Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau tau puikiai atsake. Techniniai autoįvykiai taip pat _ne_saugumo dalis, o pastarųjų ten nutinka dažnai.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai gererintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimą į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
      ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.

      Comment


        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

        ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.
        O ką jūs siūlot? Aišku galima už šimtus milijonų pristatyti dar n naujų viadukų/tunelių, kad šiame mazge net šviesoforų neliktų, bet čia būtų perteklinės investicijos, o platinimas kaip tik yra pigus ir gan efektyvus sprendimas.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck'as mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai stipriai pagerintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros pirmiausia būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimas į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
          Pagerintų tam kartui toje vietoje, bet padidintų kitur dėl jau ne kartą minėto induced damand. Man tai kelia siaubą toks mastymas. Kam daryti, kad būtų blogiau?
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Pagerintų tam kartui toje vietoje, bet padidintų kitur dėl jau ne kartą minėto induced damand. Man tai kelia siaubą toks mastymas. Kam daryti, kad būtų blogiau?
            Kitur nepadidėtų, nes už sankryžos srautas išsiskirsto į kitas gatves, todėl ir vadinasi bottleneck'u. Yra sėkmingų pavyzdžių kitose sankryžose, kur užteko tik po juostą pridėti ir pralaidumas ilgam stipriai padidėjo. Tarkim viadukas virš pedagoginio žiedo tikrai nepadadėtų, nes ten į visas puses stovi kamščiai taip ar taip, o čia visai kita situacija.

            Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 15:22.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Kitur nepadidėtų, nes už sankryžos srautas išsiskirsto į kitas gatves, todėl ir vadinasi bottleneck'u. Yra sėkmingų pavyzdžių kitose sankryžose, kur užteko tik po juostą pridėti ir pralaidumas ilgam stipriai padidėjo. Tarkim viadukas virš pedagoginio žiedo tikrai padadėtų, nes ten į visas puses stovi kamščiai taip ar taip, o čia visai kita situacija.
              Na tai juk padidėtų "kitose gatvėse". Ar tos mašinos už sankryžos išskristų į kosmosą?
              Sumoje būtų daugiau mašinų, kas prieštarauja bet kokiems sveiku protu ir civilizuoto miesto idėja grįstiems tikslams.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Na tai juk padidėtų "kitose gatvėse". Ar tos mašinos už sankryžos išskristų į kosmosą?
                Sumoje būtų daugiau mašinų, kas prieštarauja bet kokiems sveiku protu ir civilizuoto miesto idėja grįstiems tikslams.
                Kitose gatvėse kamščių, pvz. važiuojant nuo centro į kokią Tokvilą Linkmenų gatvę ar būtent šita sankryža yra vienintelė problema.
                Beje, kodėl tada statom Šiaurinę gatvę ir dar su krūna viadukų? Kad pravažiavęs viaduką greičiau kamštį privažiuotum?
                Flickr

                Comment


                  Papildoma juosta turės būti ilga, kad padidėtų pralaidumas. Pridedant pvz. 1 juostą, ji turėtų siekti viaduką į Ukmergės g. ir tęstis iki Ozo g.
                  Tačiau tai sukurs papildomų stabčiojimų dėl atvažiuojančių nuo žiedo, kurie privalės išsukti į naują juostą ir persirikiuoti, norėdami patekti į Geležinį Vilką.
                  Tad galutiniame rezultate neesu tikras kaip čia iš esmės padidinti pralaidumą vakarinio piko metu.


                  Kalbant apie važiavimą iš centro piko metu, tai papildomai pavadinčiau problemomis:

                  Patekimą į Geležinį Vilką.
                  2 srautai nuo Goštauto g. (Sukantys į dešinę nereguliuojamai atima galimybę sukantiems į kairę, greitai bus ištaisyta)
                  2 srautai nuo Lukšio ir Gynėjų g. Visi konkuruoja į tą pačią juostą.

                  Persirikiavimas Geležiniame Vilke.
                  Visi srautai patenka į pirmą juostą, didžioji dalis persirikiuoja per 1-2 juostas kairėn.
                  Šie manevrai stabdo teoriškai laisvą juostą tilte, vedančią į Ukmergės g. viaduką.

                  2 Eismo juostų virtimas 3 eismo juostų srautu Geležiniame Vilke (nuo Pakalnės g.)
                  Nemažai gudručių, kurie "apvažinėja" spūstį per pirmą juostą (skirtą norintiems išsukti iš Geležinio Vilko, bei persirikiuojantiems), taip sukuria papildomus stabčiojimus nesiblaškantiems.

                  https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/ matosi net dabar beveik 19h šie fenomenai.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.29, 19:54.

                  Comment


                    Nustumus i sona sveika prota yra ir matematiniai skaiciavimai, irodantys kad papildomos juostos, kurios per visa gatves ilgi, neprisideda prie pralaidumo didinimo. Efektyviausia pralaidumo prasme gatve yra 2x2. Irengus 3x3 pralaidumas padideja, bet ne trecdaliu, o maziau.
                    Padeda tik papildomos juostos prie sankryzu, nes visi bottleneckai yra ties ivaziavimais / isvaziavimais. Bet GV/Ukmerges mazge greitai jau fiziskai nebebus kur dadedineti juostas. Kai baigiasi vieta pradeda makaloti viadukus.

                    Click image for larger version

Name:	88b9e612992387.5626fd318883a.jpg
Views:	1
Size:	377,0 kB
ID:	1758079

                    Kaip cia kazkas tesiginai parase - jei visus automobilius, kuriuos piko metu pristabdo GV sankryza praleist, jie tiesiog uzkis kazka toliau - ivaziavima i pedagoginio zieda, isvaziavima is GV pries tuneli ir t.t. Tai pasaka be galo.

                    Comment


                      Na kalba eina apie platinima iš centro, o toliau už šios sankryžos nera ka užkišt.

                      Comment


                        Keičiu šiek tiek jūsų nuo temos nukrypusią tematiką. Įrengti nauji kitantys ženklai. Tiesiai dviem juostom į Žalgirio gatvę dega kai atvažiuojama nuo Baltupių (apsisukant), tiesiai dviem juostom į Geležinio vilko gatvę dega kai atvažiuojama nuo centro (tiesiai). Nelabai kažkuo ypatingi. Paprastos LED panelės, kurios užgesta ir vėl užsidega prieš besikeičiant šviesoforų ciklui.

                        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	364,5 kB ID:	1758491
                        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	451,3 kB ID:	1758492
                        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	194,4 kB ID:	1758493
                        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	187,1 kB ID:	1758494
                        Paskutinis taisė liudasbar; 2019.10.30, 01:29.

                        Comment


                          Ryte eismas vyksta jau pagal naujuosius kintamus ženklus. Aišku reikia laiko, kol vairuotojai susipažins su pasikeitusia eismo tvarka - kol kas dar srautas nuo apsisukimui naudoja vieną juostą.

                          Kas kliuvo - ženklui keičiantis ilgoką laiko tarpa kintamo ženklo panelė nieko nerodo - tarpas ilgokas, gal kokia sekundė ar net kiek daugiau.

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                            Kas kliuvo - ženklui keičiantis ilgoką laiko tarpa kintamo ženklo panelė nieko nerodo - tarpas ilgokas, gal kokia sekundė ar net kiek daugiau.
                            Manau padaryta specialiai, kad būtų mirktelėjimas, t.y. kad vairuotojai atkreiptų dėmesį.

                            Comment


                              Mirktelėjimo prasmę aš suprasčiau, bet dabar yra taip, kad nuo centro važiuojantiems užsidegus žaliam šviesoforui ženklas dar nieko nerodo.

                              Comment


                                Geras. Pagaliau kažkas inovatyvaus

                                Comment


                                  Šiandienos ryto išvados - reikėtų kažkokio stendo su info, kad ženklai kinta. Mergaitė iš pirmos juostos nuoširdžiai bandė persirikiuoti į antrą juostą, nes stovėdama prie raudonos matė, kad pirma juosta suka tik į žalgirio g. Vėliau į ženklus matyt nebežiūrėjo.

                                  Comment


                                    Na mūsų rūsčios gatvės ne mergaitėms iš pirmos juostos.

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                      Šiandienos ryto išvados - reikėtų kažkokio stendo su info, kad ženklai kinta. Mergaitė iš pirmos juostos nuoširdžiai bandė persirikiuoti į antrą juostą, nes stovėdama prie raudonos matė, kad pirma juosta suka tik į žalgirio g. Vėliau į ženklus matyt nebežiūrėjo.
                                      Vakar ten apsisukinėjau atvažiavęs iš Baltupių ir persukęs galvą stebėjau kaip vyksta ženklų pasikeitimas - kai man užsidegė žalia, pasikeitė ženklas ir aš jau įvažinėjau antra juosta į Žalgirio g., dar turėjau praleisti sukančius į Geležinio Vilko gatvę iš užsikišusios pirmos juostos, kurie atvažiavo nuo centro pusės it pradėjo savo manevrą degant vienam ženklui, o buvo priversti baigti jau degant pasikeitusiam ir faktiškai pažeidė taisykles.
                                      Darau išvadą, kad tikrai bus įvykių ir teisininkams teks sukurti precedentą arba kažką dar reikia tobulinti. Paprasčiausia būtų padidinti laiko taip, kad užsidegus raudonai važiuojantiems nuo centro, dar ilgai neužsidegtų žalia apsisukantiems.

                                      Comment


                                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                        Vakar ten apsisukinėjau atvažiavęs iš Baltupių ir persukęs galvą stebėjau kaip vyksta ženklų pasikeitimas - kai man užsidegė žalia, pasikeitė ženklas ir aš jau įvažinėjau antra juosta į Žalgirio g., dar turėjau praleisti sukančius į Geležinio Vilko gatvę iš užsikišusios pirmos juostos, kurie atvažiavo nuo centro pusės it pradėjo savo manevrą degant vienam ženklui, o buvo priversti baigti jau degant pasikeitusiam ir faktiškai pažeidė taisykles.
                                        Darau išvadą, kad tikrai bus įvykių ir teisininkams teks sukurti precedentą arba kažką dar reikia tobulinti. Paprasčiausia būtų padidinti laiko taip, kad užsidegus raudonai važiuojantiems nuo centro, dar ilgai neužsidegtų žalia apsisukantiems.
                                        Jeigu stovės kamštis GV, nepadės ir laiko tarpas, tai konfliktinės situacijos neišvengiamos. Problema išsispręs, kai bus praplatinta atkarpa.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.31, 11:06.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                          <...> nuo centro važiuojantiems užsidegus žaliam šviesoforui ženklas dar nieko nerodo.
                                          <...> reikėtų kažkokio stendo su info, kad ženklai kinta.
                                          Ta išjungta ženklo fazė tikrai neįprastu režimu veikia, nerandu paaiškinimo kodėl užsidega tik už poros sekundžių po žalio signalo.

                                          Pats kintamas ženklas apie save galėtų įspėti sinchronizuojant su besikeičiančiais šviesoforo signalais.
                                          Pvz. Šauktuko simbolio įsijungimas užsidegus raudonai (iš apsisukimo) su perėjimu į pakitusį eismo ženklą beužsidegant geltonai važiuojantiems iš centro.

                                          Dabar buvo pojūtis, kad lentelė "sugedo" ir netikėtai pavėluotai atsikvošėjo. Tai šiuo atveju seni įpročiai tik gelbėja situaciją važiuojant iš centro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X