiri skiriamosiomis užtvaromis.

                O visų labiausiai tai mane toliau stebina "padarysim pigiai" politika. Be mazgo normalaus užbaigimo čia nieko rimto nebus.

                Paskutinis taisė Creatium; 2015.09.17, 22:19.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Ten važiuoja priemiestiniai autobusai link Bukiškių ir Širvintų, ir ten esančioje stotelėje tikrai būna žmonių.
                  Autobusai link Bukiškių ir Širvintų galėtų važiuoti nuo OZO žiedo (ar nuo BIG) (na arba autobusų stoties).

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Na kaip, teoriškai turbūt įmanoma suorganizuoti taip, kad du srautai susilietų į vieną be šviesoforų:

                    Naikinama juosta GV -> Ukmergės g. - paliekamas tik viadukas. Naikinamas dešinys posūkis Ukmergės -> Žalgirio g. (tą galima padaryti žiede apsisukus) ir visa jo juosta (tiesiai). Pirma GV juosta (dabar leidžianti sukti dešinėn į Ukmergės g. arba tiesiai link žiedo važiuoti) paliekama tik dešiniam posūkiui atlikti.

                    Norint iš GV patekti į Saltoniškių g. ar Konstitucijos pr. - važiuoji per Žalgirio g. -> Linkmenų g.

                    Praplatinama Ukmergės g. dalis tiesiog perkeliant skiriamąją juostą į šoną ir taip padarant nedidelę "greitėjimo juostą". Ir visus srautus atskiri skiriamosiomis užtvaromis.

                    O visų labiausiai tai mane toliau stebina "padarysim pigiai" politika. Be mazgo normalaus užbaigimo čia nieko rimto nebus.

                    Atvaizdas
                    Viskas gal ir būtų neblogai, tačiau šiuo atveju praktiškai nelieka galimybės atvažiavus nuo GV/Žalgirio g. patekti ant žiedo.

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Viskas gal ir būtų neblogai, tačiau šiuo atveju praktiškai nelieka galimybės atvažiavus nuo GV/Žalgirio g. patekti ant žiedo.
                      Tai kaip minėjau, važiuojant iš tos pusės yra galimybė:
                      1. nuo GV sukti link Žalgirio g. ir po to į Linkmenų g.
                      2. Žalgirio g. važiuoti per Kalvarijų arba Linkmenų g.

                      Comment


                        Neabejoju, kad su laiku liks tas variantas, kas iš esmės dabar siūloma su šviesoforais.: http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=51722
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Ten važiuoja žmonės, atvažiavę nuo Žalgirio gatvės, taip kad ta juosta yra reikalinga.
                          O Geležinio Vilko gatve jie negali pasukti ir patekti ten pat?? Blogiausiu atveju apsisukti žiede (nors tai užkemšantis variantas).

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Lukšio ir Žukausko sankryžoje irgi praverstų šviesoforas. Neten irgi reikia palaukti kol visi pravažiuos.
                            Na per dažni šviesoforai irgi nelabai gerai. Manau įrengus šviesoforinį reguliavimą su Kubiliaus gatve, smarkiai pagerės situacija ir šioje vietoje, nes srautai bus nebe tokie išsisklaidę.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Autobusai link Bukiškių ir Širvintų galėtų važiuoti nuo OZO žiedo (ar nuo BIG) (na arba autobusų stoties).
                              Tai pro ten ir važiuoja tie, kurie pradeda nuo autobusų stoties. Ozo žiedo neminėkit, ten tragedija neprastesnė, nei M.Lietuvio žiedas Fabijoniškėse.

                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Na kaip, teoriškai turbūt įmanoma suorganizuoti taip, kad du srautai susilietų į vieną be šviesoforų:
                              Atvaizdas
                              O kaip būtų su viešojo transporto stotele Saltoniškės link pedagoginio žiedo? Ten visada yra perlipančių iš/į 49 ar 69 autobusus, atvažiuojančius nuo GV/Žalgirio pusės, o be to perlipama ir tarp 46/73 bei kitų autobusų, nes šie du nevažiuoja pro stotelę Šeškinė kalno viršuje.
                              Paskutinis taisė Mettal; 2015.09.18, 09:09.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Tai pro ten ir važiuoja tie, kurie pradeda nuo autobusų stoties. Ozo žiedo neminėkit, ten tragedija neprastesnė, nei M.Lietuvio žiedas Fabijoniškėse.

                                O kaip būtų su viešojo transporto stotele Saltoniškės link pedagoginio žiedo? Ten visada yra perlipančių iš/į 49 ar 69 autobusus, atvažiuojančius nuo GV/Žalgirio pusės, o be to perlipama ir tarp 46/73 bei kitų autobusų, nes šie du nevažiuoja pro stotelę Šeškinė kalno viršuje.
                                Tos stotelės klausimą reikia seniai spręsti, nors ten tokio kreivo įvažiavimo nelabai ir stotele pavadinsi. O ir nesaugu, ir nejauku ten laukti autobusų. 2005m. ten įvyko tragedija, kai nevaldomas sunkvežimis ištaškė spaudos kioską (o ten toks stovėjo kažkada, jei pamenat) ir užmušė merginą.

                                Dėl tos juostos link šeškinės, tai verkti nereikėtų. Bent jau aš kiek matau, tai pvz. autobusiukas į Širvintas dažnai estakada važiuoja.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Tai pro ten ir važiuoja tie, kurie pradeda nuo autobusų stoties. Ozo žiedo neminėkit, ten tragedija neprastesnė, nei M.Lietuvio žiedas Fabijoniškėse.



                                  O kaip būtų su viešojo transporto stotele Saltoniškės link pedagoginio žiedo? Ten visada yra perlipančių iš/į 49 ar 69 autobusus, atvažiuojančius nuo GV/Žalgirio pusės, o be to perlipama ir tarp 46/73 bei kitų autobusų, nes šie du nevažiuoja pro stotelę Šeškinė kalno viršuje.
                                  Yra stotelė Studentų. Ten būtų patogus persėdimas iš 3G, 4G, 9, 19, 49, 69 ir pan.
                                  24 anksčiau nevažiuodavo pro Studentų, dabar važiuoja ir turbūt nepatenkintųjų nėra.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Yra stotelė Studentų. Ten būtų patogus persėdimas iš 3G, 4G, 9, 19, 49, 69 ir pan.
                                    24 anksčiau nevažiuodavo pro Studentų, dabar važiuoja ir turbūt nepatenkintųjų nėra.
                                    Kalbama yra apie šia stotelę, o ne priešinga kryptimi:

                                    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...ay,stops,zebra
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Studentų stotelė yra abiejose pusėse. T.y. link a/s ir nuo a/s. 24 užvažiuoja analogiškai.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Studentų stotelė yra abiejose pusėse. T.y. link a/s ir nuo a/s. 24 užvažiuoja analogiškai.
                                        24 stoja Studentų st. tik važiuodamas iš Žemųjų Panerių į Fabijoniškes. Maršrutu Fabijoniškės - Žemieji Paneriai, stoja tik Saltoniškių st, tada lenda po žiedu. Mettal klausimas būtent susijęs su St. Saltoniškės.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Kitos Studentų nepatikrinau. Kaltas :)

                                          Beje, noriu pastebėti liūdna tendenciją. Mes turime stoteles, kurios beveik nereikalingos gyventojams ar dirbatiesiems magistralinėse gatvėse ir naudojamos tik persėdimo tikslais. Ir tuomet prasideda situacijos, kad kažkam reikia pereiti gatvę, o su srautu - žuvusieji, sužeistieji ir pan. Pavyzdys - Narbuto g. ir manau dar rastume nemažai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X