Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Teko pagyventi Šiaurės Brabanto regione, Nyderlanduose. Bendras įspūdis toks, jog tvarkingesnėje šalyje dar neteko gyventi. Dviračių infrastruktūra ten naudotis tikrai patogu ir praktiškai viskas prižiūrėta bei tvarkinga. Manau, jog didelis gyventojų tankumas reikšmingai sąlygoja motyvaciją tvarkyti artimiausią urbanistinę aplinką. Palyginus, Skandinavijoje taip pat tvarkinga ir gerai išvystyta infrastruktūra, tačiau jos plėtra, priežiūra ir kondicija labiau priklauso nuo regione vyraujančio klimato ir gyventojų pasisirkistymo. Toliau nuo urbanistinių centrų, Skandinavijoje standartai žemesni ir tai sąlygoja mažiau harmoningą infrastruktūros kondiciją. Žinoma, yra tam tikrų klaidų ir ten, ir ten, tačiau Nyderlandai šioje srityje tikrai geras pavyzdys. Mažesnio tankumo valstybėms galbūt ir nebūtina taip plėtoti kelių tinklą bei galima rasti gerų kompromisinių sprendimų.

    Comment


      #82
      Šį kartą atėjo Švedijos dvirtakių inspekcijos eilė. Pasirinktas maršrutas Helsinborg-Landskrona. Atstumas apie 22 kilometrai.

      Keltu atplaukiame iš Danijos


      Dviračių takai Helsinborg




      Štai taip žymima eismo kryptis







      Didelė kelionės dalis vyksta Baltijos jūros pakrante



      Vėliau situacija gerokai blogėja ir kartais tenka nulipti nuo dviračio. Bet gražūs vaizdai viską atperka


      Kertam įvairius Pietų Švedijos kaimus






      Tolumoje pradeda matytis Landskrona


      Netrukus pasiekta ir pati Landskrona






      Comment


        #83
        Dviračių takai Estijoje, Taline.

        Talino pakrantės alėja.
        Bene pats šviežiausias dviračių takas Taline (schemoje raudonai).



        Dalyje tako pakraščių minkšta išvyniojama danga

        Click image for larger version

Name:	Talino alėja.jpg
Views:	640
Size:	206,2 kB
ID:	1822691

        Šios atkarpos tipinės pervažos

        Click image for larger version

Name:	Talino alėja pervaža.jpg
Views:	641
Size:	199,3 kB
ID:	1822692

        Senasis takas (bendras su pėsčiaisias) su vaizdu į Talino centrą. (Schemoje mėlynai "link bokšto")

        Click image for larger version

Name:	Talino alėja sena dalis.jpg
Views:	640
Size:	184,1 kB
ID:	1822693

        Renovuojamo rajono takas.
        Bendras pėsčiųjų ir dviračių. Gan įdomūs kontrastai.



        Pakrantės dvirtakių schema

        Click image for larger version

Name:	Talino takai.jpg
Views:	635
Size:	141,0 kB
ID:	1822690

        Bendrai paėmus Taline yra daug dangų patogių minti dviračiu, kadangi pas juos įprasta asfaltuoti šaligatvius. Tačiau tuo pačiu gan mažai takų atskirtų nuo pėsčiųjų eismo.

        P.S. Gaila nepasiėmiau stovo telefonui, tai video kokybė kiek prastesnė ir filmavau tik atkarpose, kur jaučiausi saugiau. 2019m. oficiali dvirtakių schema Tallinn bicycle paths


        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          #84
          https://www.pilsetacilvekiem.lv/rigas-velocelu-karte/

          Rygos dviračių takų žemėlapis padarytas entuziastų. Iš 60 oficialių kilometrų bent minimalius standartus atitinka tik 26 km. Paskutinis atnaujinimas 2018 metais, galvojau gal nustojo naujinti puslapį bet pasirodo ne, tiesiog 2019 metais nebuvo nutiesta nė vieno metro. Dabar tiktais baigiama tiesti 3km atkarpa palei Krasta gatvę (kelios foto https://twitter.com/Kaspars_Zn/statu...00199977332737 ). Puslapyje yra nuorodos į atskirų rajonų auditus su daugiau nuotraukų, įdomu pasižvalgyti.

          Comment


            #85
            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            https://www.pilsetacilvekiem.lv/rigas-velocelu-karte/
            Dabar tiktais baigiama tiesti 3km atkarpa palei Krasta gatvę (kelios foto https://twitter.com/Kaspars_Zn/statu...00199977332737 ). Puslapyje yra nuorodos į atskirų rajonų auditus su daugiau nuotraukų, įdomu pasižvalgyti.
            Tokiu atveju Kaune daugiau dviračių takų tiesia šiuo metu, jei tik vieną Krasta iela per visą Rygą tvarko... beje vyrauja Dainavos rajonas ...su atšakomis į Palemoną ir VI fortą.

            Beje, puikus puslapis

            Parašė Blaze Rodyti pranešimą

            Manau, kad Vilniuje pėsčiųjų šaligatvius taip pat dažniau vertėtų asfaltuoti. Tai būtų patogiau dviračiams, o pėstiesiems jokio skirtumo kokia danga. Vienas geras pavyzdys jau yra - Medeinos gatvė. Dviračių/pėsčiųjų srautai maži, tad visi ten išsitenka. Blogas pavyzdys - Juodojo kelio įkalnė link Pavilnio. Išasfaltuoti būtų buvę pigiau miestui, o dviratininkams patogiau. Deja, panaudotos plytelės.
            Čia turbūt kažkokia Vilniaus tradicija nuo sovietinių laikų. Vilniuje tik užkampiuose pasitaiko asfaltuotų šaligatvių, visur vyrauja trinkelės, kai Kaune nors Centre trinkelės, bet už Centro ribų visur plius minus 50/50 trinkelės ir asfaltas, gal netgi daugiau asfalto.

            Šiemet pirmi metai, kai Kaune taip masiškai panaudojamos trinkelės ir tik kai kuriuose ruožuose asfaltas. Anksčiau visų remontų metu šaligatviai būdavo asfaltuojami, jei sena danga irgi buvo asfaltas. Dabar atsirado trinkelės ten, kur visada buvo asfaltas.
            Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.26, 23:33.

            Comment


              #86
              Paris by Bike
              https://www.nytimes.com/2021/01/06/o...aris-bike.html
              2021-01-06
              Per pandemiją žmonės pastebėjo, kiek daug vietos yra išskirta autotransportui, todėl ties Luvru išvis uždraudė asmeninį autotransportą, o patys masiškai persėdo ant dviračių ne tik pandemijos metu, bet dar prieš, kai viešojo trasnproto vairuotojai streiko metu nevežė liaudies. Nors Dviračių takų specialusis planas (toks yra ir Vilniuje) buvo įgyvendinamas itin vangiai, teisinantis, kad niekas dviračiais nemina, išaugus dviračių srautams, pastebėtas spaudimas valdininkams sparčiau įgyvendinti suderintą dviračių takų plėtros planą.

              PARIS — I used to consider the people who biked around this city to be members of a fearless warrior tribe. Mostly men, they dressed for battle in helmets, chain locks and reflective gear. The city’s few cycling lanes were shared with swerving buses or sandwiched between rows of pitiless drivers and were known as “les couloirs de la mort” — corridors of death.

              I’m risk averse, and I have three kids. For the first 16 years I lived here, I never got on a bike. But something changed recently, and it’s not just because I fear catching the coronavirus on the Métro. In a feat of urban chutzpah, Paris — though not yet a cyclists’ paradise — is becoming a cycling town.

              Comment


                #87
                Adminai nesuredagavo, pačiam irgi nepavykus – seną pranešimą talpinu naujai:
                2020.12.21, 13:50

                Bicycle Skyway, Xiamen, China

                Click image for larger version

Name:	Bicycle Skyway, Xiamen, China.webp.png
Views:	210
Size:	673,8 kB
ID:	1855047

                Ölhafen Bridge, Raunheim, Germany

                Click image for larger version

Name:	Ölhafen Bridge, Raunheim, Germany.jpg
Views:	206
Size:	999,3 kB
ID:	1855048

                Click image for larger version

Name:	Ölhafen Bridge, Raunheim, Germany 2.jpg
Views:	206
Size:	1,02 MB
ID:	1855049

                Cycling through the trees, Limburg, Belgium

                Click image for larger version

Name:	Cycling through the trees, Limburg, Belgium.jpg
Views:	206
Size:	402,4 kB
ID:	1855050

                Bicycle Bridge, Nigtevecht, NL

                Click image for larger version

Name:	Bicycle Bridge, Nigtevecht, NL.jpg
Views:	207
Size:	274,4 kB
ID:	1855051

                Click image for larger version

Name:	Bicycle Bridge, Nigtevecht, NL 2.jpg
Views:	204
Size:	461,3 kB
ID:	1855052

                Click image for larger version

Name:	Bicycle Bridge, Nigtevecht, NL 3.jpg
Views:	206
Size:	480,1 kB
ID:	1855053



                Bicycle Bridge, Heerhugowaard, NL

                Click image for larger version

Name:	Bicycle Bridge, Heerhugowaard, NL.jpg
Views:	205
Size:	398,2 kB
ID:	1855054

                Click image for larger version

Name:	Bicycle Bridge, Heerhugowaard, NL 4.jpg
Views:	206
Size:	326,6 kB
ID:	1855055

                Click image for larger version

Name:	Bicycle Bridge, Heerhugowaard, NL 3.jpg
Views:	206
Size:	222,8 kB
ID:	1855056

                Click image for larger version

Name:	Bicycle Bridge, Heerhugowaard, NL 2.jpg
Views:	205
Size:	234,7 kB
ID:	1855057

                Dafne Schippers Bridge, Utrecht, NL

                Click image for larger version

Name:	Dafne Schippers Bridge, Utrecht, NL.jpg
Views:	206
Size:	587,1 kB
ID:	1855058

                Comment


                  #88
                  „Žalioji rodyklė” – iš tikro geltonoji, leidžianti sukti per raudoną:

                  Swiss city Basel says trial allowing cyclists to turn right at red lights a success
                  2014 m. https://road.cc/content/news/131018-...lights-success

                  Basel, the third most populous city in Switzerland, has been conducting a trial that allows cyclists to turn right at a red traffic light – and the results are a resounding success, with no collisions reported and pedestrians said to be in favour of the experiment.
                  Click image for larger version  Name:	Basel red light study (picture credit VDB).jpg Views:	0 Size:	263,9 kB ID:	1855061

                  Sankryžoje atskiri šviesoforai, tiesiog įstrižiniam kirtimui į kairę:

                  Click image for larger version  Name:	Bern_Switzerland.jpeg Views:	0 Size:	210,5 kB ID:	1855062

                  Švaicarijoje draudžiamas dviračių eismas šaligatviais, išskyrus vaikams iki 12 m.
                  Paskutinis taisė dondc; 2021.01.16, 15:35.

                  Comment

                  Working...
                  X