Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Norėčiau paklausti - jei yra noras, kad atsirastų parkavimą draudžiantis ženklas gatvėje, į ką reiktų kreiptis?
    Prie to pačio - kur kreiptis kad panaikinti tokį ženklą? Nes panašu kad kažkoks pensininkas suderino prie namų tokį ženklą gatvelėje per kurią 20-30 mašinų per valandą pravažiuoja.

    Comment


      Abiem atvejais tvarkaumiesta.lt, arba rašyti emailus savivaldybės darbuotojams.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Smagu, bet noriu tikėti, kad buvo išnaudotos visos priemonės iki tokio žingsnio, nes gana sunku jį pateisinti (bmw vairuotojas visgi turbūt tikras Lietuvos patriotas). Aišku jeigu būtų pastoviai baudžiama ir didelėmis baudomis galbūt to būtų išvengta.
        Esmė ne baudos dydis, o baudžiamumas. Gali ir tie patys 30 eurų likti, jeigu būtų nubaustas kiekvieną kartą negerai statantis, o ne 1 kartą iš 100, tai ir tokios baudos užtektų ir nustotų parkuotis netinkamai.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Esmė ne baudos dydis, o baudžiamumas. Gali ir tie patys 30 eurų likti, jeigu būtų nubaustas kiekvieną kartą negerai statantis, o ne 1 kartą iš 100, tai ir tokios baudos užtektų ir nustotų parkuotis netinkamai.
          Bet bent pradžioje reiktų beprotiškai daug resursų, kad visus visada ir visur bausti taip dažnai, jog pasijustų skirtumas ir ta prevencija turėtų labai ilgai tęstis, kad žmonės priprastų. Be to su didesnėmis baudomis sumažėja santykiniai vienos baudos administravimo kaštai.
          Neturi būti žaidimų, kad parkuosiu neleistinai tol kol tai man atperka stovėjimo mokestį ar kol pagaus dešimt kartų į metus nes tik tuomet viršys aikštelės nuomos mokestį. Ir žinoma idealiausia, kad baudos dydis būtų proporcingas pajamoms, bet minimali vis tiek būtų bent dvigubai ar net trigubai didesnė nei dabar.
          Turi būt ypač didelės baudos jei parkuoji ant šaligatvio, dviračių tako,žolės, įvažiavimų ar perėjos, kur nesaugu arba naikinama ne automobilių infrastruktūra
          Paskutinis taisė themanual; 2019.11.26, 12:01.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Bet bent pradžioje reiktų beprotiškai daug resursų, kad visus visada ir visur bausti taip dažnai, jog pasijustų skirtumas ir ta prevencija turėtų labai ilgai tęstis, kad žmonės priprastų. Be to su didesnėmis baudomis sumažėja santykiniai vienos baudos administravimo kaštai.
            Neturi būti žaidimų, kad parkuosiu neleistinai tol kol tai man atperka stovėjimo mokestį ar kol pagaus dešimt kartų į metus nes tik tuomet viršys aikštelės nuomos mokestį. Ir žinoma idealiausia, kad baudos dydis būtų proporcingas pajamoms, bet minimali vis tiek būtų bent dvigubai ar net trigubai didesnė nei dabar.
            Turi būt ypač didelės baudos jei parkuoji ant šaligatvio, dviračių tako,žolės, įvažiavimų ar perėjos, kur nesaugu arba naikinama ne automobilių infrastruktūra
            Bauda ir taip didesnė nei aikštelės nuoma (neskaitant neskaitant didmiesčių centrų). Nesvarbu kokio dydžio bauda bus jeigu tik vienas iš šimto bus nubausti.

            Taip, resursų reikėtu daugiau, nors kai kuriuos atvejus galima supaprastinti. Pvz sėkmingai naudojamasi gyventojų resursais per visokius tvarkaumiesta.lt. Beje baudos administravimas ir neprivalo atsipirkti. tai nėra pelno siekiantis veiksmas. Baudos yra ne tam kad padidinti biudžetą o kad nubausti neteisingai besielgiantį.

            Kai baudos dydis proporcingas pajamoms tai dauguma tokių parkuosis betkaip nes officialių pajamų nėra tai ir bauda bus minimali.

            Pradžiai gal užtektų kad išvis baustų parkuojant ant žolės ar dviračių tako, o ne policija aiškintų kad gi čia jokios žalos nėra tai nebausim.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Bauda ir taip didesnė nei aikštelės nuoma (neskaitant neskaitant didmiesčių centrų). Nesvarbu kokio dydžio bauda bus jeigu tik vienas iš šimto bus nubausti.

              Taip, resursų reikėtu daugiau, nors kai kuriuos atvejus galima supaprastinti. Pvz sėkmingai naudojamasi gyventojų resursais per visokius tvarkaumiesta.lt. Beje baudos administravimas ir neprivalo atsipirkti. tai nėra pelno siekiantis veiksmas. Baudos yra ne tam kad padidinti biudžetą o kad nubausti neteisingai besielgiantį.

              Kai baudos dydis proporcingas pajamoms tai dauguma tokių parkuosis betkaip nes officialių pajamų nėra tai ir bauda bus minimali.

              Pradžiai gal užtektų kad išvis baustų parkuojant ant žolės ar dviračių tako, o ne policija aiškintų kad gi čia jokios žalos nėra tai nebausim.
              Pradžioj reiktų apibrėžti kas yra žolė. Dabar daugybė tokiu stovėjimo vietų kur tarsi ir suplūkta žemė, žolė ten neaugusi daug metų, bet pastačius didesnį automobilį pvz automobilio kapotas jau atsiduria virš žolės nors ratai ir ne. Bet gali būt kažkoks lopinėlis ir po automobiliu patekęs. Kiek susidarau įspūdi tai tokie pensininkai kurie tik ir ieško prie ko prikibt pvz John tokį plotą taip pat laikytų žole. Ir kaip žinot žiemą kur žolė? Prie savo namų gal ir gali žinot, bet kitur mieste pagal John reikia sustoti, nusikasti plotą, jeigu ne žolė - galima statyti. Jei žolė - kasam toliau ?

              Aš ne prieš logiškas baudas, bet dabar turim neapibrėžtą tvarką plius daugybę beprasmių stovėjimą gatvėje(ypač naktį) draudžiančių ženklų.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Bauda ir taip didesnė nei aikštelės nuoma (neskaitant neskaitant didmiesčių centrų). Nesvarbu kokio dydžio bauda bus jeigu tik vienas iš šimto bus nubausti.
                Didelis skirtumas, dabar jei vieną kart nubaudžia, gali ir antrą kart toliau parkuotis, jeigu sėkmingai visus metus iki tol parkavai be baudų, nes ilguoju laiktoarpiu vis dar pelninga. O gautum vieną baudą, kuri kaip pusė metų aikštelės nuoma ir daugiau parkuotis ant šaligatvio nenorėtum. Taip po truputį ir būtų išnaikinti pažeidėjai, nes kas kart atvažiavus bauduoti jų būtų vis mažiau. Dabar jei ir padaro kokį reidą, tai ant kito reido vis tiek bus tiek pat ar net daugiau pažeidėjų.

                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Taip, resursų reikėtu daugiau, nors kai kuriuos atvejus galima supaprastinti. Pvz sėkmingai naudojamasi gyventojų resursais per visokius tvarkaumiesta.lt. Beje baudos administravimas ir neprivalo atsipirkti. tai nėra pelno siekiantis veiksmas. Baudos yra ne tam kad padidinti biudžetą o kad nubausti neteisingai besielgiantį.
                O kodėl ne? Taip, tai neturi būti pastovus pajamų šaltinis į biudžetą, nes tikslas, kad su laiku nebebūtų pažeidėjų ir tuomet po kurio laiko tiesiog nebebus pajamų iš to. O iki tol tai turi ne tik atsipirkti, bet gali net būti procentinis paskatinimas bauduotojui kuo efektyviau dirbti ir kuo daugiau per valandą subauduoti.

                Nenoriu aš čia kurti kažkokios baudavimo kultūros, tiesiog toks paskatinimas galėtų veikti tarkim tik su ypač piktybiškais pažeidimais (jei parkuoji ant šaligatvio, dviračių tako,žolės, įvažiavimų ar perėjos, kur nesaugu arba naikinama ne automobilių infrastruktūra).

                Negerai aišku, kai masiškai užstato visą juostą kur negalima (nebent ten kur važiuoja VT, tuomet tai visiškai netoleruotina) ar masiškai parkuojasi laukuose ir po to neša purvą į gatves, bet sakau, pažeidimas pažeidimui nelygu, galima pirmiausia bauduoti labiausiai tuos kurie niokoja esamą infrastruktūrą.


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Kai baudos dydis proporcingas pajamoms tai dauguma tokių parkuosis betkaip nes officialių pajamų nėra tai ir bauda bus minimali.
                Nesuprantu, ar aš neaiškiai išsireiškiau: "Ir žinoma idealiausia, kad baudos dydis būtų proporcingas pajamoms, bet minimali vis tiek būtų bent dvigubai ar net trigubai didesnė nei dabar."

                Comment


                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                  Pradžioj reiktų apibrėžti kas yra žolė. Dabar daugybė tokiu stovėjimo vietų kur tarsi ir suplūkta žemė, žolė ten neaugusi daug metų, bet pastačius didesnį automobilį pvz automobilio kapotas jau atsiduria virš žolės nors ratai ir ne. Bet gali būt kažkoks lopinėlis ir po automobiliu patekęs. Kiek susidarau įspūdi tai tokie pensininkai kurie tik ir ieško prie ko prikibt pvz John tokį plotą taip pat laikytų žole. Ir kaip žinot žiemą kur žolė? Prie savo namų gal ir gali žinot, bet kitur mieste pagal John reikia sustoti, nusikasti plotą, jeigu ne žolė - galima statyti. Jei žolė - kasam toliau ?

                  Aš ne prieš logiškas baudas, bet dabar turim neapibrėžtą tvarką plius daugybę beprasmių stovėjimą gatvėje(ypač naktį) draudžiančių ženklų.
                  Sovietiniuose mikrorajonuose labai aišku, kur yra (buvo) žolė, nes visose aikštelėse sudėti aiškūs bortai, arba tiesiog, jeigu nėra asfalto - reiškias žolė. Naujuose rajonuose belekas daroma NT vystytojų, bet ten (jei pigesnis projektas) ir patys gyventojai daugumoje toleruoja parkavimasi purve (vyresnių gyventojų be automoblių nelabai yra, tai solidarizuojasi visi). Manau pirmiausia turi būti nulinė tolerancija parkuojantiems ant pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūros bei ant perėjų ir išvažiavimų. Aš pats kartais raportuoju nelegalų parkavimąsi, bet tik visiškai piktybinius atvejus, nes nenoriu gaišinti savo laiko ir mano tikslas ne kažkam sugadinti dieną, o tiesiog, kad patrauktų savo laužus nuo šaligatvių.

                  Comment


                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                    Pradžioj reiktų apibrėžti kas yra žolė. Dabar daugybė tokiu stovėjimo vietų kur tarsi ir suplūkta žemė, žolė ten neaugusi daug metų.
                    Ir kaip žinot žiemą kur žolė?
                    Esu girdėjęs apie bylą, kurioje vairuotojas buvo išteisintas, nes priparkuotoje vietoje neaugo žolė, o žemė nuo nuolatinio parkavimo buvo suplūkta į kietą molio plutą. Nuotraukoje turi matytis bent vienas ratas ant realios žolės.

                    Žiemą už parkavimą ant sniegu apsnigtos žolės nebaudžiama, nes nėra įrodymo, kad ten po sniegu žolė. Tokia teismų praktika.
                    Tačiau už parkavimą ant šaligatvio ar dviračių tako - baudžiama, nors po sniegu gali tako ir nesimatyti.

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      Pradžioj reiktų apibrėžti kas yra žolė. Dabar daugybė tokiu stovėjimo vietų kur tarsi ir suplūkta žemė, žolė ten neaugusi daug metų, bet pastačius didesnį automobilį pvz automobilio kapotas jau atsiduria virš žolės nors ratai ir ne. Bet gali būt kažkoks lopinėlis ir po automobiliu patekęs. Kiek susidarau įspūdi tai tokie pensininkai kurie tik ir ieško prie ko prikibt pvz John tokį plotą taip pat laikytų žole. Ir kaip žinot žiemą kur žolė? Prie savo namų gal ir gali žinot, bet kitur mieste pagal John reikia sustoti, nusikasti plotą, jeigu ne žolė - galima statyti. Jei žolė - kasam toliau ?

                      Aš ne prieš logiškas baudas, bet dabar turim neapibrėžtą tvarką plius daugybę beprasmių stovėjimą gatvėje(ypač naktį) draudžiančių ženklų.

                      Ir 2017 kai dar nebuvo tokiu mastu išplitęs vėžys:
                      Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1
Size:	237,1 kB
ID:	1765514

                      Comment


                        Parašė rmss Rodyti pranešimą


                        Ir 2017 kai dar nebuvo tokiu mastu išplitęs vėžys:
                        Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1
Size:	237,1 kB
ID:	1765514
                        Tai tik audi stovi ant žolės ir tai klausimas ar ten lapai ar žolė. Realiai visos jo stovi mėšle o ne ant žolės.

                        Comment


                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                          Tai tik audi stovi ant žolės ir tai klausimas ar ten lapai ar žolė. Realiai visos jo stovi mėšle o ne ant žolės.
                          Nežinau kodėl ten 2017 žaliuoja vaizdas bet pirmoj foto matosi kad ten yra kažkoks pravažiavimas į kažkokius kiemus. Nebent anksčiau ten buvo tvora.

                          Comment


                            Mle, atsiprašant, negaliu ramiai skaityti tokių blevyzgų, ar ten žolė, ar ne žolė. Bauda turi būti už parkavimą ne parkavimui skirtoje vietoje. Viskas, taškas. Už žolę nebent papildomai pareikalaut už žalą gamtai. Mieste paprasčiausiai privalo nelikti tokių neapibrėžtų zonų.

                            Comment


                              Nu jo, aš galvojau žmogus parinasi dėl parkuojančiųjų kokiuose nors perkūnkiemio laukuose, o čia pyst pradėjo diskutuoti ar yra žolė pačiame miesto centre. Faktas, kad centre turi būti statoma tik parkavimui leistinose ir AIŠKIAI pažymėtose vietose, todėl ir manau, jog būtų gerai kad centre, o po to ir likusiame mieste, būtų inventorizuota kiekviena parkavimosi vieta.

                              EDIT: dinginėja pranešimai, turbūt kilnojami, nebeaišku apie ką mes čia diskutuojame

                              Comment


                                Parašė rmss
                                Nedinginėja, o yra trinami Romo.
                                Ne, tie kur turiu omeny buvo perkelti į temą "[VLN] Tvarkau miestą. Parkavimas"
                                Tamstos replika turbūt pašalinta. Aš irgi kažkada klausiau Romo, ar jis netrolina, bet ten jis pats postino, o dabar spėliojimas, ar kažkas kažkuo neapsimetinėja, tai toks borderline. Pagal mane gal būtų užtekę žodinio įspėjimo, bet nežinau visos istorijos, tai gal ir pelnytai užsidirbai

                                Comment


                                  Vienoj byloje teismas taip pasisakė apie žolė vs. ne žolė:
                                  KET 150.5 punkte įtvirtintas draudimas transporto priemonei sustoti ir stovėti ant vejos savaime nesuponuoja išvados, kad šis draudimas galioja tik toje vietoje, kur to metu auga žolė. Šis draudimas neabejotinai apima ir tuos atvejus, kai žolė neželia dėl objektyvių priežasčių, t.y. kai ji nuolat išvažinėjama ar ištrypiama.
                                  Bet kad nekiltų pagundos interpretuoti kitaip, mieste esančiose teritorijose be kietosios dangos turėtų galioti tokios pat taisyklės kaip ir vejai - parkuoti draudžiama, nebent pažymėta ženklais kitaip.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Mle, atsiprašant, negaliu ramiai skaityti tokių blevyzgų, ar ten žolė, ar ne žolė. Bauda turi būti už parkavimą ne parkavimui skirtoje vietoje. Viskas, taškas. Už žolę nebent papildomai pareikalaut už žalą gamtai. Mieste paprasčiausiai privalo nelikti tokių neapibrėžtų zonų.
                                    Tai pala, tuoj bus sniego. Pareigūnai net neminint jokios žolės patys ims aiškinti ar įrodinėti, kad "žiemą žolės nesimato". Jiems patiems šitas yra tiek įaugęs į kraują, kad turbūt naktimis miegodami kartoja.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Teko gyventi Vašingtone, Briuselyje ir t.t., tai teko susidurti kaip įgyvendinimas parkavimo teisingas režimas. Dažniausiai šis reikalas perduodamas privačioms kompanijoms. Nuo neleistino parkavimo iki baudos gavimo - maximum 15 min. Teko Vašingtone gauti baudą už sustojimą, ten kur sustoti negalima tik stabtelėjus išsodinti keleivius. Efektyvumas neįtikėtinas. Vašingtone surinktos baudos uz parkavima sudaro nemažą dalį miesto pajamų. Čia tik politines kultūros ir valios klausimas.
                                      Paskutinis taisė Armae; 2019.11.26, 21:54.

                                      Comment


                                        O galima ir taip saugotis nuo baudų:
                                        Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	93,5 kB
ID:	1765626

                                        Comment


                                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                          Pradžioj reiktų apibrėžti kas yra žolė. Dabar daugybė tokiu stovėjimo vietų kur tarsi ir suplūkta žemė, žolė ten neaugusi daug metų, bet pastačius didesnį automobilį pvz automobilio kapotas jau atsiduria virš žolės nors ratai ir ne. Bet gali būt kažkoks lopinėlis ir po automobiliu patekęs. Kiek susidarau įspūdi tai tokie pensininkai kurie tik ir ieško prie ko prikibt pvz John tokį plotą taip pat laikytų žole. Ir kaip žinot žiemą kur žolė? Prie savo namų gal ir gali žinot, bet kitur mieste pagal John reikia sustoti, nusikasti plotą, jeigu ne žolė - galima statyti. Jei žolė - kasam toliau ?

                                          Aš ne prieš logiškas baudas, bet dabar turim neapibrėžtą tvarką plius daugybę beprasmių stovėjimą gatvėje(ypač naktį) draudžiančių ženklų.
                                          Tvarka gana aiški - jeigu nėra asfalto ar kito paviršiaus skirto statymui tai statyti draudžiama. Žolė ten dar auga ar spėjote išvažinėti yra nesvarbu - statyti vistiek draudžiama. Ir taip, žiema yra problemų įroinėti policijai kad ten žolynas o ne koks magiškas žalio ploto apsuptas parkingas po sniegu.

                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Didelis skirtumas, dabar jei vieną kart nubaudžia, gali ir antrą kart toliau parkuotis, jeigu sėkmingai visus metus iki tol parkavai be baudų, nes ilguoju laiktoarpiu vis dar pelninga. O gautum vieną baudą, kuri kaip pusė metų aikštelės nuoma ir daugiau parkuotis ant šaligatvio nenorėtum. Taip po truputį ir būtų išnaikinti pažeidėjai, nes kas kart atvažiavus bauduoti jų būtų vis mažiau. Dabar jei ir padaro kokį reidą, tai ant kito reido vis tiek bus tiek pat ar net daugiau pažeidėjų.

                                          Tai čia ir yra sprendimas nubausti kiekvieną kartą statant, o ne kartą per šimtą bet daugiau. Baudos dydis nieko neatgraso. Veiksminga priemonė yra baudos neišvengiamumas.

                                          Mane tai išvis juokina tie reidai. Va šiandien tikrinsim blaivumą. Ne šiandien, o kasdien jūs tai turit daryti.

                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          O kodėl ne? Taip, tai neturi būti pastovus pajamų šaltinis į biudžetą, nes tikslas, kad su laiku nebebūtų pažeidėjų ir tuomet po kurio laiko tiesiog nebebus pajamų iš to. O iki tol tai turi ne tik atsipirkti, bet gali net būti procentinis paskatinimas bauduotojui kuo efektyviau dirbti ir kuo daugiau per valandą subauduoti.

                                          Nenoriu aš čia kurti kažkokios baudavimo kultūros, tiesiog toks paskatinimas galėtų veikti tarkim tik su ypač piktybiškais pažeidimais (jei parkuoji ant šaligatvio, dviračių tako,žolės, įvažiavimų ar perėjos, kur nesaugu arba naikinama ne automobilių infrastruktūra).

                                          Negerai aišku, kai masiškai užstato visą juostą kur negalima (nebent ten kur važiuoja VT, tuomet tai visiškai netoleruotina) ar masiškai parkuojasi laukuose ir po to neša purvą į gatves, bet sakau, pažeidimas pažeidimui nelygu, galima pirmiausia bauduoti labiausiai tuos kurie niokoja esamą infrastruktūrą.
                                          Todėl kad, kaip pats teigi, tikslas yra prevencinis, o ne ekonominis. Aš nesu prieš paskatinima tvarkos prižiūrėtojams, bet reikia nenueiti taip kaip amerikoje, kur už nutemptą automobilį gauni tokį priedą, kad tempia visus iš eilės nes susimokėti už klaidingai nutemptą pigiau gaunasi, o gautų pinigų gražinti nereikia.

                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu, ar aš neaiškiai išsireiškiau: "Ir žinoma idealiausia, kad baudos dydis būtų proporcingas pajamoms, bet minimali vis tiek būtų bent dvigubai ar net trigubai didesnė nei dabar."
                                          Pagal ką sprendžiama kokia ta minimali bauda. Va imkime Švedijos pavyzdį. Reddite radau baudą už parkavimą prieš eismą skirta turistui. 1200 kronų ~ 110 eurų. Dabar pakoreaguokim pajamų lygiui. Vidutinis atlyginimas po mokesčių Švedijoje yra 2500 Eurų. Lietuvoje 817,8 Eur. 110*817,8/2500=36 Eur. Taigi jeigu imam švediją kaip pavizdį dabartinę minimalią baudą reikia padidinti 4 eurais, o ne 4 kartais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X