Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo Baltupių pusės lyg ir išsprendė.
    Išsprendė keliems mėnesiams iki kol vėl viskas bus po senovei, tik su didesniu skaičiumi mašinų ir padidėjusia tarša. Nu ir, be abejo, dvigubai didesniu asfalto lauku vos ne miesto centre.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Išsprendė keliems mėnesiams iki kol vėl viskas bus po senovei, tik su didesniu skaičiumi mašinų ir padidėjusia tarša. Nu ir, be abejo, dvigubai didesniu asfalto lauku vos ne miesto centre.
      Praplatinimas prieš pirmą šviesoforą jau virš metų rodos ir dar legendiniai kamščiai negrįžo.

      Aišku būtų smagiau, kad būtų normalus Šiaurinis aplinkelis / ML gatvė, Šiaurinė gatvė ir nereiktų važiuot pro centrą norint išvažiuot iš šiaurinės miesto dalies. Bet kol kas turim ką turim.

      Comment


        Nežymus praplatinimas Žalgirio šalia Rimi prieš sukant kalnan išsprendė labai daug ką ir ne keliems mėnesiams kaip senas bambeklis sakė.

        Comment


          Čia ta išmani lenta pasirodyti, kad esam labai pažangūs? O vairuotojai pakankamai pažangūs tai lentai? Kodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?

          Comment


            Sprendimas pažangus ir yra skirtas pilniau išnaudoti naujai padarytas juostas, nebeasfaltuojant.

            Srautų "stabdžiai" šioje atkarpoje yra įsiliejantys srautai iki šviesoforo su naująja lentele. Gatvių platinimas už sankryžos beprasmis, nes dažnai viena juosta bus tusčia (dėl šviesoforo).
            Kryptimi link viaduko su Ozu galėtų nuožulnumą sutvarkyti, net ortofoto matosi kaip dažnu atveju šiuo metu vyksta prasilenkimas.

            Comment


              Realiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Sprendimas pažangus ir yra skirtas pilniau išnaudoti naujai padarytas juostas, nebeasfaltuojant.

                Srautų "stabdžiai" šioje atkarpoje yra įsiliejantys srautai iki šviesoforo su naująja lentele. Gatvių platinimas už sankryžos beprasmis, nes dažnai viena juosta bus tusčia (dėl šviesoforo).
                Kryptimi link viaduko su Ozu galėtų nuožulnumą sutvarkyti, net ortofoto matosi kaip dažnu atveju šiuo metu vyksta prasilenkimas.
                Teoriškai, o praktiškai kas bus kai atvažiavęs nevietinis vairuotojas pamatys tą švieslentę? Ar tikrai visi susigaudys? Kaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)? Ir aš sutikčiau, jeigu būtų bent praktiška, bet aš tuo abejoju. Asfaltas nepigu, bet norėčiau pamatyti tos švieslentės samatą ir išlaikymo kaštų analizę.
                Dėl srautų stabdžių, tai aš ne dėl pralaidumo platinčiau, o dėl saugumo.
                Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 12:09.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Realiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.
                  Šita ironija nevietoje, kalbam apie saugumą, papildoma juosta visiškai nieko nekeistų pėsčiųjų infrastruktūroje ir neužkirstų kelio jos gerinime. Švieslentė daroma dėl pralaidumo taip pat tikintis, kad išaugs saugumas. Bet aš manau kad liks tokia pat nesaugi kaip ir iki šiol (tai jei esam prieš pralaidumą, tai geriau nieko nedaryti, sutaupysim tiesiog pinigų).
                  Mano pozicija, kad 100m asfalto šioje vietoje būtų greičiausiai praktiškesnis sprendimas IR saugesnis už švieslentę. Nesakau, kad esu teisus, bet norėčiau pamatyti jos pačios kainą, įrengimo kainą, palaikymo kainą ir potencialaus remonto kainą. Dabar aišku laikas parodys, jeigu pasiteisints - pripažinsiu klydęs.
                  Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 12:13.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                    Kodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?
                    Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Kaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)?
                      Taip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.
                      Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Taip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.
                        Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.
                        Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.
                        دائما الليتوانيه

                        Comment


                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                          Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.
                          Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.

                          Comment


                            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                            Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.
                            Siandien vaziavau, jau is istisines padarytas punktyras.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Bus avarijų pačioj pradžioj, kol visi išmoks žiūrėt į ženklus
                              Tik dabar supratau, kur įprotis paveiks sankryžą. Pasirodo, kad gali būti taip važiuojant iš centro:

                              Ryto/Dienos? metu 2 juostos bus tiesiai į Žalgirio g.
                              Iš pirmos į Geležinį link Ozo g. negalima (įprotis)

                              Vakarinio piko metu 2 juostos bus link Ozo g.
                              Iš antros į Žalgirio g. negalima.

                              Neįvertinau, kad ir taip gali reguliuoti. Gali sukelti įdomių persirikiavimų atvažiavus nuo žiedo dienos metu.

                              Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.25, 19:24. Priežastis: Schema

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.
                                Sakau, norėčiau pamatyti samatas. Gal yra pas mus kelininkų, kiek kainuoja 100m vienos juostos asfalto ir darbų atsižvelgiant, kad technika ir darbininkai jau vietoje (sakykim, kad buvo galima nutiesti kartu kai buvo stumiamas ir platinamas nusukimas link Žalgirio g.) ?

                                Comment


                                  Mano nuomone toks reguliavimas butu nelogiskas - tikrai pakanka vienos juostos i zalgirio g. tiems, kurie vaziuoja nuo pedagoginio ziedo. Didžiausia eismo srauto dalis juda gel. vilko g. tolyn link Ozo g. Todėl ryte leidus link ozo g. (molėtų) judėti tik viena juosta kamščiai bus belekokio didumo, o ir rizika, kad žalgirio g. nuo padidėjusio srauto užsikiš, didelė.

                                  Atvažiavusiems nuo ozo g. ir norintiems sukti link žalgirio turbūt bet kuriuo paros metu būtų geriau, jei į žalgirio galėtų sukt iš dviejų juostų, nes žmonės ten ir suka tik dėl žalgirio g. (su menkom išimtim - kam reikia Škodą nusipirkt arba kas pravažiavo posūkį link Ozo g.).






                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                  Tik dabar supratau, kur įprotis paveiks sankryžą. Pasirodo, kad gali būti taip važiuojant iš centro:

                                  Ryto/Dienos? metu 2 juostos bus tiesiai į Žalgirio g.
                                  Iš pirmos į Geležinį link Ozo g. negalima (įprotis)

                                  Vakarinio piko metu 2 juostos bus link Ozo g.
                                  Iš antros į Žalgirio g. negalima.

                                  Neįvertinau, kad ir taip gali reguliuoti. Gali sukelti įdomių persirikiavimų atvažiavus nuo žiedo dienos metu.

                                  Comment


                                    Man atrodo, kad daug kas klysta ar bent aš tikiuosi, kad bus skirtingas režimas priklausomai nuo to, iš kur atidarytas eismas nepriklausomai nuo dienos laiko. Tiesiog reikia įdėmiau skaityti kas parašyta:
                                    Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.
                                    Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio). Tuo metu bus įjungiamas tokio tipo ženklas.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo, kad daug kas klysta ar bent aš tikiuosi, kad bus skirtingas režimas priklausomai nuo to, iš kur atidarytas eismas nepriklausomai nuo dienos laiko.
                                      Parašė Vidmantas Pumputis
                                      Manau, tai racionalus sprendimas, nes atlikus tyrimus buvo nustatyta, jog rytinio piko metu daugiausia vairuotojų važiuoja tiesiai, į Žalgirio gatvę, ir yra natūralus poreikis šia kryptimi važiuoti dviem juostomis.

                                      O po darbo valandų didesnis automobilių srautas važiuoja Geležinio Vilko gatve ir didesnis eismo pralaidumo poreikis reikalingas šia kryptimi.
                                      Gal jūsų šaltinis "šviežesnis"
                                      Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.25, 22:59.

                                      Comment


                                        Tai atlieka VMS, o Pumputis yra ne prie ko.

                                        Comment


                                          Na kaitalioti ženkla pagal laika tikrai nesamoninga ideja. Taip teorijoje tai butu geras sprendimas išnaudot pilnai kelio galimybes, bet realybeje tai sukels tikra chaosa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X