Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Apie raudoną asfaltą Nyderlanduose (anglų kalba)
    One thing that keeps impressing people is the state (and colour) of the surfaces of the cycleways in the Netherlands. The bright red colour of fresh cycleway asphalt stands out in a very positive way, but how is that same asphalt years later? Does it stay so nice? Now that I have documented my own cycling environment for over a decade I can better assess that. I have images of when the asphalt was rolled out and I can have a look at it now. I will share with you what I found in this post.
    https://bicycledutch.wordpress.com/2...cSdcDlmW3jVZvw

    Comment


      #62
      Susiję video su raudono asfalto tema Nyderlanduose:

      Comment


        #63
        Parašė XOZZIS Rodyti pranešimą
        Manau diskusijoj turi dalyvaut žmonės aktyviai naudojantys abi transporto rūšis. Kai neturėjau automobilio teisių jaučiausi labai saugus gatvėj ir perėjoj/pervažoj. Viskas apsivertė kai pradėjau mieste važinėt su automobiliu. TEISUS BET NEGYVAS ne išeitis. Puse dviratistų be šalmų, liemenių ir lempučių. Vairuotojai perkaitusiom galvom nevisada viską mato. Nepatogumas=saugumas.

        Paryžiuje per pandemiją dviratininkų skaičius patrigubėjo, 1/6 su šalmu, 0 liemenių #YOLO

        Click image for larger version  Name:	france.jpg Views:	1 Size:	247,6 kB ID:	1810272

        https://twitter.com/fietsprofessor/s...91359329878018

        Comment


          #64
          Tema į kurią bus galima talpinti informaciją susijusią su dviračių infrastruktūra užsienio valstybėse.

          Pirmam post'ui 4 valandų kelionės Kopenhagos dviračių takais aprašymas.

          Kelionė pradedama Malmparken traukinių stotyje, kuri yra vakariniame Kopenhagos priemiestyje. Iki tos vietos teko su persėdimu keliauti traukiniais.

          Regioniniame traukinyje dažniausiai skiriamas vienas vagonas dviračiams, vežimėliams ir t.t.


          Miesto traukinyje vietos dviračiams yra kur kas daugiau


          Perone yra pažymėta vieta, kur sustoja vagonas su vieta dviračiams


          Stotyse yra įrengti liftai, bet taip pat ir tokie pagalbininkai dviratininkams. Kiek pastebėjau, tai mažai kas jais naudojasi.


          Kelionė prasideda nuo Malmparken stoties link Herlev rajono pakeliui kertant danisją silicio slėnį. Dviračių tako kokybė sviruoja nuo gana neblogos iki pakankamai prastos



          Silicio slėnyje daug dėmesio dviratininkams skirta nebuvo todėl teko važiuoti gatve


          Vėliau situacija ženkliai pagerėja


          Šviesoforas dviratininkams


          Judame link Herlev centro



          Eismo nuraminimo sprendimai prie mokyklos



          Galima ir taip pasipuošti savo dviratį


          Turėklas skirtas atsiremti dviratininkams laukiantiems žalios šviesos


          Judame link Frederiksberg rajono



          Autobuso keleiviai turi pirmenybę tad autobusui sustojus dviratininkai turi sustoti ir praleisti išlipančius/įlipančius į autobusą


          Privažiavome vietinį prūdą


          Tęsiame kelionę link miesto centro.
          Kopenhagos mąstais įspūdinga nuokalnė


          Privažiuojame Kopenhagos zoologijos sodą


          Judame toliau



          Miesto centre gerokai daugiau dviratininkų





          Vienas iš naujausių dviratininkams skirtų tiltų miesto centre



          Daug triukšmo sukėlęs kitas tiltas, kuris buvo visiškai neintuityvus ir net gi pavojingas dviratininkams. Problema tame, jog važiuojant šiuo tiltu reikia staiga atlikti gana aštrų posūkį norint nenugarmėti į vandenį. Labai keista, jog toks kvailas dizainas buvo patvirtintas tokiame dviračių mieste kaip Kopenhaga. Nežinau ką jie žada su šiuo nesusipratimu daryti, bet bent šiuo metu pusė tilto yra visiškai uždaryta ir buvusi pesčiųjų dalis dabar yra dalinamasi su dviratininkais.




          Galutinė stotelė yra Nordhavn rajonas, kuriame yra vystoma labai daug naujų projektų




          Dviračių saugykla automobilių stovėjimo aikštelėje









          Comment


            #65
            Pastebėjau, kad Danijoje nenaudojamas raudonas asfaltas kaip Nyderlanduose, arba bent jau neteko matyti.

            Tiesą sakant, man iš karto tai atrodo kaip trūkumas

            ---
            Kiti komentarai:
            Parašė A.C.A.B. Rodyti pranešimą
            Gal kiek siauroka pėstiesiems, bet jeigu tų pėsčiųjų mažai tai gal ir ne problema
            Ženklinimas nesudaro pirmo įspūdžio, kad tai vienpusis takas. Man visai patinka, kai dviračių judėjimo kryptį nurodo dviračio simbolis su rodyklėmis. Danijoje tokios praktikos netenka pastebėti.


            Turėklas skirtas atsiremti dviratininkams laukiantiems žalios šviesos
            Truputį nehigieniškas sprendimas Bent jau taip man atrodo Idėja nebloga iš savęs
            Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.23, 22:21.

            Comment


              #66
              Nesąmonė, tada visi turėklai nehigieniški.

              Comment


                #67
                Mano argumentas būtų, kad žmonės važiuodami dviračiais labiau sušyla ir prakaituoja, įskaitant ir rankas, negu paprastai eidami.

                Tiesa, gali priklausyti ir nuo situacijos, pvz. gebėjimo pritaikyti aprangą.

                Comment


                  #68
                  Studijų metu kai kuriom gatvėm teko nekart važinėt Reik sugrįžt ir išbandyti tiltą. O į atsirėmimo turėklą laikytis ranka nebūtina, galima pėda atsiremti.

                  Comment


                    #69
                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Truputį nehigieniškas sprendimas Bent jau taip man atrodo Idėja nebloga iš savęs
                    Turėtų būti patogu su koja atsiremti apačioje.

                    Comment


                      #70
                      Tokių turėklų labai reiktų ir pas mus. Kol kas tik Konstitucijos prospekto perėjose teko matyti. Dabar tenka ieškoti šviesoforo stulpų atsirėmimui.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        #71
                        Yra dar: Mėlėtų pl./Santaros g., Ukmergės g. ties Senukais, Naugarduko g. 88, ties Maxima.

                        Comment


                          #72
                          Būtų labai gerai padaryti dviračių takų standartu ir statyti kiekvienoje vietoje kur dviračių takas kerta gatvę.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            #73
                            Kaune lyg tais neteko tokio matyti, nors važinėju dažnai Nemaniau, kad Lietuvoje tokių yra.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.24, 10:26.

                            Comment


                              #74
                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Kaune lyg tais neteko tokio matyti, nors važinėju dažnai
                              Vilniuje tik paprastesni. Iš tokių tvorelių, kaip Kaune Kęstučio gatvėje pėsčiuosius atitvėrė.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                #75
                                Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                                Turėtų būti patogu su koja atsiremti apačioje.
                                Šiaip pats naudoju tuos turėklus Vilniuje, kur jie yra Konstitucijos pr. Tai nebūtina taip jau su delnu juos graibyti. Tiesiog su dilbiu pasiremiu ir visai ok. Panašiai, kaip ir šviesoforų sensoriaus nėra ko graibyti delnu (kai kurie tai kažkodėl labai mėgsta daryti).
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  #76
                                  Prieš kelias savaites apžvelgėme dvirtakius Danijos sostinėje. Bet kokia situacija yra kitur?

                                  Tam tikslui pasirinkau maršrutą Nivå-Humlebæk-Espergærde-Snekkersten-Helsingør. Į priekį važiavau pajūriu, o atgal kitu maršrutu šalia kažko panašaus į greitkelį. Visas reikalas užtruko apie 2,5val.
                                  Visos šios gyvenvietės yra apie 30km į šiaurę nuo Kopenhagos ir šis regionas yra laikomas gana turistiniu bei vienu turtingiausių visoje šalyje.

                                  Kelionė prasideda gatve, kuri funkcionuoja kaip peščiųjų, dviratininkų ir automobilių gatvė. Labai daug gulinčių policininkų.



                                  Visą kelią vaizdas yra maždaug toks


                                  Humlebæk miestelio dalis netoli uosto



                                  Įtariu, kad kažkokia eismo apraminimo priemonė


                                  Judame pagrindine miestelio gatve. Labai tipiškas daniškas dvirtakis




                                  Tipinė šio miestelio dvirtakio problema. Toks bajeris Vilniuje jau nebepraeitų?



                                  Privažiuojame Espergærde


                                  Štai tiek vietos yra skirta pestiesiems (dešinė pusė)



                                  Privažiavome Helsingør



                                  Apsisukame ir važiuojame atgal kitu maršrutu




                                  Iš esmės, tai prie visų parduotuvių būna tokie stovai dviračiams


                                  Tęsiam kelionę



                                  Girteka



                                  Prieš žiedą dvirtakis platesnis už automobiliams skirtą dalį





                                  Parvažiuota į Nivå. Galutinė maršruto stotelė.







                                  Comment


                                    #77
                                    Olandija geriau atrodo
                                    • raudonas takas kaip dviračių tako žymuo, o ir šiaip pagyvina vaizdą Danijoje dviračių takai įsimintinai pilki, lyginant su Olandijos.
                                    • Berods Olandijoje nedaro tokių siaurų praėjimų pėstiesiems, kuriais turbūt menkai vadovausis eidami. Geriau tada jokio žymėjimo - bendras takas
                                    Iš kitos pusės, niekas pasaulyje geriau neatrodo kaip Olandija Norėtųsi, kad kitos šalys labiau pasitemptų ir naudotų būtent olandiškas praktikas, o nesugalvotų savo pigesnius (=mažiau kokybiškus) variantus.
                                    Nereiktų nurašyti ir Danijos, dėl savo lygaus reljefo sugebėjo išvystyti vieną tankiausių dviračių takų/juostų tinklų pasaulyje. Spėju, Danijoje antras geriausias dviračių tinklas po Olandijos

                                    Tiesa, labiau rafinuotoms (sofistikuotoms) išvadoms susidaryti, man reiktų pravažiuoti tiek Danijos, tiek Olandijos dvirtakiais Norisi tikėtis, kad pavyks tą padaryti.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.31, 23:23.

                                    Comment


                                      #78
                                      Labai įdomios apžvalgos. Kaip suprantu, Danijoje visa dviračių takų esmė yra ne standartizavimas ir smulkmenų atidirbimas, bet takų paplitimas visur, kur reikia?
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        #79
                                        Man tai įdomu kaip jie suveda trinkeles su asfaltu be bortų. Pas mus tai juos kiša absoliučiai visur, kur tik gali. Kaip to išvengt? Ar toks sprendimas gali būti taikomas šiandien?

                                        Comment


                                          #80
                                          PoDV Danai pasižymi tuom, kad viskas yra gana sistematiška, tad, mano nuomone, jiems gal net nelabai patiktų toks margumynas dvirtakiuose. Olandijoje dviračiu važinėjęs nesu, bet būtų smagu pabandyti.

                                          John Kiek aš suprantu, tai danai turi aiškius standartus, tiesiog, kai yra neįmanoma jie pasirenka padaryti gal ir nelabai patogią infrastruktūrą, bet kad ji vis tiek kažkokia būtų. Bet visumoje tu esi teisus, dviračių takai yra visur ir tikrai nereikia sukti galvos ar yra įmanoma iš taško A nuvažiuoti į tašką B su dviračiu. Kai kurių dvirtakių kokybė yra šiaip sau, bet visumoje viskas yra labai aukštame lygyje.

                                          Creatium Bent man, tai tokia danų praktika atrodo labai gerai. Tos trinkelės yra absoliučiai visur.

                                          P.S. Greitu metu ateityje žadu pratestuoti dvirtakius Švedijoje. Nesu susipažinęs su situacija tenais, bet kažką reikės sugalvoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X