Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    Tikriausiai jokio VMS darbuotojo net nera, nes liberalai labai liberaliai i viska ziuri. Ne guventoju kalte. Dauguma pilieciu normalus, bet uzdarius policija atrodytu, kad visi nusikalteliai ir vieni plesimai mieste. Cia tas pats - visiskai nepriziurint parkavimo ir VMS esant tokiai useless, isigalejo balaganas.

    VMS pastoviai verkia, kad pinigu nera - nusamdai 10 zmoniu ir tegul vazineja po miesta bausdami uz chuliganiska parkavima.
    Neabejoju, kad toje pilaitės dalyje gyvena daug tiek VMS, tiek policijos darbuotojų, kurie patys taip parkuojasi, todėl tokia tvarka visus tenkina.
    Flickr

    Comment


      Šiaip praktiškai visiškai ignoruojama viena susijusi problema - nenaudojamų auto laikymas viešojo naudojimo parkinguose, gatvėse etc. Jie užima vietą ir smarkiai prisideda prie "nėra kūr parkoci" situacijos. Anksčiau neatkreipdavau dėmesio, bet kai pradedu žiūrėti, atrodo, kad Vilnius yra vienas didelis automobilių kapinynas.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

        Parkavimo priežiūrą reikia komercelizuoti ir privatus verslas padarys viską daug efektyviau.
        Matant amerikonų pavizdį privati priežiūra pridaro daugiau žalos nei naudos.

        Parašė John Rodyti pranešimą
        Šiaip praktiškai visiškai ignoruojama viena susijusi problema - nenaudojamų auto laikymas viešojo naudojimo parkinguose, gatvėse etc. Jie užima vietą ir smarkiai prisideda prie "nėra kūr parkoci" situacijos. Anksčiau neatkreipdavau dėmesio, bet kai pradedu žiūrėti, atrodo, kad Vilnius yra vienas didelis automobilių kapinynas.
        Šitai išnyktų jeigu būtų normalus automobilių mokestis (ne registracijos, o kas metus). Tada neapsimokėtu laikyti lavonų. Nors šiaip bent jau savo rajone pastebėjau tokius tik kelis, dauguma automobilių naudojami.
        Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.28, 07:45. Priežastis: antra citata.

        Comment


          Neeksplotuojamus tempia, o su tvarkingais nieko nepadarysi, ypač kai vis daugiau šviežių pensininkų turi automobilius, kuriais naudojasi retai, nes į darbą nebereikia važinėti. Gali nebent mokesčiais paskatinti neturėti automobilio/turėti mažiau automobilių/laikyti ne viešoje vietoje.

          Comment


            Šiap Lietuva perekūpų kraštas, todėl to, kad vos ne kiekvienam daugiabutyje yra po vieną tokį asmenį, kuris laiko kelias auto "ant pardavimo" ir ką tu jam.. Puikiai tą iliustruoja aikštelė prie prokuratūros.

            Šiap Kaune buvo užsimota kovoti prieš tuos laužus apklijuotus "Superkame auto". Kavenskai užsiputojo, kad taip žlugdo smulkų verslą, tegu mokosi iš lenkų, ten mirga marga reklamų ir visiems neva gerai. Kaip tik paparastą žmogų kuo labiau sužlugdyt kapitalistam.
            Paskutinis taisė Garbanius; 2020.05.28, 09:42.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Šiap Lietuva perekūpų kraštas, todėl to, kad vos ne kiekvienam daugiabutyje yra po vieną tokį asmenį, kuris laiko kelias auto "ant pardavimo" ir ką tu jam.. Puikiai tą iliustruoja aikštelė prie prokuratūros.

              Šiap Kaune buvo užsimota kovoti prieš tuos laužus apklijuotus "Superkame auto". Kavenskai užsiputojo, kad taip žlugdo smulkų verslą, tegu mokosi iš lenkų, ten mirga marga reklamų ir visiems neva gerai. Kaip tik paparastą žmogų kuo labiau sužlugdyt kapitalistam.
              Kokios problemos laikyti tuos nenaudojamus auto kur nors už miesto? Vietos sočiai, kam užgrūsti kiemus ir gatves be reikalo?
              Flickr

              Comment


                Nesu įsitikinęs, kad statistiškai didžiausia problema būtų nenaudojami automobiliai. Juos daugiau mažiau VMS krato ir, bent pas mus, kiek matau, stipriai apsivalė, bet automobilių šiaip nesumažėjo. O nesumažėjo todėl, kad butai turi po kelis auto. Savo kieme žinau 4 šeimas, t.y. 4 butai, kurie turi po 2 automobilius. Tai reiškia, kad vietoje 4 turime 8 auto. Jeigu tai būtų individualaus namo kieme, turbūt niekam nekiltų problemų. Geras gyvenimas, t'skant Aišku, jie atsakomybės jokios neneša už tokius poelgius.
                O dėl perekūpų turėjome tokią problemą prieš porą metų, kai vienas laikinas gyventojas kieme sustatė 6 mašinas ir klientai atvažiuodavo. Kažkaip gyventojams užkniso, su juo buvo pakalbėta, kad tegu į mokamas aikšteles stato ir jis daugiau nedrė tokių nesąmonių.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Kokios problemos laikyti tuos nenaudojamus auto kur nors už miesto? Vietos sočiai, kam užgrūsti kiemus ir gatves be reikalo?
                  Važinėjimas už miesto kainuoja laiko ir pinigų, mokamas parkavimas irgi kainuoja, ten iki tokio absurdo jie taupo ir nusukinėja, kadangi niekas jų netrumpina, tai tol ta problema ir yra. R.D. atveju aišku pasisekė.

                  Comment


                    Kokie dar mokesciai. Uztenka rinkti chamo mokesti - bausti statancius ant vejos ir pan. Surenkama rinkliava uz automobilius aplamai niekaip nespres parkavimo problemos. Cia kaip laikmenos mokestis gautusi - ji sumokejus yra teisinga ir butina siustis filmus is linkomanijos ir tikrai jokios morales grauzaties nera.

                    O tie nenaudojami tikrai nera didziausia problema, nutempineja juos. Aktyviai regfukiuojqnt chamiska parkavima butu ir kamsciai mazinami, nes zemoji kasta nebesugebetu statytis neturedami parkingo/negaledami nugrusti i laukus masinos.
                    Paskutinis taisė Zygis; 2020.05.28, 10:25.

                    Comment


                      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                      Kokie dar mokesciai. Uztenka rinkti chamo mokesti - bausti statancius ant vejos ir pan. Surenkama rinkliava uz automobilius aplamai niekaip nespres parkavimo problemos. Cia kaip laikmenos mokestis gautusi - ji sumokejus yra teisinga ir butina siustis filmus is linkomanijos ir tikrai jokios morales grauzaties nera.

                      O tie nenaudojami tikrai nera didziausia problema, nutempineja juos. Aktyviai regfukiuojqnt chamiska parkavima butu ir kamsciai mazinami, nes zemoji kasta nebesugebetu statytis neturedami parkingo/negaledami nugrusti i laukus masinos.
                      Buvo padaryta vienkartinė PR akcija su tralu, skelbėsi kaip jau čia drausmins visus, bet po kelių savaičių Bužinskas jau apgailestavo, kad gyventojas gavo baudą už ant vejos pastatytą automobilį. Tiek jis tiek vienas iš policijos vadų, argumentavo kad tokie pranešimai apskritai jarunda ir neturi išteklių visiems dalyti baudų, žodžiu tiesiog užmerkiamos akys.

                      Nereiktų vien ant žemesnės kastos nurašyti, yra ir galingus visureigius vairuojančių ubagų, sugebančių pataupyti ant mokamo parkavimo.

                      Kol parkavimas prie laiptinės durų bus laikomas viešąja gerybe (t.y. visi miesto gyventojai mokės pinigus tam kad kiekvienas galėtų pasistatyti neribotą skaičių automobilių (pagal poreikį, vienam vieną, kitam du, perekupui - dešimt) ir nebus apmokestinta (išduodant parkavimosi leidimus), tol ir toliau nieko nevyks.

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Nesu įsitikinęs, kad statistiškai didžiausia problema būtų nenaudojami automobiliai. Juos daugiau mažiau VMS krato ir, bent pas mus, kiek matau, stipriai apsivalė, bet automobilių šiaip nesumažėjo. O nesumažėjo todėl, kad butai turi po kelis auto. Savo kieme žinau 4 šeimas, t.y. 4 butai, kurie turi po 2 automobilius. Tai reiškia, kad vietoje 4 turime 8 auto. Jeigu tai būtų individualaus namo kieme, turbūt niekam nekiltų problemų. Geras gyvenimas, t'skant Aišku, jie atsakomybės jokios neneša už tokius poelgius.
                        O dėl perekūpų turėjome tokią problemą prieš porą metų, kai vienas laikinas gyventojas kieme sustatė 6 mašinas ir klientai atvažiuodavo. Kažkaip gyventojams užkniso, su juo buvo pakalbėta, kad tegu į mokamas aikšteles stato ir jis daugiau nedrė tokių nesąmonių.
                        Siūlau atkreipti dėmesį į tokius auto. Aš nustebau, kiek jų daug yra, tiesiog ne visada iškart tai būna akivaizdu. Per paskutines 2 savaites raportavau apie 20 ir tai tik atsitiktinai eidamas pro šalį su visai kitais reikalais. Kai kuriose vietose net po kelis vienas šalia kito stovi su visiškai užrūdijusiais stabdžių diskais ir akivaizdžiai nejudinti bent kelis mėnesius. Sunku pasakyti, kiek tokių mašinų yra Vilniuje, bet sprendžiant iš atsitiktinių atvejų, kuriuos matau kasdien, tai labai labai daug.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                          Buvo padaryta vienkartinė PR akcija su tralu, skelbėsi kaip jau čia drausmins visus, bet po kelių savaičių Bužinskas jau apgailestavo, kad gyventojas gavo baudą už ant vejos pastatytą automobilį. Tiek jis tiek vienas iš policijos vadų, argumentavo kad tokie pranešimai apskritai jarunda ir neturi išteklių visiems dalyti baudų, žodžiu tiesiog užmerkiamos akys
                          Įstatymo pataisa, leidžianti nutempinėti auto savivaldybėms be policijos skinasi kelią. Kaip rašė Meiželytė, spalio mėn jau turėtų būti tiek priimtas įstatymas, tiek ir sudarytos sutartys su tempėjais.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Įstatymo pataisa, leidžianti nutempinėti auto savivaldybėms be policijos skinasi kelią. Kaip rašė Meiželytė, spalio mėn jau turėtų būti tiek priimtas įstatymas, tiek ir sudarytos sutartys su tempėjais.
                            Nutempines tik ekstra atvejais. Niekas su tralu is kiemu neisves. VMS nes chamiskai parkuojancius nenorom baudzia.

                            Comment


                              Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                              Nutempines tik ekstra atvejais. Niekas su tralu is kiemu neisves. VMS nes chamiskai parkuojancius nenorom baudzia.
                              Yra gan aktyvių darbuotojų/tarybos narių VMS, kurie galėtų priversti tempti visus. Na, pirma pakeitus Adomą "Atsiprašau Už Baudą" Bužinską, aišku.

                              Comment


                                Naturalu, kad nenaudojami automobiliai sudaro mizerine parkingu dali. Didesne problema, kad zmones prisiperka automobiliu del keliu paprastu priezasciu:
                                1. Vilniuje absoliuciai visur greiciau nuvaziuoti su masina, nei bet kokiaisi kitais budais.
                                2. Nera jokiu problemu prisiparkuoti net centre. Na sumoki uz parkinga, priskaiciuoji kelis papildomus eurus prie vakarines kainos ir viskas. Kilpinis eismas cia irgi nieko labai nepakeis, Senamiestis visas turetu buti uzdrytas automobiliu ivaziavimui, jei tai ne gyventoju TP.
                                3. Nekoks viesasis transportas. Tokio dydzio miestui vien autobusu/troleibusu yra per mazai. Pagrindinis VT turi buti beginis, nes juo vaziuoti KOMFORTISKIAU. Zmones renkasi komforta, todel seda i automobilius. Autobusai Vilniuje veza malkas besibaladodami per sulinius, kurie niekada is musu gatviu neisnyks. Is esmes manau komfortisko ir greito VT, kuris nestovetu sviesoforuose, neturejimas yra pagrindine priezastis kodel zmoenes mieste renkasi pirkti seimai antra automobili.
                                O greitu gali buti tik tas VT, kuris vaziuoja per gatviu/prospektu VIDURĮ. Nes vaziuojant sonuose reikia kirsti begale kiemu isvaziavimu ir smulkiu sankryzu. Maiso visokiausiu automobiliu posukiai i desine ir pan, todel net A juostu sonuose ne visur imanoma padaryti. Turint fiziskai atskirta VT galima jam daryti pirmuma sankryzose jutikliais. Taip yra irgi daroma. Jei VT eina A juosta kartu su automobiliais sukanciais i desine, jam neimanoma uzdegti zalio sviesoforo signalo, nes kartu pravaziuoja belekiek automobiliu. Turbut dauguma cia ne is menulio iskrite ir buvo pasaulio miestuose bei mate kaip ten veikia VT.
                                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.05.28, 13:48.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  O greitu gali buti tik tas VT, kuris vaziuoja per gatviu/prospektu VIDURĮ. Nes vaziuojant sonuose reikia kirsti begale kiemu isvaziavimu ir smulkiu sankryzu. Maiso visokiausiu automobiliu posukiai i desine ir pan, todel net A juostu sonuose ne visur imanoma padaryti. Turint fiziskai atskirta VT galima jam daryti pirmuma sankryzose jutikliais. Taip yra irgi daroma. Jei VT eina A juosta kartu su automobiliais sukanciais i desine, jam neimanoma uzdegti zalio sviesoforo signalo, nes kartu pravaziuoja belekiek automobiliu. Turbut dauguma cia ne is menulio iskrite ir buvo pasaulio miestuose bei mate kaip ten veikia VT.
                                  Jeigu būtų patvirtinti šviesoforai VT (kas berods jau Susisiekimo ministerijoje guli), tai į dešinę sukantys automobiliai tą galėtų daryti iš pirmos automobilių juostos (A juostos liktų neužkištos). Taip yra pvz Ženevoje.

                                  Comment


                                    Pasidarė smalsu, kodėl vietiniai gyventojai (pvz., Fabijoniškėse) neraportuoja nenaudojamų ir akivaizdžiai apleistų auto? Pravažiavus Fabijoniškių gatve ir aplinkinius kiemus per maždaug 5 minutes suskaičiavau 20+ tokių mašinų. Ar čia veikia kažkokios "nekaziolinimo" zonos panetkės, kaip ir su parkavimu ant šaligatvių? Ar žmonės šiaip tingi? Apie VMS net nekalbu, nes panašu, kad neraportuojant jie išvis tokių mašinų neieško ir netikrina.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Neraportuoja nes nustatyti ar auto apleistas neužtenka, kai pstatnat a nt šaligatvio pažiūrėti ir matosi. Reiki išsiaiškinti ar baigėsi techninė apžiūra, at stovi savivladybės žemėje ir visų iš eilės auto tikrai netikrins.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Neraportuoja nes nustatyti ar auto apleistas neužtenka, kai pstatnat a nt šaligatvio pažiūrėti ir matosi. Reiki išsiaiškinti ar baigėsi techninė apžiūra, at stovi savivladybės žemėje ir visų iš eilės auto tikrai netikrins.
                                        Nu bet tie, kur ant gatvės, be oro padangose ir su užrūdijusiais stabdžių diskais tai kaip ir akivaizdūs. Vilnius yra vienas didelis tokių mašinų kapinynas.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Nu bet tie, kur ant gatvės, be oro padangose ir su užrūdijusiais stabdžių diskais tai kaip ir akivaizdūs. Vilnius yra vienas didelis tokių mašinų kapinynas.
                                          Manau problema tame, kad labai didelė dalis butų gyventojų patys turi po vieną kitą tokį lovoną ar auto, kuris panaudojamas kelis kartus per metus. Čia panašiai, kaip ir problema dėl nelegalaus parkavimo ant šaligatvių, žolės nesisprendžia, nes didžioji dalis gyventojų patys taip daro, įskaitant pačius policininkus, VMS darbuotojus ir t.t.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X