Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Pagal ką sprendžiama kokia ta minimali bauda. Va imkime Švedijos pavyzdį. Reddite radau baudą už parkavimą prieš eismą skirta turistui. 1200 kronų ~ 110 eurų. Dabar pakoreaguokim pajamų lygiui. Vidutinis atlyginimas po mokesčių Švedijoje yra 2500 Eurų. Lietuvoje 817,8 Eur. 110*817,8/2500=36 Eur. Taigi jeigu imam švediją kaip pavizdį dabartinę minimalią baudą reikia padidinti 4 eurais, o ne 4 kartais.
    Kažkaip ne taip suskaičiavai. Pajamų skirtumas tarp Švedijos ir Lietuvos - 1,52 karto (52,984€ vs 34,826€). Tai bauda turėtų būti 72€. Ženkliai didesnė nei dabartinė 30€.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė J.U. Rodyti pranešimą

      Tai jeigu tai vyksta pastoviai, sakykim prie namų ar panašiai, reikia turėti tos vietos vasaros meto nuotrauką ir kaišioti nusmurgusiai policijai po nosimi.
      Aš vienu konkrečiu atveju paklausiau kitaip: pareigūne, ar toje konkrečioje vietoje parkavimas yra leidžiamas?
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Tai čia ir yra sprendimas nubausti kiekvieną kartą statant, o ne kartą per šimtą bet daugiau. Baudos dydis nieko neatgraso. Veiksminga priemonė yra baudos neišvengiamumas.
        Taigi jau minėjau, su esamu baudų dydžiu prevencijos nepadarysi nebausdamas visų visada ir visur, nes neužteks baudėjų. Kurti visą industriją tik baudavimui yra nesąmonė, nes tuomet jos išlaikymas ir laikysis vien ant to, kad bus pastoviai ir toliau pažeidžiamos taisyklės, o tikslas juk priešingas - kad pažeidėjų neliktų.

        Visiškai nesutinku, kad baudos dydis neatgraso, turbūt niekad neteko jums gauti didelės baudos. Atgraso ir dar kaip, galima ginčytis ar teisinga, jei baudžiami pavieniai atvejai su didelėmis baudomis, bet tai būtų tik trumpalaikė bėda, nes žmonės nustotų pažeidinėti taisykles ir likusius pažeidėjus būtų lengviau subauduoti, nes kristų krūvis.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Todėl kad, kaip pats teigi, tikslas yra prevencinis, o ne ekonominis. Aš nesu prieš paskatinima tvarkos prižiūrėtojams, bet reikia nenueiti taip kaip amerikoje, kur už nutemptą automobilį gauni tokį priedą, kad tempia visus iš eilės nes susimokėti už klaidingai nutemptą pigiau gaunasi, o gautų pinigų gražinti nereikia.
        Prevencinis pirmiausia, bet jei prevencija gali būti ekonomiška - tuomet idealu, o šiuo atveju tai įgyvendinti nesunku. Turėjau omeny, kad tai neturi būti biudžete įtvirtinta kaip pastovus pajamų šaltinis (kaip koks PVM ar GPM), bet atsipirkti jis ne tik turi, bet ir privalo, kai baudos dydžius kontroliuoja pati valstybė.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Pagal ką sprendžiama kokia ta minimali bauda. Va imkime Švedijos pavyzdį. Reddite radau baudą už parkavimą prieš eismą skirta turistui. 1200 kronų ~ 110 eurų. Dabar pakoreaguokim pajamų lygiui. Vidutinis atlyginimas po mokesčių Švedijoje yra 2500 Eurų. Lietuvoje 817,8 Eur. 110*817,8/2500=36 Eur. Taigi jeigu imam švediją kaip pavizdį dabartinę minimalią baudą reikia padidinti 4 eurais, o ne 4 kartais.
        Švedija nebūtinai turi būti pavyzdys, pas juos jau susiformavusi kultūra, o su mūsų kultūra pavyzdys turėtų būti baudos dydis už parkavimą centrinėj Vatikano aikštėj. O jei mąstom racionaliai, tai mano nuomone minimalios baudos dydis turėtų būti bent trys (skaičių galima būtų derinti pagal vidutinį pasikartojančių pažeidimų skaičių) mėnesiai vidutinės parkingo kainos miesto aikštelėse (~100 EUR) už visus parkavimo pažeidimus centre ir visus grubius pažeidimus (trukdo VT, nesaugu ar niokojama infrastruktūra) už centro ribų.

        Kitur baudos galėtų išlikti mažesnės, kol bent šiokia tokia kultūra susiformuotų, o su laiku padarius mokamų ir nemokamų vietų inventorizaciją visame mieste ir suteikus galimybę visiems parkuotis įrengiant papildomai vietų kur jų trūksta (nebūtinai nemokamų ir nebūtinai prie pat gyventojų namų), baudos ir baudimas turėtų būti suvienodintos visur.

        Taip manau būtų teisingiausias ir švelniausias įmanomas būdas kaip įvesti VIlniuje parkavimo kultūrą. Žinau, kad atsiras prieštaraujančių, nes parkavimo didinimas didina automobilizaciją, bet šiuo atveju daug tų vietų nereikėtų, būtų mokamos aikštelės mikrorajonų pakraščiuose kur jų trūksta ir kol jose yra laisvų vietų - bauduojama ir daugiau parkingo neįrenginėjama. Jeigu neturi asmeninės vietos prie namų ir tingėsi pasivaikščiot iki aikštelės, tuomet teks mokėti didelę baudą. Tuomet manau nauji gyventojai ir dalis senų pagalvotų ar tikrai jiems reikia to automobilio.

        Comment


          Parašė J.U. Rodyti pranešimą

          Tai jeigu tai vyksta pastoviai, sakykim prie namų ar panašiai, reikia turėti tos vietos vasaros meto nuotrauką ir kaišioti nusmurgusiai policijai po nosimi.
          Nesu tikras, bet esu girdėjęs gandų, jog bėda ne tame, kad policija netiki, jog ten žolė būna/turėtų būti, o tai kad pažeidėjas per nenuvalytą sniegą galėjo nesuprasti, jog ten ne parkavimui skirta danga ir po to tipo ginčyti teisme. Bet jei norit mano nuomonės, tai čia visiškas BS ir turėtų būti taikomas principas, kad nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.

          Comment


            Daug čia mano postų, bet noriu pasidalinti kažkieno užfiksuotu pažeidimu
            https://tvarkaumiesta.lt/problem/126802
            Click image for larger version

Name:	20191127_1574850135_5726.jpg
Views:	6
Size:	134,2 kB
ID:	1765787

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Kažkaip ne taip suskaičiavai. Pajamų skirtumas tarp Švedijos ir Lietuvos - 1,52 karto (52,984€ vs 34,826€). Tai bauda turėtų būti 72€. Ženkliai didesnė nei dabartinė 30€.
              Pajamų skirtumas yra 3 kartai, o ne 1,52. Gi skaičius mėnesinių vidurkių pateikiau.


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Taigi jau minėjau, su esamu baudų dydžiu prevencijos nepadarysi nebausdamas visų visada ir visur, nes neužteks baudėjų. Kurti visą industriją tik baudavimui yra nesąmonė, nes tuomet jos išlaikymas ir laikysis vien ant to, kad bus pastoviai ir toliau pažeidžiamos taisyklės, o tikslas juk priešingas - kad pažeidėjų neliktų.

              Visiškai nesutinku, kad baudos dydis neatgraso, turbūt niekad neteko jums gauti didelės baudos. Atgraso ir dar kaip, galima ginčytis ar teisinga, jei baudžiami pavieniai atvejai su didelėmis baudomis, bet tai būtų tik trumpalaikė bėda, nes žmonės nustotų pažeidinėti taisykles ir likusius pažeidėjus būtų lengviau subauduoti, nes kristų krūvis.
              Visos industrijos nereikia. Reikia tik kad turėtume pakankamai laikinų darbuotojų keliems pirmiems mėnesiams po kurių žmonės pradėtu suprasti, kad jie bus pastoviai "pagauti". Ir vėlgi, kadangi tai neturi būti pelninga, baudos dydis niekaip nesusijęs su baudimo industrijos dydžiu (beje lietuvoje vistiek bauda eina į valstybinį biudžetą ir nesvarbu kokio ji bus dydžio savivaldybei nuo to pinigų nepadaugės).

              Kad baudos dydis neatgraso yra labai daug pavydžių tiek asmeninių tiek psichologų komentarų straipsniuose. Yra teke kovoti su šiukšlintoju, kuris dėdavo šiukšles tiesiai po apie už šiukšlinimą gręsiančios baudos įspėjimo ženklu. Gavo jis tada "labai didelę" 800 litų baudą ir toliau dėjo. Paklausiau ar nori antros baudos tai jis pasakė kad antros vistiek negaus. Ir jis buvo teisus antros baudos jis negavo nes gi jau baustas tai reikia pasigialėti. Ir toliau jis ten šiukšlino dar ilgai, bet nusibodo pranešinėti. Kaip supratote iš valiutos čia dar buvo litų laikais, prieš daugiau nei dešimt metų.

              Aš baudos nesu gavęs, nes parkuojuosi pagal taisykles.

              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Prevencinis pirmiausia, bet jei prevencija gali būti ekonomiška - tuomet idealu, o šiuo atveju tai įgyvendinti nesunku. Turėjau omeny, kad tai neturi būti biudžete įtvirtinta kaip pastovus pajamų šaltinis (kaip koks PVM ar GPM), bet atsipirkti jis ne tik turi, bet ir privalo, kai baudos dydžius kontroliuoja pati valstybė.
              Kodėl privalo?

              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Švedija nebūtinai turi būti pavyzdys, pas juos jau susiformavusi kultūra, o su mūsų kultūra pavyzdys turėtų būti baudos dydis už parkavimą centrinėj Vatikano aikštėj. O jei mąstom racionaliai, tai mano nuomone minimalios baudos dydis turėtų būti bent trys (skaičių galima būtų derinti pagal vidutinį pasikartojančių pažeidimų skaičių) mėnesiai vidutinės parkingo kainos miesto aikštelėse (~100 EUR) už visus parkavimo pažeidimus centre ir visus grubius pažeidimus (trukdo VT, nesaugu ar niokojama infrastruktūra) už centro ribų.
              Švedijos pavizdys buvo imtas nes joje yra labiausiai išvysčiusi baudos dydžio pagal pajamas sistemą kurią siūlėte.

              Kodėl butent trys mėnesiai? Ir kurio miesto aikštelėse? Va pvz Šiauliuose yra aikštelė prie stadijono kur mėnesis yra 15 eurų, o Vilniuje kaina jau tris kartus didesnė. Ar baudas irgi reikia skirstyti pagal teritorijas?

              Kitur baudos galėtų išlikti mažesnės, kol bent šiokia tokia kultūra susiformuotų, o su laiku padarius mokamų ir nemokamų vietų inventorizaciją visame mieste ir suteikus galimybę visiems parkuotis įrengiant papildomai vietų kur jų trūksta (nebūtinai nemokamų ir nebūtinai prie pat gyventojų namų), baudos ir baudimas turėtų būti suvienodintos visur.
              Taip, tik va kad Vilniaus bendrojo plano apklausa parodė, kad parkavimo vietų trūkumas yra gyventojams labiausiai rūpima problema vos ne dvigubai labiau už bet kurią kitą problemą, tačiau Savivaldybė kažkodėl mano kad iki 2025 automobilių skaičius mieste sumažės 40% (nors visos tendencijos rodo didėjimą) tai matyt "problema pati išsispręs".


              Taip manau būtų teisingiausias ir švelniausias įmanomas būdas kaip įvesti VIlniuje parkavimo kultūrą. Žinau, kad atsiras prieštaraujančių, nes parkavimo didinimas didina automobilizaciją, bet šiuo atveju daug tų vietų nereikėtų, būtų mokamos aikštelės mikrorajonų pakraščiuose kur jų trūksta ir kol jose yra laisvų vietų - bauduojama ir daugiau parkingo neįrenginėjama. Jeigu neturi asmeninės vietos prie namų ir tingėsi pasivaikščiot iki aikštelės, tuomet teks mokėti didelę baudą. Tuomet manau nauji gyventojai ir dalis senų pagalvotų ar tikrai jiems reikia to automobilio.
              Manau neįvertinate kiek realiai daug vietų trūksta jeigu norima įrengti vietų kiekį lygų automobilių kiekiui. Statymo vietas (ir pilnai sutinku, kad jos nevisada turi būti nemokamos) reikėtu daugiau nei padvigubinti.

              O šiaip aišku variantas daryti kaip Japonijos didmiesčiai - jeigu neturi vietos parkuoti tau tiesiog neiregistruoja automobilio.




              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Pajamų skirtumas yra 3 kartai, o ne 1,52. Gi skaičius mėnesinių vidurkių pateikiau.
                52,984/34,826=1,521

                Bent jau mano kalkuliatorius taip skaičiuoja.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kad baudos dydis neatgraso yra labai daug pavydžių tiek asmeninių tiek psichologų komentarų straipsniuose. Yra teke kovoti su šiukšlintoju, kuris dėdavo šiukšles tiesiai po apie už šiukšlinimą gręsiančios baudos įspėjimo ženklu. Gavo jis tada "labai didelę" 800 litų baudą ir toliau dėjo. Paklausiau ar nori antros baudos tai jis pasakė kad antros vistiek negaus. Ir jis buvo teisus antros baudos jis negavo nes gi jau baustas tai reikia pasigialėti. Ir toliau jis ten šiukšlino dar ilgai, bet nusibodo pranešinėti. Kaip supratote iš valiutos čia dar buvo litų laikais, prieš daugiau nei dešimt metų.
                  Jeigu manot jog net dabar gavęs baudą už parkavimą galėsit iki gyvneimo galo ten parkuotis vėl nebaudžiamas, tai liksit skaudžiai nusivylęs. Tamstos argumentai kuo toliau tuo labiau panašūs į anekdotus.


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kodėl privalo?
                  Nes racionalus protas sako, kad dirbti į nuostolį, kai yra visos galimybės to išvengti, yra visiškai nebūtina.


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kodėl butent trys mėnesiai? Ir kurio miesto aikštelėse? Va pvz Šiauliuose yra aikštelė prie stadijono kur mėnesis yra 15 eurų, o Vilniuje kaina jau tris kartus didesnė. Ar baudas irgi reikia skirstyti pagal teritorijas?
                  Taip, manau, kad baudų dydžius už parkavimą reikėtų palikti savivaldybėms. Dėl trijų ar kokio kito skaičiaus tai reiktų žiūrėti statistiką kaip keičiasi pasikartojančių nusižengimų skaičius įvedus naują sistemą, kad būtų atgrasimas nuo žaidimo kas labiau apsimoka (parkavimas ar mokėti baudas). Pagal dabartinį baudžiamumo dažnį manau turėtų būti ir daugiau nei trys, bet čia nėra magijos, tiesiog statistikos uždavinys, kurį galima duoti matematikams išspręsti.

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Manau neįvertinate kiek realiai daug vietų trūksta jeigu norima įrengti vietų kiekį lygų automobilių kiekiui. Statymo vietas (ir pilnai sutinku, kad jos nevisada turi būti nemokamos) reikėtu daugiau nei padvigubinti.
                  Įvertinu, jau dabar mieste yra daug daugiau parkavimo vietų nei automobilių. Įrenginėti reiktų ten, kur vakarais susidaro ypač didelė disproporcija, kad nebūtų diskriminuojami gyventojai nauja tvarka. Be to nebūtina įrenginėti tiek kiek reikia visiems, pakanka turėti tiek, kad būtų laisvų vietų mokamose aikštelėse. Jos nebūtinai turi būti patogios ar labai arti (bet ir ne kitam mikrorajone).

                  Žmonės gali jomis net nesinaudoti, jų tikslas NĖRA patenkinti visus gyventojų poreikius, tiesiog reikia kad būtų alternatyva baudimui ramia sažine be politinės savižudybės (kad tarkim pasikeitusi valdžia gautų mažesnį spaudimą grąžinti buvusios tvarkos populiarumo taškams). Idealiu atveju bent dalis tingės vaikščioti iki tų aikštelių ir negalėdami susimokėti baudų tiesiog atsisakys automobilio.

                  Ir apskritai tų aikštelių reiktų tik kai nauja tvarka pirmiausia būtų įtvirtina centre ir kovojant su piktybiškiausiais pažeidėjais ir tikrai ne visuose rajonuose. Iš tiesų netgi dabar turbūt būtų sunku rasti vietą, kur 2km spinduliu nebūtų parkingo su laisvomis vietomis.

                  Aš tik siūlau sprendimus, kurie būtų efektyviausi su racionaliomis sąnaudomis ilguoju laikotarpiu ir ne kažkokia utopija, jog uždrausim ir visi staiga atsisakys automobilių.


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  O šiaip aišku variantas daryti kaip Japonijos didmiesčiai - jeigu neturi vietos parkuoti tau tiesiog neiregistruoja automobilio.
                  Taip bet kol kultūra nesusiformavusi toks įstatymas beveik garantuotai būtų politinė savižudybė bet kam ir būtų labai greit atšauktas pasikeitusios valdžios.
                  Paskutinis taisė themanual; 2019.11.27, 17:49.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                    Daug čia mano postų, bet noriu pasidalinti kažkieno užfiksuotu pažeidimu
                    https://tvarkaumiesta.lt/problem/126802
                    Automobilis paliktas po ženklu sustoti ir stovėti draudžiama.
                    Pažeidimo data ir laikas: 2019-11-27 12:13
                    Automobilio valst. nr.:[duomenys nuasmeninti]
                    Click image for larger version

Name:	20191127_1574850135_5726.jpg
Views:	6
Size:	134,2 kB
ID:	1765787
                    Čia tai geras.
                    Pranešk apie "Tvarkau miesto" pažeidimus į "Tvarkau miestą".

                    Problema buvo užprogramuota, kai Rubikoniškėse buvo leista statyti daugybę namų, o paskui - leista statyti vad. "poilsio patalpas" be pakankamų parkavimo vietų.
                    O dabar ir pati savivaldybė savo mašinomis "tvarko miestą".

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Visos industrijos nereikia. Reikia tik kad turėtume pakankamai laikinų darbuotojų keliems pirmiems mėnesiams po kurių žmonės pradėtu suprasti, kad jie bus pastoviai "pagauti".
                      Tarkime, kad savivaldybė pasamdo darbuotoją, kuris su motoroleriu važinėjasi Vilniaus gatvėmis. Pamatęs neleistinoje vietoje priparkuotą mašiną ją nufotografuoja, surašo administracinio teisės pažeidimo protokolą ir išrašo baudą. Tarkime, kad įgudęs darbuotojas atlieka šiuos veiksmus per 5 minutes. Nuvažiavęs kur nors į šnipiškes arba miegamuosius rajonus jis galėtų pyškinti protokolus non-stop, nebūtų laiko jam ant motorolerio užlipti, nes pažeidėjai stovi šalia vienas kito būriais dešimtimis. Per 8 darbo valandas jis surašytų apie 100 protokolų.

                      Jei mieste nuolatos suktųsi 2-3 tokie darbuotojai, nelegalaus parkavimo vieta per pusmetį beveik ir nunyktų. Netgi gaunant dabartinę nedidelę 30€ baudą.

                      Tiesa yra galimas šalutinis poveikis: toks meras dar vienai kadencijai vargu ar bebūtų išrinktas.

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                        Jeigu manot jog net dabar gavęs baudą už parkavimą galėsit iki gyvneimo galo ten parkuotis vėl nebaudžiamas, tai liksit skaudžiai nusivylęs.
                        Gavęs baudą už parkavimą, kiek laiko aš galiu ten stovėti, negaudamas antros baudos? Jei aš palieku mašiną mėnesiui ir mane kasdien fotografuoja, ar po mėnesio grįžus manęs lauks 30-ies baudų komplektas ar tik 1 bauda?

                        Comment


                          Kol mes čia diskutuojam, ar mėšlynuose matosi žolė, fabuose nauji dviračių takai virsta parkingais, o VMS aišku dzin ir į jokius pranešimus per tvarkau miestą nereaguoja.

                          Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1574886677163.jpg
Views:	6
Size:	48,2 kB
ID:	1765915

                          https://m.facebook.com/story.php?sto...34159560524742
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            52,984/34,826=1,521

                            Bent jau mano kalkuliatorius taip skaičiuoja.
                            Blogai skaičiuoja, turėtų skaičiuoti 53,873/19,143=2,814

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą

                              Blogai skaičiuoja, turėtų skaičiuoti 53,873/19,143=2,814
                              Žiūrint, ką tu čia skaičiuoji. Jei pieno riebumą, tada taip, pienas Švedijoje gerokai riebesnis.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Kol mes čia diskutuojam, ar mėšlynuose matosi žolė, fabuose nauji dviračių takai virsta parkingais, o VMS aišku dzin ir į jokius pranešimus per tvarkau miestą nereaguoja.



                                https://m.facebook.com/story.php?sto...34159560524742


                                Čia ne Fabijoniškės, o Šeškinė.

                                Antonas iš VMS rašo, kad bus kuoliukai jau matyt kitą savaitę. Šitą vietą po savo radaru turėjau paskutinius 5 metus ar dar seniau. Kai tiesė naują taką, buvo labai įdomu, kaip bus su šituo nelegaliu parkingu. Nu nes surely VMS turėjo pagalvoti apie šitą problemą, kuri ten jau buvo raportuota šimtus kartų iki pradedant tiesti naują taką ir buvo puikiai žinoma tiek policijai, tiek Viešąjai tvarkai. Tai visvien niekaip nesigavo visko sutvarkyti normaliai kartu su tiesimo darbais. Nes nu kas gi galėjo pagalvoti, kad vietiniai marozai ir toliau statys savo laužus ten pat kur statė?
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Įdomu kas būtų jei pvz įvesti komisinių sistemą baudoms ir įkurti firmą (gal ir valstybinę), kuri gyventų iš baudų: priduodi firmai pažeidimą, gauni kokia 30% nuo baudos sau, 30% keliauja firmai ir likę keliauja pvz šaligatviams tiesti.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Įdomu kas būtų jei pvz įvesti komisinių sistemą baudoms ir įkurti firmą (gal ir valstybinę), kuri gyventų iš baudų: priduodi firmai pažeidimą, gauni kokia 30% nuo baudos sau, 30% keliauja firmai ir likę keliauja pvz šaligatviams tiesti.
                                    Tuomet visos Vilniaus parkavimo problemos būtų visiškai ir pilnai išspręstos per maždaug 2 valandas. Turbūt net nereiktų nieko skųsti Pakaktų pranešimo per radiją ar internetus, kad, pavyzdžiui. nuo šiandienos 5 vakaro įsigalioja tokia tvarka. Neliktų nė vienos neleistinai priparkuotos mašinos.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Įdomu kas būtų jei pvz įvesti komisinių sistemą baudoms ir įkurti firmą (gal ir valstybinę), kuri gyventų iš baudų: priduodi firmai pažeidimą, gauni kokia 30% nuo baudos sau, 30% keliauja firmai ir likę keliauja pvz šaligatviams tiesti.
                                      Iskart butu nupirktas specialus automobilis su kameromis automatiskai fiksuojanciomis stovejima po zenklais ir automatiniu baudu pranesimu sudarymu kaip kai kuriuose salyse. Nu bet Simasius gi sake darbuotojams nebausti, tai nebus sito.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Kol mes čia diskutuojam, ar mėšlynuose matosi žolė, fabuose nauji dviračių takai virsta parkingais, o VMS aišku dzin ir į jokius pranešimus per tvarkau miestą nereaguoja.

                                        Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1574886677163.jpg
Views:	6
Size:	48,2 kB
ID:	1765915

                                        https://m.facebook.com/story.php?sto...34159560524742
                                        nu

                                        Reiktų gražinti “Evakuatorius” t.y. tavo mašinos “pavėžėjimo paslaugą” iki saugojimo aikštelės, kur dėdės priparkuos tavo mašiną gražiai, tvarkingai ir tave dar pamokys. Už tokį Asmenišką Edukacinį Seminarą paprašys poros šimtų Eur - ir tada Dviračiu Takas - Tavo geriausias draugas

                                        Comment


                                          Man jau ant tiek tie kuoliukai uzp***sa. Kiek tu kuoliuku jie ruosiasi prikisti sitame mieste?? Cia tas pats kaip deti pleistra kaip tave kazkas su peiliu padure. Ir dar kainos kokios ju - pagalvok kiek kuoliuku sikiso ir planuoja dar sukisti. Automobiliu nutempinejimas yra vienintele iseitis tokias problemas spresti, tuo labiau kad cia paildomas pajamu saltinis VMS.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X