Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss
    Tai jei ne baudomis, kurių jau ir dabar nebijo, dėl jų juokingo dydžio, kaip tada pamokyti vadyliotojus? Dalinti lapukus, 'nu būk geras neparkuok daugiau ant šaligatvio'?
    Tai kazkas panasaus buvo su prikabintais balionais ant automobiliu kurie buvo palikti A juostoje prie Santariskiu.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Ačiū už paaiškinimą.
      Šiek tiek nustebino pranešimų kiekiai, bet turbūt Fabijoniškės yra Fabijoniškės.
      Kažkada teko ten gyventi. Po ilgesnės pertraukos apsilankius vaizdai nenudžiugino.

      Dėl sprendimų.
      Skundimas / pranešimas tėra kovojimas su pasekmėmis. Turėtų būti randamas balansas tarp parkavimo vietų padidinimo (ten kur įmanoma) ir kitų priemonių.
      Kaip kai kam besinorėtų, bet paspirtukai ir viešasis transportas neužtikrins net kelionių maršrutu darbas-namai. Kai atsiras vaikai su savo poreikiais, reikės vežioti po mokyklas, treniruotes ir būrelius.

      Kuomet eina kalba apie naujus projektus ir statybų tankinimą, tai naujų namų įterpimas be parkavimo ir be naujos socialinės infrastruktūros statybos yra ne visai sąžiningas. Parkavimo normatyvai turėtų būti realūs. Kur nors miesto centre gal užtenka mažesnių normatyvų, bet miegamuosiuose rajonuose yra kita situacija. Net Saltoniškėse bus įspraustas dar vienas projektas, kur galima iš anksto užsiimti vietą fotografavimu apie parkavimo pažeidimus.
      Taip jau yra, kad vien represijos nieko nepakeis. Jei šalia nėra mokyklos tai teks šeimoje turėti kelias mašinas.

      Problemos sukuriamos detaliojo ar bendrojo planavimo stadijoje.
      Net ir atviroje aikštelėje galima rasti sprendimus, o galima iš karto sukurti problemas
      Geriausias pavyzdys kai Fabijoniškių gale vieno metu buvo paleisti buvo du nauji projektai - Mabilta (vad."Kartonkiemis") ir 5 aukštų "Vilmestos" namų projektas.
      Aistros virė, buvo rašomi skundai nes "Mabiltos" namų gyventojai statė "svetimose" aikštelėse. Atskyrus fiziškai parkavimą vieni gavo patenkinamą situaciją, o kiti liko geto aplinkoje.

      Papildomas parkavimo problemas iš dalies sukuria pati miesto savivaldybė, dalindama leidimus, kai nėra užtikrinama inžinerinės ir socialinės infrastruktūra. Skundimas ir pažeidimų pranešimas tai pačiai savivaldybei yra savotiškas.

      Su miegamaisiais rajonais - mes daug ko tiksliai nežinome, kaip yra dabar ir kaip vystysis gyvenimo ciklas. Kažkada per 2001 m. surašymą buvo pateikiama statistika pagal seniūnijas - koks amžius,kokie poreikiai. Kiek atsimenu, tuomet keliuose miegamuosiuose rajonuose buvo didesnė pensininkų dalis, ir kaip tik juose buvo santykinai daugiau mokyklų, darželių ir kitų objektų, kuri pasiekiami pėsčiomis. Dabar tokios statistikos aptikti nepavyko.

      Dabar bet kokioje daugiabučio laiptinėje paprastai būna nuo ketvirtadalio iki pusės nuomininkų. Kas gali pasakyti, kokio jie yra amžiaus, kiek jiems reikia automobilių, ar toli nuo savo buto jie dirba / vežioja vaikus.
      Kai kuriuose miegamuosiuose rajonuose parkavimo problemos pačios išsispręs - ten gyvens kontingentas, kurio didelei daliai įvairių priežasčių nereikės tų mašinų - arba kvartaluose didžioji dalis gyvens gastarbaiteriai, arba pensininkai. O tuose rajonuose, kur gyvena ar ateityje gyvens aktyvūs žmonės kuriems reikia automobilio, teks ieškoti susisiekimo ir parkavimo sprendimų.
      Esmė, kad dažnu atveju problema nėra joks parkingo trūkumas, o tiesiog tai, kad gyventojai už jį nenori mokėti. Kaip mano kvartale pvz. Yra požeminis parkingas, kuriame vietų pakankamai visiems gyventojams, bet negi pirksi. Juk visi įsivaizduoja, kad nemokamas parkingas yra prigimtinė žmogaus teisė (ir čia nepaisant to, kad vystytojas dabar parkavimo vietas siūlo labai pigiai). O dar tingi ir paeiti 50 metrų nuo dviejų nemažų nemokamų stovėjimo aikštelių, nes juk tai didžiausia nesąmonė (man taip ir aiškino vienas kai aš jo automobilį fotografavau). Geriau pastatyti ant šaligatvio ar išvis gatvės vidury ir užstatyti pravažiavimą kitiems.

      Ir kaip su tokiais tvarkytis jei ne baudomis. Tik nuolatiniu masiniu raportavimu ir baudimu kartais pavyksta aptvarkyti situaciją. Tada kurį laiką staiga stebuklingai atsiranda kur statyti, bet tik tokių atveju jei kuriam laikui nenustoji bauduoti.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Diskutuojate apie nieką, jau visas vakarų pasaulis išmoko, kad kelių eismo taisyklių žmonės mokosi sparčiausiai, kai neranda savo automobilio ten kur paliko, o reikia jį atsiimti iš brangios ir prabangios Panerių parkavimo aikštelės + 30 eu bauda + nutempimo paslauga 100 eu ir saugojimas aikštelėje 50 eu/para. Prieš gerus 10 metų prie Kauno automobilių turgaus ženklai galiojo tik kvailiams su aukštuoju, tada buvo masiškai pradėti nutempinėti automobiliai (ta proga net saugojimo aikštelę netoliesia atidarė) visas malonumas kainavo +-250 LTL arba kaip susiderėsi aikštelėje. Tikite tuo ar ne, bet po patirtų išgyvenimų, Kauno vairuotojai dar dabar vis dar gerbia turgaus apylinkes ir akylai stebi ženklus, žinoma miesto centre ženklai toliau negalioja.

        Šiandien Vilniaus centre stebint - stotelėje, po ženklu, ant geltonos juostos, ant perėjos - priparkuotus automobilius man toptelėjo mintis, juk parkavimas 1h-2,5eu, o bauda už parkavima tik 15-30eu su didėle tikimybe, kad niekas nenubaus - tai koks durnius gali mokėti už parkavimą 2,5eu, kai po ženklu ar ant perėjos jis iš esmės nemokamas.



        Comment


          Dėl parkavimo mokamose zonose, tai man irgi šiek tiek gaila, kad jos per mažai stebimos (bent jau Vilniuje). Automobilį įvairiose zonose (žalioje, geltonoje, raudonoje) palikinėju paskutinius porą metų gal po 4-5 kartus per savaitę. Tik kelis kartus parėjęs mačiau nubauduotus gretimus automobilius. Tikiu, kad mėlynoje zonoje gal ir reguliariai bauduoja, bet tokioje žalioje, matyt, yra gatvių, kur nė karto tikrintojai nebuvo apsilankę. Vienas pažįstamas nuolat palikinėja ir nemoka, nė karto nėra nubaudę.

          Comment


            Žvėryne parkavimo kontrolieriai pradėjo akiliau tikrint nuo kažkur lapkričio mėnesio. Anksčiau gal per metus laiko tik kartą ar du esu matęs kontrolierių, dabar jau kasdien su gausybę lapelių.

            P.S. Žalia zona su 30ct/h juokinga, turėtų būt bent 50ct/h

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Negaliu atsakyti už Dovydą, bet aš bauduoju daug ir dažnai.
              Man tiesiog širdis džiūgauja, kai mintyse pamatau tą vaizdą, kai negudrus, parkuoti nemokantis prasčiokas atsidaro pašto dėžutę, o ten staigmena - 30 € baudelė.
              Labai žiaurus ir ciniškas požiūris.

              Aš asmeniškai baudimo (tiek piniginio, tiek mašinų nutempinėjimo) nelaikau savaiminiu tikslu. Baudimas yra tik priemonė, skirta pasiekti sekančius dalykus. Išskirčiau bent keturis esminius punktus (nebūtinai eilės tvarka):

              - Neigiamų išoriškumų (nagative externality) pastūmėjimas arčiau juos sukeliančių individų ir toliau nuo visos likusios visuomenės. Mokėti ir atsakyti už neigiamą veiklą, darančią įtaką aplinkiniams, turi tie, kas ją sukelia, o ne tie, kas nuo jos kenčia. Baudos ir mašinų nutempimas yra be konkurencijos efektyviausia priemonė tai pasiekti per trumpiausią įmanomą laiko tarpą.

              - Pagalba vairuotojams, kurie kelia neigiamus išoriškumus (pvz., parkuojantiems ties perėjomis ar ant žolės). Tokiems žmonėms reikia ne kaip nors grasinti, jiems kenkti, o padėti. Panašiai, kaip įvairių sveikatos negalių turintiems žmonėms. Ne kartą įrodyta, kad pats greičiausias ir efektyviausias pagalbos būdas tokiems vairuotojams yra automobilio nutempimas. Po to seka bauda už valytuvo ir į pašto dėžę. Galų gale, tokie žmonės pradeda elgtis civilizuotai ir tiesiog tampa geresniais visuomenės nariais, rodo daugiau pagarbos sau ir aplinkiniams. Baudos vienareikšmiškai padeda žmonėms ir visai visuomenei būti geresniems, suprantingesniems ir mandageniems. Ir tai pasiekti galima labai greitai. Dažnu atveju maždaug per pusvalandį ar valandą. Bet beveik niekada ne daugiau, kaip per 24 val.

              - KET išmokimas. Vėlgi, baudos, ir ypač mašinos nutempimas, yra visiškai be konkurencijos efektyvaiusias ir greičiausias būdas išmokyti bet kokį žmogų KET. Paprastai jau po pirmo nutempimo KET iki tol nelabai gerai mokėjęs žmogus, jau kitą dieną atmintinai mokės visus iki vieno KET punktus ir ženklus. Piniginių baudų atvejų gali prireikti 2-3 atvejų kol bus pasiektas tas pats rezultatas.

              - Eismo saugumas. Baudos tiesiogiai ir iškart pagerina saugumą keliuose. Kuo baudos didesnės ir jų išvengiamumas mažesnis, tuo daugiau saugumo visiems eismo dalyviams. Laimi absoliučiai visi.
              Paskutinis taisė John; 2020.01.27, 22:39.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Labai žiaurus ir ciniškas požiūris.

                Aš asmeniškai baudimo (tiek piniginio, tiek mašinų nutempinėjimo) nelaikau savaiminiu tikslu. Baudimas yra tik priemonė, skirta pasiekti sekančius dalykus. Išskirčiau bent keturis esminius punktus (nebūtinai eilės tvarka):

                - Neigiamų išoriškumų (nagative externality) pastūmėjimas arčiau juos sukeliančių individų ir toliau nuo visos likusios visuomenės. Mokėti ir atsakyti už neigiamą veiklą, darančią įtaką aplinkiniams, turi tie, kas ją sukelia, o ne tie, kas nuo jos kenčia. Baudos ir mašinų nutempimas yra be konkurencijos efektyviausia priemonė tai pasiekti per trumpiausią įmanomą laiko tarpą.

                - Pagalba vairuotojams, kurie kelia neigiamus išoriškumus (pvz., parkuojantiems ties perėjomis ar ant žolės). Tokiems žmonėms reikia ne kaip nors grasinti, jiems kenkti, o padėti. Panašiai, kaip įvairių sveikatos negalių turintiems žmonėms. Ne kartą įrodyta, kad pats greičiausias ir efektyviausias pagalbos būdas tokiems vairuotojams yra automobilio nutempimas. Po to seka bauda už valytuvo ir į pašto dėžę. Galų gale, tokie žmonės pradeda elgtis civilizuotai ir tiesiog tampa geresniais visuomenės nariais, rodo daugiau pagarbos sau ir aplinkiniams. Baudos vienareikšmiškai padeda žmonėms ir visai visuomenei būti geresniems, suprantingesniems ir mandageniems. Ir tai pasiekti galima labai greitai. Dažnu atveju maždaug per pusvalandį ar valandą. Bet beveik niekada nedaugiau, kaip per 24 val.

                - KET išmokimas. Vėlgi, baudos ir ypač mašinos nutempimas yra visiškai be konkurencijos efektyvaiusias ir rgeičiausias būdas išmokyti bet kokį žmogų KET. Paprastai jau po pirmo nutempimo KET iki tol nelabai gerai mokėjęs žmogus, jau kitą dieną atmintinai mokės visus iki vieno KET punktus ir ženklus. Piniginių baudų atvejų gali prireikti 2-3 atvejų kol bus pasiektas tas pats rezultatas.

                - Eismo saugumas. Baudos tiesiogiai ir iškart pagerina saugumą keliuose. Kuo baudos didesnės ir jų išvengiamumas mažesnis, tuo daugiau saugumo visiems eismo dalyviams. Laimi absoliučiai visi.
                Belieka pritarti. Tai žymiai geriau nei baudimas, o bet tačiau, vis tiek trumpuoju laikotarpiu reikia imtis tokių kardinalių priemonių kaip baudos :/

                Beje kur dingo tiek daug pranešimų iš šios temos? Berods narys Milwaukee buvo labai gerų pastebėjimų pateikęs, bet matyt persigalvojo ir ištrynė :/

                Comment


                  Vietoje vilniečių pasidarytos nelegalios aikštelės bus įrengtas skveras

                  Sostinėje augant gyventojų skaičiui, didėja ir mieste važinėjančių automobilių kiekis. Akivaizdu, jog su didėjančiu automobilių kiekiu vis opesnis tampa automobilių parkavimo klausimas. Pavyzdžiui, viena tokių vietų – parkavimo aikštelė prie MO muziejaus.

                  https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=83375773


                  Papildyta komentaru iš temos ,,kur parkoci"

                  AS
                  27.01.2020 14:46:20

                  ne vilniete,bet man kazkas baisaus.Tai kur zmonems automobilius statyti?Bet juk neiseitu pinigu isplauti,jei padarytu automobiliu stovejimo aikstele!!

                  Paskutinis taisė Maduk; 2020.01.28, 06:52. Priežastis: Pridėtas skaitytojos komentaras

                  Comment


                    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                    Vietoje vilniečių pasidarytos nelegalios aikštelės bus įrengtas skveras

                    Sostinėje augant gyventojų skaičiui, didėja ir mieste važinėjančių automobilių kiekis. Akivaizdu, jog su didėjančiu automobilių kiekiu vis opesnis tampa automobilių parkavimo klausimas. Pavyzdžiui, viena tokių vietų – parkavimo aikštelė prie MO muziejaus.

                    https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=83375773


                    Papildyta komentaru iš temos ,,kur parkoci"

                    AS
                    27.01.2020 14:46:20

                    ne vilniete,bet man kazkas baisaus.Tai kur zmonems automobilius statyti?Bet juk neiseitu pinigu isplauti,jei padarytu automobiliu stovejimo aikstele!!
                    Turbūt sunku rasti geresnę vietą atvažiuoti su VT nei Mo muziejus. O dar ir "penkis vaikus vežioju po skirtingas mokyklas ir pas klientus visą dieną važinėju" kortos nepanaudosi važiuojant į muziejų.

                    Edit: va kaip tik dabar praėjau pro ten eidamas į darbą. Purvyno teritorija sausakimša, net užstato vieni kitiems. Šalia esanti mokama aikštelė visiškai tuščia, su parkavimo vietomis ant gatvės (raudona zona) kokios 25-30 laisvų vietų. A bet tai kur parkocy automašyna?!?!
                    Paskutinis taisė rmss; 2020.01.28, 07:41.

                    Comment


                      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                      Yeah right, pupuliai. Laukiu nesulaukiu kada tokiuose kiemuose nutemps. Nebent 2100aisiais. kaip parkavo taip parkuos. Todel aktyvi prieziura ir baudu lapeliai turi eiti pirma nutempimu.
                      Kas šitoj foto blogai ? Labai tvarkingai suparkuota, pravažiavimas neužblokuotas.

                      Comment


                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                        Kas šitoj foto blogai ? Labai tvarkingai suparkuota, pravažiavimas neužblokuotas.
                        16 automobilių stovi ant žolės.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          16 automobilių stovi ant žolės.
                          16×30=480€ į valstybės biudžetą per 5 minutes. Kiti žmonės per mėnesį tiek mokesčių nesumoka.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą

                            Esmė, kad dažnu atveju problema nėra joks parkingo trūkumas, o tiesiog tai, kad gyventojai už jį nenori mokėti. Kaip mano kvartale pvz. Yra požeminis parkingas, kuriame vietų pakankamai visiems gyventojams, bet negi pirksi. Juk visi įsivaizduoja, kad nemokamas parkingas yra prigimtinė žmogaus teisė (ir čia nepaisant to, kad vystytojas dabar parkavimo vietas siūlo labai pigiai). O dar tingi ir paeiti 50 metrų nuo dviejų nemažų nemokamų stovėjimo aikštelių, nes juk tai didžiausia nesąmonė (man taip ir aiškino vienas kai aš jo automobilį fotografavau). Geriau pastatyti ant šaligatvio ar išvis gatvės vidury ir užstatyti pravažiavimą kitiems.

                            Ir kaip su tokiais tvarkytis jei ne baudomis. Tik nuolatiniu masiniu raportavimu ir baudimu kartais pavyksta aptvarkyti situaciją. Tada kurį laiką staiga stebuklingai atsiranda kur statyti, bet tik tokių atveju jei kuriam laikui nenustoji bauduoti.
                            Nemažai žmonių naudoja, tiek tuos parkingus tiek saugomas stovėjimo aikšteles, tiek nuomojasi garažus jeigu jie yra salyginai netoli namų. Tie garažų masyvai aišku irgi miesto nepuošia, bet jie ganėtinai paklausūs. Bėda tik ta kad jų trūksta, nors ir kainuoja nepigiai (50eurų yra brangu jeigu ką Aš su mielu noru mokėčiau kokius 30 eurų už vietą požeminiam parkinge 300m nuo namų, negu kasdieną sukčiau ratus po rajona ieškodamas kur prisiparkuot.

                            Sulig naujais daugiabučių projektais problema vis aštrėja nes už parkavimo vietą prie daugiabučio prašoma daugiau nei dalis gyventojų automobiliams išleis per visą gyvenimą.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              16 automobilių stovi ant žolės.
                              Reiktų didėsnės rezoliucijos nuotraukos bet aš ten matau suplūktą žemę. Žolė yra UŽ automobilių ir už tvoros.,

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                                Aš su mielu noru mokėčiau kokius 30 eurų už vietą požeminiam parkinge 300m nuo namų, negu kasdieną sukčiau ratus po rajona ieškodamas kur prisiparkuot.
                                Aš irgi su mielu nori statyčiau prie laiptinės durų už 30 eurų. Įsivaizduoti, kad visiem bus vieta 300 metrų nuo namų yra gyvenimas fantazijų šalyje.

                                Reiktų didėsnės rezoliucijos nuotraukos bet aš ten matau suplūktą žemę. Žolė yra UŽ automobilių ir už tvoros.
                                Ten yra žolė, kuri yra suniokota užstatytais automobiliais ir jų savininkai turėtu finansuoti jos atsodinimą. Teismo praktika rodo, kad išvažinėta žolė yra laikoma žole.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Aš irgi su mielu nori statyčiau prie laiptinės durų už 30 eurų. Įsivaizduoti, kad visiem bus vieta 300 metrų nuo namų yra gyvenimas fantazijų šalyje.



                                  Ten yra žolė, kuri yra suniokota užstatytais automobiliais ir jų savininkai turėtu finansuoti jos atsodinimą. Teismo praktika rodo, kad išvažinėta žolė yra laikoma žole.
                                  300metrų aš paminėjau kaip pavyzdį kad "sutikčiau eiti net taip toli - 300metrų", nekalbu apie 30eurų prie laiptinės.

                                  Dėl teismo praktikos parkuojantis neasfaltuotoje aikštelėje nežinau, bet skamba nelogiškai. Bent jau Kaune yra pilna kiemų kur net nuo tarybinių laikų yra padaryti užvažiavimai (nuožulnūs bortai) ant tokiu parkavimosi vietų, kurios kažkiek primena tą nuotrauką, ir žolė ten neaugo bent 25metus jei ne daugiau.

                                  Būtų įdomu išgirst kiek iš Zygis raportuotų 16 automobilių bus realiai nubausta.

                                  Comment


                                    Sovietinė liaudis tiesiog išvažinėja žolę kiemuose, net prie svetimų namų, paverčia pievas purvu ir parkuojasi purvyne, žudo šaligatvius per juos važinėdami, nudaužo bortus ir už nieką nė kiek nemoka, o ubagais nesivadina.

                                    Normalūs žmonės pirma už savo pinigus pasidaro savo namo kieme parkingą vietoj pusės žolės ir tik tada parkuoja.
                                    Normalūs žmonės reikalauja, kad savivaldybė skirtų pinigų padaryti lygiam (be iškilusių bortų) tvirtam šaligatviui, kad jis nebūtų laužomas, nors ant jo, kai reikės, bus važiuojama.

                                    Comment


                                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                      300metrų aš paminėjau kaip pavyzdį kad "sutikčiau eiti net taip toli - 300metrų", nekalbu apie 30eurų prie laiptinės.

                                      Dėl teismo praktikos parkuojantis neasfaltuotoje aikštelėje nežinau, bet skamba nelogiškai. Bent jau Kaune yra pilna kiemų kur net nuo tarybinių laikų yra padaryti užvažiavimai (nuožulnūs bortai) ant tokiu parkavimosi vietų, kurios kažkiek primena tą nuotrauką, ir žolė ten neaugo bent 25metus jei ne daugiau.

                                      Būtų įdomu išgirst kiek iš Zygis raportuotų 16 automobilių bus realiai nubausta.
                                      Teismo praktika labai paprasta - skundas atmetamas. Aikštelė nepažymėta jokiuose planuose ir net jei žolės nėra, vis tiek taikomas

                                      150.5. ant vejos <...> ir kitose transporto priemonių eismui (stovėjimui) neskirtose teritorijose;

                                      Jeigu nusiųsit savivaldybei per tvarkau vilnių programėlę kaip pažeidimą su savo asmeniniais duomenimis, viešosios tvarkos skyrius neatsisakys fiksuoti pažeidimo. O čia nuoroda kaip ta vieta atrodė prasidėjus (?) pažeidimams

                                      https://imgur.com/bTEzGXt
                                      Paskutinis taisė themanual; 2020.01.28, 13:31.

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        Kas šitoj foto blogai ? Labai tvarkingai suparkuota, pravažiavimas neužblokuotas.
                                        Su foto biskas gerai. Blogai su parkavimu ir tamstos poziuriu.
                                        Nereportavau nieko, turetu VMS patys tuo uzsiimt.

                                        Comment


                                          Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                          Su foto biskas gerai. Blogai su parkavimu ir tamstos poziuriu.
                                          Nereportavau nieko, turetu VMS patys tuo uzsiimt.
                                          Tamstos požiūriu vairuotojai turėtų kreiptis į savivaldybę ir susiderinti korių įrengimą (turbūt)

                                          Vairuotojų požiūriu - žemė suplūkta, ne purvynas, žolės nėra - jeigu kažkam trukdo lai kažkas ir įrenginėja vietas.

                                          Nevairuojančių kaimynų požiūriai manau apylygiai dalinasi tarp pirmų dviejų nuomonių.

                                          VMS požiūriu - mums nelabai įdomu.

                                          Sumoj 50/50 už ir prieš tokį parkavimą, tik tiek kad kaip suprantu galima teoriškai nubausti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X