Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ko norėti iš šalies, kur ir parkavimo vietų skaičių mažina, nors jis reikia dzidzinci.
    Teisingai daro nes sumažinus parkavimo vietų skaičių - sumažėja ir automobilių skaičius. Pas mus tokia pavyzdinė praktika taikoma pavyzdiniame Perkūnkiemio rajone. Ten vietų kaip ir yra, bet jos už pinigus tai galima sakyti nėra ir ką gi - visi Perkūnkiemio gyventojai jau seniai persėdo ant dviračių bei aktyviai naudojasi viešuoju transportu (kuo ne Olandija?). Labai žalias ir ekologiškas rajonas - rekomenduoju.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Nelinkčiau taip dubliuot, bet gal gyventi galima Norėčiau panašius ženklus pamatyt ir prieš kitas svarbiausias Vilniaus sankryžas, kuriuose susitinka maršrutų numeriai.

      Šiaip norėčiau sužinot ką šitie ženklai rašo
      Užrašuose gatvių pavadinimai (į kur suki sulig tam tikra rodykle), o tie spalvoti ženkliukai - kelių numeriai

      Comment


        Siekiant pagerinti sankryžos pralaidumo rodiklius, rekonstrukcijos metu įrengta papildoma eismo juosta Geležinio Vilko g. atvažiuojantiems nuo Žalgirio g. pusės, o didinant pėsčiųjų saugumą demontuota papildoma lentelė su žalia rodykle ties raudonu šviesoforų signalu atvažiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro bei įrengti pėsčiųjų mygtukai. Jau šią savaitę koreguosime šviesoforų reguliavimo ir valdymo programas – po šių pakeitimų sankryža veiks lankstesniu visiems eismo dalyviams režimu, o važiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro pusės raudonas šviesoforo signalas bus įjungiamas tik tuomet, kai per sankryžą norintys pereiti pėstieji aktyvuos sensorinį pėsčiųjų mygtuką”, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos” direktorė Modesta Gusarovienė.

        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...e-pestiesiems/

        Comment


          Bet, žinoma, prie sensorinio mygtuko to parašyt proto jiems neužteks, kaip neužteko parašyt prie GV Rimi, tai žmonės taip ir stovės, lauks, kol patys supras.

          Comment


            O kokia funkcija zmogaus protas tam mygtukui gali dar priskirt?

            Comment


              Žmonės jau ištreniruoti, kad mygtukai tik dėl grožio ir snargliui nuo pirštinės nusivalyt.

              Comment


                Buvau Eismo reguliavimo centre, ten sakė, kad nėra visai neveikiančių mygtukų. Didžioji dauguma jų tiesiog sutrumpina laukimo laiką, nes sistemoje varijuoja laukimo laikai. Kita dalis veikia pagal iškvietimą, t.y. jei paspaudžiama, tai įsijungia.

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                  Teisingai daro nes sumažinus parkavimo vietų skaičių - sumažėja ir automobilių skaičius. Pas mus tokia pavyzdinė praktika taikoma pavyzdiniame Perkūnkiemio rajone. Ten vietų kaip ir yra, bet jos už pinigus tai galima sakyti nėra ir ką gi - visi Perkūnkiemio gyventojai jau seniai persėdo ant dviračių bei aktyviai naudojasi viešuoju transportu (kuo ne Olandija?). Labai žalias ir ekologiškas rajonas - rekomenduoju.
                  Nyderlanduose nelegaliai parkuotus automobilius nutempineja ir uz pakartontinius parkavimo pazeidimus konfiskuoja automobili visam laikui. Tokia praktika bijo panaudoti Lietuvoje ir gana ilgai dar tokiu pokyciu nebus. Cia musu Lietuvoje gali palikti automobili kur nori, isvazineti pieva, ir po poros metu tau miestas iregns "Korius" po ratas uz valstybinius pinigus nes va kazkas patingejo sau parkavimo vieta nusipirkti uz poros metru.

                  Comment


                    Nuotraukos is atnaujintos sankryzos. Dar ne viskas apvalyta, bet daug maz sutvarkyta.

                    Aukstesne kokybe, jei cia per prasta pasirodys: https://imgur.com/a/jX7Yb3Y

                    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	730,6 kB ID:	1741587Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	772,7 kB ID:	1741588Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	778,8 kB ID:	1741589Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	766,2 kB ID:	1741590Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	758,1 kB ID:	1741591Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	711,5 kB ID:	1741592Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	748,5 kB ID:	1741593Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	753,6 kB ID:	1741594Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	918,8 kB ID:	1741595Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	884,2 kB ID:	1741596Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	847,8 kB ID:	1741597Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	712,5 kB ID:	1741598Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	764,6 kB ID:	1741599
                    Paskutinis taisė liudasbar; 2019.08.13, 19:27.

                    Comment


                      Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                      Nuotraukos is atnaujintos sankryzos. Dar ne viskas apvalyta, bet daug maz sutvarkyta.

                      Aukstesne kokybe, jei cia per prasta pasirodys: https://imgur.com/a/jX7Yb3Y
                      Click image for larger version Name:	 Views:	1 Size:	753,6 kB ID:	1741594
                      Čia rimtai trikampukus užpaišė šaligatvio viduryje?

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Čia rimtai trikampukus užpaišė šaligatvio viduryje?
                        Irgi gyventi galima. Aišku, ant jų neatsistojant išvažiuojant iš kiemo.

                        Didžiausias trūkumas gal tik maži gatvių pavadinimai išankstiniame ženkle, bet maršrutų numeriai lyg ir aiškūs, ryškūs.

                        Comment


                          Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                          Nuotraukos is atnaujintos sankryzos. Dar ne viskas apvalyta, bet daug maz sutvarkyta.

                          Aukstesne kokybe, jei cia per prasta pasirodys: https://imgur.com/a/jX7Yb3Y

                          Click image for larger version Name:	 Views:	1 Size:	758,1 kB ID:	1741591
                          https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...e-augs-iki-29-

                          Tikrai matosi kaip bando tobulinti pesciuju infrastruktura.- puse kilometro plocio gatves (ir toliau gatves platinamos) bet nors sugebejo paaukoti 50cm plocio pesciuju saligatvi mum ubagam. Kokie dosnus miesto infrastrukturos specialistai. Buvo proga prasieiti pro ta vieta nesenai, tai man buvo toks jausmas kad vaikstau po kokius Heathrow Oro Uosto pakilimo takus. Psychologiskai visa aplinka toje miesto dalyje pritaikyta automobiliam, ir jeigu eisi pesciomis ar vaziuosi dviraciu pasijausi labai nepatogiai.

                          Idomu pagalvoti kodel pvz Lietuvos miestai pritaiko aplinka automobiliam bandydami mazinti kamscius, o Vakaru Europos miestai bando apsunkinti nuosavu automobiliu naudojima ir organizuoja platesnius saligatvius, daugiau dviraciu taku, siaurina gatves ar net visiskai pasalina automobiliu eisma is miesto gatviu.

                          Comment


                            O kažin atvažiavus nuo šeškinės kalno link žiedo visviena palikta tik viena pirma juosta? Antra tik tiesiai?
                            Attached Files
                            Paskutinis taisė k0fis; 2019.08.13, 20:35.

                            Comment


                              Parašė digital
                              Nuo Narbuto?
                              Pasitaisiau!

                              Dabar eilinis vaizdas piko metu, kad pirma juosta užkišta tiek nuo šeškinės kalno, tiek nuo G. VILKO g. Kai tuo tarpu antra juosta, pažymėta žaliai praktiškai tušcia. Mano nuomone, nes trūksta normalaus kelio ženklinimo ir ženklų nurodančių, kad galima iš antros juostos link žiedo sukti.
                              Attached Files
                              Paskutinis taisė k0fis; 2019.08.13, 20:41.

                              Comment


                                Turetu padaryt, kad sukant i Narbuta, nereikes i zieda ivaziuot. Nesu tikras siemet ar pavasari bus, bet hreitu metu. Apmazins ta ivaziavimo kamsti kazkiek

                                Comment


                                  Čia žiūriu daugelį rimtas OCD kamuoja: kažkokie t a rpai, trikampiukai, kilometrai ne ten nupiešti ir panašūs niekai gyvent neduoda, o kad dar vieną juostą galima buvo nutiesti vietoj dabartinio dvirtakio ir šaligatvio anuos perkeliant už viaduko atramos tuo pačiu paimant visuomenes reikmems bei nugriaunant medinę trobą tai niekam neužkliuna. Ir tik nepradėkit vėl apie gatvių platinimo žalą: mažesni kamsčiai = mažesnė tarša.
                                  Paskutinis taisė Gladiator; 2019.08.14, 08:41.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    Čia žiūriu daugelį rimtas OCD kamuoja: kažkokie t a rpai, trikampiukai, kilometrai ne ten nupiešti ir panašūs niekai gyvent neduoda, o kad dar vieną juostą galima buvo nutiesti vietoj dabartinio dvirtakio ir šaligatvio anuos perkeliant už viaduko atramos tuo pačiu paimant visuomenes reikmems bei nugriaunant medinę trobą tai niekam neužkliuna. Ir tik nepradėkit vėl apie gatvių platinimo žalą: mažesni kamsčiai = mažesnė tarša.
                                    Šiaip reiktų žiūrėti į ateitį labiau. Manyčiau ten reikėjo ne dar vienos, o bent 3 juostų
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Šiaip reiktų žiūrėti į ateitį labiau. Manyčiau ten reikėjo ne dar vienos, o bent 3 juostų
                                      Reikėti tai reikia, bet kad 3 netelpa, telpa 1 tai tą ir galima buvo padaryti.

                                      Comment


                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                        Reikėti tai reikia, bet kad 3 netelpa, telpa 1 tai tą ir galima buvo padaryti.
                                        Galima buvo ir tris. Tereikėjo nugriauti tą namą ir išvis panaikinti šaligatvį ir dvriačių taką. Pėstieji ten beveik nevaikšto. O dviratininkai tik kelia pavojų. Kitoje pusėje irgi buvo galima bent dar 2 juostas pridėti.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Galima buvo ir tris. Tereikėjo nugriauti tą namą ir išvis panaikinti šaligatvį ir dvriačių taką. Pėstieji ten beveik nevaikšto. O dviratininkai tik kelia pavojų. Kitoje pusėje irgi buvo galima bent dar 2 juostas pridėti.
                                          Sutinku su Jumis kad pėstieji ten nevaikšto ir vaikščioti nesiruošia ir kad dviratininkai kelia pavoju pėstiesiems nes dažniausiai su jais ir susiduria.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X